Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Výpadek Iexpres

Výpadek Iexpres

Karel Gott Posraný cop (29.8.2005 10:08:49)

Poznaly ste nekdo výpadek Iexpres dnes mezi 9:0-10:00 Nevite cim to bylo zpusobene ? Lokalita: Jizni morava

Marek (29.8.2005 10:13:20)

Taky mi to nefungovalo cca hodinu, DNS dotazy se překládaly ale net nefachal

Marek (29.8.2005 10:16:05)

Lokalita praha

Anonym (29.8.2005 23:24:20)

df

Franta (30.8.2005 14:18:29)

jizni morava, az do 16:00 neslo overit jmeno a heslo

vodic (29.8.2005 12:20:33)

Tak to koukam nebylo jen u nas doma :) Manzelka mi hned volala, ze ji to nejde. Pry fungovalo jen iDnes a nic jineho. Divne...

IOL (29.8.2005 13:28:14)

Výpadek je celorepublikový, momentálně by už většina měla fungovat :-))

Anonym (29.8.2005 16:08:43)

A proc vubec výpadak byl cim to bylo zpusobeno ?

Anonym (29.8.2005 13:48:33)

lol me se neslo prihlasit od 10 hod do 12:30 >:( Uz jsem mel nervy

kolp (29.8.2005 15:19:12)

Lokalita Plzeň. nejelo to 9.30 do 14.30.

Anonym (29.8.2005 15:24:53)

Omyl,Plzeň jela už v cca 11 hodin.

kolp (29.8.2005 15:38:01)

mě teda NE!

Tibor Farkas (29.8.2005 15:32:11)

Dnes jsem se nebyl schopen připojit celej den a furt to trvá... Doufám, že takovýdle úlety nemá Telecom moc často, poněvadž mě to opravdu se*e... (Brno)

TomM (29.8.2005 16:20:10)

mě to jelo (jede) v poho celej den - lokalita prostějov

TomM (29.8.2005 16:36:59)

já sem byl bez výpadku - prostějov

ZeXx86 (30.8.2005 09:23:24)

Včera jsem mněl výpadek asi pul hodiny kolem 7 hodiny ... Modem se nemohl přihlásit na hlavní server (chyba pri authentifikaci) ... Orlová-Lutyně (poblíž Ostravy)

Soulfly (30.8.2005 00:08:45)

ALE SLUŠELO BY SE OD ČT ALESPOŇ ZÁKAZNÍKY INFORMOVAT, ABYSME SE NEMUSELI DOHADOVAT STYLEM JEDNA PANÍ POVÍDALA. Mám Sprint skoro 10 měsíců a doteď jsem byl velice spokojen. Za tu dobu se snad nepo**ru kvůli jednomu výpadku......

TomM (30.8.2005 00:13:36)

bylo by tooslušné informovat zákazníky o výpadcích a hlavně tyto doby dodržet (kdysi dávno telekom cosi dělal a výpadek začal o 3hodiny dřív, než mi psali v majlu) a taky by to posunulo telekom na vyšší metu.