Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > Doporucte ADSL router

Doporucte ADSL router

PSy (15.11.2005 14:02:30)

Mam Lucent Cellpipe FX22 4xETH, ale nejsem s nim vubec spokojen, DHCP nezvlada napr. staticke prideleni ip, tvari se jakoze ano a pak se zablokuje do stavu, kde ani tovarni reset nepomuze - uz mi menili dvakrat za novy - neuveritelny! Horsi ale v mem pripade je, ze mi torrenty/ed2k neustale padaji a blokuji net jak uz tu bylo receno v jine diskuzi. Udajne kvuli male NAT tabulce tohoto modemu, coz se mi zda celkem rozumne vysvetleni. Muzete nekdo doporucit ADSL router s protokolem IPOA(pro bluetone) a bez techto neduhu?

Anonym (16.11.2005 12:32:16)

Kacirska otazka. Zkousel jsi nahrat novy firmware?

PSy (16.11.2005 13:37:53)

Ptal jsem se technika na tu samou otazku, maji tam prej nejnovejsi fw.

Lovok (16.11.2005 21:08:56)

Na problemy s poddimenzovanym NATem driv nebo pozdeji narazis u vsech ethernet modemu, to je jedna z vyhod USB modemu, ktere necim takovym netrpi (pokud samozrejme naleznes USB modem, ktery na tvem PC nebude mit jine problemy), ale na nej nepripojis vice PC. Na druhou stranu pokud nepotrebujes pripojovat vice PC, lze to i u nekterych ethernet modemu vyresit deaktivaci NATu (pouziti bridge, half-bridge, ZIPB, DHCP spoof atd. modu), ale jak to je s temihle vecmi u IPoA skutecne netusim.

PSy (16.11.2005 22:38:01)

Doufal jsem, ze u kvalitnejsich modemu tohle nebude problem. Potrebuju vic pocitacu, mam sice PC IPCop server, kterej tyhle problemy nemel, ale chtel jsem router v krabicce kvuli mnoha zrejmym duvodum. Zas tak narocnej nejsem, ale chtel bych v azureovi nastavit aspon 1000max pripojeni a muj Lucent vypadava i pri 100!

soda (17.11.2005 21:49:10)