Radek Šír (9.9.2005 11:02:31)
Dobrý den, mám na vás dotaz ohledně mého připojení k internetu. Asi před měsícem jsem vlastnil službu adsl start 256/64 (599 Kč / měsíčně). V té době mi přestal fungovat modem, a tak i celé připojení, modem jsem u Nextry reklamoval a celá věc trvala asi 14 dní, i když jsem vám od začátku tvrdil, že chyba je určitě v modemu. Po zhruba 14 dnech přišel technik a modem vyměnil, zároveň mi řekl, že mám možnost bezplatně přejít na tarif s rychlostí 512/128 a že ani můj měsíční paušál se nezmění. Zdálo se mi to jako dobrá nabídka, ale zavolal jsem na NEXTRA HOT-LINE, abych si vše ověřil. Operátor zkontroloval mé zákaznické číslo (asdl_222..., musel jasně vidět že jsem připojen na vedení ČT) a po asi 5 sekundách mlčení a přemýšlení pronesl, že to jde. Opět jsem se ho zeptal, zda se neplatí žádné přestupní poplatky a jestli se měsíční paušál nemění. Odpověděl, že nic navíc platit nebudu. Zeptal jsem se proto, jak službu změnit. Odpověděl, kde najít dokumentaci a že se posílá na Nextra cz. To jsem přesně udělal, do týdne jsem měl službu s rychlostí 512/128 a doufal jsem, že vše bude tak, jak mi bylo řečeno na HOT-LINE operátorem. Dnes přišel měsíční účet. Mám platit část za tarif 256/64 a část za 512/128. To by nebylo vůbec divné, kdyby se ceny nelišily. Za 512/128 mám platit 690 Kč měsíčně, což podle mě není stejně jako 599 Kč měsíčně. Volal jsem proto ihned na Hot-Line abych se dozvěděl co to má znamenat. Řekl jsem operátorovi, že jsem přestoupil na 512/128 s tím že budu platit stejně jako za 256/64, jak mi bylo řečeno a že pokud to tak není, tak žádám aby mi byla vrácena původní služba 256/64. Na to mi odpověděl, že tento tarif již není nabízen, takže už se měnit nedá. Co byste mi poradili? Chci platit jen 599 Kč / měsíčně.