Obecná diskuse - Diskuze o připojení k internetu | DSL.cz

Internet Optimal již od 400 Kč s DPH! Kvalitní připojení bez omezení. Další služby můžete získat za zvýhodněnou cenu.

Obecná diskuse

Diskuze na obecná témata týkající se počítačů a internetového připojení.
Přečtěte si, prosím, pravidla diskuze.

Richard Klíčník (redaktor)
+0x
 
-0x
 
19.12.2009, 00:00
Jak mi operátor přišel na nevěru (článek na DSL.cz)
Je fajn, že se blíží Vánoce. V téhle době se vás snaží všichni kolem potěšit. Někomu se to občas povede tak, že vás to skoro stojí vztah. A ne jeden. A když je to navíc váš mobilní operátor, tak to potěší.
 
 
wikne (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
07.01.2010, 12:42
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
Musím podotnout,že s autorem článku sdílím jeho pocity.Jistě všichni co užíváme nějaký ten internet,mobilní telefon či e-mail zjišťujeme že operátoři těchto médií, (mohu li to tak nazvat), jsou čím dál vtíravější a drzejší a již to mnohokrát hraničí nejen s etickým kodexem slušnosti,ale i se zákonem.I mě se stalo že jsem si zřídil tajnou sim kartu u operátora Vodafon, s tím že si výsostně nepřeji, aby mi na mou adresu do poštovní schránky přišla jaká koliv korespondence od zmíněné společnosti. To mi bylo přislíbeno.Ovšem realita byla jiná a mě hned asi za týden přišel dopis s obálkou Vodafone. Nikdo o ničen najednou nevěděl,tak jsem okamžitě službu zrušil. Mimo jiné jsem byl taky na zapřenou v lázních Libverda v severních Čechách, jako by na služební cestě a oni mi zaslali velikou obálku s poděkováním za návštěvu se spoustou dalších nabídek a neopoměli připsat datum kdy a jméno s kým jsem tam byl. Opravdu to vše vyzní jako komický příběh, ale zamyslíme li se nad tím,kdo a jak nám střeží naše soukromí, tak je to v naší ,,demokracii" spíše varovný,zvedlý ukazovák. w. PHA
 
 
Petr (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
05.01.2010, 14:55
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
A co takhle dát obě přítalkyně dohromady a Žít s oběma najednou? Vím, že bigamie je "bohužel" trestná, ale oženit se člověk může s jednou, ale žít s obouma! Myslím, že je to docela ideální řešní a pak odpadá otázka zda je člověk nevěrný či ne!
 
 
kRATZEN (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
27.12.2009, 18:40
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
lIDI TU ŘEŠÍ PODVÁDĚNÍ ALE PODÍVEJTE SE NA TO JINAK.nĚKDO TU BEZTRESTNĚ MONITORUJE VÁŠ POHYB,A NESTOUDNĚ NAVÍC SVÉ POZNATKY POUŽÍVÁ K TOMU ABY VÁM POSÍLAL REKLAMU A VY ZA TO JEŠTĚ PLATÍTE.mYSLÍM ŽE JEŠTĚ NEDÁVNO JSME NEVĚŘÍCNĚ KOUKALI NA FILMY KDE SI LIDI DŮLEŽITÉ VĚCI SDĚLOVALI PŘI SPLÁCHNUTÉM ZÁCHODĚ.tAKŽE MĚ ZNEPOKOJUJE TOHLE VÍC JAK NĚJAKÁ NEVĚRA.
 
 
vincenzo (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
03.01.2010, 01:00
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
Přesně tak,o tom ten článek je,že ho operátor šmíruje. Cílenou reklamu bych viděl,že mi nabídne balíček komu často volám apod. a NE,kam často JEZDÍM a ještě navíc je zprostředkovaná na někoho dalšího. Toto jsou ty důsledky,které mi MOC vadí a ještě nezapomínejme,že se všechny tyto informace,i jen o prozvonění,ukládají u operátorů a lidi jsou tak hloupí,že v takovýchto diskusích hlásají jak je jim to jedno. Ovšem,ale jen do té doby,než se jich například takovýmto způsobem dotkne. To samé jsou všudypřítomné kamery,jak může člověk vědět,že se záznam nezneužije? Proč jsem focen na každém úsekovém měření?? A to vše pod zástěrkou vyšší bezpečnosti,kterou nám párkrát namasírují v TV.
Přesně tímto způsobem zůstalo omezení rychlostních limitů...začalo ropnou krizí (aby se omezila spotřeba při ropné krizi v 70letech) a pod záminkou vyšší bezpečnosti na silnicích už zůstaly...dejme tomu v obcích beru,ale mimo (???) ale to už je jiné téma
 
 
Henessy (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
24.12.2009, 00:00
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
Že se nestydíš. Podvádět se nemá. Fuj. Já bych to nikdy neudělal. ....A kecám a závidím a lžu a závidím a jediné co mě těší je, že nezávidím a nekecám sám.
Veselé svátky
 
 
Petr (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
25.12.2009, 08:41
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
Tak za prvé proč jsi neuvedl operátora?za druhé ,na avantýry sis měl koupit anonimní číslo,samo na předplacenou kartu,
 
 
12345 (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
22.12.2009, 17:55
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
No tak tady se chtěl spíš někdo pochlubit, jaký že je chlapák, když toho zvládá víc najednou. Ženské dělají to samé, akorát jsou pokrytečtější, takže autora chválím, že to řekne takhle na plnou hubu. Ale jinak, pokud by tohle mělo být normální, tak nevím, proč si vůbec někoho nastálo hledat nebo se ženit.
 
 
celerjehnusnej (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
21.12.2009, 16:06
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
Jaká nevěra ??? Přihlásil jsi se na cílenou reklamu ??? Tak si nestěžuj, troubo.
 
 
Anonym (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
21.12.2009, 11:46
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
Lidi, co to tu placate? Chlapecek, byl neverne prase, dostal co si zalouzil a ted se snad poucil. nechapu jak ho muzete jeste litovat. A reci o tom jak poradnej chlap potrebuje hromadu holek jsou pekny keci. Poradnej chlap se dokaze ovladnou a bejt s jednou, ale to asi vetsina mistnich nadrzenejch pubertacku jaksi nechape. Preji hezke vanoce.
 
 
sven (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
21.12.2009, 18:39
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
dobře ti tak parchante, kdyby tě podváděla tvá přítelkyně, tak by ti to nevadilo? určitě jo, a proto je nevěra hnus a ne věc, která by se měla podporovat
 
 
Anonym (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
21.12.2009, 22:02
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
nauc se cist noumo :)
 
 
Anonym (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
19.12.2009, 18:34
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
No operátoři jsou podle mne čím dál tím horší, jedna cesta jak by si mohli všimnout, že už to lidem začíná vadit je vytváření podobných skupin na facebooku jakoje tato: http://www.facebook.com/group.php?gid=186805224385 - nesnáším tmobile, čím více lidí tam bude tím dřív jim to docvakne.
 
 
JJ (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
19.12.2009, 15:52
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
Děkuji za krásné víkendové počtení. Velice úsměvné a přitom Orwelovsky děsící.
 
 
luky (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
19.12.2009, 16:19
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
me na operatorech vadi zcela jine veci vysoka cena oproti mnohem vestim a technologicky narocnejsim trhum .. neustale nejake ale u jakekoliv nabidky ... problemy s prechodem a rusenim smlouvy .. brat si operatora jako svoje alibi je proste ubohost ... divim se ze nekoho takova zhovadilost vubec napadne .. pokud chci uplne soukromi nedavam pritelky ke svemu uctu na mobil a respektuju pravidla ze nerozbalujeme zasilky cizi meno .. pokud tohle nebude ochotna vase pritelkyne tolerovat tak vezte ze je to dobre znameni ze neni uplne blba
 
 
Phate (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
19.12.2009, 15:14
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
Taky by mě zajímalo, co to bylo za operátora, ale jelikož mě nic podobného nechodí, tak to asi TO2 nebude. Jen běda, jestli to zavedou :D
Jinak chválím autora a sdělení jeho příběhu, byl takový dobře tragikomický :) snad se příště zadaří víc ;)
 
 
luky (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
19.12.2009, 15:53
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
podvadet nekoho je pekna svinarna pokud ses chlap a pripadalo ti to normlani mel sis hledat kocku co si taky bude moct najit nekoho jinyho nabodavace a zrovna ji to rict a ne se vymlouvat na operatora vestina nevera se stejne nakonac prozradi tim ze ty chytraci co doma podvadej manzelku nebo pritelkyni tak poslou sms tomu druhemu partnerovi s obsahem co je naprosto jiste odhali .. osobne nechapu co ti vadi to ze ti operator nabidl slevu je jeho pravo ...to te ses prase je tvoje volba a to ze budes na svatky sam a mozna aj delsi dobu je jen dusledek tveho rozhodnuti.. co si za ni muzes jen a jen sam ... osobne neznam moc veci co dokazi cloveka zranit vic nez kdyz pred tebou nekdo koho mas rad hraje kabaret .. nekery lidi takova zkusenost dokaze pekne odrovnat a to treba aj nafurt ... takze mezi nama ty si nedostal co sis zaslouzil to doufejme jeste prijde ...stara zkusenot rika kdo se chova jako prase skonci jako prase a rekneme si cim driv tim lip to ze to proflaknul zrovna operator je mozna dobre aspon se prestanes chovat jako malej a zamyslis se nad tim jestli kdyz clovek hraje dvojitou hru kralika rogera jestli je opravdu vsechny elemenyt schopen ohlidat a pokud to pochopis tak slava protoze zacinas dospivat
 
 
raDEK (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
20.12.2009, 19:05
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
Ja bych nedokazal jist cely zivot 1 druh masa. Obcas dostanu chut i na jinou, ale to neznamena ze nechcu to co jsem jedl predtim. Toto plati i o zenach
 
 
Azzo (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
19.12.2009, 19:34
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
Hele luky, kolik ti je? 13, 14 nebo 15? Co si tu dokazuješ?? Neznáš vůbec protagonisty, nevíš co všechno kolem toho bylo, co se dělo uvnitř v nich, ale šmahem povrchně druhýho odsoudíš, že je prase.. atd. atd. Bu´d si fakt tak mladý a víš prd o životě a nebo si trochu tupější (pak za to cos napsal vlastně nemůžeš :-) ) a nebo tu machruješ na někoho, koho neznáš, jen aby sis ospravedlnil třeba svoje jiné prasárny :-/ Kdo je bez viny, at hodí kamenem... Pochybuju, že ty můžeš házet.. Když dokážeš takhle snadno druhýho odsoudit, tak určitě nejsi dobrý člověk! Přeju ti ze srdce, až budeš mít vztah, aby si náhodou potkal jinou a zjistil, že je to ONA.. Uvidíme jaký prasárny budeš dělat ty! :-D (nemusíš mi odpovídat, že tohle tě nikdy nepotkalo a nepotká :-D) To jsem se krásně rozohnil :-DD
 
 
luky (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
19.12.2009, 20:28
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
je mi pres 35 a ver tomu ze zivot vubec nemam tak jednoduchej jak to zaziva vetsina naseho priblbenyho naroda .. o to vic me vzdycky dostane nejaka takovahle story nekoho kdo si stezuje na neco co zjevne neni pointou celeho pribehu .. nevim jestli se melo jednat o nejaky vyjmecny it vanocni patos riznuty telekomunikacni technologii kdyz uz jsem na tom dsl serveru nebo jen spatne koncipovany fiktivni pribeh .. pravda je ze pokud se to skutecne stalo tak se celkem divim ze se pod takovou zhovadilost nekdo jeste podepise uz jen z praktickeho duvodu budouci devalvace vlastni ceny v ocich nejake inteligentni partnerky co trochu umi hledat v googlu .. navic nevim jestli zverejnovat takovou placenou psychoterapii co spis patri nekam na facebook a podobne weby ktere prave kvuli tehle exibicionisticke otevrenosti sdileni nemam rad ma z profesionalniho hlediska misto prave na tomhle serveru ... jako s operatory mam svoje zkusenosti a nejsou zrovna z tech na ktere bych rad vzpominal ale vytykat nabidku slevy na volani na cislo kam udajne hodne jezdim ... ?!? kdo vi jak to ten in operator vlastne myslel v dnesni dobe in out super cool nabidek bud na vlne a tak .. prosim vas .. me spis prislo smutne ze autor vidi problem tak ze za to ze se jeho nevera provalila muze operator .. tady bych se rad pozastavil a doporucil diskutujicim precist si fyziku pro stredni skoly a zopakovat si zakony termodynamiky a kauzalit ? ale schrneme to ... vysledek toho clanku je ze autor ma pocit ze si ulevil .. rada pozitivne reagujicich se zamysli jestli si pro svoje milenky nezaridi specialni tarif na nejakou kamaradovu adresu na sekundarnim telefonu.. dve slecny budou mit zcela jiste vesele vanoce ...jirka paroubek behm a spol bude nadale skodit jak muze ....a ja ...ja se smutne vanocne pousmeju nad tim ze kolem sebe cim dal casteji misto starterku defying gravity ci cehokoliv vnitrne hondotneho vidim ruzovou zahradu ... jeste ze sou ty vanoce a muzu to zajist aspon tim cukrovim ..
 
 
wangel (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
28.12.2009, 23:34
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
Ano, ano --- ovšem chlapec to mohl čekat ... když si nechává otevírat POŠTU ?! A ještě to komentuje, že ta jeho to má pod kontrolou :-( Hochu buď rád, že jsi se takové baby zbavil, ta by ti celý život lezla do úplně osobních věcí ... pošta je tou nejmenší hrůzou! Fůůůůj šmíráckým ženským.
 
 
petrvlk (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
19.12.2009, 22:12
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
mám taky takový divný dojem z toho, že se někdo chlubí tím, že někoho podvádí... asi si tyhle politiky opravdu zasloužíme.

jinak díky za seriál :) ukázka vypadala dobře

a jednu radu bych ti dal odhlas televizní poplatky a k televizi připoj třeba PS3 :)
 
 
Vilik (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
20.12.2009, 08:57
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
Když spisovatel napíše povídku z oblasti sci-fi, taky ho obviníte z podvádění, lži a nazvete ho prasetem? Jak si můžete být tak sebejistí, že není na tom pravda jen ta cílená reklama a ostatní je myšleno jako neobvyklé zdůraznění otravnosti a nebezpečnosti pro soukromí každého zákazníka?
 
 
petrvlk (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
22.12.2009, 01:22
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
už jsem odpovídal omylem jsme nenapsal jméno

jestli to je povídka tak fajn, ale podvádění není nic hezkého a podle mě se to nedělá.
 
 
Vilik (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
22.12.2009, 09:22
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
Jasně, o tom není pochyb, ale odsuzuje se tady autor za něco, co třeba vůbec neudělal. Základ může být upozornit na vtíravou reklamu, nevhodně použitou. A použil k tomu zrovna tohle téma. Jestlipak by to bylo tak zajímavé a pritáhlo by to tolik pozornosti, kdyby pointa vyvrcholila třeba ve frontě u řezníka?
 
 
Petr (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
19.12.2009, 14:01
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
Asi tuším, jaký to byl operátor.
Když mi přišlo 6 reklamních SMS za 1 den a vyúčtování nacpaný reklamama, že ho měli spíš poslat jako balík, naštval jsem se a nechal jsem se 1,5 hodiny přehazovat mezi automatama a operátorama. Nakonec se mi to povedlo zrušit.
Když nemohli nic posílat, začali volat ...
 
 
Anonym (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
19.12.2009, 12:43
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
Rad bych vedel, o jakeho mobilniho operatora se jednalo :)
 
 
Anonym (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
19.12.2009, 17:10
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
http://t-press.cz/tiskove_zpravy/2009/1029/
 
 
dorijan (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
21.12.2009, 08:44
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
Proboha - lidé myslete a proberte se - řešíte tady obsah velice povedené povídky s výborným slohem.
V době katastrofických a hektických zpráv a informací prostě autor chtěl upozornit na možné důsledky "péče operátora" - toť vše. Neřešte nevěru a mezilidské vztahy:-)...
Je krásný předvánoční čas, vychutnejme si jej...nehledejme na druhých jen chyby:-)
Přeji příjemné Vánoce, jistě máte kolem sebe nějakou milující i milovanou duši...nezapomeňte na ni.
 
 
Anonym (neregistrovany)
+0x
 
-0x
 
25.12.2009, 19:02
RE: Jak mi operátor přišel na nevěru
povídka OK.
kdo si nechá dobrovolně posílat reklamu je u mě blbec