Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Rychlost připojení > Neustálé výpadky / zpomalení internetu

Neustálé výpadky / zpomalení internetu

Brain32aukro@seznam.cz (14.4.2013 22:02:47)

Dobrý večer, Mám na Vás takový dotaz? Mám problém s internetem od UPC? Používám vysokorychlostní internet 20Mbs ? tudíž jeden z nejrychlejších, ale poslední 2 měsíce mám velké problémy s rychlostí (typ WIFI ED3.0) Mám jak notebook (používám wifi), tak stolní počítač (používám klasické kabelové spojení) ? zatímco přes spojení wifi (notebook) není žádný problém, tak se spojením přes kabel mám problémy. Popis problému: Sem tam během dne se mi stává, že se internet z ničeho nic strašně zpomalí, že mi to sotva načte seznam a to ještě necelý? Zkrátka nic nejde vyhledávat a internet je buďto šíleně pomalý, nebo stránky vůbec nejdou načíst ? žádná hláška o výpadku připojení apod. nevyskočí? Toto se mi stává tak 6-7x během dne (pokaždé tak na 10-20 minut) vůbec nevím čím to může být, ale je to velmi nepříjemné a doslova nervy drásající! Síťový kabel jsem vyměnil a stejně nic? Od UPC používám modem typu: Cisco EPC3925, v PC mám nainstalovaný Windows 7. Nemáte někdo nějaké rady, tipy / triky? V čem to může být? Je to modemem, či počítačem? Například napsat toto téma mi zabralo tak 40 minut protože mi to při vkládání neustále vypadávalo? Mám už toho plné zuby ? do UPC se chystám zavolat, ale mám strach, že až přijde ten jejich rádoby technik tak to zrovna těch 5 minut půjde normálně? Díky za odpovědi a za rady, jsem již zoufalý platit si takovou dardu za internet, který funguje jako přes telefonní vytáčení? Díky Broněk

anonym (15.4.2013 07:22:12)

Dobrý den Když Vám spadne rychlost, zkuste přepojit LAN kabel od stolního počítače do jiného LAN portu v modemu, jestli se něco nezmění. Pokud se to změní k lepšímu, používejte jiný LAN port. Pokud se to nezmění, zkuste ještě do LAN portu připojit úplně jiný počítač. Pokud i s jiným počítačem budete mít stále problémy, tak bych zažádal o výměnu modemu.

OSPF (17.6.2013 22:27:12)

Ja bych zvolil jiny postup - zkusit jiny port je ok, ale jestli bezi wifi bez vypadku, modem bude pravdepodobne ok. Zkusil bych nejdriv preinstalovat OS - otazka hodinky. Popisovany problem je v drtive vetsine nake svinstvo na PC - aktualne ho zazivam take a uz asi tyden jsem se nedonutil PC preinstalovat....osobne doporucuji udelat si image nakym programkem a v pripade potizi proste celej oddil disku prepsat z image. Ja uz nepouzivam ani antivir. Jenom FW. Kdyz se jednou tak cca za pul roku PC zacne sekat, celej system prekopnu z image a za cca 10minut mam PC s komplet programama a se vsim funkcni. Jenom steam to nak chvili nechtel prekousnout, ale nakonec jsem ho dostal :)

Palele (19.4.2013 06:20:14)

Dobrý den, mám naprosto stejný problém, kdy musím několikrát za den, někdy i několikrát za hodinu restartovat, protože mi rychlost spadne z 12 Mbit na 112 kbit a stále se načítá. Když jsem problém hlásila na zákaznické lince bylo mi řečeno, že problém je někde u mě, že na vstupu je stále stabilní rychlost. Tak nevím.

sathack@seznam.cz (16.12.2013 22:18:21)

Vypni v modemu IP FLOOD DETECTION (Security - Fireewall)

mike (5.1.2015 23:53:50)

Mam podobný problém. Po reklamacích a analýze jsem zjistil , že když použiju od UPC oficiálně doporučený měřák www.speedtest.net tak ukazu v podstatě ok rychlost ,www.dsl.cz desetinovou. Zapnul jsem stahování z uložto a rychlost okolo 10kB. Ovsem pri zapnutí testu na speedtest.net rychlost vzroste na 280kB a dsl.cz najednou měří slušné (sic poloviční) hodnoty. Taktéž při vpn do firmy jsou dosáhnuté rychlosti dobré. Skoro to vypadá na uplatnění priorit na některé služby (internet je služební a vpn je předpoklad) a web speednetu. Mužete to někdo také ověřit ?