Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > Jedno PC, Thomson SpeedTouch 510 z Holandska a Český Telecom

Jedno PC, Thomson SpeedTouch 510 z Holandska a Český Telecom

Suchinnen (20.9.2005 08:24:18)

Zařídil jsem u ČT aDSL (mám od nich jméno a heslo) ale modem mám z Holandska (bez manuálu a CD). Stáhnul jsem si českou konfiguraci, uploadoval jsem ji, na 10.0.0.138. jsem nastavil co jsem uměl, ale tím to končí :) Nevím zda se má něco změnit ještě přímo v nastaveních sítě, zda se má založit nové vytáčené připojení nebo se připojovat klasicky přes LAN? Co se PC týče nejsem úplný laik ale o DSL modemech vím opravdu málo. Nemáte prosím někdo nějaký návod jak to zprovoznit?

Nargon (20.9.2005 09:35:14)

Asi problem vidim v tom ze mas 510 (bez i) takze je to Annex A, a vsechny pripojky co ted telecom zapojuje jsou Annex B. Tak proto ti to nejede. A muzes si leda tak koupit novej modem a tenhle pouzivat jako tezitko.

PeterPan (21.9.2005 14:33:24)

Ale nekupto za ty prachy. :)))))

Sokoban (9.11.2005 03:42:14)

Na 99% bude ta linka na annexu B - takže bych asi doporučil ST510i. Alcatel je spolehlivý kousek. Můžeš zkontaktovat technickou podporu ČTc a tam se přímo dovíš, na jakém annexu máš linku.

shapet (8.11.2005 07:56:54)