Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > NEXTRA: Perspektivy českého ADSL v roce 2004 stále otevřené

NEXTRA: Perspektivy českého ADSL v roce 2004 stále otevřené

DSL.cz (3.5.2004 12:00:00)

V rozhovoru o českém ADSL nám poskytli dva manažeři pracující pro telekomunikační skupinu Telenor v České republice zajímavé informace.

Arnošt (3.5.2004 09:18:48)

S tím nejlépe sofistikovaným FUPem jste mne hosi dostali ;-)

Anonym (3.5.2004 09:46:29)

Jojo - clanek vubec neni o tom co rika nadpis. Je to jen reklama na nextru a PR kecy ...

Jolinar (3.5.2004 10:32:20)

No takže agregaci uznavaji taky takže at tahnou někam, ono ten telecom zase tak hroznej asi nebude...

Miroslav Šilhavý (3.5.2004 10:38:08)

Jediný rozdíl je asi v tom, že na svoje služby, jelikož jsou jejich "dítě" nasadí QoS.

Anonym (3.5.2004 12:27:56)

Hmm z reklamy se najednou stala antireklama ..Inu to se dalo cekat, kdyz nazvou FUP Nextry nejsofistikovanejsim na trhu a pritom tu dost lidi kvalitu Nextry velice dobre zna :-)

Dufus (5.5.2004 19:30:25)

Procpak ma asi pan reditel ISDN a ne posrany adsl ? :-)

Arnošt (6.5.2004 11:36:02)

Tak takhle teda mezi radkama nectu, to je dost dobre!

enter (6.5.2004 22:12:07)

takze to znamena ze vsechno funguje jeak ma, takze neni treba neco resit...

Arnošt (4.5.2004 21:13:30)

Na jednu stranu, furt lepsi priorizace sluzeb nez neomezene utrum po 100MB za den.

Miroslav Šilhavý (5.5.2004 08:04:26)

QoS je nasazováno na všech dobrých sítích, to není žádné zlo (jak se tu tváříte).

Jirka (5.5.2004 08:24:41)

Já nevím, ale mě se zdá že nextra nemá nejenom žádné QoS, ale taky že asi už neaplikuje ani FUP, protože na webu mám hlášku o tom, že mi není snížena priorita datových paketů a linka mi jede takto: Máte rádi rychlou jízdu? Pak potřebujete ADSL! Rychlost vašeho internetu: Rychlost stahování dat: 641.1 B/sec Rychlost připojení k Internetu: 5 Kbps Takže je potvrzeno, že nextra není podle posledního příspěvku dobrá síť. Pozor na ně.

Arnošt (6.5.2004 11:34:10)

Rekl jsem neco spatne ze QoS je priorizace sluzeb? Jestli su lama, klidne poucte please.

Miroslav Šilhavý (6.5.2004 11:36:53)

"...furt lepší prioritizace než..." vyznělo jakobyse Vám prioritizace příčila... ;-) Asi jsem to jen špatně pochopil...

Lock (6.5.2004 13:30:26)

No, ono to asi ani jinak nejde : agregaci mají aplikovánu (téměř) všichni provideři na světě. Ono jde spíše o tu míru a v ní je prezentováno snížení - takže na míste je spíše opatrný optimusmus (jestli to splní a jak)

Petr Borecek (4.5.2004 16:13:06)

S tou reklamou mas pravdu.

martin (3.5.2004 11:37:36)

Kdyz napisu ze prilis pruhledna a pekne vych...a PR aktivita, tak budu slusny, podelali ste si to na cele care... ... a nedozvedel jsem se nic... - sofistikovane FUP je pekny narez: - Stahl jsem 2GB dat a mel jsem FUP s rychlosti ~10kbps po cely zbytek mesice. Jste ulhani lhari vazeni Nextraci (a to jsem porad oproti skutecnosti velmi slusny) - Komunikace na HOTLINE je spis anti user friendly - MODLIM SE K BOHU, ABY SE TU OBJEVILA KONKURENCNI SLUZBA A JA MOHL JIT DO VAS KAMKOLIV KDE MI BUDE LIP... TREBA DO HAJZLU, I TO BUDE LEPSI... NEXTRA A TELENOR JE BANDA LHARU, KTERI SI MYSLI ZE NA NICH STOJI TENHLE SVET A DAVAJI TO NAJEVO TIM JAK SE CHOVAJI K ZAKAZNIKUM. NALAKAT STAHOVACE NA NEOMEZENY OBJEM DAT A PAK SE VYMLOUVAT ZE KVULI NIM TO NEJEDE A ZAVADET NA NE "Z TREST" RESTRIKCE JE SVINSTVO ...

nick (4.5.2004 00:59:11)

z toho FUP si nic nedelej, ja stahl 100MB a vyfasoval jsem to hned taky... (sice jen na 12hod)... v patek jsem stahl 300 od pulnoci do rana a vyfasoval jsem to az do dnesniho rana, takze jsem mel vikend v hajzlu...jeste ze jsem byl v lihu :)) nick

martin (4.5.2004 13:39:31)

V lihu jsou zrejme samotni akcionari Nextry (Telenoru) a taky asi UOHS a taky CTU

A (4.5.2004 14:31:48)

hele, ale nejsou to obe s.r.o. ? :o))) To asi nema zadne akcionare :-D ... a nerekl bych v lihu, ale v

martin (4.5.2004 23:04:33)

No nezkoumal jsem jejich subjektivitu, ... tak sem to asi poplet... :-) Mas pravdu, jsou i v....

Petr (4.5.2004 08:15:08)

TEN ŘEDITEL JE ASI DALŠÍ ADEPT ZA BERDÁRA. TY JEHO ODPOVĚDI BYLY, JAKO BY JE PSAL BERDÁR. VYŘAZUJI NEXTRU Z MÉHO ZÁJMU.

Dufus (5.5.2004 19:27:45)

Ja prechazim k voodoo.... :-)

Pavel (4.5.2004 08:23:55)

rozhovor prinesl nejvetsi zklamani tem, kteri chteji aby provider umel nelimitovane ADSL bez omezovani pro kazdeho. Bohuzel to proste pri nabidce Telecomu fyzikalne nejde. Nextra asi neni nejlepsi, ale pro mne jej porad zajimava. Pockam si na jejich posledni rychlosti a pak si jejich ADSL nejspis objednam.

Miroslav Šilhavý (4.5.2004 08:27:07)

Nechápu co má Telecom, podle Vás, společného s tím, jak vypadá jejich nabídka?

Anonym (4.5.2004 10:14:46)

Tak tohle se už rozebíralo jinde. Telekom prostě špatně nastavil svoje velkoobchodní služby a tím šlo celé české adsl do kelu. Prosím takové hlášky že když se mi služba nelíbí, tak at ji nekupuju už vynechte, je to trapné. Vím že uvažujete úplně jinak a jinde, takže mě vaše názory nechávají klidným.

Miroslav Šilhavý (4.5.2004 10:25:29)

Ale pořád nechápu co má velkoobchodní nabídka ADSL Telecomu společného s ADSL Telenoru, které je realizováno zcela mimo?!

Anonym (4.5.2004 10:50:58)

A vždycky poslední slovo :-) Moc mimo mi to nepřipadá, když to jde přes telekomácké kabely, jejichž pronájem ma cenu určitě stanovenu tak, aby nešlo náhodou něco protáhnout o krapet levněji.

cc (9.5.2004 15:41:50)

Protože dělají jen to, co jim Telecom dovolí. Howgh

Miroslav Šilhavý (9.5.2004 17:19:38)

Možná se to, co popisujete, projeví na ceně, ale na kvalitě Telecom nemá Telenoru co změnit...

cc (9.5.2004 18:00:26)

Ale samozřejmě že má! Zase tady nemaťte polopravdama.

Miroslav Šilhavý (9.5.2004 20:22:48)

Ale jakpakto; DSLAMy - vlastní; cesta - pronajatý okruh. Co na tom může ČTc ovlivnit? Ledatak nakousat bužírky na poslední míli ;-)

cc (9.5.2004 20:24:30)

Podmínky jsou závislé na Telecomu

Miroslav Šilhavý (9.5.2004 20:32:52)

Šmarjá, a v čem?

Anonym (10.5.2004 07:26:58)

Když za ten pronájem okruhu dá telekom takovou cenu, že se z toho všichni poserou, tak jak na tom kdokoli může cokoli pak poskytovat za normální cenu? To jako bude dotovat, aby jeho služba byla prodejná? Opět zdůraznuju, že hlavní slovo má v této zemi stále ještě telekom a vy svýma řečma s tím nic nenaděláte.

Miroslav Šilhavý (10.5.2004 08:58:21)

Bavili jsme se však o kvalitě, a ne o ceně, ne? Mimochodem, pokud bude ISP typu Telenor plánovat nějaké masové rozšíření svých služeb a bude chtít jít s cenou dolů, bude mít myslím dostatek prostoru na to, aby si transport zajistil klidně sám; a pokud se to Telenoru ani při velkém množství uživatelů nevyplatí, pak můžeme s klidným svědomím říct, že Telecom ten přenos předražený nemá; a naopak, má-li ho předražený, můžeme čekat, že ho Telenor obejde. Toto pravidlo zcela pochopitelně neplatí pro malé poskytovatele, ale pro velké, typu Telenor, zcela jednoznačně ano!

cc (10.5.2004 12:04:26)

Kvalita je samozřejmě závislá na ceně kterou chce Telecom.

Anonym (10.5.2004 12:33:01)

Prosimtě, nech už toho Mirka, on to asi nikdy nepochopí a bude si furt prosazovat svoje. Já třeba už to vzdal, reagovat na jeho příspěvky.

cc (10.5.2004 12:53:13)

Já vím, jenže on těma "důvěryhodnýma" blafama mate spoustu lidí.

Anonym (10.5.2004 12:56:48)

To je osud, s tím už nic nenaděláme. Kvůli takhle uvažujícím lidem to tady s internetem vypadá, tak jak vypadá no.

Miroslav Šilhavý (12.5.2004 08:08:49)

;-) divte se, ale internet u nás vypadá tak jak vypadá, protože do něj nejdou peníze... A s ADSL se to nezlepší ;-)

Lada (4.5.2004 15:55:22)

Takova blbost!!! Pry na zacatku kazdeho mesice dostane kazdy uzivatel 10GB blok a pak az je uplatnovana FUP, stahl jsem 800MB a hodili me do nizsi fronty kde me nechali cely mesic. Jsou to kecy - Nextra Sucks!!

Honza (5.5.2004 19:18:38)

me to chlapek z infolinky vysvetlil tak, ze jsem na dratu s 49 dalsimi mezi nami se pocita prumer a pokud ho nekdo vyrazne presahne tak na nej je aplikovan FUP. Ten zrusej az skupina stahne to same co ja. Takze pres weekend (24.4.)jsem stahl 4-5 GB abych nikoho neomezoval a pres tejden kdy iNet potrebuji mi nefungoval a nefunguje mi poradne do ted i kdyz je to uz lepsi jede to aspon jako dial up. 30.4. mi dosla trpelivost tak jsem dosel na telecom a nechal si telefoni linku zrusit (udelaji to k 31.5.) jeste musim dat vedet Nextre aby se mnou po tomhle datu uz nepocitali a jeste jim zkusim napsat aby mi snizili fakturu kdyz to jede jak snek

Honza (5.5.2004 19:23:14)

Jo jdu zase zapnout stahovani abych tu linku aspon do konce mesice vyuzil, protoze to je jediny co mi ted momentalne funguje

kix (5.5.2004 22:26:43)

Ale pánové, čtěte pořádně, však oni se vyžívají v nejasných tvrzeních, prostě mlží. Píše se "základna pro objem dat je kalkulovaná z celkového objemu 10 GB" => tj. něco se kalkuluce z 10GB, čili jen nějaká neupřesněná část. A dále "je přidělen jednorázově blok o stanovené velikosti GB", => to je hezký že je blok stanoven, ale neřekli na kolik:o) I ten zbytek je fakt mlhavý, třeba "Agregační poměry jsou v ostatních společnostech poskytovány v obdobných nebo nižších úrovních jako v ČR opět v závislosti na typu produktu" => mlží poznámkou ohledně typu produktu, ve skutečnosti i služby pro domácnosti v jiných zemích mají jistě nižší agregaci než u nás. Tvrzení "informace o nastavení parametru agregace se obecně většinou nezveřejňují, důležité je vnímaní užitné hodnoty služby zákazníkem a ochotou za ni zaplatit." ale proč tedy u nás agreagci zveřejňují? Aby mohl očekávat výrazně nižší kvalitu český zákazník?

Miroslav Šilhavý (6.5.2004 08:20:14)

Mlha to je, ale Vy se mýlíte v tom, že v jiných zemích nemají tak vysokou agregaci.

kix (6.5.2004 22:22:35)

Podívejte se, já nevim kolik mají v zahraničí. Pokud by skutečně měli v zahraničí 1:50 nebo horší, jistě by uvedli, že tomu tak je; místo toho napsali "v obdobných nebo nižších úrovních". Mimochodem Telenor hodlá nabízet 1:30 a lepší - to je zveřejněný údaj a jistě o něčem napovídá.

A (6.5.2004 22:25:00)

Ale ne pro socky, bude to v urovni stavajicich 1:20 sluzeb a drazsi ... rezidentni sluzby budou zatizeny jiste vetsi agregaci.

kix (7.5.2004 19:23:18)

Z čeho čerpáte informaci? Pokud vím, Telenor neposkytuje službu koncovým zákazníkům; pouze uvedli, že agregace budou 1:30, 1:4 a 1:1. O dalších se nezmiňují.

A (8.5.2004 13:05:34)

Rekneme, ze tu informaci mam, odkud neni dulezite ... dulezi te je to, ze tak jak TN nastavi wholesale produkt tak ho musi stejne nebo vic natvrdo nastavit i jejich partner, ktery to pak prodava retailove ... Nove sluzby se jeste objevi, prvni vlna sluzeb ADSL a SHDSL (1:30, 1:4, 1:1) je cilena na business zakazniky, rezidentni nabidka (pozor, neplest REZIDENTNI vs. RETAILOVA) bude na podzim ...

kix (8.5.2004 18:07:41)

Zajímavé, můžete uvést prodrobnosti (cenové) k té nabídce, co už je?:o) Mimoto nechápu, proč by měl Telenor určovat, které kategorii koncového zákazníka je skužba určena...oni jsou velkoobchod... detaily a marketing má být na konečném poskytovateli. Pokud samozřejmě cena nebude úplně mimo. Ale s 1:30 pro firemní zákazníky by neuspěli, domnívám se...

A (8.5.2004 20:55:46)

Radsi ne .. ;-) No samozrejme, ze oni to neurcuji, i rezidentni zakaznik si muze koupit sluzbu 1:1 kdyz na to ma, ale principielne je urcena firme, ktera ma treba SDH okruh ted, za ktery plati 3x tolik. ... s 1:30 klidne u firmy uspeji, pokud to chce jen na web a email a kvalita ji moc nezajima/nebaziruje na ni ...

kix (8.5.2004 21:31:07)

vzhledem k tomu, jak "jede" adsl s agr. 1:20, skoro nevěřím, že něco geniálního předvede Telenor a agregací ještě horší:o)

A (8.5.2004 23:38:17)

No ono je malicko rozdil v tom jak dela agregaci CTc a v tom jak ji dela TN - tim, ze to jsou UBRkovy virtualni kanaly ...

Petr Borecek (4.5.2004 16:09:21)

Tak jsem se zas uz dlouho nepobavil Nextra rules : "Naše společnost byla jednou z prvních, které přinesly nové služby postavené na ADSL technologii na náš trh, a ihned získala druhý největší podíl na trhu" no nebylo to spis ze lakala lidi na nolimit tarif kvuli kteremu se tito zakaznici po roce dockali natlakoveho emailu prejdete na limit nebo standart tarif a nebude na vas aplikovane FUP(coz se ve dne = odpojeni linky) S vyhruznou formou vypovedeni smlouvy. a tohle je uolna lez "Základna pro objem dat je kalkulovaná z celkového objemu 10 GB resp. 20GB podle typu služby, přičemž na počátku každého měsíce je přidělen jednorázově blok o stanovené velikosti GB, aby bylo koncovému uživateli zaručena možnost kontinuálního přenosu dat bez snížení komfortu. " FUP bylo hned od zacatku aplikovane za data prenesene po spatku a na zadnem zacatku mesice se nezacinalo od nuly az po prekroceni obvykleho datoveho bloku.Ti co to zazili to vy a my co jsme presli na drasi tarify se jeste pamatujem. Nejsmutnejsi je ze ve svete ma Telenor vazne dobrou povest a jeji DSL se pohybuje v obvyklem Evropskem prumeru ,ale vzhledem k tomu ze v Cechach to budou ridit ti sami lide co uz ted tak o kvalite teto v brzu nove alternatyvy pripojeni si uluze nedelam hlavne bacha na tarify nolimit .

martin (4.5.2004 23:08:14)

Jo jo, smejdi jedni.... Byl jsem donucen prejit, protoze me zastavili a pres den mi net nesel. A nikdy jim to nezapomenu, hajzlum jednem... LIDI, PROBOHA, VYVARUJTE SE NEXTRE, JE TO BANDA PODVODNIKU A TO BEZ VYJIMKY!!!!!!

Nextra bohužel user (19.5.2004 16:49:21)

No opravdu povedná záležitost to FUP. Mám to štěstí a zkouším to na vlastní kůži. Pro normální surfování je to téměř nepoužitelný, hrát po síti taky nejde, protože jsou strašný pingy kamkoliv. Nejhezčí paradox je ten, že pokud se na stahování pustí program typu DAP nebo GetRight, tak tu linku klidně vytížím stejně jako před aplikací FUP. Takže celý FUP v podání Nextry je naprostej nesmysl. Jako svého zákazníka mě nikdy Nextra o aplikaci (či vůbec existenci) FUP neinformovala! Druhá věc je ta, že pokud není jasně definováno, co si můžu dovolit a co ne, tak je to všechno na nic, protože když bude se mnou na uzlu 49 lidí, kteří si vystačí se 300 Mb měsíčně, tak pro mě to bude znamenat konec. Pokud bych měl přístup k číslům, kde bych věděl, co ještě můžu, aby na mě nemilosrdný trest v podobě FUP nedopadl, tak bych to ještě chápal a dával si pozor. Do teď jsem byl u Nextry spokojen, ovšem po tom jejich decimování zákazníků prostřednictvím FUP jsem hluboce zklamán.

Honza (20.5.2004 19:24:35)

Zlate doby kdy to bylo 192/64 to fungovalo internetove radio cely den bez vypadku, po prechodu na 512/128 to furt bafruje a na video rovnou zapomen. pred mesicem jsem poprve dostal FUP a od te doby to jede Rychlost stahování dat: 2.2 KB/sec Rychlost připojení k Internetu: 17.4 Kbps ale konec se blizi ke konci mesice jsem odhlasil telefon a cela Nextra i s telekomousema muze jit do p.r.d.e.l.e.

Černá zóna (20.5.2004 19:48:55)

Kolik jsi nasosal? Já 70 GB od začátku měsíce.

Honza (21.5.2004 13:47:17)

nic moc jen cca 3GB + odchod pres weekend a bum a hned jsem dostal FUP, pote co jsem zjistil ze iNet nejede a funguje jen stahovani tak jsem dalsich 10GB pridal a to same poslal ven a to za jeden tejden v dubnu v kvetnu jsem na to uz nemel moc casu a hlavne me nebavi stahovat jeden film 5x abych mel jistotu ze to bude vono a ne pecko ale uz mam dalsich 20gb a do konce mesice jeste tak 10 pridam a pak jim ten modem poslu at si ho strci do ...... a telekom at si prijde pro draty

Černá zóna (21.5.2004 14:06:43)

Mě taky sere když musím každou kravinu stahovat 10x FUP asi mám, ale poradila jsem si. Víc 300 Kbps z toho stejně nevymačkám. Nejde to tak rychle. Musím najít způsob jak zvýšit rychlost. Když stahuju film a ještě prohlížím www tak je to hrůza. Musím najít ISP kde to pofičí rychleji za stejnou nebo menší cenu. Tady všichni nadávají že P2P se nesmí a já nechápu proč. Mám to bez omezení tak se neomezuju.

Prober (21.5.2004 14:10:38)

Prdel bude, až vám na základě množství přenesených dat pošlou domů prohlídku ;)

Černá zóna (21.5.2004 14:14:52)

Já ke gynekologovi chodím pravidelně takže jaká prohlídka? Proč by měl chodit ke mě domů?

Prober (21.5.2004 14:46:08)

Tak teď kecáš, budu tě muset taky někdy prohlídnout... ;)

Jirka H (24.5.2004 23:07:10)

Mám ADSLink basic 512/128 bez omezení objemu přenesených dat (chválabohu jen do konce června). Po výhružných emailech od Nextry mi aplikovali FUP, protože jsem přenášel hodně dat (= využíval jsem to, co jsem si koupil) a skoro měsíc jsem si nestáhnul ani poštu. Pak se mi to trošku rozjelo, ale jen jsem stáhnul pár mptrojek, byl jsem opět v prde... No a ta hláška o sofistikovaném FUP mne dostala. Jak už tu někdo napsal, když FUP zaúřaduje, tak si nestáhnu poštu, webová stránka se mi načítá tak na 10. pokus (pokud se vůbec načte), ale jak spustím třeba Kazuu, tak mi to šviští pěkně a bez problémů. Mají to svoje FUP opravdu vymakané!!! NEXTRU NEBRAT !!! Na druhou stranu je třeba otevřeně říci, že za všecky problémy s ADSL může Telecom a jeho velkoobchodní nabídka. Provideři jen prodávají tak jak koupili. Jsem jenom zvědav, jak Telecom zmrší CDMA od Eurotelu. Řekl bych, že to Eurotelu úplně zatrhne, aby to jeho super ADSL nemělo konkurenci. Kapitola na delší debatu je Telekoumácký Internet Expres. Tolik lží jsem v reklamě už dlouho neslyšel. Na http://www.zive.cz/h/Byznys/F.asp?ARI=116554&HID=1&CAI=2034 autor Radek doporučuje posílat na Radu pro reklamu (http://www.rpr.cz/cz/stiznosti/formular/uvod_formular.htm) stížnost v tomto znění: Již týden jménem společnosti Český Telecom a.s. ve veřejnoprávních i komerčních médiích probíhá reklamní kampaň na službu/produkt "Internet Expres". Ačkoliv je tato služba reklamou prezentována výslovně jako "neomezený" a "vysokorychlostní" internet, není toto tvrzení (uváděné bez vysvětlení a nebo odkazu na skutečné obchodní podmínky) pravdivé ani v jednom z uvedených bodů. V reklamě neuvedená definice "Fair User Policy" totiž definuje systém omezení, při jehož aplikaci je již po cca jedné hodině provozu s plným využitím nominální kapacity omezena přenosová rychlost připojení na pouhou 1/8, respektive dokonce 1/16 nominální hodnoty na dobu až jednoho týdne. Týdenní kapacita linky je tedy v rozporu s reklamním tvrzením omezena na cca 6 (resp.7)GB. Označení průměrné rychlosti cca 64kbps (tedy rychlost běžného ISDN modemu) jako "vysokorychlostní" rovněž není pravdivé - dostupné odborné zdroje se v současnosti shodují na definici vysokorychlostního připojení ("Broadband") jako "linky s kapacitou včetně a nebo nad 1024kbps, bez znatelného omezení objemu přenášených dat". Ačkoliv je zmiňovaná služba prezentována jako ideální pro přenos a sledování filmů, její týdenní limit (6, resp. 7GB) nedosahuje ani objemu jediného běžného DVD (8-9GB). Uvedená reklama společnosti Český Telecom a.s. je tedy evidentně zavádějící a lživá, a to jak z pohledu zásad slušného chování a pravdivého informování oslovovaných zákazníků, tak ve smyslu litery platného zákona. Žádám proto, aby Rada pro reklamu učinila všechny nezbytné kroky směřující k nápravě a nebo zastavení reprodukce této reklamní kampaně. Už jsem to poslal, pošlete to taky, ať to těm idiotům z Telecomu alespoň trošku znepříjemníme.

Martin (24.10.2004 13:57:23)

Zajimavy.Nextra pry u uživatele aktivuje FUP kdyz se dostane nad limit(oproti ostatnim uzivatelum).Mam 512/128(bez limitu) za mesic mam cca 3GB.Posledni mesic to bylo treba 5 a uz jsem mel FUP.Kdyz jsem psal do Nextry rekly me ze jsem stahoval NADPRUMERNE zajimalo by me jaky je ten prumer kdyz hodne lidi na to nadava ze maji hned FUP kdyz stahnout par GB najednou.Jenom aby nextra nebo Telecoom neurcoval(a) sam(a) ten limit.Slovo na zaver.Pro nekoho jsou hold dulezitejsi penize nez spokojenost zakaznika.

dorf (24.10.2004 14:12:35)

To si piš, že ty limity si určuje Nextra sama, měl jsem s Nextrou ten samý problém (a nejen ten, ještě mě chtěli okrást, snažili se mi naúčtovat vyšší DPH, než jim příslušelo, ale naštěstí jsem jim na to přišel. Nejlepší je dát celé slavné Nextře sbohem...