Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > Co znamenají normy Annex A, Annex B ??

Co znamenají normy Annex A, Annex B ??

Matu (25.4.2005 10:49:57)

Jsem v této oblasti laik. Je to tak, že Annex A je běžná linka a Annex B ISDN linka? Mám doma běžnou linku a chci si objednat ADSL, co musí modem podporovat? Annex A? Díky.

Anonym (25.4.2005 11:31:20)

nemusis se starat o nic vsechno zaridi telekom

TomM (25.4.2005 18:32:22)

ten tak :))) ty my poslali dva balíčky, potom co my přišel email o nakonfigurování adsl stejně nejelo, tak sem musel zavolat na jejich hotline, tam by to trvalo aspoň měsíc. Tak sem zavolal na poruchovou lajnu, říkám že nejede adsl a on zavolal kolegovi, ten něco dodrbal na ústředně a už to jelo. když jsem se díval na vyúčtování za tel. služby. tak jsem se podíval na zelenou linku a byla tam asi minuta dvacet. takže telecom nic sám nezařídí, musíte je k tomu dokopat :)

Smile (25.4.2005 12:15:09)

Pro vás je důležité zjistit, jestli je možné na vaší lince DSL zprovoznit. Tuto informaci obdržíte většinou na internetových stránkách zvoleného poskytovatele vyplněním jednoduchého formuláře s telefonním číslem. Co která norma znamená tu již bylo zodpovězeno. Myslím, že většina modemů připojitelných přes USB podporuje přepínatelný Annex A/B a nemusíte se tím trápit. Modemy podléhají homologaci, takže není možné si u nás koupit typ, který by vám nefungoval na českých linkách.

Trouba (25.4.2005 12:42:45)