Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > O2 Zloději

O2 Zloději

Suchyz (22.8.2007 15:08:09)

mam internet adsl 2048 od O2.... Přestože jsem nepřesáhl měsíční limit 10GB, (Na stránkách O2 Moje konto mi ukazuje stav 3GB z 10GB), tak mě píchli na 64kbit/sec. FUP aktivní.... Naštvanej jim volám... veme to borec co mi povídá, že chyba je na jejich straně a že musím zavolat na číslo technické podpory, ale že tam je ve frontě 70 lidí a tudíž , že nemám šanci se tam do večera dovolat.... A že u něho můžu akorát podat stížnost..... VÝSMĚCH S O2 se do konce měsíce rozloučím...

O2 suxx (22.8.2007 22:35:52)

dobre delaš, jejich sluzby se nevyplati uzivat, pokud clovek ma moznost jit k nekomu jinemu. Jelikoz lidi svymi poplatky sponzorujou rozvod novych kabelu, tak proto se plati tolik za jejich "supr" sluzby

David (22.8.2007 23:37:42)

Rozvod nových kabelů, po kterých pak mj. jedou i "ti jiní"... To jen tak pro úplnost...

O2 (23.8.2007 13:23:28)

JJ, tahni. O takovy kreteny nestojime

Anonym (23.8.2007 15:03:47)

za sve trable si muzes sam, kdyby jsi jen jednou za posledni dobu navstivil jejich stranky nebo stranky zrychlujeme.cz tak by jsi se dozvedel ze je nutne prihlasit se do konta a tam si zmenit protokol. Hlupacku

Anonym (23.8.2007 16:36:51)

myslím,že by mu to měli poradit,když tam volal. To pak můžou ty čísla zrušit a všichni si všechno můžem hledat sami

Anonym (23.8.2007 18:51:20)

kdyby tam zavolal tak mu to reknou, podle toho co pise na tech. podporu vubec nevolal. Jinak 70lidi ve fronte je pomerne normylni stav. Pri prumeru cca 15 ĺidi na smenu pri 3 salech v CR to vychazi asi na 10 minut cekani na lince

suchyz (26.8.2007 21:19:32)

v aplikaci moje konto mi v záložce moje služby vyjede že změna služby není možná... chytráku

Duran (26.8.2007 21:51:45)

To snad ani neni mozny ze je suchyz takovej blb, meli by ho dat do ustavu, idiota.

suchyz (26.8.2007 23:36:45)

jestli ti dela problem slusne zareagovat nebo poradit tak patris do ustavu spis ty... jen jsem naznacil, ze po 4 dnech reseni problemu s internetem od o2 bych uz mohl mit klid... zitra se zapojim do čekarny o2 ....

Anonym (27.8.2007 09:20:44)

Zmena protokolu je zapsana opravdu vsude. Kdyz by vam nesel zmenit protokol prez moje konto (muze se stat) staci zavolat na obchodni linku spolecnosti kde vam protokol radi zmeni. Tj. kdyby jste jednou za cas navstivil nase stranky jak psal clovek vyse nemel by jste zadne komplikace a vedel co mate delat. Tak snad priste rada do budoucna www.iol.cz www.cz.o2.com

suchyz (27.8.2007 10:02:54)

chyba je na me strane, dekuju za pomoc...

Duran (27.8.2007 10:48:06)

Zas nějaky chytrolin si vzal muj nick a chce eze mě udělat debila že ? Jsi ubohy stejně jak DSL.CZ kde nejsou schopni udělat registrace čimž by tomuto zamezili

Xspy (26.8.2007 22:04:40)

Že by "Moje konto"tm nefungovalo po upgradu ? To se ale podívejme , hmm hmm hmm ...