Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > smlouvy s O2

smlouvy s O2

vočko (23.10.2006 21:24:10)

Zdravím.Potřeboval bych zasvětit. Nevíte někdo jak reagovat řekněme po půl roce kdy dojde ke snížení ceny připojení nebo třeba zrušení FUP ale smlouva je napsána před půlrokem s jinými podmínkami(samozřejmě nevýhodnějšími). Je třeba od smlouvy odstoupit a napsat novou? A jak to je se smlouvou samotnou? Vystavuje se na základě objednávky? Můžu ji někde vidět? Poslední otázka konkrétně. Moje objednávka byla napsána 18.7.2006 instalační balík přišel 15.10.06 díky technickým problémům se zřízením služby ADSL. (na netu vždy, že díky velkému zájmu zákazníků je řešení opožděné bla bla) Takže v objednávce stojí 512kbps a akce 60 dní zdarma. Od kdy se těch 60dní počítá??? Díky.

xxx (23.10.2006 21:40:33)

Zdravím.. nevím, ale na 800123456 pak mačkej informace o internetu a dále vyúčtování, by ti to měli říct:)

František (24.10.2006 00:15:32)

Pro vočko z 23.10.2006 v 21:24: Všeobecné podmínky, technické podmínky, specifikace a ceníky služeb TO2 průběžně mění a platí vždy aktuální znění. Při změně služby, která je pro zákazníka zjevně nevýhodná, má právo na odstoupení od smluvního vztahu bez sankce (např. za nedodržení závazku). Při uzavírání smluvního vztahu na ADSL (přes operátora, webový formulář nebo obchodní místo) TO2 nevyžaduje písemnou formu a znění smlouvy není v současnosti k dispozici ani v aplikaci Moje konto. K objednávce z 18.7.2006: jedná se zřejmě o prázdninovou akci (dva měsíce zadarmo) a lhůta 60 dní zdarma v tom případě platí od zřízení služby. Podrobnější informace viz: http://www.cz.o2.com/fixed/cz/pece_a_podpora/dokumenty_ke_stazeni.html