O2 usnadňuje svým zákazníkům komunikaci s informační linkou. Nově mohou kromě telefonního hovoru využít i komunikátor WhatsApp.
Zákazníci O2 mohou získat potřebné informace nebo podporu od svého operátora v chatovacím nástroji WhatsApp. Do aplikace se můžete dokonce nechat přesměrovat přímo z infolinky.
Zatímco čekáte ve frontě na infolince, můžete zrychlit řešení problému právě přes WhatsApp. V chatu navíc můžete sdílet dokumenty, stejně jako pracovník callcentra. Ten by měl v jednu chvíli zvládnout obsluhovat až 3 konverzace.
V historii navíc zůstává dřívější komunikace, kterou si může operátor projít a nemusí znovu pokládat stejné dotazy. Celý rozhovor tak bude ještě efektivnější než doposud.
Modrý operátor službu spustil už v průběhu září. Od té doby ji využilo téměř 1200 lidí.
Do chatu se nedostane pouze z infolinky, ale také přes adresu wa.me/+420720720155, pomocí čísla 720 720 155 nebo naskenováním QR kódu na obrázku v článku.
13. 10. 2020
Autor: Redakce ADSL.cz
Nizozemská vláda uvedla, že možná přestane používat Facebook. Doporučil ji to místní regulátor kvůli možnému...
Italská vláda jedná o návrhu zákona, podle kterého by za trestné činy spojené s AI nástroji hrozily mnohem přísnější...
Avast dostal od českého Úřadu pro ochranu osobních údajů pokutu ve výši 351 milionů korun Důvodem je neoprávněné...
Společnost Warner Bros Discovery oznámila, že v Evropě spustí novou platformu Max 21. května. To se týká i Česka a...
Revolut, známý spíše pro své finanční služby, představil vlastní eSIM. Zákazníkům nabídne cenově výhodné datové...
Seznam.cz testují nové předplatné. V placené verzi přestane využívat vaše data k cílení reklamy. Reklamu ale na...