Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > O2-Neschopnost nebo nezájem! ! !

O2-Neschopnost nebo nezájem! ! !

O2-Neschopnost nebo nezájem! ! ! (27.2.2007 10:07:05)

Dobrý den, prosím o pomoc! Popis problému: Mám zřízenou službu internet expres 2048 Mb,17.12.2006 jsem požádal o zřízení služby O2 TV, bylo mi sděleno formou SMS, že služba lze zřídit s podmínkou snížení rychlosti na 512kb. Po dvou dnech byla rychlost "úspěšně" snížena s tím, že O2 TV bude do 21 dnů funkční. Od té doby což je cca 3 měsíce, mě nikdo neinformoval o problému nebo o nemožnosti tuto službu zřídit, naopak já jsem asi po měsíci začal uplatňovat reklamace! Vyúčtování za služby mám stále navýšené na rychlost 2Mb ovšem realná rychlost je pouze 512kb. Při další reklamaci mi bylo sděleno,že jsem překročil objem stahovaných dat a rychlost se mi opět snížila aý na 60 kb.! ! ! Bylo mi doporučeno stornování objednávky na TV, což jsem udělal, ale systém zřejmě toto nezaznamenal a stále mi chodí účty za rychlost 2048Mb. Prosím poraďte co s tím! Eventuelně mi sdělte,prosím jak mám postupovat a co se dá ještě udělat, aby mi byla vrácena rychlost 2048Mb. Děkuji za odpověd.

Fi (27.2.2007 13:32:13)

Jediné co zbývá je pořád "otravovat" volat na technickou podporu atd. Jinak si toho nebudou všímat. Mimochodem v aplikaci moje konto mám pořád hlášku, že služba není plně funkční. Je to tam od doby navýšení rychlosti, cca 11 měsíců. :)

Mirek (27.2.2007 13:44:18)

Tak ta hlaska uz je tam asi preventivne. Kdyby tam byly spatne udaje a nekdo si stezoval, tak to svedou na to ze to neni plne funkcni :-)