Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Tomáš Budník se omlouvá zákazníkům O2

Tomáš Budník se omlouvá zákazníkům O2

Anonym (9.10.2014 00:00:00)

Generální ředitel O2 přiznal, že se O2 pod vedením španělské Telefóniky nechovala ke svým zákazníkům vždy fér. Jak chce napravit reputaci firmy informovaly Hospodářské noviny.

bzum (9.10.2014 17:02:33)

Nesmysl, jak si můžou dovolit takhle zdražovat a ještě tvrdit, že to je pro zákazníka lepší. Oddělení pevná/mobil=další zdražení a větší příjmy.

anonym (14.10.2014 21:25:22)

klasika v čr , zdražíme a ovce nám k tomu ještě zatleskají :)

jans (9.10.2014 17:06:39)

Omluva nic neřeší. Již několik let nás otravuje O2 nevyžádanými telefonáty - výhodné balíčky atd. Pokud nezvedáte telefony, O2 k Vám domů pošle managera na vymývání mozku - opět výhodné balíčky, akční slevy, tablety, paušály, celkem 4 akční nabídky. Jsem zvědavý, zda O2 guru tento problém vyřeší. Zatím milá O2 zjistila, že mé číslo je registrováno u společnosti xy :-) Já žádám ukončení nevyžádaných hovorů od O2 a oni vyšetřují moje mobilní číslo...

Milo (7.11.2014 06:48:31)

Šikovný chlapík z O2 nám v dubnu 2014 nasliboval hory-doly. V červnu jsme přestoupili po patnácti spokojených letech u T-mobile k 02. To jsme ale netušili, co se v O2 děje. Špatně nám nainstalovali internet, nedodali IP telefon (týden jsme byli bez pevné linky), dodali nám jiný mobilní tarif, první čtyři vyúčtování obsahovaly chyby, u jednoho telefonu nebyli schopni rozběhat funkci "registr zmeškaných hovorů", roaming v zahraničí nefungoval!Někteří pracovníci se k nám chovali hezky, někteří nás ignorovali bez ohledu na to, že uběhlo pár týdnů od prohlášení generálního ředitele. Závěr: veškeré reklamace 02 uznalo, přesto po nás nekompromisně žádá pokutu za předčasné odstoupení od smlouvy a ignoruje skutečnost, že jsme s reklamacemi strávili více než 20 hodin a přímé náklady převýšili částku 10000 Kč... 02 jsme přejmenovali na Ouuuuuuuuuuuuuuuuuuu2. Nevěřím, že to tam někdy bude fungovat! a vracíme se k T-mobile.

laďa (18.12.2014 20:59:50)

My jsme se přestěhovali 12km od Jihlavy.Chtěl sem přeložku pevnou linku+internet.Mimochodem přeložku dělají zadarmo,nebo za 1 Kč.Oni mi řekli že to udělají ale za 10 000 Kč.Ještě že nechtěli po mně odstupné.U nás nejde ani mobilní signál,natož internet.Tak se Vám nedivím že jste odešli od Auuu 2 Když chci volat tak musím na půdu a i to mi vypadává signál.A ještě nám pošle pan ředitel vánoční přání.Přeji panu řediteli hezké vánoce bez signálu. PS.Možná bude rád když ho nebudou otravovat.Hezké Vánoce.

melk (19.12.2014 10:38:46)

Sice nový ředitel,ale to hejno lemplů zůstává.On se naučil v O2,pak to zkoušel jinde a teď se vrátil to dorazit.O2 vlastní pevné sítě a tudíž internet po nich by měl být od O2 lacinější než od ostatních pronajímatelů linek.Je tomu naopak a staronové koště se chce pevných linek zbavit,že by nahradili starou metaliku optikou,jako to dělají soukromé firmy,to ani náhodou.

Josef Kašpar (18.1.2015 17:23:44)

Zajímavé. Telefonica mně vždy vrátila propadlý kredit po novém nabití, ale tento ředitel mně zabavil kredit bez náhrady. Je to zlodějský ksindl.

jaroslava antošová (24.4.2015 15:19:52)

Děkuji za 120 SMS měsíčně zdarma! Naprosto absurdní nabídka! Nic neprodávám, nijak nepodnikám! Ukažte mi nepodnikatelskou osobu, která každý den v měsíci posílá několik SMS. Je to způsob, jak jakoby dát dar ,ale de facto zdražit službu! V průběhu 4 let o 30%, těm, kteří se stali v minulosti Vašimi zákazníky. Jsem letitý zákazník, nikdy žádné dluhy, a tak to je, podle Vás, ta správná politika: na jedné straně nabízet SIM karty s voláním po první minutě zdarma a současným zákazníkům zdražovat. Prostě: Vaším zákazníkem se stal původně manžel, ze mně žádní pořádný kšeft nekouká.