Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.

dotaz

fosgen (6.2.2006 22:44:59)

Ma tu nekdo ADSL od Eurotelu pres Telekom?

Tumling (6.2.2006 23:26:30)

Jo, mam, ale nejak se nemuzu propracovat k tomu, jak pozadat o zvyseni rychlosti.

Anonym (6.2.2006 23:36:47)

to ja taky.vsichni pisou zadosti na moje konto,ale ja se nemuzu pripojit.spatne heslo nebo jmeno.nevim co tam mam napsat.zkousel jsem uz vsechno

Tumling (6.2.2006 23:41:16)

Taky jsem to zkousel, normalne Telecomaci to maj : jmeno - cislo telefonu, heslo - referencni cislo, ale pro nas to asi neplati a nikde se k tomu nemuzu dopatrat, asi zbyva zavolat na 800123456 a zkusit z nich neco vymamit

Anonym (6.2.2006 23:44:09)

myslim ze tam toho moc nezjistis.maji tam naucene fraze,ze to pojede az bude cas.

Tumling (6.2.2006 23:53:25)

To mas asi pravdu, tak si budu muset najit jinou cestu jak to udelat. Primo pres Eurotel. Nase firma jim cpe skoro 100.000,- mesicne, tak by mohli hnout zadkama a neco pro nas udelat. Pokud zase nebudu mluvit s nejakou buchtou, co ani nevi co ma udelat. Pred ADSL jsem jel pres CDMA a vecne jsem resil s Eurotelem nejaky problemy, az mi dosla trpelivost. Ale cekat az mne zrychlej sami se mi moc nechce.

Anonym (6.2.2006 23:59:55)

cdma jsem taky resil.des a hruza.odkazovali mne porad na placenou linku a tam mi stejne nic chytreho nerekli.skoda penez

Anonym (7.2.2006 12:01:47)

Anonym (7.2.2006 08:52:56)

Tumling (7.2.2006 14:24:31)

Tak ted jsem volal na 800123456 a slecna mi sdelila, ze nevi jestli se nam pripojeni zrychli, protoze to neni primo produkt Telecomu. Tak to mam fakt dost ! Eurotel, kterej 100% Telecom vlastni, prodava produkt Telecomu a oni tam nevedi, jestli zrychlej nebo ne, ze prej se mam obratit primo na Eurotel. Tak dobra, jdu tam zavolat a uvidime.

Anonym (7.2.2006 22:08:12)

dneska mi psali z eurotelu,ze to bude snad v pulce unora.ze pry nestihaji

Tumling (7.2.2006 22:16:08)

A nevis jestli mame taky nejakou moznost spravy konta jako Telecomaci ?

Anonym (7.2.2006 22:18:48)

to nevim.to nepsali.ze pry to nestihli vsem prehodit na ten novy protokol

Tumling (7.2.2006 22:22:13)

ja uz na nem jsem, ale stejne jedu porad jen 1024 resp. 840, jsem zvedavej na to zrychleni, jestli se teda dockame

Anonym (7.2.2006 22:23:56)

jake mas cislo vytaceni?

Anonym (7.2.2006 22:24:59)

jake cislo mas na mysli ????

Anonym (7.2.2006 22:27:19)

to co je v nastaveni.ja mam 8,48,0.prave ze ten novy protokol ma mit misto nuly trojku.to kdyz udelam tak se nespojim vubec.chyba 691

Anonym (7.2.2006 22:33:55)

myslim ze mam jen 8, 48 , u mne je to trosku komplikovanejsi, modem mam nastavenej jako bridge a spojuju to pres router Asus WL-500gx, takze ted do modemu nevidim, tam mne router nepusti a v routeru mam nastaveny krome prihlasovaciho jmena a hesla jen MTU a MRU, oboje 1492

Anonym (7.2.2006 22:20:01)

Vážený pane, dovolte, abychom reagovali na Váš přiložený e-mail. Změnu protokolu prováděl Český telecom, bohužel se to nepovedlo u všech zákazníků ve stanoveném termínu. Podle našich informací by migraci měli dokončit do poloviny února. Pokud jste doposup používal přenosový protokol PPPoA, je potřeba, aby jste si svůj modem přenastavil na PPPoE. Infromace jak lze přenastavení provést naleznete na stránkách ČTc: http://www.iol.cz/zakaznicka_podpora/navody_a_ovladace_pro_adsl_sluzby/usb_modemy.php http://www.iol.cz/zakaznicka_podpora/navody_a_ovladace_pro_adsl_sluzby/ethernet_routery_a_modemy.php V případě Vašich dalších dotazů se obraťte na pracovníky Oddělení péče o zákazníky, kteří jsou Vám k dispozici 24 hodin denně na telefonních číslech *11 (pouze z mobilního telefonu Eurotel ZDARMA na území ČR) nebo +420 720 720 720 (z ostatních operátorů). S pozdravem a přáním hezkého dne Klára Špatinová (oddělení péče o zákazníky)