Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > Nastavení Modemu zyxel pro vytvoření herního serveru

Nastavení Modemu zyxel pro vytvoření herního serveru

Robert (26.2.2006 19:02:41)

Dobrý den, chtěl jsem vás požádat o radu. Vytvořím herní server (např. Lineage 2), ale bohužel kamarádi se nemohou připojit (z internetu). Jsem v této oblasti amatér, ale stačí když mě navedete někam kde o tom můžu získat více info. Myslím si že je to kvůli routeru, kterým jsem připojen na net konkrétně firewallem, který je v něm. Mám modem Zyxel 650 R-33. Chtěl bych vědět co všechno je třeba nastavit abych mohl provozovat herní server. Popřípadě mi prosím dejte nějaký link nebo doporučte nějakou literaturu... Díky moc za každou radu. Robert

Nargon (26.2.2006 19:44:18)

1] Prihlas se na web menu modemu (v internetovem prohlizeci zadas adresu 192.168.1.1 nebo jakou ip ma ten modem) 2] zadej jmeno a heslo 3] advanced -> nat 4] zapuntikovat SUA ONLY 5] Edit Details (vedle sua only) 6] Co jsem vycetl v manualu, tak prvni radek by mel byt: 1 All ports All ports 0.0.0.0 Pokud je, tak 0.0.0.0 prepiste na IP adresu vaseho PC v siti (192.168.1.2 asi) 7] ulozit. Tohle by melo presmerovat vsechny porty az na PC. Takze kdyz se nekdo bude chtit pripojit na vasi verejnou IP, tak by se mel pripojit az na vas server. Teda v pripade, ze tomu firewall na PC nebrani. Dalsi moznost je v 6 presmerovat jen urcite porty na kterych ten server jede.

freddy (15.7.2006 22:12:36)

mam ten stejny problem akorat mam broadband router model rt31p2 mohli by jste mi poradit dekuji

Nargon (15.7.2006 22:44:37)