Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Modemy > Jaký router pro O2 ADSL

Jaký router pro O2 ADSL

anonym (9.12.2010 21:38:26)

Dobrý den, aktuálně mám ZyXEL P660HW-T3, který ale co chvíli rozpojuje spojení a jednou za čas se restartne a mě pohár trpělivosti přetekl. Proto bych chtěl zakoupit nový ADSL router, nicméně se v ADSL routerech ani omylem nevyznám, tudíž bych vás chtěl poprosit o radu při výběru. Mám požadavky pouze na co nejinteligentnější nastavení NATu, port forwardingu, IPv6 a také aby uměl WLAN a běžel stabilně. Děkuji pajousek

Zdeny (15.12.2010 10:05:30)

Používám právě tebou uvedený Zyxel a není problém. Zyxel všeobecně patří ke špičce ve svém oboru, takže těžko radit, třeba máš špatný kus. Před výměnou bych ti doporučil upgrade firmware....

Pavel (22.12.2010 21:25:03)

Problém je jen v nějakých kartách díslamů. Buď zažádat u operátora zapojení na jinou kartu, nebo jiný modem.

anonym (22.12.2010 16:38:40)

mel sem ten sami modem a tež pořad rozpojoval spojeni ted mam asi 3/4 roku huawei a nemam stim problem

anonym (6.1.2011 12:25:38)

Máte požadavky na nastavení NATu - to je váš problém, modem je naprosto stabilní, ale vaše vědomosti nikoliv, když už se v tom chcete hrabat a přenastavovat tak musíte vědět co děláte jinak si takto znestabilníte jakékoliv zařízení.

anonym (1.4.2011 23:19:03)

Já používám D-LINK DSL-2741B, na teoreticky nastavených 10.240kbit na ústředně jedu cca 8,5mbit prakticky. Odstup signál/šum 13,5dB, neměl by jít pod 10dB, pak se může modem odpojovat. Někdy pomůže i zavolat O2 na 800123456 a zažádat o technické šetření, v rámci toho proměří technici linku a následně mohou i snížit maximální rychlost, ale zas to poběží stabilně bez výpadků ...

anonym (1.4.2011 23:20:19)

Já používám D-LINK DSL-2741B, na teoreticky nastavených 10.240kbit na ústředně jedu cca 8,5mbit prakticky. Odstup signál/šum 13,5dB, neměl by jít pod 10dB, pak se může modem odpojovat. Někdy pomůže i zavolat O2 na 800123456 a zažádat o technické šetření, v rámci toho proměří technici linku a následně mohou i snížit maximální rychlost, ale zas to poběží stabilně bez výpadků ...