Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > tarify Nextra

tarify Nextra

BK (2.2.2006 13:18:26)

Zajimalo by mne jak se v mem pripade vyrovna Nextra s tim, ze mam Smlouvu na FUN 1M, ktera od 1.2.2006 stoji 550 kc bez DPH (doposud 690 Kc bez DPH). Ve smlouve je doslova napsano "Cena za službu a kupni cena koncoveho zarizeni je stanovena podle Ceniku. ....atd". Jsem zvedav na fakturu za unor.

danik (2.2.2006 13:19:55)

jo, taky jsem vcera cetl smlouvu a opravdu je to tak, takze by ti meli dat snad opravdu fakturu na 550 kc bez dph. chtelo by to zkusit dotaz na infolinku pripadne s ocitovanou smlouvou.....

Anonym (2.2.2006 13:21:38)

neni nic jednodussiho nez zavolat operatorovy a zjistit si podrobne informace nez spekulovat

Woky (2.2.2006 14:02:23)

Tak ted jsem na Nextru volal a rekli mi, ze stavajici zakaznici co maji Fun 1M dostanou behem unora 3M. A to i kdyz maji smlouvu fixovanou na 1 rok. Tak uvidime, co bude :o)

Bukanyr (2.2.2006 19:03:24)

Ale podle me je to jenom pro ty co maji FUN 1M pres telekoumaky, Ti co ho maji pres Telenor (teda 1:40 atd.) tak asi OSTROUHAJI MRDKEV. Jedina, ze podepisou dodatek, prestoupi na treba na FUN 2M, budou tedy platit min, zvedne se limit na 20GB, ale musi to uzavrit na 12 mesicu!!! Kdyby to tak bylo, sel bych do toho. Rok je kratka doba, 2M a 20GB mi bude stacit a za 774 s DPH mesicne je to docela pohodovy.

Anonym (2.2.2006 19:15:27)

To by všechno bylo fajn, pokud člověk není uprostřed smlouvy. Pak má (absurdní) smůlu. Může chtít platit víc, ale podle logiky Nextry nesmí. Musí pěkně počkat až mu dojede stará smlouva ... To je dobrý Kocourkov

Anonym (2.2.2006 20:01:22)

Dobry den. Po dokonceni jednani se spolecnosti Telenor Networks Vas budeme informovat o dohodnutych moznostech. V soucasne dobe skutecne nevime, jake budou moznosti pro stavajici zakazniky. Proto bych Vas rada pozadala o strpeni. Dekujeme za pochopeni. ADSL koordinator

Anonym (2.2.2006 13:21:20)

no a proč to nedopovíš?...dle Ceníku platného v den uzavření smlouvy... Co je ti na tom nejasné?

BK (2.2.2006 13:30:28)

Asi mas jinou smlouvu. V me smlouve je za tim Ceniku tečka a ani dále se nikde nemluvi o ceniku platnem v den uzavreni smlouvy. Zde se muzes presvedcit http://www.nextra.cz/content/download/5635/60042/file/050516-vzor_koncove_smlouvy_START_a_FUN_v3.pdf

Anonym (2.2.2006 13:34:40)

Kdyz mas smlouvu na odber napr. elektriny nebo plynu, tak ti taky vypocitaji cenu na fakturu ze stavajici ceny kWh nebo m3 a ne z ceny, ktera platila ve chvili uzavreni smlouvy. To měli cenu za službu dat do smlouvy a nebo to tam nejak osetrit. Takto meli zajistenu moznost jejiho pripadneho navyseni. Coz ale vzhledem ke konkurenci nebylo mozne.

David (2.2.2006 23:52:46)

Tak v mé smlouvě také "platného v den uzavření smlouvy" není, čili z toho dedukuji, že na únorové faktuře bych měl mít sazbu 550/měs bez DPH... A měl by mi zůstat FUN 1M..

-arne- (2.2.2006 14:50:49)

Taky mě to zajímalo, mám smlouvu na jeden rok FUN 1M/10GB a než ty tři mega by bylo milejši FUN 2M/20GB a ještě za méně chechtáků. Odpověď z Nextry zda mohu přejít na nový tarif: Jak jsme Vas informovali e-mailem zaslanym na adresu ............... dojde k tzv. migraci stavajici rychlosti na 3072/256 kbps. Ostatni parametry sluzby zustanou zachovany. Budete-li nasledne chtit objednat zmenu , budete tak moci ucinit po vyprseni smluvniho zavazku, tedy koncem srpna 2006. Takže bohužel musíme být rádi že nám vůbec zvedají rychlost, mohli by nás klíďo dusit až do konce smluv s jedním megem za původní cenu. Musím uznat že to má Nextra obchodně velice dobře vymyšlené - staří uživatelé budou dál platit podle starých ceníků (už chápu proč je mají na webu) a nové zajímavé tarify slouží jako lapátko na nové uživatele. Ještě že už mám půl roku odkrouceno. Ten kdo se upsal na rok (nebo dokonce na dva) třeba teď v lednu 2006 si to může rovnou hodit.

BK (2.2.2006 15:23:02)

Vzhledem k tomu co pisi jako vstup do teto diskuse si myslim ze to po pravni strance osetreno prilis nemaji. Nechapu proc bych mel platit podle stareho ceniku, kdyz takova podminka nikde ve smlouve neni. Pokud to ovsem zvednou na 3Mb, tak nevidim duvod jim 690 bez DPH neplatit. V zadnem pripade bych se ale nenechal za tuto cenu dusit na 1Mb.

Strike (2.2.2006 15:47:35)

to jo mas pravdu 3mb za 690 bez dph se da unest v pohode ale ten limit 10 gb jestli bude tak to je blby...:_(

-arne- (2.2.2006 17:15:00)

Jsem připojený přes Telekoumáky a platím 990,- bez dph :o(

BK (3.2.2006 08:16:59)

V Praze dne 2. 2. 2006 Vážení zákazníci, rádi bychom Vás informovali o událostech posledních několika dní. V tomto týdnu se staly společnosti Contactel s.r.o., Nextra Czech Republic s.r.o. a Telenor Networks, s.r.o. členy středoevropské telekomunikační skupiny GTS Central European Holding B.V. (GTS CEH), jejíž součástí je i český celonárodní telekomunikační operátor GTS NOVERA a.s. S okamžitou platností začíná proces provozního a následně i právního sloučení uvedených společností v jednu organizaci vystupující pod obchodní značkou GTS Novera. Rádi bychom Vás ujistili, že tyto změny nebudou pro Vás a Vaši společnost znamenat žádná omezení v provozu a kvalitě poskytovaných služeb. Všechny výše uvedené společnosti Vám budou i nadále poskytovat služby beze změn tak, jak jsou specifikovány ve smluvních dokumentech uzavřených se společnostmi Contactel s.r.o., Telenor Networks, s.r.o. či Nextra Czech Republic s.r.o. Všechny uzavřené dohody a smlouvy tedy zůstávají i nadále v platnosti. Nemění se ani kontakty na Vaše zákaznická oddělení. Se svými požadavky či dotazy se dovoláte na infolinku svého původního operátora, tak jak jste byli dosud zvyklí. Veškeré kontakty naleznete níže. Právě ukončené transakce znamenají pro český telekomunikační trh významný krok. Společnost GTS Novera bude brzy po rozšíření schopna svým zákazníkům nabízet mnohem širší portfolio telekomunikačních služeb za ještě výhodnějších podmínek. Rádi bychom Vás tedy přivítali mezi zákazníky společnosti GTS Novera. Prvořadým úkolem našeho zákaznického oddělení je informovat Vás o právě probíhajícím náročném procesu integrace společností. O všech probíhajících změnách Vás budeme informovat písemně, aktuální novinky naleznete také na webových stránkách www.gtsnovera.cz. Děkujeme za pozornost, kterou jste věnovali tomuto dopisu. Jsme přesvědčeni, že všechny změny, které v budoucnu pocítíte, budou jen změnami k lepšímu. S pozdravem Ing. Stanislava Fletcher ředitelka Oddělení péče o zákazníka GTS Novera

Anonym (3.2.2006 09:43:02)

Ano, to jsme dostali všichni. Ale je to zatím nicneříkající formalita ...

David (3.2.2006 09:53:59)

A taky jste to dostali třikrát? Mě to přišlo 00:51, 00:54 a 4:05 :) Asi jsem fakt důležitej zákazník a chtěj mít jistotu? :))))

+J (3.2.2006 10:29:54)

Já to dostal dvakrát.

Anonym (3.2.2006 10:41:08)

Ja jsem asi uplne bezvyznamnej, me jeste ohledne zmen neposlali vubec nic...

Anonym (3.2.2006 10:51:35)

SPíš to skončilo v nějakém spamovém koši ...

Anonym (3.2.2006 10:54:31)

Prave ze ne. Ani v schrance u nextry to neni.

BK (3.2.2006 13:56:16)

Dobry den. Dekujeme Vam za zaslani podnetu. Vas e-mail jsem preposlala svym nadrizenym. Na vysvetlou bych rada uvedla, ze v soucasne dobe je pripraven migracni plan sluzeb ADSL realizovanych na technologicke platforme Ceskeho Telecomu. Tito nasi zakaznici jiz byli o podobe migracniho planu informovani e-mailem. Pro sluzby ADSL realizovane na platforme Telenor Networks, coz je take Vas pripad, je migracni plan zatim ve spolupraci s dodavatelem pripravovan. Po jeho dokonceni budeme nase zakazniky rovnez informovat notifikacnim e-mailem. Vam bude e-mail zaslan na adresu xxxx@xxxxxxxx. Timto bych Vas rada pozadala o strpeni, nez Vam bude zaslana aktualni informace. Dekuji za pochopeni. Jana Honusova ADSL koordinator