Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > jak vypovedet smlouvu s tiscali

jak vypovedet smlouvu s tiscali

bohus (9.1.2004 11:37:13)

chtel bych rozvazat smlouvu, kterou jsem podepsal v zari 2003 pak jsem migroval za mesic na 512. se sluzbou a jednanim jsem maximalne zklaman. co je pravdy na tom, ze se musi sluzba vyuzivat celych 9 mesicu tzn. 6 povinnych + 3 vypoved lhuta, jinak se plati nejaka procenta jako pokuta apod. bohuzel jsem si neprecetl podradne vseobecne podminky, ktere se ostatne stale meni... a malokdo nyni vi co plati. myslim si, ze by to byla docela racionalni diskuze, ktera by pomohla,jak se zbavit podvodu jmenem tiscali...

Miroslav Šilhavý (9.1.2004 11:40:33)

Je to IMHO celé o výkladu toho, co to je fungující a co není fungující služba... Každopádně rychlost reklamovat nelze. Podle mého názoru by šlo argumentovat vysokou latencí a ztrátovostí, která znemožňuje i nejběžnější používání.

Xodar (10.1.2004 22:49:18)

Myslím si, že nemáte pravdu, protože ve smlouvě se nemluví o tom, že vám rychlost zajistí nebo nezajistí a typ služby je uveden na 512/128. Tak ať se starají oni a ne že budou oblbovat svoje zákazníky!

Miroslav Šilhavý (11.1.2004 11:48:25)

Na 99% tam bude že je to buďto rychlost AŽ 512/128 nebo že je to rychlost maximální.

Xodar (10.1.2004 11:17:07)

Nevím sice jak s vámi, ale se mnou před migrací na 512 podepsali dodatek smlouvy, kde je uvedeno, že se sjednává na dobu neurčitou s výpovědní lhůtou 2 měsíce. Takže jim nyní pošlu vypovězení smlouvy, protože už to dál s jejich rychlostí připojení nejde. Jinak si myslím, že smlouva jde vypovědět z důvodu neplnění smlouvy z jejich strany. Ve smlouvě sice není uvedeno, že rychlost 512 zaručí, ale zároveň zde není uvedeno ani, že tuto rychlost nezaručí. Ale co je důležité tak to, že je zde uveden typ služby - u mně konkrétně "TISCALI ADSL PRIMA 512/128". Přímo v typu služby je uvedena rychlost a tu oni nedodržují. Myslím si, že je to nedodržení smlouvy z jejich viny.

Anonym (10.1.2004 11:31:31)

Mno asi te zklamu, ale sluzba tato sluzba "TISCALI ADSL PRIMA 512/128" je sluzba s rychlosti 512/128 a agregaci 1:50. No a ze v typu sluzby je uvedena rychlost neznamena skoro nic... to je jen nazev sluzby a muzou tam klidne mit i 819/41 a pritom sluzbu budou provozovat s parametry 256/64 a agregaci 1:20. Takze az ti rychlost klesne pod 10,24Kbit/s tak je to zavada jinak je rychlost v poradku a smlouva je dodrzena.

Xodar (10.1.2004 12:14:35)

Nechci se nijak hádat, ale nevím nic o tom, že v popisu služby TISCALI ADSL PRIMA 512/128" by kromě toho, že je tam uvedena agregace 1 : 50, se něco hovořilo o rychlosti, že na základě agregace bude nižší. Ale nechám se rád poučit. A už vůbec nikde není uvedeno, že závada připojení je až pod 10,24 kb/s. Nemají to uvedeno ani ve smlouvě ani ve "všeobecných podmínkách", které jsou nedílnou součástí smlouvy. A co není ve smlouvě to prostě neplatí. Pokud použiju přirovnání, tak je to asi tak, že ti nabídli "Mercedes" a poskytují ti "Trabanta".

Anonym (10.1.2004 12:32:55)

Na tu rychlost 10,24 se prijde jednoduse maximalni rychlost / agregaci tj 512/50=10,24 Pokud by rychlost byla nizsi znamena to ze je pouzita vyssi agregace napr. 1:51 a to uz by bylo nedodrzeni smlouvy.

Anonym (10.1.2004 22:55:26)

podívej...jestli to myslíš vážně...udělej to jako já... za poslední složenku jsem zaplatil jen 50% z ceny...během týdne se mi ozvala perza z obchodního oddělení...cože to jako je...tak jsem s ní trochu zašoupal ve stylu, jakým celej prosinec šoupali jejich operátoři a technici se mnou...a teď mi tu leží návrh na rozvázání smlouvy z jejich strany... ;)