Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Zdravím všechny, chci se s vámi podělit o jeden zážitek s Poštovní spořitelnou. Měl jsem u ní založený účet 6 let. Za tu dobu byl jen jeden problém a to ten že mně bezdůvodně zablokovali 200 korun, které po podání reklamace asi po týdnu odblokovali. Jinak

Zdravím všechny, chci se s vámi podělit o jeden zážitek s Poštovní spořitelnou. Měl jsem u ní založený účet 6 let. Za tu dobu byl jen jeden problém a to ten že mně bezdůvodně zablokovali 200 korun, které po podání reklamace asi po týdnu odblokovali. Jinak

Borek (6.11.2006 15:22:53)

Zdravím všechny, chci se s vámi podělit o jeden zážitek s Poštovní spořitelnou. Měl jsem u ní založený účet 6 let. Za tu dobu byl jen jeden problém a to ten že mně bezdůvodně zablokovali 200 korun, které po podání reklamace asi po týdnu odblokovali. Jinak větší problémy nebyly. Před měsícem a půl jsem se rozhodl pro jinou banku a účet u Poštovní spořitelný vypověděl. Maxkartu mi odebrali ihned s tím, že pro zrušení účtu musím počkat 45 dní z důvodu používání Maxkarty. Toto je uvedeno v podmínkách, tudíž jsem k tomu neměl žádné výhrady. Nyní jsem obdržel šekovou poukázku, abych si vybral zbytek peněz z účtu a očekával jsem poslední výpis z účtu. Ten mi došel a když jsem si ho přečetl, zjistil jsem, že mám za měsíc říjen 2 krát zaúčtovány poplatky za vedení účtu. Zavolal jsem tedy na bezplatnou linku, kde mi paní sdělila, že ona se na můj účet podívat nemůže a ochotně mi dala číslo, kde se mohou na můj účet přímo podívat. Tato linka již samozřejmě byla placená, tam se mi snažili vysvětlit že je vše v pořádku, než jsem jim vysvětlil já, že to v pořádku není. Až to paní pochopila, tak mi dala jiné číslo a měla vyřešeno. Zavolal jsem na toto číslo (opět placené) a po 2 minutovém "jste v pořadí" se mně paní sanžila přemluvit abych přiznal že mi nebyly poplatky strženy v minulém měsíci. To jsem zásadně odmítl a sdělil jí datum stžení poplatků. Potom mi sdělila, že to spolu přes telefon nevyřešíme a ať podám reklamaci volnou formou dopisu. Na to jsem jí sdělil, že ještě tedy mám platit poštovné, na čemž samozřejmě prodělám a ona mi řekla, že právě proto to mám zaslat písemně, abych zbytečně neprovolal :-) (tak mají starost o klienty) Na to jsem jí odpověděl, že může klidně hledat, protože volám z internetu zdarma. Ani to jí však nepřesvědčilo :-) S tímto jsem se neomhl smířit a vydal jsem se na naší poštu za vedoucí, aby mě s tímto poradila. Po dlouhé debatě, že jsem sám proti sobě když u Poštovní spořitelny účet ruším, protože oni jsou nejlevnější, což je ve všech novinách, se dovolala na stejnou linku jako já, kde jí sdělili, že ten druhý poplatek za vedení účtu je za měsíc listopad. S odpovědí se spokojila a telefon položila. Když toto však řekla mně, tak jsem se zeptal jak mohou strhnout 30.10. za vedení účtu za 11. měsíc, mně nedokázala odpovědět. Avšak nezapomněla mně ještě nabídnout Penzijní připojištění. Ani s tímto jsem se nedokázal smířit a když jsem došel domů, volal jsem na jejich linku znovu, kde to zvedla jiná paní a ta mi řekla, že poplatky za vedení účtu se strhávají poslední sobotu v měsíci, což bylo 28.10. a od této soboty do 31.10. mně účtují 23 korun za vedení účtu za měsíc listopad. Když jsem se jí zeptal že jestli tohle považuje za spravedlivé, tak mně arogantně řekla, že "to tady spolu nebudeme řešit" a když jsem jí řekl, jestli je na všechny klienty takhle příjemná, tak se najednou začla zakoktávat a že na mně není nepříjemná a že já už jednou volal a řekl jsem že ano a pokaždé se mně dostalo jiné odpovědi a když jsem jí řekl proč se mě ptá jestli už jsem volal, když to má určitě poznamenáno, tak na mě spustila, že se jen ptala a že to nemá poznamenáno, když semnou ještě nemluvila (tak že by paní byla jasnovidec???) Řekl jsem jí, že v podmínkách mají jasně uvedeno, že se účtuje i započatý měsíc, což se u mně nestalo, jelikož účet byl rušen k 30.10. Na to mně jen řekla, že se poplatky zaúčtovávají poslední sobotu v měsíci mají napsáno z druhé strany výpisu z účtu a v podmíknách to napsáno není, protože si podmínky málokterý klient čte. To mě dorazilo úplně :-)))))) Tak k čemu ty podmínky vydávají, když vědí, že je nikdo nečtě?? Ale kdyby něco chtěli oni, to by se okamžitě na podmínky odvolávali. No prostě jsem paní řekl, že zaplať bánbůh už jsem u nich účet zrušil a kdo u nich účet ještě má, vřele doporučím jeho zrušení, pokud někoho takového ještě najdu. Ještě přidám, že šlo o 23 korun a dodávám, že mně nešlo o peníze!!!!!!! ale o princip. Ale vyplynul z toho nový slogan Poštovní spořitelna - děkuji, nechci!!!

TriBIT (6.11.2006 15:48:31)

A pointa je v cem??? Jak to souvisi se sluzbami DSL apod.???

1woko (7.11.2006 12:03:18)

No přece, že přes internet volal k nim na pevnou...

TriBIT (7.11.2006 12:30:19)

Tak to jo... ma O2 nebo jinyho poskytovatele? Doslo k vypadku linky pri hovoru? Co sumy a zpozdeni? Predem diky za odpoved ;)

Anonym (6.11.2006 15:57:02)

Co to ma spolecneho s pripojenim k internetu?

Borek (6.11.2006 16:04:10)

Dobře omlouvám se všem, kterým to vadí že jsem tento článek umístil sem. Ne všechny články tady jsou jen o internetu. Fajn, uznávám že to patřilo jinam!!!

Anonym (6.11.2006 19:57:26)

Chápu že z toho máš trauma, ale sem to nepatří. Najdi si stránky kde to někoho bude zajímat............

Borek (7.11.2006 07:59:55)

Napsal jsem omluvu že jsem to sem dávat neměl, tak nechápu o co ti jde a když tě to tak nezajímalo, tak nechápu proč to četls!!!