Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Tiscali porušuje smlouvu

Tiscali porušuje smlouvu

Rebel (1.2.2004 13:41:21)

Zjistili jsme porušení provozního řádu v bodu 3.2 (poslední odstavec) - FUP omezuje rychlost a prioritu připojení déle než do konce zúčtovacího období. Pracovníci Tiscali si stojí za svým a tvrdí, že FUP omezení trvá 30 dní, takže např. od 27.1 do 26.2 !!!!!!! Dále nedodrželi povinnost oznámení změny Provozního řádu a Technické specifikace od 1.1.2004. Při přechodu na vyšší službu (dražší) od 29.1.2004 jsme nadále zůstali omezeni FUPem v rychlosti a prioritě připojení prý až do 26.2.2004 !!!!!! JE TO SNAD NA DOŽIVOTÍ ???????? Kdo je podobně postižen, prosím, připojte se k našemu protestu na lince technické podpory. Naše předposlední možnost je dopis Generálnímu řediteli, který právě píšeme, pak už zbývají jen pořady TV NOVA.

Marcello (1.2.2004 14:05:33)

jj Obcansky Jouda nebo Na Vlastni Bulvy ja to rikam porad ;) a to nechci vubec zlehcovat i ja mam Tiscali, kteri s nami pekne vyTischcali...

p3t (2.2.2004 21:53:29)

TISCALI mi odpovedeli: jestli se vam neco nelibi muzete odstoupit od smlouvy avsak budete muset doplatit veskera zvyhodneni ktera byla na vas uplatnena (3 mesice zdarma) FUP taky mam od 21. a http pres port 80 nejede teda jede 2 Kbps max! a to musim stranku 5x aktualizovat aby vubec nabehla a to trva ne 5 sec. ale 5 min.! a pritom FTP pres port 21 jede stale stabilne 12 Kbps jako pred FUP!

Miroslav Šilhavý (3.2.2004 08:46:55)

Myslím si, že se správným právním zázemím nejen že byste nic neplatil ale ještě i mohl požadovat něco nazpět. Důvodů je k tomu podle mě docela dost.

LaqueR (3.2.2004 18:44:11)

Letmo jsem to probiral s mym znamym strejdou (pro novacky - pravnik :D) a dal MS zapravdu, ale musite se vyvarovat takovych veci jako - mam blby pingy, odezva 2k++ a tak dale :) Zakladnim stavebnim kamenem by mohlo byt meneni technicke specifikace. Nutne by take bylo spojit vsechny ty, kteri maji problemy. Ale to tu nepadlo poprve.

Miroslav Šilhavý (4.2.2004 07:28:56)

Díky ;-) Co strejda říká na §§ 344 - 357 ObchZ? Nebyla by to cesta?

LaqueR (4.2.2004 20:12:58)

Poptam se :)

mARTINek (5.2.2004 16:35:53)

Poptej se a určitě dej vědět. Mě to zkrouhli 9.ledna a měsíc kulový - 0,1KB/sec. Vtipné je, že až do 2.února ani na infolince ANI PŘI OSOBNÍ NÁVŠTĚVĚ NIKDO NEBYL SCHOPNEJ ŘÍCT CO S TIM JE. a propos, udělá někdo, kdo tomu rozumí tu hromadnou stížnost?

Prober (6.2.2004 07:35:45)

Proboha, proč čekáte na hromadnou stížnost? Jste jak malé děti. Dožadovat se dodržovaní smluvního závazku máte právo i jako jednotlivci. Ale hlavní je nic nedělat, nebýt moc vidět a zpoléhat na to, že se svezu s ostatníma. Tak pak si tady nestěžujte, můžete si za to sami.

Miroslav Šilhavý (6.2.2004 08:05:00)

;-) trefa!

LaqueR (6.2.2004 13:53:25)

A pak jsou tu jeste lide (jako treba ja :D) kteri bojuji sami za sebe, ale zaroven si uvedomuji, ze v jednote je sila (haha rofl)

BioQ (3.2.2004 08:52:11)

Super. Když už sami nabízí odstoupení od smouvy, tak to odhlašuju okamžitě. Sice jsem nikdy víc jak 10 GB nestáhl, ale mě jde o pingy a ztráty paketů a to je děs a běs. Uvidíme co mi na to řeknou.

Anonym (6.2.2004 09:43:15)

To,že budeš při odstoupení od smluovy budeš muset doplatit tři měsíce zadarmo, by mi ani tak nevadilo jako to, že můsíš zaplatit polovinu toho co bys jim dal za celé trvání smlouvy.

Martin Arnold (1.2.2004 18:37:18)

Zdavím, Teď už se to týká i mě. Mám přesně stejnou zkušenost. Na lince zákaznického centra trvají na svém. Budu prý omezen od 27.1.2004 do 26.2.2004 a hotovo. Pokud existuje nějaký dopis Generálnímu řediteli, prosím o jeho zaslání nebo o uvedení odkazu. Navrhuji ještě seznámit s touto skutečností ještě tyto: ČESKÁ OBCHODNÍ INSPEKCE Telefon: (+420) 577210731 Fax: (+420) 577210006 E-mail: zl_coi@coi.cz Internetová adresa: http://www.coi.cz SDRUŽENÍ OBRANY SPOTŘEBITELŮ ČR Telefon: (+420) 224239940 Fax: (+420) 224239941 E-mail: sos@spotrebitele.cz Internetová adresa: http://www.spotrebitele.info Děkuji Martin Arnold

Tomáš Andrýsek (4.2.2004 19:27:37)

Sepiš tu stížnost, kterou pošleme na ČOI a SOS. Vystav ji na web. Napiš tady k ní link. Udelej tam formulář na odesílání iniciálů tech kdo se budou chtít pripojit. No až budeme mít dostatečný počet, pak to odešleme. Já se připojím.

Roman Kašník (2.2.2004 12:32:29)

Volám na linku technické podpory už od minulého týdne .. Stejné (tedy žádné!!) výsledky. Dnes mi potvrdili stejně jako vám 30ti denní omezení služby. Za těchto podmínek je ADSL linka od Tiscali nepoužitelná. Nemohu prakticky odeslat ani přijmout email .. nemohu dělat nic. Připojuji se k jekékoliv formě prostetu .. Takhle to fakt dál nejde ..

Prober (2.2.2004 12:40:01)

Tak to tak vypadá, že za problémy s kvalitou služby od Tiscali si mohli uživatelé sami, a tak je teď všechny po právu potrestali. ;) Tak pro příště, buďte hodní, a ten modem ani nezapínejte ;)

Ing. HURDA Martin (2.2.2004 12:39:24)

Plně souhlasím ,jsem také poškozen,pokud budete potřebovat podporu ohledně tohoto případu tak napište na můj E-mail.Zvažuji zda nepodám podnět na prošetření úřádu pro Hospodářskou soutěž za porušení smluv a klamnou reklamu "nelimitovaná data".Toto není jednání hodné takto velké společnosti jako je Tiscali.

Casperro (2.2.2004 14:28:12)

Postup ze strany Tiscali je opravdu do nebe volající nehorázností. 1. Objednal jsem si službu na konci listopadu, Modem přišel poštou těsně před Vánoci, ale vyúčtováni jako opožděný dárek až v lednu, s vyšší sazbou DPH. 2. V listopadu 2003 jsem se telefonicky informoval, jak to bude s neomezeným objemem stažení dat v roce 2004. Operátor Jiří Ondráček tvrdil, že beze změn. Takto jsem podepsal i smlouvu. Jak je vidět nebyl jsem jediným překvapeným, kterému přišel tzv. "infomail" o překročení limitu 10GB stažených dat. Všechna stažená data monitoruji a 2x jsem upozornil operátora technické podpory, aby zaprotokoloval, že jsem stáhl cca 6GB, nikoli 10GB. 3.Omezení priority a rychlosti připojení způsobilo absolutní nepoužitelnost služby, protože i průměrný uživatel internetu chápe, že rychlostí !!!!37B/sec !!!!! nestáhnu ani jednořádkový email. I přes 3 zaprotokolované urgence se situace nezměnila a zdá se dle zpráv ostatních ani hned tak nezmění. 4.Tiscali porušuje smlouvu nejen nedodržením výše uvedeného bodu smlouvy 3.2, ale též bodu 14.1., kde se zavazuje provést jakékoli změny smlouvy písemně po vzájemné dohodě obou stran nebo jednostranně. Ale písemně!!! Nikoli infomailem. 5. Na otázku, zda může Tiscali takto bez skurpulí měnit smlouvu nejrůznějšími infomaily doručovanými zákazníkům, odpověděl operátor, samozřejmě , že ano. Pokud se vám to nelíbí můžete smlouvu vypovědět.... 6. Pěkné, že... prosím o vyjádření i ostatní nespokojence. Casperro

Prober (2.2.2004 16:59:39)

Když víš a jsi přesvědčen, že porušují smlouvu, tak se podle toho zachovej a žádej to co jsi podepsal. Od toho tu smlouvu máš....

Miroslav Šilhavý (2.2.2004 17:05:36)

...ale žádejte o to průkazným způsobem a formou reklamace... Pakliže do třiceti dnů reklamaci nevyřídí a nezamítnou, otevírá se Vám možnost odstoupit od smlouvy se vším, co k tomu patří.

LaqueR (3.2.2004 18:32:47)

Napriklad doporuceny dopis, a je vystarano.

LaqueR (3.2.2004 18:41:05)

Ale pozor, chyba! ISPcka mlzi. K bodu 5.: Smlouvu musi vypovedet isp, takze zadna cekaci lhuta, zadny odstupny poplatek. Jedna se vsak pouze o pripad, ze ISP vas nuti prejit na omezena data a ve smlouve mate primo napsano (jako ja), ze sluzba neni omezena na data. Zajimalo by me, co muze delat isp, pokud mi nyni nauctuje data a ja se budu ohanet smlouvou, ve ktere mam jasne napsano neomezeno na data? Sice jsem mailem podstoupil migraci na novou linku, ale... Smlouva hovori jasne a zadny dodatek ke smlouve (ktery je samozrejme nutny) nebyl podepsan. Pripoustim, ze by to byl vrchol neslusnych mravu a buranovitosti a... a nemam v planu to udelat, ale - co muze ISP delat? Nepredpokladam, ze bych byl jediny, kdo nic nepodepisoval. Abych se priznal - docela by me zajimala odpoved MS :)

JM (3.2.2004 19:17:23)

Ja jsem v pátek odstoupil od smlouvy. Jede mi to 1,5kbps az 2,1 kbps po aplikaci FUP. Takovej internet za 1500 mesicne je mi na .... Jsem zvedavej, jak se k tomu Tiscali postavi.

LaqueR (3.2.2004 19:26:53)

No jak asi, zaplatis deinstalaci, zaplatis dalsi tri mesice a sbohem. Kdybys reklamoval, tak mas sanci byt toho usetren.

Miroslav Šilhavý (4.2.2004 07:26:53)

Ne, pokud se dovolává podstatného neplnění smlouvy podle ObchZ. Pak to jde i bez reklamace.

Pavel (2.2.2004 18:22:01)

Tak tak ... 16.1.2004 v odpoledních hodinách na mě aplikovali FUP, ale technickou specifikaci služby, Všeobecné podmínky a Provozní řád - vše platné k 1.1.2004 mi poslali až 30.1.2004 !! V tech. specifikaci se píše ""Pakliže bude uplatněna na určitého uživatele “Fair User Policy” bude mu služba omezena až do konce zúčtovacího období. Poté mu bude znovu služba znovu vrácena do stejné kvality jako ostatním uživatelům"" a co se nestane?? skutek, utek. Dále se zde píše ""Uživatelé budou informováni o přenosu svých dat pomocí e-mailu"" a opět na kontaktní email (uvedený ve smlouvě) nedošla ani jedinná zpráva o přenosu dat. Nejlepší na všem ovšem bylo, že po mém dotazu na help tech lince se mi operátor napřed snažil namluvit, že mám špatně nakonfigurovaný modem a proto mám špatnou kvalitu připojení, pak vyprávěl o pohádce kterak Český Telekom zrovna v ten den prováděl úpravy na své síti s tím že mám zase zavolat až se to zlepší a že to když tak spolu (samo že za mé protelefované peníze zkusíme nastavit). Umoudřil se až poté co jsem ho postavil přímo před FUP a nezbylo mu už nic jiného než konstatovat, že na mě byla aplikována ... prostě LOL

Anonym (2.2.2004 20:23:19)

Doplnění : Právě jsem se dozvěděl na lince tech pomoci že "CHYBA" v technické specifikaci byla dnes opravena !! Uplatnění "Fair Use Policy" znamená pro daného uživatele omezení služby na období 30-ti dnů Tak tohle je už absolutní nehoráznost :-(

Miroslav Šilhavý (2.2.2004 20:27:11)

1. Je nehorázné, že to zavedli na staré zákazníky - na nové beze všeho, ti o tom už budou vědět. 2. 30 dnů není dobré, jelikož ten, kdo se dostane nad 10 GB předposlední den v měsíci, bude na tom hůř, než ten, který těch 10 GB udělá za dva dny... Když už, tak by to mělo být poměrné k tomu, jak dlouhou uživateli trvalo se nad těch 10 GB dostat. Zdá se mi, že v Tiscali opravdu dělají zoufalá opatření. Na jednu stranu se jim nedivím (jinak by se problémů nezbavili nikdy), na druhou stranu by to šlo dělat stokrát lépe než to, co předvádějí.

Anonym (2.2.2004 21:30:30)

A přitom bylo FUP prezentováno jako systém zajištění stejné kvality služby všem zákazníkům. Než se nechat takhle "trestat", tak to raději změnit ISP, a pokud došlo k porušení smlouvy, tak i bez odstupného. Nebo si nechte dále kálet na hlavu....

KUFI (3.2.2004 07:04:01)

No ja se jim taky nedivim...kdyz prodavaj Telekramovitej smejd.

Miroslav Šilhavý (3.2.2004 08:45:57)

Hehe, to je jako kdyby Vám někdo prodal Fiata 600 na výlet pětičlené výpravy na druhý konec kontinentu... Fiat by za to nemohl... Chápu že jsi naštvanej, ale když se na to podíváš s odstupem, myslím že Ti musí být jasné, že Tisali pouze prodali to, co neměli... A teď dělají selekci zákazníků. Ty nekonformní se snaží vydeptat natolik, až sami utečou...

KUFI (3.2.2004 09:28:54)

A proc to nemeli? A sme tam kde pred tim -protoze Telecom! Sem si 100% jistej ze vsichni operatori (a Tiscali jako velkej renomovanej poskytovatel obzvlast) by velice radi prodavali kvalitnejsi sluzbu.Jenze tu kvalitnejsi sluzbu kdosi ,kdo zacina pismenem T ,nedodava a je mu to uplne jedno.Bud se mu to nehodi do kramu(ISDN),nebo cosi nezvladaj (nastaveni agregace). Uz zacina bejt trosku pruhledny ze na ADSL neni nikde jeste zadna reklama.Na druhou stranu ono se neni ani cim chlubit,ze ano :) PS:A co mas porad s tema autama? Ty tvoje prirovnani uz zacinaji bejt pomalu nudny.Chtelo by to zmenu -aspon bez tech aut.Please :)

Miroslav Šilhavý (3.2.2004 09:31:26)

Za auta se Ti omlouvám. ISP nemají kromě Tiscali téměř žádné problémy (teď měl nějaké Volný, uvidíme, jak dopadne). Pořád nevím, proč bych měl odsuzovat Telecom, když Tiscali jsou jediní problémoví.

KUFI (3.2.2004 09:43:23)

Uz jenom to ze se ani jeden jedinej poskytovatel nedostal pres 400kbit (na 512/128 kdybys nevedel ;),nejaky dokonce ani pres 300kbit ,je podle me VELKEJ problem.Viz novej pruzkum tady na dsl.cz. A na to ze mnohem drazsi sluzba (1:20) je jeste pomalejsi nez 1:50...no o tom radsi ani mluvit nebudu.

LaqueR (3.2.2004 18:31:44)

Dovolil bych si spekulaci - proc ti nejlepsi (ne co se tyka dsl, ale telekomunikaci celkove) nemaji v adsl uspech? Myslim tele2, tiscali... ze by byli tak neschopni? Ti nejlepsi? To se mi nezda :) Ze by to bylo tim, ze meli nejvic zakazniku? IOL ma stejne :) Nejdriv nejelo tele2, tedka tiscali. A kdo bude dalsi na rade? COL? Nextra? Nechme se prekvapit :)

Anonym (6.2.2004 11:06:36)

Mel by sis uvedomit ze sem chodi jen lidi kterym to dela problemy, takze nejake vysledky ze speedmeteru budou vzdy spatne.

KUFI (6.2.2004 11:34:25)

A prave proto by to chtelo aby zverejnily i pocet merenych unikatnich IP adres.Proste aby se vedelo kolik lidi z tech 15000(docela srandovni cislo :) testovalo svoje ADSL. Ale stejnak -vem si ze by majitelu ADSL bylo trebas 150 000.Tak pocet vzteky sršících lidi na tomhle foru by byl taky 10x vetsi.Navic ,velky procento lidi sou urcite stastny jak blecha ze jim to jede jako modem ,24denne za 1600,- pac nemaj jinou alternativu(toho samozrejme Telecom vyuziva) a proto tady nekrici.Ja sem mel na Dialu 1300,- mesicne a to sem byl online jenom par hodin denne.Ted muzu bejt online 24h denne akoratze se mi snizila rychlost z 56kb(presne 49,3 sem se pripojoval :) na modem 14,4kb.Zrovna ted jedu 650b...proste broadband jak ma bejt :)

Glodo (3.2.2004 08:55:23)

Navrhuju společný protest s využitím všech dostupných prostředků (ČOI, Media,...). Kdo byste to toho šel???

JM (3.2.2004 19:11:41)

Ja jsem již poslal odstoupení od smlouvy. Nemá cenu tu o tom jen kecat, je potřeba jednat. Poslal jsem to v pátek doporučeně, dnes je úterý a zatím se nevyjadřili, tak jsem zvědavej jak se k tomu postaví.

Tomáš Andrýsek (4.2.2004 19:18:23)

Já do toho jdu.

LaqueR (4.2.2004 20:12:03)

Me 2

Ice (3.2.2004 11:11:17)

no tak to je tedy naprosta nehoraznost, okamzite bych byt vami odstoupil od smlouvy To, ze si nekdo stahne na limitovane lince vice, nez 10GB je jeho volba, a dobrovolne se zarazuje do fronty s nizsi prioritou, ale zaradit tam nekoho zato na 30dni je teda nehorazna sprostarna s prihlednutim k tomu, ze za to zaplati stale stejne penize. pkdu by to bylo do konce zuctovaciho obdobi, tak to chapu, ale takhle se snazi Tiscali na zakaznicich usertit na datech co nejvic haku :-( je to sprosty

jena (3.2.2004 11:30:55)

Bohužel neporušuje smlouvu. Oni nemění technické parametry služby, takže to není porušení a o změně technických podmínek či provozního řádu musejí dát vědět dopředu přiměřeným způsobem a to je i to, že to dají na web což je veřejné místo kde si to můžou všichni přečíst. Nicméně na jejich obranu musím říci, že když se kouknete na výsledky měření tak ke konci ledna již měli stejnou rychlost jako IOL nebo COL.

Prober (3.2.2004 12:03:40)

Tomu se nejde divit, když všem na měsíc omezí linky....

Glodo (3.2.2004 12:59:57)

zdá se že na Tebe ještě nezkusili svoji úžasnou FUP....

Pavel (3.2.2004 13:01:06)

Jde především o to, že od začátku co se o FUP mluví (někdy prosinec) tak Tiscali měli všude na WWW, v technických specifikacích a i v podmínkách co zasílali na emaily napsáno, že omezení po překročení (v té době nikde neuvedeného) limitu bude platnost FUP pouze do konce zúčtovacího období. Nastalo nové zúčtovací období, zákazníci se ptají jak to že jsou stále pod FUP a NAJEDNOU se vše změní na omezení platné po celých 30 dnů!!! (prý opravena chyba v tech. specifikaci a to dne 2.2.04 !!!!) Na tom je zajímavé i to, že například já obdržel ještě 30.1.04 technickou specifikaci kde je uvedeno FUP do konce zúčtovacího období.

jena (3.2.2004 13:07:00)

Je to přeci logické. Kdyby všem stahovačům to po 1. pustili tak to nikomu nepojede, takhle když to budou pouštět postupně nebude efekt takový. Je jasný, že udělali chybu, ale zase na druhou stranu se snaží spravit něco co jim špatně dodává ČTc.

Miroslav Šilhavý (3.2.2004 13:10:11)

Takhle nic nespraví... Postihují stejnou měrou ty, kteří 10 GB udělají za 29 dní stejnětak jako ty, kteří je udělají za 2 dny. Takže je to zase unfair. Ten co 10 GB tahal 2 dny by měl být odstaven na delší dobu než ten, který překročil až skokro ke konci měsíce... A i tak by to nebylo to pravé... Prostě snaží se o něco, co zaprvé neumí a zadruhé sami ani nevědí co vlastně chtějí.

REBEL (3.2.2004 14:04:07)

Porušují smlouvu nedodržením Technické specifikace a Provozního řádu. Oni nám měli podle Provozního řádu FUP vypnout 31.1.2004, místo toho to udělají až 26.1.2004. Provozní řád: omezení trvá po celé zúčtovací období a pak je služba navrácena do původní kvality.

jena (3.2.2004 16:08:58)

Tak odstupte od smlouvy.....a máte vyřešeno. Jen nevěřím, že jinde to budete mít lepší.

Glodo (3.2.2004 16:27:16)

Mám pocit, že to je to o co jim jde!!! Nezdá se Ti divné platit za službu, kterou nemůžeš využívat???

Salieri (2.2.2004 23:49:12)

Konečně jsem se po 14ti dnech dovolal na tu jejich neustále obsazenou linku (je vidět, že volá hodně nespokojených zákazníků) a bylo mě řečeno, že pokuď sem dostal infomeil na omezení dat, tak je to možné že mi to jede na 3kbps s tím že za to může ještě agregace. Je vidět, že lidi z Tiscali jsou trochu mimo. Já sem podepsal smlouvu minulý rok v říjnu na linku 512/128 1:50 bez limitu. A nikde v mé smlouvě není uvedeno, že si múžou jednostraně změnit podmínky. Hned zítra posílám reklamaci s tím, že to chci vrátit do původních hodnot (rychlosti) a pokuď ne tak zrušit bez jakýhkoliv sankcí, protože oni porušili smlouvu.

Salieri (3.2.2004 17:51:19)

Lidi nevim co se stalo. Než sem stačil odeslat reklamaci rychlosti se vrátili na požadovanou hodnotu a to na 330kbps. Že by ten telefonát pomohl?

Anonym (5.2.2004 01:05:53)

Stalo už se mi to taky po e-mailu, kdy se moje rychlost pohybovala až do 400, ale po dvou dnech jsem měl klasické připojení TISCALI 20-50.

David (5.2.2004 16:38:04)

I mě se koncem ledna podařilo přesáhnout limit 10GB a v Tiscali samozřejmě na nic nečekali a jsem ve skupině padouchů :-) Ale světe div se nejsem omezen na downloadu (mezi200-400kbps), ale na uploadu. Ten je takový, že mám problém poslat mail. Přez to všechno nechápu pořád jednu věc. Místo toho aby na omezení v Tiscali vydělali (např. po limitu zvednu cenu dat o 1/3) tak oni dělají takové hlouposti. Asi jsem natvrdlý.

Salieri (5.2.2004 22:45:19)

Už mě poslaly odpoveď na reklamaci (posílal sem to poštou i mailem). Jejich odpověď byla taková, že mě popsali jak funguje jejich tzv.FUP (moc dobře vím jak to funguje,dělaj z lidí idioty), ale o tom že mě změnily podmínky smlouvy ani čárka. Za leden dostanou ode mě jenom 100Kč. I tak je to moc za 3týdny nefunkční linku. Rychlosti sem tady už psal. Pro osvěžení místo 512/128 tak 3/0.

Pavel (5.2.2004 22:53:40)

Mě taky odpověděli na stížnost jen vysvětlením jak funguje FUP. Pokud se člověk podívá na jejich WWW, tak opět zaznamená změnu u FUP a to takovou že pasáž o posílání informací ohledně datového prutoku již tam nelze najít. Namísto toho tam zeje pár prázdných řádků !!!

David (6.2.2004 14:00:40)

Mě pro jistotu neposlali zatim nic, ale už ani nemusí, protože jsem jim poslal výpověď. Zkusim teď BlueTone, alespoň tam mají bezplatnou linku :-) S Tiscali to byl krok vedle. Dovedu pochopit technické problémy, ale nedovedu pochopit arogantní přístup. Kdyby měla moje společnost tak fungovat tak nejspíš zkrachuji.

BioQ (6.2.2004 17:17:51)

:-) Taky jsem už poslal výpověd, ale jen elektronickou formou. To musí být i písemně? Sice se vejdu do 10GB, ale z Tiscali se mi dělá na umření :-).

Anonym (6.2.2004 13:00:11)

s tím uploadem nemáš tak úplně pravdu...nebo jsi upravdu unikátní vyjímka... FUP se vztahuje jen na downstream...paradoxně...takže i po aplikaci FUP by ti upload měl běžet stabilně a celodenně 10 - 12 KBs...stejně jako mě... ikdyž je na mě už 21 dní aplikována FUP, můj denní traffic je 1,7 GB dat...takže opravdu nevím, jestli si tím nějak pomohli...

Salieri (6.2.2004 18:55:25)

S tím up je to pravda. Jenom textovej email o velikosti kolem 20kb se odesílal 5 minut. Težjo říct. Už se mě rychlosti vrátily do původních kolejí, tak jak mi to jelo před novým rokem 70 - 330 kbps na připojení. Nevím jestli na mě použily FUP, email mě sice přišel, ale nejelo mě to jenom 3 týdny a podle nich to má trvat 30 dní. Dnes volali s tím, jestli semnou někdo jednal o výpovědi. Na to sem mu řekl, že se mě jen tak lehce nezbavý a ať mě radši vysvětlí proč mě linka nefungovala. Jeho reagce byla ta, že v lednu zaváděli FUP a vychytávaly mouchy a že od února by to mělo bejt ok. Musím říct zatím jo. Uvidím jak se to bude chovat v příštích dnech.

Lukáš Kokoška (3.2.2004 17:55:20)

Přidávám se k protestu, a mám momentálně v plánu linku zrušit a poridit si domu mikrovlnu. Nic mene vse co jsem se tu docet vesele aplikovali i na me opravdu neuvertelne me to dopalil. Pokud bude nejaka hromadna akce, pocitejte se mnou!!!! Jedina vec ktera na jejich pripojeni pracuje bezproblemove je ICQ... vic tim proste neproleze

Pavel (3.2.2004 18:38:30)

Nevím jestli to bylo stížnostmi nebo všeobecným povykem, ale najednou to od cca 17:00 zase jede a FUP je vyplá. Každopádně to nic nemění na tom, že daná pravidla jsou lidem u Tiscali naprosto cizí.

karel (4.2.2004 10:16:08)

je to přesně po česku. všichni tady řvou hlavně za sebe. dokud mi to jede tak ať si všichni políbí. jenže tady jde už o princip celého adsl u tiscali a asi u dalších vypečenců. ať už jste stahovači nebo ne. vraťte se zpět a uvědomte si na co vás nachytali a chytají stále, přečtěte si jejich první stránky pro nabídku adsl. to je klamavá reklama a podvod. ruce pryč od tiscali. telecom se hroutí a nebude trvat dlouho půjdou... zkuste si zřídit stránky u tiscali a ty samé u seznamu. výsledek - u tiscali se načítají zatraceně pomalu, jakoby to letělo kolem celý zeměkoule. už jádro je prohnilé.

Anonym (8.2.2004 19:13:04)

Se divis ??? Podivej se na NIX.CZ s kym je Tiscali propojeno ! a budes prekvapen :-) ... mozna i lecos pochopis :-)

Anonym (8.2.2004 21:00:41)

Jsem na to koukal, to snad neni pravda!!!!!

Miroslav Šilhavý (9.2.2004 08:11:04)

Bohužel z té tabulky není patrné, s kým peerují prostřednictvím nějaké třetí strany (to se stává, že se to tak dělává). Takže nejspolehlivější je tracerouta na každýho dalšího ISP.

Anonym (5.2.2004 00:58:12)

TISCALI, to je akorát banda podvodníků, jejich reklamy na ADSL je pouze snůška lží a nikomu nedoporučuji, aby k nim vstoupil.

Anonym (11.2.2004 23:09:58)

Ještě lahůdka : po měsíční pauzičce jsem zjistil, že mám bloklé porty 411 a 4111, což jsou světe div se ty, na kterých jede 99% P2P hubů... Čiliž je to definitivní, končim, zhasínám

Glodo (11.2.2004 23:16:01)

Mohu potvrdit, taky sem si po mesici surfnul a porty jsou KO :o)

Vladimír (11.2.2004 23:51:05)

Jak se to dá zjistit?Prosim.

ja a ja (14.2.2004 11:52:31)

zavolej si na tiscali reknou ti to sami.

Milan (13.2.2004 00:39:41)

Koukám že tiscali je jeden z nejubožejších ISP, kterej si nasral do bot a teď si vůbec neví rady, s jejich službama ve stylu: teď už to jede rychlejš, ale prozměnu jenom napůl bych je poslal rychle k šípku.

KUFI (15.2.2004 10:59:55)

Me P2P funguje.Taky mam Tiscali.