Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > Problém s výpadkem při migraci na vyšší rychlost u Telecomu

Problém s výpadkem při migraci na vyšší rychlost u Telecomu

Láďa (18.2.2006 21:55:10)

Lidi, chtěl jsem se vás optat, jakou máte zkušenost s tím výpadkem, kterej může vzniknout při "migraci" na vyšší rychlost. V pondělí 13.2 jsem zažádal o navýšení, no a ve středu se v tom začali vrtat a od tý doby to nejde. A to jsem to už několikrát urgoval. Jak dlouho to nešlo vám? Já mám jediný štěstí, že mi běží výpovědní lhůta z CDMA od Eurotelu, tak jsem to přehodil na tohle připojení, ale jinak bych byl nahranej

Anonym (19.2.2006 17:10:34)

Skynet vypadek asi pul hodiny a uz to frci

Anonym (21.2.2006 15:49:59)

Přes den se net odpojuje, od 5 hodin nejede vůbec. a tak každý den.

P37r (19.2.2006 19:22:28)

Migrace z ie impuls na ie impuls, vypadek sem nezaznamenal, zrychleno za 4 dny, sem z prahy

Sfinqua (19.2.2006 23:12:40)

Žádost o migraci 9.2., od soboty 11.2. IE nefunguje, několikrát urgováno na podpoře ADSL a teprve dnes mi bylo řečeno, že to dostal k řešení přiděleno technik. Tak uvidím, jak dlouho to bude trvat. V každém případě budu požadovat slevu z měsíčního paušálu. Olomoucký kraj.

Láďa (20.2.2006 11:52:38)

Tak to se na jednu stranu rád, že nejsem sám na druhou mne to s.... Protože jsem si myslel, že v případě problému to budou řešit operativně. To mi na podpoře slibovali, jak se mi technici ozvou atd. ale výsledek zatím žádný, jaksi nebýt toho, že neustále otravuji já, tak se mi nikdo neozval. Spíš mám pocit, že bych mohl v mém případě mluvit místo o mingraci, tak o "emigraci" internetu. Nejvíc mne štve, že člověk nekomunikuje s jedním konkrétním člověkem, ale po každým zavolání to jak blb musí vysvětlovat znovu. Středočeský kraj

P37r (20.2.2006 17:47:28)

nejhorsi je ze kazdej ti pokazdy rekne neco jinyho... takze se vlastne nedozvis nic

Anonym (20.2.2006 18:07:08)

Já když po nich chtěl konkrétní odopověď, co se pro to dělá. Tak mi řekli, že to zaurgovali u techniků a tím to zvadlo. Ale kdy se tomu budou věnovat, nebo časovej horizont, to ani náhodou. Jen mne ujistili, že nás jsou tisicíe, to mne fakt utěšilo...

P37t (21.2.2006 17:08:52)

to ze poslali urgenci taky rikaj casto, taky se to nekdy snazej hodit na modem, komp apod.

GoGo (20.2.2006 14:22:00)

Zažádáno o navýšení 3.2., 4.2. již nešel, na helplince řekli, že to se může stát, nemohou to ovlivnit. ADSL znovu šlo až 18.2., modem mezitím stále ukazoval, že synchronizace je ok, jen se nebylo možno přihlásit do sítě. Podle techniků ČTc automaticky za tyto dny poskytne slevu.

Anonym (21.2.2006 07:36:30)

Ano je to tak. Pokud ti více jak 5 dní služba nejde tak ti dají úměrnou slevu na paušálu.

Killer (21.2.2006 14:06:16)

Zazadano 2.2., navyseno 3.2. a vypadek. Naskocilo to 8.2. To mi mezitim tvrdili veci jako ze mi odesel modem apod. Fakt odbornici.

Anonym (22.2.2006 08:47:13)

Vypadek sem nezaznamenal ale rano to frci 2,4Mbs a odpoledne kolem 900kbs je to des, fialovy hnus

Bill (22.2.2006 09:53:12)

Presne ten samej problem. 12,2,mi zvedli rychlost a prestalo to fungovat. Dopoledne se nekdy pripojim, odpoledne skoro nikdy. Nejdriv mi rekli, ze to dela muj modem( nebyl od nich). Tak jsem koupil modem od nich a ten nebeha taky. Potom uz jenom hlaska , ze poslou technika. To slysim do dneska obden kdyz jim volam. HNUS