Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Přechod k telenoru = až 2 měsíce bez Internetu

Přechod k telenoru = až 2 měsíce bez Internetu

Jirka (1.9.2005 08:17:34)

Objednal jsem si připojení k Telenoru. Protože mám ale IE, tak nebylo převedení možné! Nejprve totiž musím IE odhlásit. Podle smluvních podmínek to znamená poslat písemnou výpověď na jejich administrativní centrum nejpozději do cca půlky měsíce a výpovědní lhůta běží ještě další měsíc. Až po zrušení IE je teprve možné zažádat o převedení k alternativnímu ISP (samozřejmě jsem zažádal hned, ale jak mne ISP upozornil a také se to stalo, Telecom žádost vrátil s tím, že na lince je aktivován IE, resp. jiný ADSL). Takže, až mi zruší IE, tak teprve pak požádám znovu o přechod k alternativci a na to má Telecom 21 pracovních dnů, což je kalendářní měsíc. V srpnu jsem zažádal, IE zruší do konce září a v říjnu požádám o přechod, který bude asi až k 1. listopadu. Úplně nejlepší na tom všem je, že Telecom, ale v podstatě kterýkoliv ISP na bázi Telecomu, může připojení ve výpovědní lhůtě zrušit kdykoliv, třeba už 1. září, ale přechod k novému ISP umožnit až od 1. října a nový ISP bude moci internet připojit až od 1. listopadu. Bohužel to není hororová sci-fi, už jsem to zažil s GTS, kde jsem rušil naprosto nefunkční připojení. Samozřejmě dobu, po které byl internet odpojen mi GTS neúčtovala, ale přepojení k novému operátorovi bylo možné až po uplynutí výpovědní doby. Totéž může udělat kdykoliv, kterýkoliv ISP. Ptám se, je toto v civilizované zemi normální? ČTÚ na stížnost adekvátně nereagoval, resp., odpověděl, že vše je dle smluvních podmínek a tudíž O.K.

Anonym (1.9.2005 09:55:22)

tak jak to popisujes je to opravdu sileny, rozum by napovidal, ze podas vypoved a ve vypovedi jasne uvedes, ze chces, aby ke zruseni doslo ke konci vypovedni lhuty, napr. k poslednimu zari. Pokud by to opravdu odpojili az k poslednimu zari, tak pak uz cekas jen na pripojeni Telenoru, ktere probehne rychleji (v mem pripade behem 5ti prac.dnu). jinak stejne rikam VYDRZET!! protoze tyhle zdrzovaci taktitky, to je prece to, na co Zluty mor spoleha, pokud mu ale nepomuzou, tak se treba casem zacne chovat normalne (i kdyz to pochybuji :)

Eser (1.9.2005 11:28:28)

umíš číst? Nejspíše ano, podepsal jsi, nejspíše ano, čemu se divíš, že po tobě chtějí dodržení smlouvy? Ty po nikom nikdy nevžaduješ aby dodržel to co podepsal? Dobře si přečti smlouvu od Telenoru, než ji podepíšeš, myslíš, že bude v něčem o mnoho lepší,domnívám se že ne.

Anonym (1.9.2005 14:44:19)

To neni o smlouve kazdy zna svou vypovedni dobu a i behem vypovedni doby mas pustenej net.Problem ma v tom ze Telecom te sice spravne odpoji (papirove) ale nez to skutecne udela a uvolni tak linku pro tveho noveho ISP muze jit i radove o mesice.

Bete (1.9.2005 23:51:37)

No mam stejnou zkusenost.Telecom mne odpojil po mesici{coz je v poradku podle smlouvy},ale pouze papirove.A ISP u ktereho jsem zadal zrizeni nove sluzby nemohl nic delat ,protoze CTc vedl v pocitacich mou pripojku jako stale aktivni. Po asi 14 dnech neustaleho volani me technik na CTc tvrdil ze zaznam smazal a novy ISP provedl tech. setreni a OPET me sdelil ze sluzbu zridit nelze ,protoze na me lince je stale aktivni pripojka od CTc.cele to trvalo cca 2,5mesice{mesic vyp. lhuta , mesic a pul nuceni nekoho od CTc aby me u nich smazali}

TomM (1.9.2005 11:48:01)

no to je úplná senzace ! dej to honem do BLESKU!!!

Anonym (1.9.2005 18:56:12)

Blesk nectu, ten je pro kreteny, tak tam si clanek neprectes

y2k (1.9.2005 17:57:53)

Bohužel, ale je to dle smlouvy v regulích. Samozřejmě, že je to od ČTc prasárna, ale s tím nikdo nic neudělá. Snad Tě může těšit jen to, že Tvé peníze skončí z větší části jinde a žluťásek bude mít menší zisky.

Duf (2.9.2005 10:32:34)

No, my sme jenom prechazeli ze stareho tarifu Nextry na FUN4M a vysledek byly tri pracovni tydny. Nemohl za to ale CTc, ale Nextra sama. Nejdriv nam naslibovali hory doly a pak, kdyz odpojili adsl puvodni zjistili, ze nemaj misto na paterni lince. Vysledkem byla asi tritydenni komunikace, kdy se mi podarilo se prokousat az k technikovi z Telenoru, ktery nas nakonec zapojil. Nasledopval spor o asi pul metru kabelu s CTC. Ten kabel byl totiz vadny a Telenor se enmohl dohodnout s CTC komu patri a kdu ho ma vymenit.... NO COMMENT. Na to ze jsme firma, ktera pristup k internetu potrebuje denne a ze puvodni prislib byl, ze bezne do osmi dnu (kalendarnich) to bezi nam docela udelali problem....