Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > ADSL na zkousku od telecomu, jak to ukoncit? Modem jsme vratili!

ADSL na zkousku od telecomu, jak to ukoncit? Modem jsme vratili!

Filip (15.9.2004 11:10:57)

Zdravim, Meli jsme doma ADSL na zkousku od telecomu, modem a vsechno k tomu jsme vcas vratili do prodejny Telepoint a tam to vzali. Problem je ze jsem ted pozadali o ADSL od jiny spolecnosti a ty nam sdelili ze k nam nejde pripojit ADSL jelikoz sluzba na nasem cisle uz existuje. Je jasne ze je porad nekde aktivovany ADSL od telecomu a proto to nejde zridit. Co mam delat ? Jak dlouho to "odpojovani" Telecom muze zdrzovat ? Diky moc...

Nargon (15.9.2004 11:15:08)

Tak tyden. Mozna i dyl, podle toho jak se vyspeji.

Mira (15.9.2004 11:28:17)

taky se to chystam zrusit, staci to bud na Telepointu nebo na zelene lince .....zajimavy je, ze IE Start na zkousku zapojili za 37 hodin od nahlaseni, ale zruseni bude trvat tak dlouho ?? To je teda pekny bordel ...no, doufam, ze aspon enchaji aktivni ucet, tak bych jeste protahl testovaci obdobi ;-) snad to nebudou chtit zaplatit, kdyz jsem to zrusil vcas, to ze to vyuzivam dal je jejich problem ..

Filip (15.9.2004 11:41:37)

No nenapadlo me zkusit puvodni heslo a login (od telecomu), ale bojim se taky toho aby to pak nenauctovali.

Nargon (15.9.2004 14:22:07)

Zadnou smlouvu nemate, o zruseni jste je informovali a to ze vam to nejsou schopny zrusit je jejich problem, pokud se pripojite tak si klidne protahnete zkusebni obdobi. To je to samy jako FUP na 256/64 kde taky ze zacatku nefungoval a nikdo jim nic nerekl.

Filip (15.9.2004 15:13:07)

Mas pravdu...

Mira (15.9.2004 15:25:39)

taky si to myslim. Ale nevim jak je to pravne osetrene, kdyz vyuzivam sluzbu i kdyz neni smlouva. Nemam nervy na to, se s nima dohadovat az mi prijde vyuctovani za telefon. A i me prekvapila Emea, ze staci poslat objednavku a ze pry mi uz nic k podpisu nebudou posilat ..takze zadna smlouva ?? Hmm.....

Zajda (16.9.2004 10:49:12)

To je ale vazne jejich problem ze vam nevypoji sluzbu:) Co neni psano neni take dano a na vas si nemusi nic narokovat.

Michal (16.9.2004 17:02:52)

A neplatí náhodou, že když využívám něčí službu, tak dávám mlčky souhlas s jejími podmínkami včetně ceny? Do toho bych nešel.

Mira (17.9.2004 07:29:02)

ono to ani nejde. po tom, co jsem zavolal na infolinku a pozadal o zruseni ( operatorka ani nevedela, ze to jde pres ni udelat ) tak ucet za 20 min zablokovaly.

PetrM. (16.9.2004 13:03:12)

Pokud pošleš objednávku klasickou poštou, tak už nic podepisovat nebudeš, pokud to pošleš z netu, tak ti zpátky pošlou smlouvu, to je jasné, ne?

Přemek (15.9.2004 12:58:18)

Já mám úplně stejný problém - zrušil jsem Telecom na zkoušku a po třech dnech jsem si chtěl zřídit Nextru, což mi ze stejného důvodu zamítli. Budu volat na Telecom, protože mě s tím pěkně štvou.

Filip (15.9.2004 13:26:51)

Dej mi sem prosim te vedet jak si s tim dopadl... diky

Maverick (16.9.2004 12:33:48)

Tak tohle tema mne take velmi zajima, takze i ja uvitam jakekoliv vase zkusenosti. Mam Internet Expres na zkousku a po uplynuti zkusebni doby bych si rad zridil ADSL od jinyho operatora nez Telecomu :) Ptal jsem se na to ukonceni na infolince Telecomu, to bych vam pral slyset - operator nevedel, tak se musel zeptat a pritom si zpomnel vypnout mikrofon :)) Nakonec mi rek, ze zruseni trva dva dny, ale ja jsem moc dobre slysel "....... no tak mu mam rict treba tejden?" :))

Nargon (16.9.2004 12:39:46)

:) to je dobry, proc nam to rovnou nereknou ze to bude trvat tejden, alespon jim tam nebudem kazdej den volat kdy uz to zrusej. Usetrily by si hodne telefonatu.

Rn (16.9.2004 13:50:27)

A pročs mu to neřekl: "pane operátor, já sem vás slyšel, tak jak dlouho to bude vlastně trvat a koho se mám teda zeptat, když vy to vůbec nevíte?" - to bys viděl (vlastně slyšel), jak by se v tom začal plácat a kroutit :-)

Nargon (16.9.2004 18:25:06)

No a proc rovnou nereknou ze to trva 14 dni? pak jim tam alespon po uplynuti tech 2 dnu nevolam kazdej den kdy to uz zrusej.

Zdenek (16.9.2004 18:51:45)

Ahoj, pokud jsem byl dnes spravne informovan je Telecom povinen zrusit sluzbu (ADSL) do 20 prac.dnu, zridit alternativnimu operatovi do 30 dnu.Teoreticky to tedy muze trvat pres dva mesice.Dnes jsem vratil sadu, a jsem pekne nastvany.Opravdu-pruzne zavedou, ale jiz nejsou ochotni zrusit.S tim vyuzivanim jejich nepruznosti (tedy pouzitim nezruseneho ADSL) mne to taky napadlo a jdu do toho (az mi dorazi ADSL sada od Contactelu).Po pravni strance naprosto v poradku.Hezky den.

Leňa (17.9.2004 13:21:18)

20 dnů a 30 dnů jsou však pouze maximální doby. Opět - ČTc má bezplatnou informační linku IOL 800 184 084.

Maverick (2.10.2004 15:56:03)

No nevim jak vy, ale ja jsem se toho na ty lince moc nezodvedel krome toho, ze to kompletni zruseni trva tak dva dny. ADSL jsem rusil pred tejdnem, nefunguje (nelze se pripojit), ovsem v databazi Telecomu je porad oznaceny jako aktivni, takze zridit u jinyho operatora porad nejde. Dneska jsem zase volal na infolinku, nevedeli nic, prej se na to podivaji, zavolaji mi a sdeli, jaka je situace. Tak na to jsem zvedavej. Telecom o zadny prachy po dobu nefunkcnosti ADSL neprichazi, protoze mi nezbejva nic jinyho nez dial-up. Takze zaver - velmi pekne vymysleno, mozna by si panove v CTc mohli o neco zvysit odmeny.

Leňa (17.9.2004 13:18:57)

Český Telecom má informační a bezplatnou linku 800 184 084 - stačí zavolat.

Anonym (2.10.2004 20:22:09)

panáček tam asi nezkusil zavolat tuto sobotu pokus o volání na tuto linku byl jen z mé strany celkem 12 x ano SKUTEČNĚ po 8 minutách a 22 vteřinách kdy vám říkají že máte počkat, že se vám operátor bude věnovat Vás to nasere, protože to spadne a můžete točit znova, ale zaručeně, dříve než vytočíte vy, oni vytočí Vás a to jste se ani nedovolali

Anonym (2.10.2004 20:24:05)

ještě doplněk, pokud Vám dají tu placenou linku 906 za asi 20 Kč za minutu, tak tam taky čekáte jak trubka a shodí vás to po stejném čase - v účtu si to ani nezapomenou započítat, tím by se měl ČTÚ zaobírat

Filip (20.9.2004 12:28:55)

Tak pridam nejake info... NESTACILO jen vratit modem na prodejnu telepoint, museli jsme volat na linku telecomu a pozadat o zruseni sluzby, oni by to snad ani neudelali! Je to uz 2 tydny od vraceni modemu a 5 dnu od telefon. pozadavku o zruseni sluzby, porad to neodpojili.... Tim padem nam jine ISP nemuze aktivovat pripojeni, jelikoz jim to hlasi ze ADSL na cisle XXX uz existuje... ...