Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Vypadky site ADSL

Vypadky site ADSL

TomasS (22.5.2003 22:25:40)

Chtel bych se zeptat, jestli vypadky jsou na strane telecomu nebo poskytovatele, v mem pripade Skynet. Dale bych se se chtel zeptat, zda jsou vypadky regionalni nebo celorepublikove. Ted mi to akorat nejede, kdyz se zada adresa http://172.16.255.4/ tak nic nenabehne, a nenabehne ani na jinem PC pripojem na net, coz vubec nevim jestli by mele neco nabehnout. Takze jak, nejedemi od uteri od 9 hodin. Dekuji za odpovedi.

Hogo (23.5.2003 13:18:45)

Muze za to Telecom, porad neco dela na tech svych zarizenich a snazi se to udrzet funkcni, vypadky jsou bezne, vetsinou se dotykaji cele oblasti napr. Praha a vice poskytovatelu a uzivatelu najednou.

SuffiX (11.6.2003 23:34:02)

Ja sem napojen vod Telecomu a spojeni mam ok. Jenom prvni den to malinko padalo ale jinak si nastezuju. Nekdy si jedu treba 3 dny a v poho.

STom (23.5.2003 13:46:21)

Take nam ADSL vypadava. Jsme u Czech On Line a na jejich "hot-line" mi sdelili, ze za to muze Telecom, protoze veskere sluzby pry bezi pres jejich servery. A ty jsou padave....

Baracudda (27.5.2003 04:42:05)

Na dasboard (172.16.255.4) Vam pujde pripojit se vzdy jen z pocitace s ADSL. Z celeho Internetu neni tato adresa pristupna (jedna se o mistni IP Ceskeho Telecomu).

Lu2 (4.6.2003 10:00:38)

... a to jsme přes IOL na Praze 10! Když musíš někomu hned bezpodmínečně odeslat nějakej mejl, tak to dost nas... (naštve). Překonfigurovávat WinRoute zpět na dial-up byl fakt vopruz! A těch 44Kbit bych taky znovu zažívat opravdu nemusel.

Lu2 (4.6.2003 13:27:57)

Kazdej zaznamenanej vypadek se pokusim logovat zde. P.S. Nevite nekdo, proc se po napraveni vypadku nelze bez restartu WinRoute nalogovat na dashboard (Err: "spatne uzivatelske jmeno a heslo")?

SuffiX (11.6.2003 23:37:24)

Me to taky dela, nekdy po vypadku se nemuzu napojit treba i 15 min a dyl, nevim cim to je, ale nastesti uz vypadku moc neni a cely se to vlastne dostava do pohody. Connected by Telecom

Lu2 (5.6.2003 13:00:23)

Od 11:05 do cca 12:40 připojení na dashboard nefungovalo cca 10 min, zbytek jde na vrub dashboardu bez přihlašovacího okna (zajímavej update dasboardu...). Jsem zvědavej, jak dlouho to bude tak často.

Lu2 (9.6.2003 14:49:48)

13:40 - 14:10. Ze by se to krátilo?

Lu2 (1.7.2003 09:51:08)

Tak to jsem si myslel, že se to už nestane. Včera výpadek přes celý den. V 8.00 to uz nešlo, spustili to až v 17.15. Tak nato, že jsem byl mimo republiku 14 dní je to docela luxusní přivítání. Radši si nepředstavuju, jaký žůžo se tu odehrávalo v mý nepřítomnosti!!!!

Wali (4.6.2003 15:24:27)

mě to něšlo dneska tak od 8:20 do 14:00 ma Nextru 192/64 v Plzni a musel jsem jet přes dial-up a posílat přes tak ohromě rychlý připojení mail 40MB přílohou je fakt zážitek

kja (4.6.2003 15:34:49)

To musi byt jo dobry mailserver, kdyz ti prijme tak velkou prilohu. Nextra na Morave byla O.K.

kalibr (4.6.2003 21:54:12)

Nemůžu se k tomu mlčet.Dělám ADSL každej den takže mám trochu přehled ktrerý provider jde nebo nejde , ale s těch rádoby providerů se mi nejspolehlivější zdá IOL !!! Ano možná jsem trošku nestraný ale ať mi nikdo netvrdí ,že když zřizuju IOL a funguje za hodinu třeba NEXTRU a ta nejde, že je to Telecomem když jdou všichni přes servery telecomu to není čt.ale Nepřipraveností "třeba" Nextry.Už mě sere že všichni svádí všechno na telecom !!!! setkávám se u zákazníků se všemi providery co jsou momentálně na trhu a někdy jeto teda síla . Nedej bože když s něma řeším nějaké technické záležitosti . To je kokino ,ale to jenom tak na okraj.

Lu2 (5.6.2003 13:31:57)

Každej technik tvrdí, že IOL je na tom nejlíp - mluvil jsem se třema. Výše byvší "kalibr" (pokud je) tak je 4. Proč nevěřit. Ale to je ovšem, pokud vemu v úvahu "stálost a trvalost" připojení IOL, bohužel dost slabá útěcha.

hogo (6.6.2003 08:20:11)

Zkuste se trosku zamyslet nad tim tvrzenim "ze IOL ADSL jede nejlepe". Pokud je to pravda a asi jo, tak je to nejspis tim, ze lidi z IOLu maji ty nejlepsi vazby na lidi z Telecomu co to ADSL delaji, mozna to sou ti sami. Takze vlastni vypadky, a problemy IOLu resi promptne a pak prijdou na radu dalsi ISP. Tohle ja chapu, vpodstate je Telecom a IOL jeden podnik. Ale nechapu jak tohle muze trpet regulator. I kdyz kdo maze (telecom - statni rozpocet) ten jede.....

kalibr (6.6.2003 16:31:37)

To je blbost !?!

Anonym (28.6.2007 21:42:24)

neni

kalibr (6.6.2003 20:42:31)

TO SI PIŠ ŽE JSEM.........

JOE (5.6.2003 15:53:28)

Mno, bohužel prvotní logování přes SSG a SSD se opravdu odehrává na serverech CTc, takže pokud se nezobrazuje stránka Dashboardu nebo je odmítáno jméno a heslo je to asi chyba CTc. Teprve po úspěšném zalogování jede provoz přes daného ISP.

MeTo (6.6.2003 16:00:49)

Hmm... je to mozne ze IOL na tom bude nejlip, protoze to je vlastne Telecom, a tak vedej o problemech vzdy nejdriv.... ale ja mam treba pripojeni od Czech on Line. Kdyz prisel ten clovek od Telecomu na zapojeni, tak to jelo ihned... ani nikam nemusel volat.... a za 14 dni pouzivani teto sluzby jsem zaznamenal jen jedno spadnuti (pak to slo hned zas pripojit)... Jinak jak je vyse zminovano, ze vypadky mohou byt zpusobeny USB modemem.... tim to asi nebude - protoze tento modem mam.... jen tak moje poznatky z 14ti denniho pouzivani ADSL :-)

Radim (9.6.2003 22:03:37)

Co myslíte tím nepřipraveností "třeba" Nextry ...

kalibr (10.6.2003 07:23:27)

Při instalaci jsem s něma měl největší problém.A jejich help.line to je jenom pro silné nervy !!!!!

JO JO JO IOL ? (14.7.2003 23:31:59)

Já jedu přes IOL a vlastně spíše NEJEDU. Výpadky nejsou sice časté, ale jsou DLOUHÉ !!! Někdy i půl dne, nyní dokonce již 3 dny v jednom tahu!!! Pokaždé je to stejné, při dotazu na technické podpoře - odpověď jako vždy zní, ano máme poruchu, je třeba to zkoušet a vytrvat !!! Kdybych věděla, že to pojede - NEPOJEDE, ADSL bych nezřizovala. Místo abych ušetřila, profrčím na internetu vlastně ještě víc než jindy - 1500 za ADSL, 600 za v listopadu zřízené ADSL !!! a navíc ještě internet projetý přes modem, když ADSL nepojede!!! Co si víc přát, paráda. >>>!!!!!!!!<<<

mike (15.7.2003 03:29:22)

To mas odkud s temi 600 kc za DSL v listopadu??

JO JO JO IOL ? (15.7.2003 14:43:51)

překlepla jsem se, / v rámci rozčílení/, správně to je 600 teď platím za ISDN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kdyby se tehdy telekom slovíčkem zmínil o plánovaném ADSL, tak bych zbytečně nevyhazovala další peníze za zřízení ISDN a měsíční poplatek cca 600 Kč. /zbytečně navíc/. Na ADSL stačí normální linka. Kdybych to věděla, určitě bych si počkala.Takže teď mám klasickou linku, na to ISDN a k tomu ADSL. bomba! A plno peněz vyhozených jen tak. Aspoň že telekom se má dobře. (aspoň někdo je spokojený, ale zákazník to určitě není!!!!!!!!!)

swat (16.7.2003 08:53:06)

No jestli nevíš tak to ISDN můžeš zrušit a přejít na normální linku,třeba HOME MINI.

JO JO JO IOL (16.7.2003 09:11:10)

To vím, ale je to opět vázané smlouvou - ISDN můžu zrušit, ale zaplatím pokutu 5.000,- Kč za předčasné zrušení smlouvy. /smlouva je na 2 roky!!!!!!!!!!!! Takže další výdaje navíc a pak další výdaje za opětovné přeinstalování ADSL - včetně nového modemu (nutné pro přechod z ISDN na normální linku).

Baracudda (4.6.2003 23:47:46)

Hele, Telecom zmenil design Dashboardu, konecne se na to da aspon koukat, ale zase mi nezobrazuje prenesena data. Ale to je asi trochu off-topic, ze :-)

Anonym (5.6.2003 20:23:49)

Mám ADSL od Nextry a třeba poslední dva dny mi to večer vypadává i každých pět minut. de se sice znovu nalogovat, ale je to opravdu na infarkt.

jakl (6.6.2003 10:33:24)

nemas nahodou ADSL modem s USB? u me zadne vypadky nebyly

Pavel Šmíd (6.6.2003 15:26:57)

Nemáš náhodou Win XP. Jestli ano napiš ,já tě navedu????

Anonym (8.6.2003 04:04:40)

Ano, mám XP a Speed Touch USB

Radim (9.6.2003 21:59:43)

To chce stáhnout nejnovější ovladače z www.alcateldsl.com, 100% to odstraní tvůj problém. I mně to pomohlo.

Jiří Fencl (6.6.2003 23:18:37)

Dobrý den, závady a výpadky jsou v síti ČTc resp. na jejich zařízení. Četnost a délku těchto výpadků nejsme schopni ovlivnit, pouze je můžeme reklamovat a urgovat jejich řešení. Výpadky, které nám nahlásí ČTc předem nebo jsou zjištěny naší Hotline jsou oznamovány na stránce adsl.nextra.cz Dostupnost služby ADSL není ze strany ČTc garantována a stejně tak ani rychlost. Proto nemůže být garantována ani 100% dostupnost služby z naší strany. Toto je uvedeno v Obecné specifikaci služby. Je tedy nutné počítat s tím, že se mohou vyskytovat krátkodobé výpadky. V technických záležitostech je nutné kontaktovat výhradně naši ADSL technickou podporu na telef. čísle 296 355 692. Bohužel si málokterý z uživatelů ADSL uvědomuje, že to nic jiného než rychlejší Dial Up připojení není. Pevné připojení k internetu je připojení bod - bod mezi klientem a ISP digitálním okruhem nebo bezdrátovou technologií. Nelze tedy od Dial Up připojení očekávat stejné funkcionality a kvalitu jako u skutečného pevného připojení. Služba ADSL je poskytována prostřednictvím ČTc, který také spravuje Dashboard. Všichni ISP využívají stejné rozhraní a připojení k ISP je realizována až po přihlášení na Dashboard. Pokud tedy nefunguje připojení na Dashboard nebo nefunguje on samotný, pak je to skutečně chyba ČTc a my jako ISP s tím nic neuděláme. Bohužel je tomu tak. V tomto případě konkurence nemá s problémem nic společného, neboť všichni ISP prodávají stejnou službu za stejných podmínek. Součástí naší služby máte pevnou IP adresu. Ve všech našich materiálech i Smluvních dokumentech je jasně uvedeno, že služba je poskytována bez instalace u zákazníka. Toto má správně nahradit instalační CD v češtině, které má každému klientovi předat technik ČTc a kde je krok za krokem popsána instalace připojení. Druhým problémem je skutečnost, že ČTc dodává klientům jiné modemy, než jaké jsou specifikovány a naši pracovníci Hotline nemají k těmto modemům dokumentaci. Z ČTc se nám podařilo tuto dokumentaci získat po 3 týdnech dodávání nových modelů modemů. Stejně jako vy (koncový klient) i my vnímáme dominantní postavení ČTc a nutnost otevření trhu a konkurence. Dale bych Vás chtěl upozornit, že případné šíření nepravdivých údajů o naší společnosti budeme považovat za jednáni proti dobrým mravům. S pozdravem Radim Ponert, ADSL koordinator -----Original Message----- From: fencl [mailto:fencl@email.cz] Sent: Monday, June 02, 2003 10:29 PM To: marcom@nextra.cz Subject: ADSL šmejd Mám ADSL basic od NEXTRY a stále dochází k výpadkům až 10x denně a to jsem připojen stále. Už mě to nebaví, stále sledovat, jestli to zrovna jede nebo jestli je toto velice pomalé usínající ADSL zrovna v mikrospánku. Pořídil jsem si pevný internet od slova pevné nebo stálé připojení k internetu bez nutnosti se neustále připojovat, to jsem si mohl zachovat dial-up modemem - to dokud jsem neodpojil sám, tak to sice šnecí rychlostí fungovalo trvale!! Za 1500 měsíčně by to mohlo už fungovat pořádně. Pořád to hlásí chybu DASHBOARD. Volal jsem na NEXTRU a tam to hází stále na telecom a když volám na ČTc tak se ptají, jestli mi jde telefon (ten funguje i když ADSL chodí na jiném principu než hovory- myslí si, že mě tím odradí od ztěžování si na ČTc) a pak řeknou, že za to může poskytovatel - NEXTRA. To je jako v Kocourkově, mám chuť ADSL zrušit a opětovně ho zřídit, až bude chodit kvalitně, ale to mají dobře udělaný formou vnucení nefunkčního ADSL na 3 měsíce (výpovědní lhůta). Máme nejubožejší ADSL na světě a ještě ho ČTc omezuje tím, že dává dynamickou IP. Monopolní Telecom si zaslouží dostat pořádnou lekci od konkurence, aby konečně byly pro zákazníky a ne pro prachy. Ale konkurence typu NEXTRA je k pláči, když mi nedokázali a ani nechtěli poradit, jak zprovoznit ADSL na mém PC a vysvětlit výpadky jiným způsobem, než to po staru hodit na nikoho jiného. Při instalaci ADSL mi to pracovník ČTc ukázal na NB, ale co je to platný, když tomu sami nerozumí a instalační CD, které jsem měl obdržet s modemem sice bylo, ale v angličtině (mimochodem soubor o velikosti 1 diskety nahraný na CD svědčí o tom, že mě má ČTc za idiota, kterému zacpou hubu CDčkem v národním jazyce jiném než českém). Neochota slovensky mluvící operátorky od NEXTRY, na kterou jsem se po dlouhém čekání na meziměstské lince dovolal, při naivní doměnce, že mi pomohou spustit ADSL na mém PC mě překvapila, jak takový člověk chce nabízet kvalitní služby, když si mě přehazují mezi sebou jak horký brambor. Jediný, kdo dokázal rozchodit ADSL je p.LEPIARTZ ze serveru adsls.cz , který ani ADSL sám nemá a rozumí tomu víc, než ten kdo ho provozuje, ostuda pro ČTc a pro NEXTRU.Tento ochotný člověk mi dokázal poradit, jak se připojit k ADSL, které mi přivedli do modemu, ale už ne do PC, na kterém to chci provozovat. Je to služba jako kdybych si objednal automobil bez volantu s tím, abych si ho nějak sehnal. ČTc a NEXTRA by měli nejdříve projít školením nejlépe tak, kde to již funguje (např USA, tam je servis až do PC samozřejmostí) a potom to nabízet zákazníkům. Tento dopis odesílám na více míst, aby se každý, kdo chce ADSL obrnil trpělivostí a řádně se nejdříve seznámil s instalací ADSL a momentálním stavem výzkumu provozuschopnosti ADSL v ČR dotazem na někoho, kdo ho má a je s ním spokojen. Než se upíše na minimálně 3 měsíční používání poloADSL za plnou cenu!!! S pozdravem a přáním mnoho zdaru při námi placených pokusech ČTc s ADSL >>>> lepší šnek než usínající ADSL

kalibr (7.6.2003 11:36:14)

A zase Telecom Nextra má vše 100%

miky123 (7.6.2003 16:31:07)

ja tedy pripojeni od NExtry mam asi deset dni a za tu dobu nedošlo ani jednou k vypadku. Vzhledem k tomu ze pouzivam program ADSL Reconnet kde je vydět že by k nějakemu vypadku došlo tak to vim dost přesně. pocitac mi bezi cely den, někdy i skoro celou noc. Horsi je to obcas s rychlosti, která je někdy velmi pomala.

kb (7.6.2003 16:49:32)

ja si to loguju na linuxu, nepretrzite pres mesic, prumerne trikrat za dva dny se rekonektne. Zrejme vypadek na telef. lince nebo ustredne, kamosovi ve stejnem meste na jine ustredne to drzi. merakum na webech neverim, kdyz ukazuji malo, zkusim si pro srovnani neco stahnout z ftp serveru na CESNETu (maji tluste draty), nikdy, opakuju nikdy jsem nesel pod 20 kBps. oba jsme u Nextry

Carlos (8.6.2003 17:58:11)

Nevím na čem přesně záleží, já jsem taky u Nextry, Basic 192/64, Praha, a mám permanentní problémy a výpadky. Poslední dny to opravdu padá i několikrát za hodinu. Na hotline Nextry mi pouze řekli: nevim, nemůžeme pomoct. Telecomácky technik řekl, to nemůže být náš problém, spojení by mělo být perfektní, jste v dohledu ústředny ... Tak nevím. Už jsem začal uvažovat i o zrušení celého slavného ADSL u Nextry.

miky123 (14.6.2003 14:48:43)

tak jsem to zakrikl, ve čtvrtek v 18.00 hodin mi to vypadlo a znovu jsem se mohl napojit až v patek kolem 16,00. to same dneska kdy mi to nejede uz od rana, povedlo se mi připojit až nyní. nutno podotkou že na dashboard jsem se normalně připojil, problem byl v připojeni dále na internet, což je, jak jsem se dočetl výše, chyba ISP, u mě jmenovitě NEXTRA.

Anonym (15.6.2003 19:45:49)

jj presne tak.. taky sem nemel nejmensi problemy, ale tyto dva vypadky byly opravdu velke :( ctvrtek 18.00 - patek 15.00 a sobota okolo 12.00 (nevim dokdy, byl sem pryc)... zajimave, ze dashboard po celou dobu jel, zeby to bylo na strane isp? co na to zakaznici jinych AO? nextra/plzen

Nespokojený klient Nextr (8.6.2003 04:20:23)

Když jsem si přečetl větu: Dale bych Vás chtěl upozornit, že případné šíření nepravdivých údajů o naší společnosti budeme považovat za jednáni proti dobrým mravům. S pozdravem Radim Ponert, ADSL koordinator tak jsem šel do kolen. Takže Nextra nic, vlastně ji nezajímá jestli Vám to funguje nebo ne, buď je to Vaše chyba, že si neumíte nakonfigurovat PC či provést instalaci, nebo je to chyba Telecomu. Takže vlastně nevolat ani na tu jejich hotline. A že tedy nevíte za co platit? Váš problém. Ale hlavně nikde nepiště své zkušenosti, mohli bychom Vám to ještě osladit. Tak to je fakt super přístup k zákazníkovi. PS: Já jsem s Nextrou taky krajně nespokojen. Dva dny to jde bez problémů, pak to třeba dva dny vypadává každých deset minut. Je to jen pro jedince se silnými nervy a nesmíte chtít mít připjení na internet, když ho právě potřebujete. Ty jejich popúčty, jednou zdarma 99, za týden jenom jeden, jednou kapacita 10 MB, podruhé už jen 5 MB, a hned placené služby ...no comment.

kalibr (9.6.2003 19:38:32)

konečně někdo uznal že problém s ADSL nemusí být jenom Telecomu. Jinak se chci vyjádřit k tomu hornímu článku .Procovníci ČTc ti předvedli funkčnost na notebuku což je v naprostém pořádku to je jejich úkol.ale měl jsi také možnost si to nechat naistalovat nebo natavit ve tvém PC.Samozřejmě za úplatu dle ceníku ČTc.Potom bys měl možnost tuto provedenou práci reklamovat a pokut by byla závada způsobena vadným nastavením tak by ti to určitě dali do hromady.zase jenom vycházím ze zkušeností při instalaci ADSL.ono taky hodně záleží na správném nastavení PC.Na cd které jsi dostal od ČTc můsí být český návod a jestli nebyl tak je někde chyba !! Napiš mi typ modemu odkud seš jména kdo ti to instaloval .Pokusím se zajistit nápravu s tím cd.

Radim (9.6.2003 22:07:35)

Dostal modem USB, u kterého je instalační CD originál v krabici. Instalační CD ČTc evidentně nedostal od technika ČTc, což je zcela běžná praxe u modemů USB. Já ho taky nedostal s tím, že tam v tý krabici nějaký to CD je ...

7i74n (13.6.2003 19:16:19)

Mno ja dostal jedno CD od ipexu, kde je pekny a podrobny navod jak ADSL nastavit na PC (zadne ovladace nejnstaluji, mam Ethernetove reseni) a dalsi CD s navodem (opet v cestine) jsem obdrzel s modemem od ADSL. Kdyz mi zde ADSL montovali, rikal mi technik vse co mam udelat, co kam napsat, jakou IP, co se sifrovani dat atp ... proste vse mi rekl, vyzkouseli jsme jestli mi to jede na PC a pak teprve odesli. Az mi vse jelo a nic za pomoc nechteli (ono to teda slo jak po masle). Ja jsem byl s jejich chovanim spokojen a s ADSL jsem take spokojen. S ipexem zatim zadny problem nemam, ADSL mi jede pekne. Obcasne vypadky mi resi ADSL service, ktery jsem dnes konecne zaregistroval, takze mi ADSL vlastne ani nepada, o nicem nevim ... :)) Jo jinak kdyz nejede DASHBOARD tak je to vazne chyba telecomu, ale ze mi nejel se stalo jen jednou ale za to asi na 3 hodiny :( ADSL mi jede tech 19.86 down a 14 up, coz mi jako hraci online her vyhovuje. Jinak k tem vypadkum ... kdyz jsem stahoval nebo hral ci jakkoli jinak pripojeni zatezoval, NIKDY nespadlo. Spadlo mi pouze v dobe necinnosti ... ze by nejaka ochrana proti "idlovani" na lince ze strany telecomu ??? To nevim, pouze me tuseni. Pokud tedy mohu rici neco sam za sebe, tak je to asi toto : S ADSL od spol. ipex jsem spokojeny, vypadky registruji pouze pri "idlovani" - ted odstranil ADSL service. Jakozto obyvatel maleho mestecka (17000 obv) tu nic jineho nez ISDN ci ADSL mit nemohu (krome bezdratu 128Kbs vecerni za 1000Kc + cca 17000 porizeni) mohu tedy ADSL jen doporucit - jinak bez toho ADSL recconect ci ADSL service (NT,2000,XP,2003) to neni ono. Takze pokad si chcete pripadat jako opravdovy uzivatel "pevneho" pripojeni, obetujte 100Kc ... pak si ADSL muzete v klidu vychutnat. *tohle nebyla reklama* :)))

JOE (10.6.2003 08:26:41)

To je topra čestin. Jsi li z ČTc tak pánbu s námi....

kalibr (10.6.2003 14:50:47)

Jde ti o ADSL nebo kontroluješ překlepy.Nejseš náhodou pedagog :-))) ?????

JOE (10.6.2003 15:54:17)

OK, zavřu jednu očko. ADSL- skutečně není dořešena podpora, poruchy se přehazují z ISP na ČTc a opačně. Když se rozpadá modem, je chyba např. ve špatném ovladači v USB modemu.Zákazník ale nejnovější driver nedostane, a když si nainstaluje z dodaného CD starý, může to způsobovat rozpady linky. Kdo je na vině? Kdo má zajistit nápravu rozpadající linky? Kam se může zákazník obrátit aby dostal náležitou podporu? Jak mohou ISP znát problémy dodávaných modemů, když je ČTc neinformuje?

kalibr (11.6.2003 07:35:12)

Zase ti můžu odpovědět jenom jedno vše dodává výrobce hardware i software. Na závady nebo nefunkčnost ovladačů přijdeme až při instalaci . A hned bombardujeme výrobce . Jenom záleží na tom jak rychle reaguje a dodá opravu.Já po pracovní době nedělám nic jiného než , že testuju modemy zkouším různé ovladače a t.d .... ale to není naše povinnost

Petrvvv (7.6.2003 20:28:52)

jedu přes nextru 192 zhruba 1,5 měsíce a za tu dobu jsem měl 1 výpadek, jinak to jede třeba 4 dny nonstop pak restartuju PC a zase 4 dny a tak dokola, stahuju celkem dost a rychlost je furt přes 20 KB (neplati pro DC++ a jiné klienty) jako náhrada dial-up připojení domů je to za těch 1500,- korun perfektní.

Martin (8.6.2003 04:26:59)

Mně to třeba dva tři dny jde bez problémů, pak zase dva tři dny to vypadává skoro každých 10 minut. Mám ten nejlevnější Basic u Nextry. Naštěstí se jde vždy znovu přihlásit, ale je to pro pevné nervy. Fakt nevím v čem to může být a jsem z toho zoufalej, hlavně proč to jednou funguje a jednou ne-:(((( Ty spory kdo za to může jsou mi nanic. Také nikoho nezajímá, jestli a jaké mám problémy sehnat peníze na zaplacení faktury za ADSL. Mně jako běžného uživatele zajímá, jestli to funguje. Bohužel toto nezajímá ani Telecom ani Nextru. Nevím, jak by se tvářili, kdybych jim místo peněz taky jen poslal nějaké vysvětlující řeči.

Jirka F. (2.7.2003 21:54:19)

Už jsem s pomalu začal radovat, že to docela jede,ale dnes od 21,15-21,30 to vypadlo a všechno to spadlo. Už by to měl ČTc dát do funkčního stavu a zrušit ten ubohej Dashboard. Čekám na slibované zrychlení ale zase to byly jen kecy. ČTC pořád jen kecá a činy nikde.

big-blue (3.7.2003 19:05:14)

Též jsem chtěl začít užívat radostí z rychlosti ADSL,tak jsem si tuto službu objednat u SAMOTNÉHO *TELECOMU *.A ejhle co se stalo:Po šílené vyčkávají době (si to borci ale umí zařídit) přijel technik a jal se prováděl instalaci při které mi trochu vytuhnul a tak jsem si ji raději provedl sám a to z obavy aby mi ještě něco fungovalo.Když jsem to za něj dodělal(což mi jen tak mimochodem vyúčtují..:o)) ),tak došlo na to nejlepší.....Telecom nefunguje.....a jen tak na okraj při přípravě(proměření)mi chytří chlapci sejmuli i ten telefon....*JEŠTĚ ŽE JINDE VYMYSLELI BEZDRÁT.....ÓÓÓÓÓÓ SLÁVA JIM*** Co z toho plyne:vzít si archaickou disketu a sednout do autíčka a provést přesun sem tam...neb věci o dálkové právě jsou Telecomu neznámy ,ale bohužel moji zákazníci je vyžadují.....VŠEM UBOHÝM DUŠÍM JEŽ SLOUŽÍ COBY POKUSNÁ MORČATA VŠECH ZÚČASTNĚNÝCH SPOLKŮ VYDŘIDUCHŮ PŘEJI PEVNÉ ZDRAVÍ A SILNÉ NERVY.......BIG-BLUE

Anonym (4.7.2003 07:54:27)

ještě že takový pitomci odcházejí na bezdrát

big-blue (4.7.2003 12:36:08)

Moje ty ubohá duše.Mi co jsme uživateli vzdušného spojení se jaksi rozdělujeme na dvě části:1,ti jimž to funguje a 2,nadávající zoufalce.Já se v radostném přiznání řadím do první kategorie.Navíc si myslím,že placené 10GHz pásmo je schopnější(bylo a bude)jako technologie tebou oslavovaná.Lepší už je pouze pevná lajna,ale to se v drtivé vetšině opět bavíme o Telecomu.Takže kombinace páteřní sítě v optice a místní přenos na "last mile" v 10GHz je momentálně to nejlepší,co je možno pro připojení,které má navíc vysokou míru flexibility,udělat.......ju.....:o)

Baracudda (4.7.2003 11:40:37)

Rad bych reagoval na Vas vyrok "vydriduchu". Bydlim v lokalite Ostrava-Dubina, coz je obrovske sidliste s 10000+ obyvateli. Zajima Vas jake jsou moznosti pripojeni k Internetu? a) Spolecnost www.Netopyr.net neomezene pripojeni sdilenou 64 kbit linkou za 790 Kc/mse, pozaduje prinejmensim tusim 4+ lidi a instalace na osobu cca

Baracudda (4.7.2003 11:57:35)

Rad bych reagoval na Vas vyrok "spolek vydriduchu". Bydlim v lokalite Ostrava-Dubina, coz je obrovske sidliste s 10000+ obyvateli. Zajima Vas jake jsou moznosti pripojeni k Internetu? a) Spolecnost www.Netopyr.net - sdilena 64 kbit linka za 790 Kc/mesic a osobu - sdilena 128 kbit linka 1490 Kc/mesic a osobu - pozaduji prinejmensim tusim 4+ lidi a instalace cca 2000-3000 Kc kazdy b) Firma Erkor.cz, ktera nabizi vytvoreni jakesi DDS site - cena 277 Kc/mes za 64kbit linku sdilenou 10+ lidmi!! - instalace cca 1500 Kc - neposkytuje absolutne zadne garance a o sve konektivite takticky mlci c) dialup, o kterem zrejme neni treba se rozepisovat d) ADSL - 192/64 cena cca 317 Kc/mesic pri peti lidech - instalace stala kazdeho 500 Kc (nakup routeru) + kabelaz + sitove karty e) momentalne se zde postupne rozjizdi CZFree Ostrava, ktere ovsem zrejme bude stejne kupovat linku ADSL, jenz se bude rozpocitavat mezi ucastniky f) bezdrat - www.PODA.cz - cena by byla cca 4500 za vyhrazenou linku 128 kbit - instalace asi 5000+ KC Z tohoto maleho srovnani mi stale vychazi nejlepe ADSL!!! (cena/vykon) a ze sveho pohledu nemuzu tedy Telecom povazovat za vydriduchy. Jak urcite uznate, tak mezi bezdraty je konkurence pomerne solidni, presto jsou ceny, i oproti Telecomu, znacne vysoke. A to si stale muzu gratulovat, ze bydlim tam kde bydlim, protoze jinde je situace jeste horsi.

big-blue (4.7.2003 17:02:36)

Je mi líto,že konkurenční boj u Vás ještě nepropukl v plné síle.Sdílené připojení je něco co je pro mě zcela nepřípustné a to především kvůli chování ůčastníku na takovýchto linkách - důvod:Sobecké chování při downloudech.A tak společnost pro niž jsme obchodní partneři a zástupci v místě sdílené linky zcela zrušila.Co se ceny týče,tak si myslím že za 80kbit linku(což je to nejslabší co je nabízeno) je cena 1200 přiměřená,ale co je rozhodujíci je zcela funkční.S nástupem ADSL technologie a jejím rošířením bude cena klesat a nebo bude zvyšována konektivita a to tak aby cena ADSL byla nekonkurence schopná.Tato hranice leží někde u 2Mbit(potřeba služby video on deamon).A co to znamená pro chronické stahovače :ráj...:o) i když některým to bude málo vždy..:o(

jo jo jo (15.7.2003 14:53:12)

Ja mam ADSL od IOL - Telekomu, neustale to nejede. Ted mi to dokonce nejede od patku. Skoro jsem si rozstelovala cely PC v domeni ze je nekde u mne chyba a zacala preinstalovavat ADSL. Vcera jsem to vzdala a zavolala na technickou podporu. Pry maji poruchu uz od patku a jeste na tom delaji. !?! Snad to pry opravi do utery odpoledne. Mam to zkouset. Des a hruza. A tak lidicky platte dvoji peniz za jedno pripojeni. Jedno za nejedouci ADSL a druhy za to co profrcite pres modem, kdyz ADSL nejede.

Baboon (16.7.2003 13:21:09)

V 11 30 vypadek,pripojeni do VPN O.K.,na Dashboard O.K.,ale to je tak vse!!Nikam dal vas to nepusti.Hotline po 53 minutach cekani odpovi:Vime o tom,pracuje se na tom. A ty uzivateli plat,protoze kdyz ti to nepujde tyden,tak ti stejne zadnou slevu nedame.

Kvasha IOL192/64 (17.7.2003 09:56:04)

zdravim, je zajimave, ze mne to take nejede uz zhruba od soboty, teda nejede ?! jede jenom nekdy (hodinu nic a pak cca 5 minut jo a pak zaze zhruba hodinu nic a pet minut jo, ... atd.) a kdyz jsem v pondeli po 2,5 !!! hod. (automaticke vytaceni s opakovanou volbou => takze fakt 2,5 hodiny v kuse cistyho casu jim to zvonilo) tak me teda oznamil mladik, ze zadnou chybu neregistruji ani neregistrovali !!! Jedine co mi rekl, byla dnes jiz pomerne otrepana vec s tim automatickym smerovani uzivatelu, kteri nepouzivaji Dashboard ale nejaky jiny SW. Takze nevim, nevim, co se vlastne deje. Priznavam, jsem jeden z vychvalovatelu Telecomackyho pripojeni IOL Broad. Posledni tyden mam ale 100 chuti vzit vsechno zpatky. Preju hezkej den, musim pryc nez to zase spadne.

Baboon (17.7.2003 16:30:07)

Od 9 ráno to opět nejede!!Na hotline už nevolám,nemá to prostě smysl.Na hotline IOL pracují takový "odborníci",že na můj dotaz jak zjistím přidělenou dynamickou adresu mě operátor odpověděl,že mám do prohlížeče zadat www.adsl.cz!! BTW:Pro ty,kdo by chtěl zjistit svou dynamickou adresu,zadejte do prohlížeče ip.iol.cz

evilmind (21.7.2003 08:32:03)

Snadneji to zjistis z commandline: ipconfig.

Vráana (21.7.2003 12:05:42)

No to těžko! Tam uvidíš maximálně 10.0.0.1, což není vnější IP adresa tvého připojení. Jedině http://ip.iol.cz

Sekáč (17.7.2003 17:18:49)

Já už ADSL mám zhruba 2 měsíce. Ze začátku byly sice výpadky, ten nejdelší trval více než týden (prý odešel HW u nás na ústředně), ale od té doby to šlapalo, aniž bych nějaké výpadky pozoroval. Teprve nedávno jsem si všimnul, že mi celkem pravidelně spadne spojení, pokud používám P2P programy (např. WinMX). Pak pomůže jedině restart Woken, jinak už se na Dashboard nepřihlásím. No, doufám, že až bude odstraněn Dashboard, NAT a podobné nesmysly, které vůbec v této technologii nemají co dělat, že se vyřeší i tento problém. Většinu času ale trávím stejně jen "normálním" surfováním či stahováním, kdy se tento problém vůbec neprojevuje. Takže pokud to shrnu, já jsem s ADSL velice spokojen, oproti dial-upu je úspora korunek a hlavně nervů značná.

Baboon (21.7.2003 15:43:45)

Tak pres sobotu a nedeli jelo ADSL bez problemu.V pondeli rano nastoupi zamestnanci Teleshitu do prace a ADSL spadne a nejede.Konkretne Morava nejede od 11 15 hod.Nevim jak ostatni regiony,ale opravdu zacinam mit pocit,ze uz to delaji schvalne,aby odradili dalsi zajemce. BTW:Muj znamy,ktery dela u Tc obchodaka rekl,ze uz ted maji problemy s pridelovani IP adres, a ze si nedovede predstavit,co bude na podzim. Je to opravdu nepochopitelne!Teleshit na nas "testuje" ADSL a inkasuje za to nekrestanske penize.Vlada a urady necine prihlizeji!ZASTAVTE KURVA TENHLE VLAK!JA CHCI Z NEHO VYSTOUPIT!!!

Anonym (21.7.2003 16:35:15)

v Hradci Králové ADSL nejede cca od dnešního poledne taky, asi je výpadek celorepublikový

Anonym (21.7.2003 17:52:52)

Západní Čechy totéž.

Anonym (21.7.2003 17:56:48)

na moravě to jede

ADSL (21.7.2003 18:14:40)

Muzes specifikovat kde na Morave to jede?Info z Telecomu zni,ze to nejede nikde a prej nevi co se deje!Ted uz sli vsichni domu,tak to nepojede i celou noc.Co bychom taky chteli za 1600,-,ze?

jekl (21.7.2003 18:41:48)

Nextra, Ostrava, vzpamatovalo se to podle logu pred ctyrmi a pul hodinami

Pce (21.7.2003 19:06:12)

Pardubice jeste pred chvilkou taky nic ... jen tak kolem 15hod se rozjela linka ... ted nejde jen prihlaseni na Dashboard

adsl (22.7.2003 13:10:56)

na morave bylo mysleno v prostejove - Nextra, server Ostrava

jekl (22.7.2003 14:31:29)

Nextra, Ostrava, jede to 24 hodin nepretrzite

XYZ (22.7.2003 00:21:59)

Mně to jelo cca 2 dny po zřízení ADSL a pak už nic, už to trvá více jak 14 dní, co to nejede vůbec - aspoň mně!!! A na slavné technické podpoře je vždy stejná odpověď, předáme Váš požadavek technikům a oni Vás budou do 24 hodin kontaktovat - !!!! Volám tam denně, stále stejná písnička a dosud mne po několik dní!!! nikdo z techniků nekontaktoval!!!! Pokaždé odbydou stejnou větou a já čekám a čekám a čekám. Telekom si to na nás pěkně vymyslel, jak vytáhnout z lidí další peníze a za nic!!! Jejich technická podpora = Výsměch nám uživatelům (bohužel blbcům co jsme naletěli).A nikam jinam, než na technickou podporu se dovolat nedá. A čekat a čekat a prosit a žadonit .... a stejně na nic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Technická podpora: .... Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?.......... přejeme hezký den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Baboon (22.7.2003 07:28:49)

Takze stale nic!!!!!!V Olomouci uz to nejede 20 hodin v kuse!!!!!A penize jim tecou a tecou a tecou........ Nasel by se zde nekdo,kdo by dal dohromady petici,kterou by nespokojeni uzivatele ADSL podepisovali?Ta by se potom predlozila na Ministerstvu informatiky-Mlynar prece stoji za nami! :-(((,potazmo v parlamentu nebo na vlade.Lidi,pojdme neco delat!!Prece nebudeme necine sedet a koukat,jak nas Teleshit okrada!!!!!!!

Anonym (22.7.2003 07:39:41)

Mně to teď v Hradci taky nejede. Na info lince Telecomu mně však řekli, že ADSL již v celé republice funguje. Jede to někomu nebo lžou?

Kalivoda Petr (22.7.2003 07:44:26)

Naše poslání Posláním ČTÚ je zejména zajišťovat dodržování zákona o telekomunikacích a právních předpisů vydaných k jeho provádění, tzn. rozhodovat o právech a povinnostech fyzických nebo právnických osob v oboru telekomunikací v ČR. Tohle je v uvodu stranek ČTú.Co kdyby se ta petice smerovala na na tento urad?Souhlasim s pisatelem predchoziho prispevku.Je treba neco zacit delat! Kdo,kdyz ne my?Kdy,kdyz ne ted?

Baboon (22.7.2003 07:52:08)

Teleshit opet lze!!ADSL nejede a ni nemuze,protoze na Dashboardu se nezjevi ani prihlasovaci dialog.Dalsi dukaz "telecomackych lzi"!!

A.F. (22.7.2003 09:01:49)

Mně to jelo cca 2 dny po zřízení ADSL a pak už nic, už to trvá více jak 14 dní, co to nejede vůbec - aspoň mně ne!!! A na slavné technické podpoře je vždy stejná odpověď, předáme Váš požadavek technikům a oni Vás budou do 24 hodin kontaktovat - !!!! Volám tam denně, stále stejná písnička a dosud mne po několik dní!!! nikdo z techniků nekontaktoval!!!! Pokaždé odbydou stejnou větou a já čekám a čekám a čekám. Telekom si to na nás pěkně vymyslel, jak vytáhnout z lidí další peníze a za nic!!! Jejich technická podpora = Výsměch nám uživatelům (bohužel blbcům co jsme naletěli).A nikam jinam, než na technickou podporu se dovolat nedá. A čekat a čekat a prosit a žadonit .... a stejně na nic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Technická podpora: .... "Dobrý den, jak Vám mohu pomoci?.......... Předáme Váš požadavek našim technikům a oni Vás budou během 24 hod. kontaktovat .....přejeme hezký den!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" To je vše na co se zmůžou. Kdybych věděla, že si zřízením ADSL vlastně předplácím nechtěnou službu - neustálé doprošování a volání na technickou podporu - a bez jakéhokoli kladného výsledku - nezřídila bych si ho. Mám pocit, že jsem si vlastně objednala zcela něco jiného a ne ADSL!!!

Malinkova Jana (22.7.2003 09:15:40)

Od vcera poledne to nejede ani me v Brne.Nikam nevolam,je to k nicemu.S petici souhlasim a rada ji podporim.Pokud jsem stacila kontaktovat nektere zname s ADSL,jdou do toho! Zastavme zluteho zlodeje!Je nejvyssi cas!!!!

ing.Prnka Tomáš (22.7.2003 09:25:01)

Jsem pro petici,musi ji nekdo ale rychle sepsat a vymyslet jakym zpusobem se bude podepisovat.Navrhuji zpusob,kterym se podepisovala petice iniciovana ZUI.

Pce (22.7.2003 13:13:13)

Pokud to nekomu z Vas jeste nejede ... kouknete se na nastaveni modemu. Byl jsem pred chvilkou u kamarada a jemu se nejak toto nastaveni vyresetovalo (ztratil nastaveni DHCP a hlavne prihlasovaci udaje, ktere jsou primo v modemu)

A.Fochrová (22.7.2003 13:31:39)

Nastavení jsem mnohokrát kontrolovala, znovu i instalovala z CD a stále nic!!! ADSL nejede. Nastaveno je vše podle návodu. Když chci připojit Virtuální připojení - ihned to ohlásí chybu: 651 - Modem nebo jiné zařízení pro připojení ohlásilo chybu. (V podrobnostech to pak píše: V případě Virtuálního připojení .... pravděpodobně v konfiguraci nesprávně zadaná adresa TCP/IP, nebo není k dispozici server, ke kterému se chcete připojit.... (Adresu mám podle návodu správně.) Čím to může být, nebo server není opravdu k dispozici a opět jim to na Telecomu nejede?

Anonym (22.7.2003 14:07:47)

Podle vaseho snazeni mam dojem, ze mate asi Alcatel ST510 nakonfigurovany jako router a pripojujete se jakoby to byl modem. Popiste podrobneji modem a jeho nastaveni.