Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > Zyxel 650HW-33, PPPoE, CT Sprint

Zyxel 650HW-33, PPPoE, CT Sprint

Petr (12.10.2005 08:26:04)

Minuly tyden jsem presel od Contactelu k CT (kvuli cene). Na Contactelu jsem nemel zadne problemy s modemem. Mam Zyxel 650HW-33 fw. V3.40(IT.5)C0. Po prechodu k CT na tarif Sprint jsem musel zmenit nastaveni modemu. Contactel: PPPoA - VC - nailed up connection CT: PPPoE - LLC - connect on demand Zajimave je, ze kontrolka PPPoE se zapne (a tim zacne fungovat internet) jedine pri testu spojeni na konci weboveho pruvodce a to jenom v pripade ze mam nastaveno "connect on demand". Coz ma za nasledek vypnuti spojeni po delsi necinnosti (neprijatelne protoze musim celeho pruvodce znovu opakovat). Navic cely internet se chova ponekud divne. ICQ se semtam odpoji, stahovani souboru je semtam hrozne pomale (zkousel jsem nahodne ruzne soubory). Kdyz ovsem pustim test rychlosti tak je vse vporadku. Neprovozuje nekdo tento modem taky pres PPPoE u CT?

Anonym (12.10.2005 09:30:29)

Jo holt si usetril penize, ale pribyly ti starosti - to u levnych sluzeb byva.

Anonym (12.10.2005 13:56:50)

Vypni connect on demand a pojede to v pohodě.

Petr (12.10.2005 14:46:20)

prave je problem v tom, ze to bez connect on demand nefunguje proste se mi neaktivuje PPPoE

Anonym (12.10.2005 17:36:06)

Pak bude chyba v modemu,smiř se s tím nebo kup jiný modem.

Petr (12.10.2005 18:58:54)

jakoze reklamace? nebo proste spatny model?

Anonym (13.10.2005 21:44:40)

modem bude v poho spíš seš pěkná lama :))) uvedený modem mi chodí bezproblémů (na PPPoE)

Petr (14.10.2005 08:03:04)

velice poucna odpoved ze bys treba napsal jak to mas nastavene? jakeho mas operatora? nebo nejake dalsi postrehy?

Petr (16.10.2005 22:35:49)

Jelikoz je problem uz vyresen tak bych Vam rad napsal cim to bylo a jak to probihalo. Po nekolika telefonatech a rozhovorech s technikama a ujisteni ze na jejich strane je vse v poradku muj problem najednou zmizel. Pokud teda opravdu nic krome nejakeho restartu neudelali, tak to vyresil prave tento restart. Nyni uz je vse bezproblemu, az na to ze stahovani souboru ze zahranicnich zdroju mi prijde hodne pomale, ale to bude zpusobeno nejspis nejakou udrzbou na pateri. Co si z tohoto jednani odnasim? Celkem jsem byl prekvapen ochotou pracovniku telekomu a jejich pracovni dobou. Obvykle jsem s nima jednal v pozdnich odpolednich hodinach a technik z dslamu mi volal dokonce v sobotu. Nejspis je to v telekomunikacni branzi bezne, ale ja myslel ze o vikendu se obvykle nepracuje :).