Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > POZOR!!! na podvodné jednání firmy MIRONET. Byl jsem dlouholetý zákazník firmy AGEN, která letos zkrachovala. Firma MIRONET se zavázala vyřizovat reklamace po firmě AGEN. Ale POZOR, byl to jen laciný obchodní trik, který měl přilákat do firmy MIRONET z

POZOR!!! na podvodné jednání firmy MIRONET. Byl jsem dlouholetý zákazník firmy AGEN, která letos zkrachovala. Firma MIRONET se zavázala vyřizovat reklamace po firmě AGEN. Ale POZOR, byl to jen laciný obchodní trik, který měl přilákat do firmy MIRONET z

y2k (11.11.2009 20:03:15)

POZOR!!! na podvodné jednání firmy MIRONET. Byl jsem dlouholetý zákazník firmy AGEN, která letos zkrachovala. Firma MIRONET se zavázala vyřizovat reklamace po firmě AGEN. Ale POZOR, byl to jen laciný obchodní trik, který měl přilákat do firmy MIRONET zákazníky. O skutečnou pomoc samozřejmě nejde a nešlo. To vím, pokoušel jsem se reklamovvat hardware za 12.000,-Kč a byl jsem sprostě odbyt (detaily psát nebudu, nejsou potřeba). Když MIRONET přišel na to, že se mu obchodní tah nezdařil dle jeho očekávání, tak vymyslel poplatek 300,-Kč za úspěšně vyřešenou reklamaci. Když se MIRONETU příliv zákazníků ani tak nezdařil, tak vymyslel ještě větší prasárnu !!!!! Viz. dnešní e-mail.... "Dobrý den, Obracím se na vás z důvodu reklamací po společnosti Agen, protože již není možné, abychom danou službu dotovali. Přestože Agen computer s.r.o. je v likvidaci, na doméně www.agen.cz je nabídka výpočetní techniky a celé se to tváří, jako by se nic nestalo. Po bližším zkoumání jsem zjistil, jak je to celé podezřelé - v kontaktech na www.agen.cz je uvedená společnost Xcomputer s.r.o., ale nabídka, popisky i fotky jsou na chlup stejné se společností Alza. Xcomputer na těchto stránkách navíc uvádí, že pomůže s řešením reklamací, ale ve skutečnosti technici s Xcomputer posílají zákazníkům maily jako jsou ty v mailu dole (viz. d va příklady mailů ze společnosti Xcomputer, kteří mi zákazníci přeposlali). Mironet po zaniklém Agenu nabídl zákazníkům řešení reklamací. Málokdo ví, že reklamace po Agenu neřeší i některé autorizované servisy, protože jim Agen dluží. Chtěli jsme zákazníkům v složité situaci pomoci. Naše konkurence však naší pomoci podle mě vychytrale zneužívá. Mnoho zákazníků na to naletělo, protože nakupují jinde a k nám přichází až ve chvíli, kdy se jim něco rozbije a konkurence jim není ochotná jakkoli pomoci. Mironet pak na servisu po zaniklém Agenu prodělává. Rozhodl jsem se tedy, že bývalí zákazníci Agenu, kteří do měsíce nezačnou nakupovat u Mironetu v rozsahu, jakým nakupovali dříve u Agenu, nebudeme řešit reklamace po společnosti Agen. Prosím pochopte, že Mironet stojí řešení reklamací velké peníze - hlavně nyní, kdy v rámci služby "nejlepší servis" děláme každému zákazníkovi servis výměnou nebo mu na dobu opravy zapůjčujeme náhradu. Já a mí kolegové dbáme na to, aby servis Mironetu byl výrazně lepší než jakýkoli jiný servis, což si myslím, že se nám i daří. Nemůžeme však jako společnost prodělávat, reklamace po Agenu je z naší strany naše solidární dobrovolná pomoc zákazníkům v nouzi. Pokud znáte někoho, kdo nakupuval u Agenu, prosím přepošlete mu tento mail a věřím, že toto opatření pochopíte. S Pozdravem / Best Regards ------------------------------------------------------------------------------------------ David Lörincz vedoucí reklamací / head of the RMA department MIRONET V Háji 10, 170 00 Praha 7 Czech Republic " A PROTO, NEPODPORUJTE TYTO PROLHANÉ ŠEJDÍŘE A RADĚJI ZVOLTE JAKÝKOLIV JINÝ OOBCHOD!!!!!!!!!!!!!!!!!! Y2k.

Anonym (15.11.2009 09:03:48)

Souhlas. Take mne slusne vypoklonkovali a vymluvili se na konec zaruky u dodavatele.

Anonym (20.11.2009 13:58:11)

jj, to přesně bylo u mě. Jeden velkej blaf....