Úvod > Články > O2 má obrovský výpadek sítě

O2 má obrovský výpadek sítě

Dnes 19.8.2015 sledujeme cca od 8:45h velký výpadek sítě O2. Nefunguje volání z mobilu O2. Mobilní data zákazníkům fungují.

O2 má obrovský výpadek sítě

O2 má dnešní den velký výpadek mobilní sítě. Z mobilu či na mobil O2 se v tuto chvíli nedovoláte. Posílání SMS také nefunguje. Mobilní data O2 zatím fungují.

Operátor má zároveň mimo provoz své hlavní weby jako www.o2.cz, www.telefonica.cz, www.o2tv.cz, o2sport.cz a další. Problém je i s tísňovým voláním na linky 150, 155, 158 a 112!

Společnost O2 Czech Republic a.s. se zatím k výpadku nevyjádřila.

Reklama

Aktualizováno 9:28

Facebook O2: "⚠ UPOZORNĚNÍ ⚠ Aktuálně evidujeme výpadek v naší mobilní síti. Někteří z našich zákazníků v jižních, západních, středních Čechách a části Prahy tak mohou mít problém se spojením hovorů a připojením k mobilnímu internetu, za což se velmi omlouváme. Naši technici intenzivně pracují na nápravě. Příčinu výpadku a jeho dopad zjišťujeme."

Aktualizováno 9:34

Twitter O2: "⚠ Aktuálně evidujeme výpadek části mobilní sítě v jižních, západních, středních Čechách a části Prahy. Omlouváme se, pracujeme na tom."

Aktualizováno 9:50

Mobilní data O2 jsou již také nedostupná. Pevné linky a ADSL internet zatím fungují.

Aktualizováno 10:21

Twitter ČTÚ: "Nedovoláte-li se při výpadku v síti svého operátora na tísňovou linku 112, vyjměte SIM kartu a pokus opakujte."

Aktualizováno 10:32

Singnál na mobilu nabíhá. Lze již volat a omezeně posílat SMS. Pokud vám signál nenaběhl sám, doporučujeme restarovat mobilní telefon.

Aktualizováno 11:21

Podle vyjádření O2 by měly být veškeré funkce obnoveny. Generální ředitel O2 Czech Republic Tomáš Budník dodává: „Velmi mě to mrzí, našim zákazníkům se omlouvám.

Oficiální stanovisko O2: „Dnes dopoledne jsme zaznamenali výpadek mobilní sítě, který byl způsoben přerušením optického kabelu při revizních pracích. Výpadek se netýkal celé sítě, ale vybraných částí jižních, západních, středních Čech a části Prahy. Závadu se podařilo během zhruba dvou hodin odstranit a služba je nyní již plně funkční. Prioritně jsme se soustředili na zprovoznění služby 112 a následně jsme zprovoznili všechny ostatní služby."

19. 8. 2015

Autor: Redakce DSL.cz

Témata

telekomunikacetelekomunikacetelekomunikace

Sdílejte

Přečtěte si také

 

Televizní speciál: Nejlepší kanály pro seniory

Ne všichni z vás jsou zvědaví na americké filmy a poslední díly zahraničních seriálů. Je nám jasné, že vám stačí...

 

Digi TV: Sportovní kanály na půl roku zdarma a další dárky

Ježíšek nechal u provozovatele televize hned tři vánoční dárky! Digi TV tedy nabízí svým zákazníkům tablet Lenovo...

 

Digi TV vysílá všechny kanály Nova v HD

Od úterý tohoto týdne mohou zákazníci Digi TV sledovat všechny kanály skupiny Nova ve vysokém rozlišení. Od...

Nejčtenější články

T-Mobile má další dárek pro předplacenkáře

 

Majitelé Twist karty dostali už od operátora dárek se zveřejněním jeho vánoční nabídky, bonus za dobití a novou...

Naměřené rychlosti internetu na DSL.cz v listopadu 2018

 

Podívejte se na favority rychlosti mobilního, Wi-Fi i pevného internetu přes dráty. V listopadu začíná být znát, jak...

Rychlost pevného internetu od Vodafone roste

 

Nejenom mobilní síť Vodafonu vzkvétá. Pracuje i na pevném internetovém připojení, které každý rok můžou využít další...