Internet Optimal již od 400 Kč s DPH! Kvalitní připojení bez omezení. Další služby můžete získat za zvýhodněnou cenu.

Obecná diskuse

Diskuze na obecná témata týkající se počítačů a internetového připojení.
Přečtěte si, prosím, pravidla diskuze.

Petr Kukal (redaktor)
+0x

-0x

17.03.2007, 00:00
Staň se akademikem (článek na DSL.cz)
Když jsem před lety odpromoval a přijel to do rodné vísky sdělit rodičům, odešel otec do hospody pochlubit se kamarádům, že jeho synek je magistr. Ještě téhož večera se u nás dva z nich stavili pro šumivý aspirin a jeden pro gastrogel, protože magistr byl pro ně do té doby vždycky jenom lékárník. (Výčepní se druhý den stavil pro sedm stovek, o které otec přetáhl aktuální finanční možnosti oslavy, ale to už je jiná vyprávěnka.)

jirka (neregistrovany)
+0x

-0x

20.03.2007, 17:11
ale no tak
Shodou náhod jsem IT student, a článek mi přijde celkem trefný. Až na tu osudnou bagatelizaci - titul = sepsání práce. Co si budeme povídat, ani od absolventa peďáku, ani od informatika se přeci nečeká že bude plodit literární veledíla. Že je bakalářka/diplomka jenom nepodstatná periferie na pozadí mnohem horších hrůz studia (alespoň na IT škole) by se mnou asi každý spolustudent souhlasil.

Zkrátka - Až dostanu titul, budu moc dobře vědět že to nebylo za nějakou diplomku.

Forrest (neregistrovany)
+0x

-0x

20.03.2007, 19:06
RE: ale no tak
Přesně můj názor. Určitě by spousta lidí dokázala napsat článek. Ale například spočítat matiku co jsme měli už v prvním semestru už by tolik lidí nedokázalo (a bez matiky vás k nějaké diplomce vůbec nepustí). Tím se nad nikoho nepovyšuju (zas tak těžké to není), ale podle článku to vypadá, že titul by mohl mít každý co umí psát.

Anonym (neregistrovany)
+0x

-0x

21.03.2007, 07:28
RE: ale no tak