Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Jaké máte vy zkušenosti s prodejci mobilů?

Jaké máte vy zkušenosti s prodejci mobilů?

Anonym (3.6.2008 00:00:00)

Ne, nejsem idealista, spíše naopak. Ale vždy jsem si myslel, že drzost, ležérnost a naprosté pohrdání zákazníkem se v prodejnách mobilních operátorů jaksi nenosí. Nedávno jsem se přesvědčil, že nosí, a že k němu ani operátor nedokáže zaujmout stanovisko s ohledem na dobré vztahy se zákazníkem.

James (3.6.2008 07:32:38)

Ja teda osobne mam zkusenost dobrou. Dorazil jsem na prodejnu Vodafone jen s otazkou, jaky internet ted nabízejí. Prodejce vůbec nevypadal jako pan Martin naopak to byl odhadem vysokoskolak, ktery si tu privydelaval a o praci mel dokonce prehled. Nabidl mi na mesic internet zdarma abych si ho mohl vyzkouset a pak jeste na dalsi mesic volani na 4 cisla zdarma. Pry je to aktualni nabidka balicku. :-) No neber to. Kdyz sem se zeptal na nove sluzby v budoucnosti, tak sem dokonce dostal zajimavou informaci, ze s prichodem I-Phonu na nas trh, tak Vodafone pripravuje nejake prekvapeni. Je fakt, ze ajfoun pouzivat bez moznosti vyuzit VSECHNY nebo aspon vetsinu jejich sluzeb by bylo smutne a to ocividne vedi. Tak sem zvedavej, co si pronas pripravili. Osobne se modlim za UMTS, ale jsem realista :-/

Pavel (3.6.2008 07:53:02)

Osobně jsem zákazníkem Vodafone už hodně dlouho a také jsem byl nějakou dobu jeho zaměstnancem (ne na prodejně). Z hlediska služeb a chování ke klientovi jsem nikdy neměl problém a nikdy sem se nemusel hádat. Obvykle stačilo být v nejhorším! (asi jednou nebo dvakrát) lehce asertivní nebo mírně otrávný a ihned došlo k řešení. AD1)co jde, řeším na internetu AD2)když se člověk vyptává na lince, často z nich vypadne zajímaví nabídka (jako měsíc netu zdarma na zkoušku) AD3)jejich prodejny jsou takovej McDonald...v tom dobrém slova smyslu. I když sem tam viděl přijít toálního iprudiče, tak se ho snažili "vyřešit" nějak slušně. T-Mobile je bohužel znám svými praktikami, které často páchají najaté firmy..zvláště otravní pouliční prodejci tarifů zevlující na zastávce nebo sedící v papírovém stánku někde u obchodního centra. Někteří josu velmi otravní, nerozumí slovu NE a především!! nikdy na začátku neřeknou pro koho pracují a co přesně nabízejí. Poslednímu typovi, kterej mě zastavil se slovy, jestli nechci zlevnit volání z mobilu, sem řek, ať si jde najít normální práci a že děkuji, nechci. To že byl v prodejně tenhle hejsek je prostě lidské selhání, ale co je problém..že tam patrně zůstane..Místo aby byl vyhozen a poškozený dostal omluvnej dopis s vysvětlením, že to pako už bylo vyřazeno..

heh (3.6.2008 08:24:36)

Ono treba navstevu predajne rozdelit na dve casti. Pokial pridete sa len opytat, pripadne predlzit zmluvu a podobne, vsetci su ochotni... o tom svedcia aj vase skusenosti. Problem nastava ako v spominanom clanku pri reklamacii. Ja som musel koli systemu a potom neschopnosti predajcu Pomaranca v SR navstivit predajnu 3x koli zruseniu zmluvy... samozrejme to natahovali a mal som platit aj ked pausal skoncil, naco stvrta navsteva splodila staznost na datumovanie odstupenia a od operatora neprisiel ospravedlnujuci list, ale arogantny typu ze mi odpustaju poslednu platbu... i ked si ju chybami vynutili sami... A ESTE k clanku. Kazda navsteva predajne pocas uvedenych reklamacie bola katastroficka... predajcovia sa pri mne striedali, jeden drsnejsi ako druhy... na vine som bol ako vzdy ja, oni su neomylni... musel som ich chladit s tym ze ja chcem vyriesit problem a neprisiel som v bojovej nalade... co sa o nic povedat neda... PONAUCENIE PRE OPERATOROV: netreba ludi skolit len o novych produktoch, treba ich hlavne naucit spravat sa pri opravach ich vlastnych chyb... ale kto si ich prizna, ze?

BJ (3.6.2008 10:14:09)

No nevím, třeba u Vodafounu jsem řešil několik reklamací a vždy byli maximálně ochotní a vstřícní. Ikdyž třeba již zmiňovanej tm... no nikdy více.

Shado (3.6.2008 09:59:37)

Lidi co zewlují před hlavním nádražím a prodávají tarify, mi připadají spíše jako podvodníci. Zamlčují informace, přemlouvají, mlží.... Naštěstí při mém vzhledu zdaleka neodhadnou koli se mi v kapsi válí chechtáků, tak se mi spíše vyhíbají (neidí ve mě keft). Osobně používám přeplacenou kartu, a i přes to jak je to drahé, tarif nechci. Mám rád svobodu, a soukromí. Svoji sim sem dostal od kamaráda, nikdo neví kdo z ní volá, a až se mi nebude líbyt, dám ji kamarádovy :-)

Anonym (3.6.2008 10:19:43)

Proč to neříci otevřeně - Jsou to podvodníci ! (komentář k popisu vaší osoby si sprominutím nechám raděj pro sebe )

Anonym (3.6.2008 17:26:49)

Já si ho nenechám pro sebe, Shado má patrně vysoké kapesné, ale ještě hodně tříd obecné před sebou. (A nebo je to cizinec.)

Anonym (3.6.2008 10:16:17)

Zákazník , který se snaží uspíšit mnohdy systémem neakceptovatelnou změnu si upomínkováním na "já si odskočila ze zaměstnání" vyslouží maximálně úsměv na tváři obchodníka. Doufám , že při reklamaci jste si odpustil informace o zjevu obchodníka a vlastních pocitech - o mnohém pak takové reklamace vypovídají samy . Jakkoli bylo chování pracovníka nepřípustné , byl upřímný . Co bych dal za upřímnost místo podbíziovosti , pokud někam přijdete jako jednatel společnosti a ve výsledku vám slíbí modré z nebe , které se pak samozřejmě nekoná .....

Adam (3.6.2008 10:57:55)

Vy jste asi také prodejce smluv že? Pokud je normální arogance a povýšené jednání, bez ohledu na klienta, tak jste stejné prase, jako v článku popsané, nejste-li to přímo vy. Potřefená husa se vždycky ozve.

Anonym (3.6.2008 18:19:46)

K arogantníámu zákazníkovi musíme být milí , usmívat se ( a představit si místo něj třeba řvoucí přerostlé přirození ) a tvářit se , že je vše na nejlepší cestě . Tahle přetvářka vám na prodejně vydrží pár měsíců . Neříkám, že by se hodilo zákazníka poslat hned tam , kam stejně jednou dojde .

Ales (3.6.2008 19:32:25)

Pokud prodavacum pretvarka nevydrzi i po par mesicich, tak nemaji v prodejne co delat! O zakaznicich si clovek muze myslet co chce, ale musi se k nim chovat absolutne asertivne a slusne. A jaka je obrana proti prodavačům za pultem? Reklama jako je tato (ale chybi zde adresa prodejny) a ignorace operatora - mame preci vyber. Jeste poznamka k poulicnim otravum od O2 ci T-M. Take mam s timto zkusenost, ale dobrou. Nabizeli me nekolikrat "levnejsi" volani, ale kdyz jsem jim na otazku "jaky mam tarif" odpovedel, ze Dohodu s Vodafonem tak me okamzite nechali byt se slovy, ze nic lepsiho mi nabidnout nemohou.

Honza (5.6.2008 11:34:15)

Ano pouličním "otravům" od T-M a O2 je lepší se vyhnout naslibují hory doly a nejlepší jejich věta když chtějí podepsat ručně vyplněnou obědnávku služeb se slovy "není to paušál" a nebo "získáte telefon zadarmo a nepodepisujete žádný paušál" pracuji na partnerské prodejně T-Mobile a každy den po cestě do práce a z práce mě tyhleti pouliční chodiči otravují . zajímavé je to že když se jich zeptáte pro jakou firmu pracují tak většinou je zajímavá jejich odpověď většinou zní "naschledanou" a nebo berou nohy na ramena. kůli takovýmdle lidem přichází T-M a O2 o zákazníky (nebo spíš získá ale 90% zákazníků budou nespokojeni)

Protector (3.6.2008 15:16:49)

Já bych řekl, že nejde o firmu(poskytovatele) ale prostě o lidi, na které na dané prodejně narazíte, nemusí to vždy být namyšlení a arogantní lidé.Každý je prostě jiný.

Petr (3.6.2008 16:10:28)

Tak já nevím, ale pokud jsem něco řešil na prodejně, tak jsem byl spokojen, ale to pouze u Vodafonu. Pokud se týče ostatních, zde jsou lidi, kteří by tam neměli vo dělat. Jak se říká,,Zákazník náš pán¨ zde asi neplatí. Mluví s Vámi arogantně a myslí si, že ví toho víc než Vy a někdy si vyslechnete i posměšek, že byste to měli vědět. Navíc vás nikdy neupozorní na nic, co by jim mohlo tzv. zničit klienta, neboli když ptáčka lapají pěkně mu zpívají. Navíc, opravdu jde i o člověka samotného, ale částečně jde i o přístup zaměstnavatele. Možná se někdy dočkáme zlepšení, ale to asi za dlouho.

Anonym (3.6.2008 17:17:49)

No, dokazu si predstavit jak to asi probihalo. Arogantni zakaznik kterej se vzteka a chudak prodavac ktery se ho snazi uklidnit to od nej schyta. Takovejch blbcu jsem v prodejne videl tucty. Nejvice me pobavil zacatek a konec clanku a to: ...jednu nejmenovanou značkovou prodejnu mobilního operátora... ...od vás obdrželi stížnost na prodejce Značkové prodejny T-Mobile.... To ukazuje na tom kdo je asi ten blbec, co prochazko?

Anonym (3.6.2008 18:22:26)

Styl i tón článku by tomu odpovídal . Prostě se pan autor potřeboval vybrečet . Tak ted´jste to celému T- mobilu nandal ! Dušička v peřó ?

Vladislav S. (3.6.2008 22:09:51)

To je neuvěřitelné, kolik lidí je hulvátů, jako jste Vy! V práci musím být profesionál. I na neopodstatněné požadavky musím reagovat slušně a jednat asertivně. Pokuď se tak budeme v zaměstnání chovat všichni, bude zde hned lepší místo pro všechny.

Anonym (7.6.2008 13:16:39)

Lepší místo pro všechny? .....Nesertivita základ uchování iluzí ;)

Anonym (9.6.2008 11:26:45)

Profesionál nedojí prostředky zaměstnavatele plněním neopodstatněných požadavků. Od toho byly vynalezeny call centra která mají sloužit jako první obranná linie proti prudičům. Jedná se o takový filtr.

Anonym (4.6.2008 06:59:00)

I kdyby byl zákazník sebevíc arogantní, prodejce má být profesionál. Možná by se mohli prodejci T-Mobilu učit u obsluhy v McDonaldu... Ta musí být ke klientům přívětivá VŽDY, i když by někdy lidem to jídlo nejradši hodili na hlavu. Jenže to by hned letěli. Překvapuje mě,že někdo vůbec může mít tak deformované pojetí, že klient = otrava, a ne "náš zákazník, náš pán". Ze zákazníků firma žije, proto si je musí předcházet.

Anonym (7.6.2008 13:14:50)

Jde o to z jakých zákazníků firma žije . Malé marže - standartní přístup .Velké marže - zákazník se automaticky hýčká v nadstandardu. Malé marže - otrava , velké marže otrava který si platí solidní přístup . Pokud se pracuje "s kusy" a existuje časový limit na zákazníka bude dostávat standardní péči , at´se jedná o Mekáč či prodejnu operátora. I profesionál musí poznat , kdy zákazníka umravnit a opatrně položit zpět na zem .

kolemjdoucí (10.6.2008 16:34:24)

..asi jsi ten blbec ty...protože firma se sama "prozradila" když citoval jejich dopis, ..souhlasím však, že měl pan Procházka firmu oslovit ve svém příspěvku plně, aby se zákazníci obrátili na korektnějšího dodavatele (či poskytovatele) služeb... ..já mám podobné zkušenosti, ale s pracovníky od O2, oni nejen že mlží, dokonce i lžou a po doložení důkazů se ani neomluví, přeci zaměstnavatel za své podřízené ručí a já se ve firmě nenechám člověka, který podvádí, že a možná i krade...jenomže jim jde o to, že mají na koho vinu svalit a sami z toho těží (zisky,premie atd.) chceš ještě polemizovat či argumentovat..??..Kolemjdoucí

pilda (4.6.2008 17:05:16)

U vodafonu jsem se setkal jenom s ochotou, jak při reklamaci tak ostatních věcech. U t-mobile jsem reklamoval mobil, a zkušenost byla podobná jako u vás v článku. Proto jsem přešel k vodafonu, s o2 zkušenosti nemam.

Anonym (4.6.2008 20:36:59)

Zatím mám zkušenost jen s Vodafonem, ale naprostá spokojenost. Získání nové SIM karty po ztrátě původní (samozřejmě se zachováním tel. čísla) byla otázka chvíle a personál velmi ochotný. Konkrétně v Brně na Svoboďáku.

yanick74 (4.6.2008 22:32:59)

Řeknu takto, nezáleží zda pracuješ u toho operátora nebo u jinýho ( dosaď jakékoliv povolání spojené s kontaktem zákazníka ) vše záleží jen na lidech a jejich vychování a to platí i u kupujícího.

Anonym (7.6.2008 13:04:52)

Jednoznačně true .

Wosic (9.6.2008 00:03:53)

Pane Procházko slušnost se očekává na obou stranách.