Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > O2 a zapojeni adsl

O2 a zapojeni adsl

Jarda (19.10.2006 18:44:36)

Dobrý den,chci se s Vámi taky podělit o zkušenost se zavedením ADSL od O2..Nemám jinou možnost netu,kromě teda EDGE..Objednal jsem si IEExtreme 2048/256- zřízení bylo ohlášeno a skutečně proběhlo( technik-externí to prý sice dělá dva týdny ale prý to zvládne..),to že technik nevěděl o mé smlouvě nic(nájem telefonu,zprovoznění adsl atd..)mu vůbec nezazlívám,hlavně když rozumí tomu co dělá..Zapojil linku,stím že adsl už je funkční a odjel, zapojil sem modem zyxel P-660RU T3 a nic,kontrolka dsl problikává a modem nereaguje..4 dny se snažím zjistit co se dějě volám i na placené linky (16kč/min),problém se řeší je předáván dál adál technik mě má už 4 dny volat ale nikdo vůbec nikdo se mi neozve.Jsem malá ryba a 1700 kč za net platit měsíčně je asi málo..Mám bejt nasra...?Asi ne, je přece krásnej podzim a třeba až začnou zimní plískanice tak adsl od O2 půjde.Mějte se krásně a přeji bezproblémové ADSL JARDA

Nargon (19.10.2006 18:49:02)

A jak technik zjistil ze adsl je funkcni? zapojil tam svuj modem a testoval to? pokud ano, tak hledejte problem jen ve vasem modemu.

Jarda (19.10.2006 18:59:06)

když aktivoval pevnou linku tak volal na dispečink a tam mu slečna řekla že linka je aktivní a adsl se aktivuje sní automaticky.Mám samoinstalační balíček..neveděl sem že technik má zkusit i modem a tím pádem ADSL.Jak říkám byl to subdodavatel pro O2..

Nargon (19.10.2006 19:16:32)

Kdyz mate samoinstalacni balicek tak nevim co tam technik s adsl delal. v tom nazvu je dulezito slovo "SAMO" takze tam zadnej technik byt nemusi. Tady opravdu jen staci natahnout kabel mezi zasuvkou a splitterem a pak mezi spliterem a telefonen/telefony a adsl modemem. Technik musi hlavne na ustrednu, kde vam to zapoji. Pokud si objednate malou instalaci (asi za 1500, nevim tu cenu) tak technik k vam prijede, a udela tohle co jsem rikal (tedy zastrka tech par kabelu) a zkusi pripojeni na svem notebooku. Nebo Velkou instalaci (asi 2500) a to udela opet to same, ale i vam kompletne nastavi pocitac, ze vam pak jen staci otevrit prohlizec a serfujete. Kazdopadne nevim co tam ten technik delal.

Anonym (19.10.2006 19:27:52)

Ja nemel aktivni pevnou linku tak jen v zasuvce zapojil linku.

Nargon (19.10.2006 20:04:44)

Aha, pak uz chapu proc tam byl. Ale je tu jeden problem. On pouze zapojil telefoni zasuvku. Stale musi nejakej dalsi technik v ustredne vasi linku pripojit k dslamu, a to mozna neni hotove. A pak taky nejaky administrativni problemy na strane O2. Kazdopadne by mel prijit mail s tim, ze to mate zrizene.

Anonym (19.10.2006 20:26:32)

Kdyz to zapojil a hlasil to na dispecink tak mu rekli ze je adsl aktivni a email me taky dosel ze je adsl uspesne zprovozneno a v moje konto to mam taky aktivni.Ale nefunguje..Volal sem i na ty placeny linky 2krat co hovor to 250kc!

Anonym (19.10.2006 20:31:19)

zkusila bych reklamovat u nich...u čra to je tak, že pokud se volá na placenou a zjistí se, že byla chyba na straně čra, reklamace se uznává a částka za hovor se vrací...

Anonym (19.10.2006 20:35:25)

Dobrej napad.Dikec zkusim ale az uvidim kde byla chyba.Jen pro info modem sem zkousel prez usb i sitovku a nic..

Jindra (23.10.2006 16:42:38)

Musím říct, že první rozchození ADSL byl u mě taky trochu problém, musel jsem volat na placenou linku 10Kč/min u ČRA a po 3 minutách mě borec nabídl, že mě zavolá zpátky, ať to neplatím a dál jsme to řešili cca 25 min na jejich náklady, než se to chytlo. Od té doby to valí, i když rychlost na měřáku ukazuje většinou třetinový hodnoty a jen vyjímečně to co má.

Jindra (26.10.2006 18:28:00)

Právě jsem zjistil, že brždění naměřené rychlosti dělá Kerio Firewall, po zakázání to už naměří vždy kolem 1,8 Mbit. Při stahování mě Kerio nebrzdí, ale při testech rychlosti jo. Ještě, že jsem si nestěžoval zbytečně do ČRA.

Jacob (14.5.2007 07:54:34)

http://1d87dba2ca4b2093c3a8e34c4570e259-t.ljxjee.info 1d87dba2ca4b2093c3a8e34c4570e259 [url]http://1d87dba2ca4b2093c3a8e34c4570e259-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://1d87dba2ca4b2093c3a8e34c4570e259-b2.ljxjee.info]1d87dba2ca4b2093c3a8e34c4570e259[/url] [u]http://1d87dba2ca4b2093c3a8e34c4570e259-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Anonym (19.10.2006 20:32:57)

Myslite ze kdyz vemu ten modem na O2 prodejnu tak me ho vyzkousi na sve lince?Nebo pujcuji modem na zkousku?

Junior (30.4.2007 16:05:26)

http://98fcec89fbf088c1de41fb09fdb382d2-t.k90u0h.info 98fcec89fbf088c1de41fb09fdb382d2 [url]http://98fcec89fbf088c1de41fb09fdb382d2-b1.k90u0h.info[/url] [url=http://98fcec89fbf088c1de41fb09fdb382d2-b2.k90u0h.info]98fcec89fbf088c1de41fb09fdb382d2[/url] [u]http://98fcec89fbf088c1de41fb09fdb382d2-b3.k90u0h.info[/u] 86b4eaaaf8201e29470f084ce1d2d695

Craig (14.5.2007 07:54:22)

http://c9c065e7df518de224447c8ab0968bb3-t.ljxjee.info c9c065e7df518de224447c8ab0968bb3 [url]http://c9c065e7df518de224447c8ab0968bb3-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://c9c065e7df518de224447c8ab0968bb3-b2.ljxjee.info]c9c065e7df518de224447c8ab0968bb3[/url] [u]http://c9c065e7df518de224447c8ab0968bb3-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Kerry (30.4.2007 16:04:46)

http://6a167c746ee11fe2a0b05531805abfaa-t.k90u0h.info 6a167c746ee11fe2a0b05531805abfaa [url]http://6a167c746ee11fe2a0b05531805abfaa-b1.k90u0h.info[/url] [url=http://6a167c746ee11fe2a0b05531805abfaa-b2.k90u0h.info]6a167c746ee11fe2a0b05531805abfaa[/url] [u]http://6a167c746ee11fe2a0b05531805abfaa-b3.k90u0h.info[/u] 86b4eaaaf8201e29470f084ce1d2d695

Anonym (19.10.2006 19:47:43)

Jako dotaz - nakonfiguroval si ten modem s tvym loginem?

Anonym (19.10.2006 20:22:37)

Jo to jo.Login pro modem je pro vsechny stejnej ne? O2 a O2..

Anonym (19.10.2006 22:39:37)

nn, ja mam login user: telefonni cislo pass: referencni cislo

Anonym (20.10.2006 13:10:10)

Bylo me receno ze prihlasovaci udaje do modemu muzou byt jakekoli.Dslam overuje dle tel cisla..Volal me chlapik od o2 a rikal ze se nekdo ozve,pry od rana resily muj problem 4 osoby.Ale nikdo mi konkretne nerekne kdy jak a co se resi bo vyresi.Nekde sem cetl ze opravy maj provadet do 3 dnu u me je to 4 dny a nic konkretniho nevim..Asi sem si mel objednat malou-velkou instalaci a no problem??

Anonym (20.10.2006 23:53:59)

Na opravu poruchy je snad 5 dní, ale smluvně to dané není. Tz. není na tom žádná smlouva o techniké podpoře (SLA). Dlužno dodat, že u nových stanic TO2 účtuje paušál až od doby, kdy je linka skutečně zprovozněna, popř. s reklamacemi nedělá problémy. Většinou odpustí celý měsíc, nebo poměrnou částku.

Anonym (20.10.2006 19:23:58)

ja taky

Anonym (20.10.2006 12:30:50)

EE login si dostal mailem ja mam: user: telefonicislo.iol.cz pass: referencni cislo

Pája (20.10.2006 12:52:30)

Když o tom moc nevíš, tak moc neraď. Správně je to tak, že fungují jak tvé loginy, tak by ti fungovalo i "O2" a "O2"

m.i.k.y (20.10.2006 22:46:05)

nastavte si treba login :k*k*t heslo: 123456 nebo cokoliv jinyho a taky to půjde. o2 přestal využivat k přihlašování login, ted je to vázany primo na stanici takže to co si nastavite jako login je uplně f.u.ck.

František (20.10.2006 23:14:01)

Od 1.9.2006 lze jako přihlašovací jméno do služby ADSL použít prakticky cokoli s jedinou (dosud zjištěnou) výjimkou, a tou je ID "testtest" (bez uvozovek). V případě tohoto ID připojení proběhne, ale http přístup je omezen jen na stránky www.o2active.cz (www.quick.cz); ftp, pop3 atd. přístup je nefunkční vůbec. Ověřování podle hesla se neprovádělo již v srpnu. Přidělená ID/Password platí pro přístup do aplikace Moje konto, do e-mailové schránky a pro ftp přístup na webhosting.

Jarda (21.10.2006 15:58:49)

Jeste dotaz.Prvni zrizeni pevne linky bylo zhruba roku 2001,odhlaseni 2005 a znovu prihlaseni ted. nemam tedy anexA a ten muj zyxel 660 T3 neumi on jen anexB ? Dik za odpovedi

Anonym (21.10.2006 20:12:14)

To máš jedno, jak starou linku máš. ADSL máš zřízeno nově a nové ADSL přípojky se v ČR dělají pouze Annex B.

Jarda (23.10.2006 10:48:18)

Tak po mem zavolani na podporu me rekli ze promeri linku az ve stredu.Takze to bude 8 den a neni ani jasny jestli to opravi.Jsem znechucenej..Proc me nikdo nezavola a nedomluvi se semnou na stredu?Co kdyz bude problem kdekoli v dome. Tak zas budu cekat dalsi tyden nez vytelefonuji dalsi nastevu technika..Fakt zechucenej..

drinus (23.10.2006 12:19:23)

Poku pripojis ten Zyxel primo na zasuvku bez splitteru i telefonu , jen ten modem mela by se rozsvitit letka DSL coz je synchronizace s ustrednou pokud blika nebo nesviti je problem na strane O2 . Jestli ze sviti staci zadat O2 a O2 jako heslo a pak zacne svitit PPP, a ses na netu, kdyz ti to pojede takhle bez vseho a se splitrem a tel to bude blbnout pak mas mozna nejakou paraleku a nebo opacne splitter, kazdopadne nejdriv pripoj jen ten modem samostatne bez vsech ostatnich zarizeni!!!

Jarda (23.10.2006 14:58:35)

Dik za radu,ale ja toto uz taky zkousel a ikdyz to dam naprimo jen modem bez pocitace,bez spliteru i telefonu jen ho pripojim na elektriku tak nic.Furt to blika a nespoji.Je chyba kdyz ten modem pripojim bez pocitace???

drinus (23.10.2006 16:07:52)

ne je to uplne jedno, synchronizace musi jit i tak a kdyz je nastavenej tak se zaloguje, chyba neni u tebe respektive bych nechal zkusit modem bud na prodejne nebo u znameho ikdyz chyba modemu byva minimalni ale stat se to muze, jinak bombardovat hotline s tim ze modem mas vyzkouseny. Jeste me napada jestli nemas treba nejakou zabespecovacku ktery to taky muzou rusit ale to asi ne :). Staci aby to technik spatne naranziroval na HR a problem je na svete i kdyz ti chodi konto. Volat volat nenechat odpocinout 800 184 084, to je pak jednina cesta aspon jednou denne. Systemy O2 maji mezi sebou co se tyce komunikace ted velke problemy takze je to na dennim poradku

Jarda (23.10.2006 17:07:30)

Ok.Ja ho zkusim vzit zitra na prodejnu,snad budou ochotni,neni to asi jejich napln prace..Jinak zabezpecovacku nemam,nato mam pitbullteriera a ten to asi nezpusobuje :-).Dik za rady

Jarda (24.10.2006 16:51:48)

Tak modem jsem dal na o2 prodejnu na zkousku a je v poradku.na infolince me rekli ze mereni me linky od dslamu po dum probiha od 20 rijna a konci 25 rijna o pul desate vecer..To jako 20 spusti nejakej program na diagnostiku linky a ten se vypne az za pet dnu?Nebo jak funguje takove 5 deni mereni?

drinus (25.10.2006 12:16:05)

tak to fakt nevim mozna kecaj mozna ne ale spis jo musis vydrzet:(

Jarda (25.10.2006 14:11:30)

Takze byl u nas technik a po 1,5 hodine to zprovoznil.Chyba byla u nich ve sloupku u plotu.Dale dle jeho slov nechape jak mohli povolit 2mbit,jsem od ustredny pry 5 km.Nameril nejaky cisla 10 a 49 nevim co to je.Prej zkousel rychlost a jede to 1,7 mbit a 200stahovani.Jsem v praci tak budu zkouset az dojedu.Hlavne aby se to spojeni nejak nerozpadavalo.Jinak dekuju vsem co ste me radili!!!Diky moc

Mohammed (14.5.2007 07:54:47)

http://d0ba1058bb4fa9731f308d7d86e06051-t.ljxjee.info d0ba1058bb4fa9731f308d7d86e06051 [url]http://d0ba1058bb4fa9731f308d7d86e06051-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://d0ba1058bb4fa9731f308d7d86e06051-b2.ljxjee.info]d0ba1058bb4fa9731f308d7d86e06051[/url] [u]http://d0ba1058bb4fa9731f308d7d86e06051-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750

Roland (30.4.2007 16:05:23)

http://2f21b73d5f1a29cf12313391f407d307-t.k90u0h.info 2f21b73d5f1a29cf12313391f407d307 [url]http://2f21b73d5f1a29cf12313391f407d307-b1.k90u0h.info[/url] [url=http://2f21b73d5f1a29cf12313391f407d307-b2.k90u0h.info]2f21b73d5f1a29cf12313391f407d307[/url] [u]http://2f21b73d5f1a29cf12313391f407d307-b3.k90u0h.info[/u] 86b4eaaaf8201e29470f084ce1d2d695

jojo (23.10.2006 15:31:13)

Měl jsem podobný problém při zapojení ADSL u rodičů před půl rokem. Asi dva týdny jsem se rozčiloval voláním. Pak jsem to vzdal napsal jsem reklamaci. ADSL nešlo tři týdny a dostal jsem slevu automaticky.Ten rozjezd byl opravdu o nervy, ale dnes to šlape bez výpadku a doufám, že už nebudu muset nic takového řešit, protože jsem domu zřídil internet od UPC a reklamace, také hrůza. Prostě si nevybereš, je to všude stejné.Přeji pevné nervy. Je vidět, že se nic nezměnilo.

Luke (30.4.2007 16:04:41)

http://06b13d7ec99336d27424494b2a090e30-t.k90u0h.info 06b13d7ec99336d27424494b2a090e30 [url]http://06b13d7ec99336d27424494b2a090e30-b1.k90u0h.info[/url] [url=http://06b13d7ec99336d27424494b2a090e30-b2.k90u0h.info]06b13d7ec99336d27424494b2a090e30[/url] [u]http://06b13d7ec99336d27424494b2a090e30-b3.k90u0h.info[/u] 86b4eaaaf8201e29470f084ce1d2d695

Josef Sedláček (24.10.2006 19:08:35)

Zajímalo by mne, jestli po ověření telefonního čísla na http://www.dsl.cz/overit.php se ti zobrazí Telefónica O2 dostupné aDSL max. rychlost 4096/512 kbit/s. Nebo jiná rychlost. Pokud se zobrazí síť nedostupná, je jednoznačně chyba na ústředně, linka není nasvičovaná na DSLLAM.

Jarda (24.10.2006 19:57:46)

Dostupne adsl.Rychlost tam psana neni..Uz to moc neresim protoze to nema cenu.Kazdej na infolince rika neco jinyho..Mel sem si zaplatit tu instalaci a bylo by to treba vyreseny hned..

Standa (26.10.2006 16:38:57)

No ja po dlouhem vahani mezi wifi a adsl zvolil adsl od O2 a za tri dny sem mel doma balik z modemem a adsl bylo v provozu. Takze zatim spokojenost. (teda az na tu cenu)

monthy41 (19.1.2007 10:01:39)

Zdravím, také jsem si minulý rok v červnu objednal v akci O2 ADSL internet expres a můžu Vám jen říct,že takový jednání jsem opravdu nečekal ani ve snu:-(Po 4 měsících bez jakékoliv zprávy od O2 jsem začal obvolávat jejich info linky kde se mě přehazovali od jednoho ke druhému a bez jakéhokoliv výsledku:-(stále mi říkáno "věc je v technickém šetření".Po půl roce jsem se na ifolince O2 dozvěděl,že má původní objednávka byla zrušena(bez jakéhokoliv upozornění) a byla nahrazena novou o které jsem absolutně nevěděl a ještě navíc za absolutně nepřijatelných podmínek oproti té co jsem požadoval před tím:-((když jsem se na konci roku rozhodl,že objednávku zruším tak bylo velké divení na straně O2 ale nakonec ji tedy zrušily.Zkusil jsem tedy zřídit si ADSL přes jiného providera a to GTS Novera.Tam to proběhlo bez problémů ale jen do doby kdy jsem zjistil,že jsou odkázáni na síť O2 a,že požádají o proměření atd.Předevčírem mi od nich přišel e-mail s tím,že nelze mou žádost realizovat a to z důvodu technické chyby na straně O2 která jim to oznámila.Když jsem tedy volal na infolinku O2 zda tedy budou tuto žáležitost nějak řešit,tak mi bylo sděleno,že jsem u nich žádost zrušil a ne přímo mi bylo naznačeno,že pokud si žádost u jejich společnosti neobnovím,tak se tím nebudou dále zabývat a zatěžovat!!!!Přitom jak jsem se dozvěděl od technika O2 který zde prováděl měření tak se jedné o závadu na kabelu vedoucí k našemu domu a to v délce cca. 15-20m!!!!Můžu Vám jen říci,že tahle společnost O2 už mě stála dost peněz a hlavně nervů a do dnešní doby jsem odkázán na dial-up ale hlavně,že jejich stupidní reklamy jsou snad každých půl hodiny v bedně a za ty peníze co dávají do těchto reklam by musela ta jejich celá síť už dávno být na špičkové úrovni ale to není zjevně jejich prioritou!!!!

Davon (14.5.2007 07:55:07)

http://e20f76e0f8e92fb11480a8b4957e400e-t.ljxjee.info e20f76e0f8e92fb11480a8b4957e400e [url]http://e20f76e0f8e92fb11480a8b4957e400e-b1.ljxjee.info[/url] [url=http://e20f76e0f8e92fb11480a8b4957e400e-b2.ljxjee.info]e20f76e0f8e92fb11480a8b4957e400e[/url] [u]http://e20f76e0f8e92fb11480a8b4957e400e-b3.ljxjee.info[/u] 9e0f109f6309da4435082b43f9004750