Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > IE KLIK: Už 4x měl být funkční, ale není!

IE KLIK: Už 4x měl být funkční, ale není!

anonymní uživatel (13.10.2005 21:03:59)

Dobrý den, jednoho milého dne, jsem si aktivoval IE KLIK, ale bohužel služba zamrzla v bodě "v porcesu změny". Tak jsem napsal na techhelp@iol.cz aby to opravili. Potom mi napdsil, že služba už je funkční. Tahle situace se (zatím) opakoval 4x. Docela by mě zajímalo. co si o tomto myslíte. Já prostě nemám slov a radši se ani neptejte jaký jsme napsla na techhelp@iol.cz e-mil, sám se za to stydím.

Anonym (14.10.2005 05:49:41)

Raději nepoužívat, žluťáci jsou strašný paka!!! Klik mi nikdy ještě nefungoval.

martin (14.10.2005 09:08:51)

ja mam zas potize s klikem takovy, ze me uctuji uz druhy mesic za tu to sluzbu, kterou jsem nepouzival prvni mesic byla v procesu zmeny a druhy mesic jsem byl pracovne mimo domov tak ze sluzba nemohla byt vzadnem pripade spustena a ktomu vsemu byl zaslan email ze me klik nebude zauctovan stejne ji zauctovali zmatky zmatky a zmatky vivat telecom

Noname (14.10.2005 13:10:52)

ADSL mam 14 dni a poprve jsem si zazadal o ExpresKlik asi pred 10 dny. Nejprve jsem cekal v "procesu zmeny" 24 hodin a pote mi prisel omluvny email, ze lituji, ale z duvodu vnitrni chyby aplikace nemohl byt ExpresKlik aktivovan. Ihned pote jsem to zkusil znovu a do dvou minut byl aktivni. Zvlastni... Po druhe jsem na aktivaci cekal 10 hodin a pote mi prisel email, ze ExpresKlik je aktivni. Nic o tom, ze to nebudu platit nepsali - i kdyz by meli.(Na strankach pisou, ze pokud to nestihnou do 10min, neni sluzba zpoplatnena). Napotreti uz ExpresKlik fungoval hned napoprve a do minuty. Akorat se bojim fakturace, ze mi 100% napocitaji vsechno :(((