Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Problémy s připojením - zkušební balíček Internet Express, modem Sagem Fast

Problémy s připojením - zkušební balíček Internet Express, modem Sagem Fast

MuLe (1.10.2004 22:28:48)

objednal jsem si zkušební balíček od ČTc Internet Express Start,při připojování to hází hlášku Modem negeneruje oznamovací tón, nepřipojím se i po vypnutí Firewallu.Ještě jsem zjistil, že při souběžném telefonickém hovoru to vyhodí zase neplatné uživatelské jméno či heslo, takže oznamovací tón už asi generuje(přepokládám, že tyhle informace ověřuje až poté). Je také pravda jak mi tvrdila infolinka ČTc, u této služby je uživatelské jméno číslo telefonní linky, heslo referenční číslo linky a telefonní číslo "adsl"? Budu vděčný za vaše rady.

tatik (1.10.2004 22:55:10)

a nemas treba spatne zapojenej splitter(ta krabicka co rozdeluje tekefonni kabela adsl kabek) otestuj ten adsl kabek dant primo do zdi do zasuvky a uzivatelske heslo je cislo pevne linky a referencni cislo je na slozence vetsinou 0700.......

tatik (1.10.2004 22:56:22)

sry za ten pravopis pisu to po 7 pivech ale i tak je to hruza

MuLe (2.10.2004 08:15:18)

není pochyb spíš v tom telefonním číslu - "adsl" ....!?

MuLe (2.10.2004 08:17:54)

na jaké číslo se připojujete u této služby?

*** (2.10.2004 09:28:45)

u adsl se na žádný číslo nepřipojuješ, zkus tam dát 5 nul, ale vypadá to že to ještě není na ústředně protože by to na žádný oznamovací ton nemělo čekat zavolen na 800184084, zkus to fakt připojit přímo bez rozbočovače a napiš

Pavel (2.10.2004 11:21:45)

Nemas pravdu pripojuje se a to na #7777

Nick (2.10.2004 12:41:09)

ja tam mam 7 nul. nevim, co tu pises? neni to treba u ethernet mmodemu?

*** (2.10.2004 12:44:53)

muj názor je stejnej, že ty nuly by měly stačit well to tak má

Nargon (2.10.2004 12:45:53)

Ethernet modem urcite zadny telefoni cislo nepotrebuje. USB by ho taky potrebovat nemel, ale kvuli windowsu a ovladacum mozna jo. u ADSL se totiz zadny telefoni cislo nevytaci, protoze to neni vytacene pripojeni.

*** (2.10.2004 12:52:16)

to jsem měl namysli vím jak je to u well i siemensu ale ten sagem jsem ještě neviděl

modrasek (2.10.2004 20:42:56)

U kazdeho modemu to je jinak. U Sagemu je to adsl, U WEllAsu8000 je to 0000000

Pavel (2.10.2004 09:30:29)

No hale je to fakt jednoduche tunel se setavi sam pokud je vse spravne zapojene !! A na net se dostanes login je opravdu telefoni cislo tvoji pevne pripojky a heslo je referencni cislo ale i snulama na zacatku jsou 0000 ale jde o to zda telekom nema ted zrovna problemy protoze ohlasil jiste upgrady a podobne , je totiz docela mozne ze jim zase nejedou autetifikacni servery tim padem se tam nedostanes. Mezi namy nenavidim USB modemy je to hrozna sracka a navic si pripadam jak u dialu pripojit odpojit atd.

*** (2.10.2004 09:52:31)

je pravda že budou probíhat upgrady ale myslím že to má být v noci

*** (2.10.2004 09:55:02)

od TELECOMU Vazeni uzivatele, v noci z patku na sobotu (1. 10. - 2. 10.), ze soboty na nedeli (2. 10. - 3. 10.) a z nedele na pondeli (3. 10. - 4. 10.) bude CESKY TELECOM rozsirovat kapacitu paterni site pro vysokorychlostni internet a kompletne inovovat programove vybaveni Soucasti procesu budou i kratkodoba lokalni preruseni provozu datovych sluzeb CESKEHO TELECOMU mezi 22 hodinou vecerni a 6 ranní

Aiax (2.10.2004 10:29:15)

Co přesně ti na USB modemech vadí? Mimochodem to tvoje "pripojit odpojit" trvá asi sekundu, jak to chceš srovnávat s dialem?

Nargon (2.10.2004 10:42:10)

Jo ja takhle adsl pripojuju furt :) a to ze si max 20s pockam, to me nezabije, protoze PC se mi stejne startuje 3 minuty.

Pavel (2.10.2004 11:19:41)

No prave ta sec. to mivadi kdyz mas ethernet tak muzes byt on line 24/7/365 todle se pripojuje a vytaci #777 todle, a navic je to zatez pro pc ,konfigurace. A o 90% vetsi moznost havarie systemu ovladace ale kazdy kdo zna problematiku ti to potvrdi

titan (2.10.2004 20:56:52)

No ja mam prave tady menovanej sagem a byl sem pripojenej asi 5 dni a ani jednou mi to nespadlo. pak sem to vypnul sam.

Aiax (2.10.2004 23:43:59)

Tak problematiku USB modemů obecně neznám, ale já už mám ten Sagem celkem měsíc a ještě ani jeden nejmenší problém. A že ti vadí, že připojení trvá sekundu? To myslíš vážně?

Aiax (2.10.2004 10:28:23)

Hele máš tam dvě diodky, pravá je Power a levá ADSL signál. Musí svítit obě. Pokud to máš zapojené a nesvítí obě a na infolince ti kafrají cosi o špatném hesle či co, tak se nedej, protože je chyba na jejich straně (mně se to taky stalo, musel přijít technik a spravit to na ústředně). Trvej na výjezdu technika! Budou tě strašit, že to může stát litr, ale neboj, nebude. Do políčka "Telefonní číslo" napiš prostě "adsl".

dorf (2.10.2004 13:24:42)

Známý měl ten samý problém - docela určitě je to způsobeno tím, že služba ještě není aktivována. Modem jsi sice už dostal, ale službu ještě ne, budeš muset nějaký den počkat...

*** (2.10.2004 13:33:36)

v tomhle máš asi pravdu protože by to nemělo čekat na žádnej ton je to jen zástupná hláška, nespíš to nebude ještě naranžirovaný na ustředně stačí zavolat na 800184084 tam by to měli zjistit

*** (2.10.2004 13:35:22)

to už jsem tady ale jednou psal tak se omlouvám

Johan (2.10.2004 14:25:55)

Tu službu asi ještě nebudeš mít aktivovanou.Mě to dělalo to samí.Myslim zě na tom modemu musí svítit i ledka ADSL. Pak by to mělo být aktivováno.

MuLe (2.10.2004 20:57:12)

Casto tu rikate, ze to jeste nemam aktivovane... vcera jsem se volal na tu infolinku, protoze sluzbu jsem si objednal pred 9 dny a balik prisel pred tydnem. Slibovali, ze mi prijde mail a SMS, ale houby.. Na infolince mi tvrdili, ze sluzbu mam aktivovanou od 23.9., vcera to bylo 8 dnu!!...

rené (4.10.2004 00:29:44)

Mně to přišlo, připojil jsem to do počítače a hned to jelo. SMS přišla ale až za tři dny, že jsme Vám to právě sputili... :) Ke jménu a heslu... skutečně jde o telefonní číslo a referenční číslo... :)

MuLe (2.10.2004 21:36:54)

A ta ledka ADSL blika...

tatik (2.10.2004 21:51:59)

toz jestli blika tak to jeste nemas activni protoze ma byt v klidovym stavu

Anonym (2.10.2004 21:54:49)

music cekat me to doma blikalo presne 2 mesice

Honza (3.10.2004 15:18:45)

Tak zaprvé: to jméno a heslo pro přihlášení musíš mít na smlouvě nebo v mailu, co ti přišel od Telecomu po objednání služby, mrkni do něj. Na PC nejdřív nainstaluj ovladač z CD, teprve pak! zapoj modem k USB portu, rozsvítí se levá PWR a začne blikat pravá ADSL ledka (v liště na monitoru se ti červený trojůhelník změní ve žlutý a pak zelený - v té době už musí obě ledky svítit plně,jsi synchronizovaný s DSLAMem). Teď poklepej na ikonu "Internet ADSL", která se ti vytvořila na ploše po instalaci ovladače a objeví se okno s přihlašovacíma údajema - to jméno a heslo.Pokud ho zadáš správně (viz ten mail od ČTc), měl bys být na netu. Pozor- z vlastní zkušenosti se mi stávalo, že modem se synchronizoval hned po startu PC před spuštěním Wins a pak mi to po pokusech o připojení házelo nesmyslný hlášky typu: port je uzavřený, otevřete port atd. Pomohlo odpojit modem z USB a zapojovat ho vždy až po náběhu Wins. Snad ti to pomůže.

MuLe (3.10.2004 16:22:37)

žádný email ani SMS jsem nedostal, na infolince rikali, že je to aktivované už 8 dní, ten už mám problémy s jménem a heslem,Napadlo mě, zda není chyba v modulaci toho jména a hesla,ty výrobku od Sagemu nejsou moc kvalitní...Ten modem stejně vrátím a od Telecomu ruce pryč..

Nargon (3.10.2004 16:24:58)

Kdyz jsi nedostal amail ani sms tak pak by me zajimalo jak ti zdelily heslo, a jmeno, ktery potrebujes pro pripojeni, bez nej to nejede. Ze by ti to poslaly postou se mi nechce verit.

Anonym (3.10.2004 21:44:48)

jméno a heslo mám z infolinky

Honza (3.10.2004 19:25:55)

Na webmail.iol.cz bys měl mít schránku a v ní maily od Telecomu, zřizujou to každýmu i k té zkušební akci.Zkus se tam dostat a musí tam být mail s přihlašovacími údaji.

Nargon (3.10.2004 19:38:40)

Takova blba otazka, sice nejsem u IOL ale byva standartem ze stejny prihlasovaci informace, ktery potrebujes na internet potrebujes i na mail, kterej k tomu je. Takze jak se tam prihlasi kdyz ty prihlasovaci udaje nema?

Honza (4.10.2004 15:30:27)

To je právě to: na kontaktní mail, kterej by měl žadatel uvést při objednávce, přijde mail s loginy a hesly pro službu ADSL, pro mailbox, který zřizuje ČTc automaticky i pro webhosting na FTP IOL- to všechno je zahrnutý ve službě, jako ostatně všude u ISP.Jestli mail neuváděl, tak mu měla přijít SMS na kontakt tel.č., pokud neuvedl nic (má jen pevnou) tak se musí obrátit na ČTc linku podpory...

B@RT (4.10.2004 07:23:41)

už jste s někdo kouknul kolik sagem "žere" ? Tento počítač-vlastnosti- hardware-správce zařízení- řadiče USB- kořenový rozbočovač- jeden z nich- okénko napájení. Pak nevim proč někdo fandí USB modemu.

Jarda (4.10.2004 11:03:57)

Mám tam 400mA, ale nejsem exprd, je to hodně nebo málo (a jestli hodně, proč?). Dík.

Honza (4.10.2004 15:37:07)

400 mA je ok, to jsem tam měl taky a šlapalo to.Odinstaluj ty ovladače Sagemu, odpoj modem, restartuj PC - pak znovu nainstaluj ovladač, až tě vyzve okno, zapoj USB kabel k modemu a počkej, až se rozsvítí trvale obě kontrolky na modemu.Pak klepni na ikonu "Internet ADSL" co se ti vytvořila po instalaci ovladače k modemu a do políček vyplň jen!!! heslo a jméno (když na tom trvají, tak tvý číslo a ref. číslo), nic víc.Nakonec klepni na "Vytočit" a musí to jet,jestli je to fakt aktivovaný a používáš OS Windows 98 a výš.

Lu2 (16.10.2004 03:11:43)

Už si nějak dopad? Mam stejnej problém, ve čtvrtek 14.10. ráno mi slíbili technika a ... prd. A tak se sem šnekuju dial-upem. Jinak celý extempóre trvá od 16.9., na jejich linku 800184084 sem se dovolal ze 17 pokusů slovy 2x, na tu placenou ani jednou (stálo mě to 160 KČ). Poruchy 13129 mi jenom řekly že z telefonickýho hlediska je linka OK. Hmm. Nechci bejt vtipnej, ale sem z toho KO. Že já vůl sem si nenechal dát kabel!

PetrK (16.10.2004 03:43:27)

No pokud ta Telecom help desk placená linka žere 16,-Kč/min. už v okamžiku kdy automat ohlásí že "všechna pracoviště jsou zaneprázdněna, zavolejte později" tak to se asi nedoplatím, volal jsem tam takhle marně asi 30x a vždycky jsem si vyslechnul jenom tu jejich hlášku. A jelikož jsem to zkoušel v průběhu cca 10 hodin tak mám podezření že tam funguje opravdu pouze ten automat a nikoliv nějaký technik. Předevčírem jsem totiž obdržel balíček, přesně dle návodu nainstaloval modem ale ani za boha se připojit, po vteřině to vždycky hodilo hlášku že telef.připojení k serveru nebylo možné dokončit, abych si zkontroloval konfiguraci, CHYBA 645! Na linku 800184084 jsem volal asi 12x, dovolal jsem se vždycky prakticky hned, to je pravda, ale operátorka mě neustále tvrdila že aktivované to mám již od 8.10. a že chyba bude u mě. Připadal jsem si jako hlupak, modem jsem pro jistotu odinstaloval a nainstaloval znovu, ale všechny LED svítily jak měly a furt stejný problém. Nakonec mě řekla že dá požadavek technikům a že mě do 48 hodin zavolají, ovšem protože jsem tam volal každou čtvrthodinu a nedal jsem se odbýt, tak nakonec mě po poslední urgenci asi za čtvrt hodiny volal technik at to zkusím, zkusil jsem a šlo to! Nakonec se přiznal že byla malá chyba u nich při registraci. Takže doporučuju otravovat a otravovat dokud nepodlehnou... Já byl vzteklý protože jsem před tím reinstaloval PC a vymazal jsem tím samozřejmě také modem ISDN no a neuměl jsem ho nainstalovat zpátky protože to jejich instalační CD na ISDN to neumí samo, furt mě to nabízelo plno možností kam a nevěděl jsem co s tím takže jsem byl bez možnosti připojení a tudíž značně nervozní.... Jinak zatím to mě ten internet express maká dobře, ale jejich technická podpora je opravdu otřesná, nedostanete k telefonu absolutně nikoho kdo tomu rozumí. Byl jsem ochoten akceptovat i tu placenou protože připojení na net potřebuju i k práci takže jsem spěchal ale na tu placenou help se prostě nedovoláte ani náhodou.