Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Kdyz volate na radiokomunikace kvuli zavade na netu,tak ten hovor platite!!!

Kdyz volate na radiokomunikace kvuli zavade na netu,tak ten hovor platite!!!

UZ NIKDY RADIOKOMOUSE!!!!!!!!!!!!!! (20.5.2007 23:42:52)

Kdyz volate na radiokomunikace kvuli zavade na netu,tak ten hovor platite!!!Zadna bezplatna linka ale hezky CALOVAT!Mas poruchu TAK PLAT!!!Jsou to pekny smejdi!!!Cim to je?Kdyz sem si je porizovala tak vse gratis,ochota az na pudu a ejhle po pul roce je to asi nejhorsi pripojeni a nejdrazsi co existuje,PRYC OD NICH A RYCHLE!!!Nedoporucuji a varuji!!!

Anonym (21.5.2007 07:02:18)

A to vas prekvapuje? :))

Anonym (21.5.2007 08:24:58)

Kdyz potrebujes pomoct od O2 tak volas na bezplatna cisla, takze ano, prekvapuje.

Vlada (21.5.2007 09:48:07)

to jo a pomuzou?:-)

Anonym (21.5.2007 11:18:48)

Jo a dokonce velmi dobre

Robert (21.5.2007 09:23:12)

Radiokomunikace končí.Koupily je Američani,zastavily veškeré objednávky na nové zboží tzn.-nebudou se dále rozšiřovat,jen udržovat stávající stav.Manželka dělá ve firmě která dodávala ČRA veškeré zboží nutné pro ADSL.

WIFI (21.5.2007 10:05:44)

No a co ? Já když mám poruchu na připojení, tak mam taky placený hovor k technikovi. Je na mobil, vyřeší se to do pár minut. Radši těch pár korun obětuju, než poslouchat na bezplatné OO lince 10 min debilní hudbu se slovy: všicni operátoři jsou zaneprázděni. Navíc výpadky výceméně neznam a 1 nebo 2 hovory ročně na mobil technika např. při nayšování tarifů mě nezruinujou

Anonym (21.5.2007 10:11:12)

Nejde o to, že platíte, ale platíte zvýšenou sazbu, takto je to zařízeno zhruba od počátku letošního roku a platí to pouze pro fyzické osoby, firmy to mají nadále na bezplatné lince! Od chvíle, kdy nabrali více nových zákazníků, tak se platí. Nejhorší ale je, že na spojení s operátorem se čeká 15 - 20 minut a to samo o sobě už stojí 30 - 40 Kč. Vrcholem pak je, že nestačí zavolat jen jednou, ale opravu je nutné několikrát urgovat! Pokud poruchu nahlásíte pomocí e-mailu, pak většinou máte smůlu, protože doručený e-mail si přečte 10 - 15 operátorek, ale nikdo na něj nereaguje. Takto nepostupuje snad žádný jiný poskytovatel - končí mně smlouva a odcházím!