Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Rychlost připojení > ADSL x VDSL o2

ADSL x VDSL o2

Pejch (15.12.2011 10:32:33)

Zdravím, mám dotaz - již nějakou dobu jsem si chtěl zdarma zvýšit svůj ADSL internet na 16MB/s MB(momentálně mám optimal 8MB - reálně mi to běželo cca 6MB), na lince o2 mi bylo vždy řečeno, že nejsem schopný přijímat větší rychlost než 8 MB - neumožňuje to zásuvka atd. a že jedinou možností je přejít na VDSL, s tím, že si musím objednat modem za 999 Kč + poštovné. No dobrá, řekl jsem si, produkt jsem tedy objednal - modem má být zaslán do 10-ti dnů (nejspíše až příští týden). Včera mi přišla SMS o zrychlení internetu, který se projeví do 6 hodin od zapojení VDSL modemu. Nedalo mi ráno stáhnout prográmek, kde jsem navýšil rychlost až na 16MB/s a vida, net mi běží na cca 12MB/s dow., up. se také zvýšil na ADSL. Co si o tom mám myslet, jsem relativně začátečník. Má tedy vůbec cenu k VDSL přecházet ?

Radek (15.12.2011 12:52:44)

Mícháš nějak moc věcí dohromady. Program sám od sebe ti rychlost linky z 6Mb na 12 Mb nenavýší. Pokud jsi požádal o překlopení linky na VDSL a přišla ti SMS o navýšení rychlosti po zapojení modemu, tak byla linka povýšena na tuto technologii. Pak je bezpředmětné se ptát, jestli má cenu přecházet. Zásuvku budeš mít zřejmě stejnou, to je taky nesmysl. Nepředpokládám, že by ti budovali novou přípojku a novou / jinou zásuvku. Podle toho co popisuješ ti zatím jede původní modem na vyšší rychlost.

xXx (6.1.2012 13:41:41)

VDSL absolutně spokojen, průměr 16,3 Mb, připojení 16Mb.

Richell (5.6.2012 07:46:59)

Cenu přejít na VDSL určitě má... dostaneš vyšší rychlost. O2 má na www.o2.cz/zrychlujeme stránku, kde se dá ověřit, jestli je ADSL přípojka migrovatelná na VDSL a i to, jakou skutečnou rychlost ti na tvé konkrétní přípojce jsou schopni s VDSL poskytovat... zrychlení je přitom zadarmo, platí se jen nový VDSL modem asi za pětistovku jednorázově.

xxxx (9.9.2012 19:57:12)