Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Technické otázky > Problémy s modemem XAVI 8122r , poskytovatel CTc. HELP prosím :-(

Problémy s modemem XAVI 8122r , poskytovatel CTc. HELP prosím :-(

Michal (17.3.2006 19:34:31)

Dobrý den, mám problém s tímto modemem ( routerem ) . Když ho vypnu a znova zapnu, ne vždy dojde k synchronizaci modemu se sítí providera. Někdy se mi to stane i několikrát po sobě. Dneska jsem si ten modem nechal vyměnit a problém přetrvává. Linku mám proměřenou a je taky v poho :-(. Když se kouknu na webové konfigurační rozhraní modemu, ve chvíly kdy to nejede, tak u showtime svítí zelená a u PPP-0 na WAN svítí červená a link down :-( . Nevíte čím to je? Díky za rady

anonym (17.3.2006 23:14:56)

mno mam ten samej modem, a zelena by ti mela svitit i u PPP-0, pokud nesviti nejsi priojen na providera, jedna moznast je ve vadnym kabelu, nebo splitru, druha je spatne nakonfigurovanej modem a třeti že na tvoji linceneni na centralůe aktivovana služba internet expres, zkus si proiveřit čislo jestli je na nem dostupna sluzba ADSL kdoi vi kde to telecom posral

miki (18.3.2006 08:54:56)

Ono se mi to stává jen občas,linku mi proměřili a je prý supr. Zjistil jsem, že mi to dělá hlavně když ten modem vypnu a zapnu třeba do minuty. Když ho nechám vypnutý třeba 5 minut,tak se to spojí normálně. Není na ustředně nastavený nějaký čas na znovu přidělení IP?

Anonym (18.3.2006 09:11:27)

Je to způsobené tím,že když vypneš modem,tak se nekorektně odhlásíš (utrhneš linku) a pak se nejde 5 minut znovu přihlásit.Je to normální vlastnost služby.Pokud se správně odhlásíš (provedeš disconnect v modemu),tak pak je možné se znovu přihlásit ihned.

miki (18.3.2006 10:33:05)

Dík, něco takového jsem si myslel. Doufám že mi to nebude padat samo od sebe

Anonym (18.3.2006 09:41:57)

Tak ho nevypínej!