Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Emea Telecom - uz nikdy vice

Emea Telecom - uz nikdy vice

Jenda (3.2.2009 11:50:58)

Ahoj, dovoluji si Vas upozornit na jednoho poskytovatele, ktery skutecne stoji zato. A tim je firma Emea Telecom. ADSL Internet jsem si u nich zridil v roce 2002 v dobe kdy to zacinalo. Tenkrat to byl 512/128 v siti Telecomu s 3GB limitem. Tenkrat to byla bomba a byl jsem spokojeny dobre 2roky. Podepsal jsem smlouvu, koupil modem atd. Zhruba v roce 2004-5 nastala moznost preji do site tehdejsiho Telenoru, ktery nabizel 2048 asi za 800Kc bez limitu dat a s verejnou IP. Zvolil jsem tuto variantu a i v tomto okamziku jsem byl maximalne spokojen. Jenze pak to zacalo: neustale jim neslo inkaso, posilali upominky, na infolince vecne nikdo nic nevedel atd. po milionech urgenci, ze je problem na jejich strane se vse vyresilo, toto se opakovalo zhruba 3x v pravidelnych intervalech, postupne mi dochazeli nervy, pak me oznamili, ze sluzbu pred rokem zlevnili a ze platim rok asi o 180Kc vic, rikal jsem si, ze je to solidni a nabidli mi vraceni v podobe kreditu. Opet spokojenost ale po 3mesicich me prisla upominka, ze jsem nezaplatil a dali mi penale, protoze me dali kredit vic nez sem mel, po dlouhem hadani to uznali, potom zvysili rychlost na 3Mbit a i to stalo na fakture, opet bylo vse fajn, po pul roce me prestal jit net, po dlouhem reseni a zkoumani me oznamili, ze probehlo zvyseni rychlosti na 3Mbit, ktere jsem uz pul roku mel a ze si musim prenastavit modem (tyden vypadek) pak opakovali problem s fakturami, obcas vypadek atd. Pak me uz dosly nervy, presel jsem k 02 a jsem velmi spokojeny. Co me ted dorazilo je faktura s poplatkem za zruseni sluzby. Ma poskytovatel pravo to po me chtit? Smlouva byla na 2 roky a skoncila nekdy v roce 2003-4. Nejsem si vedom, ze jsem podepsal jakekoliv podminky kde by to stalo. Jak se branit? Nejde mi o 1400, ale o to, ze se nechci nechat okradat od teto sebranky. Diky za info...

George (3.2.2009 22:35:33)

nejasne, nerozumim tomu 1) dluh je po 3 letech promlcen 2) pokud nevis za co, vrat to a rozporuj a zadej vysvetleni a cenik, zrejme jsi zmenil/podepsal smlouvu (staci i zmena rychlosti) anebo nove smluvni podminky nabyly ucinnosti aniz sis toho vsiml, v takovem pripade jsou oni povini ti je zaslat (pokud dojde ke zhorseni postaveni ucastnika), jinak jim da CTU pokutu... 3) pokud jsi 24 mesicu pred skoncenim sluzby nic nemenil, jako napr. rychlost!!, tak by bylo divne, aby ti uctovali 1400 Zmena rychlosti u kohokoliv mimo O2 = zmena smlouvy a NOVY ZAVAZEK!!! Nevim jestli kohokoliv, ale VOLNY a CRa urcite, GTS jsem nestudoval...

Anonym (3.2.2009 22:38:11)

a vadne dodanou sluzbu anebo chybne vyuctovani musis reklamovat prukaznym zpusobem do 2 mesicu od doruceni vyuctovani (nevim jak se bude prokazovat to datum :-), jinak mas SMULU, takovy je zakon... reklamace dusledne ve sluzbach si podlozte a vse archivujte a jasne formulujte, pripadne konzultujte s experty... No v pripade rezidentnich sluzeb se to asi nevyplati Pocitam, ze pokud to nezaplatis, daji to na vymahani a... muzes se hadat nebo soudit, ale pokud nemas duklazy anebo dukaz, ze pochybili, tak nakonec prijde exekutor ne na 1400, ale na 11400 Kc napriklad...

Anonym (4.2.2009 12:52:53)

konzulatoval jsem tema s CTU a musim uznat, ze me ochotou mile prekvapili. Prave jsem odeslal oficialni reklamaci a v pripade odmitnuti se na ne obracim. Nejde mi vubec o penize, ale o to, ze si nekdo mysli, ze si vsichni klienti tel. firem nechaji .... na hlavu. Ja tedy NE!