Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Varování pro lidi, co začínají s Internetem Expres

Varování pro lidi, co začínají s Internetem Expres

Jan Hrnčárek (11.4.2006 16:59:32)

Vím, že už to tady bylo řečeno alespoň 100x, přesto, když si tuhle službičku budete pořizovat, v ŽÁDNÉM případě neberte ten zas**** modem Sagem 840/800 (nebo jakýkoliv USB modem)... Ušetříte si tím nervy.

lamax (11.4.2006 17:08:11)

sice sem už adsl zrušil, to sice kvuli vysokym poplatkum, ale měl sem USB modem, a pingy do 40ms, a to furt, nikdy se mi to nezhoršilo, možná den/dva, ale jinak spokojenost, až na to že za to chtěj nelidský many :D

Petr Č. (11.4.2006 20:50:39)

No jo, já jsem toho času čekatel na tel. připojení a pak následně na zapojení ADSL-ka. Jaký modem si mám teda koupit? Je možné, že mi bude nabídnut modem za 1Kč, coz je mi naprosto jasné, že jeho kvalita bude špatná. Otázka zní: jaký modem koupit, pokud ho chci připojit přes USB?

Anonym (11.4.2006 20:57:40)

Ne kazdy levny modem je spatny, preferuj Datacom Xavi

Anonym (11.4.2006 20:57:56)

Á pán bude asi masochista! Když na tom trváš, pak si kup aspoň modem s vlastním napájením. Od žluté obludy třeba tohle: http://www.telepoint.cz/produkt.php?pr_id=000000000000162861&kid=9&od=0&raz=0&razt=&t_zobr=&typ=1

Petr Č. (11.4.2006 21:05:57)

Ha-ha. A co mám dělat?! ALe to je asi fakt, vlastní napájení bude myslím nutné. Teď mám Eurotelácký modem a musím mít jak baterku, tak vlastní napájení. Díky

Anonym (11.4.2006 22:05:36)

Hm, co máš dělat? Nevím sice co máš za počítač, ale jak do stolního, tak do noteboku se dá bez problému doplnit síťová karta. Takže zkus pouvažovat i o této variantě a ethernetovém modemu. Pokud pořád trváš na USB (fakt nejseš masochista?), tak si v žádném případě nekupuj modem napájený JEN přes USB a už vůbec neber SAGEM 840, nebo Starmodem Xb Aethra. PS: jestli si koupíš USB, tak ne aby sis sem pak šel na něj stěžovat. Já i ostatní jsme tě varovali :-))))

earnil (11.4.2006 22:26:12)

Nehledě na to, že i kdyby to byl nakrásně notebook, bez síťovky, tak je tu pořád wifi, že.

Důchodce (20.4.2006 21:40:22)

Rychlost stahování dat: 46.5 KB/sec Rychlost připojení k internetu: 371.8 Kbps Rychlost odezvy (ping): min 3,626 ms max 5,734 ms Ø 4,515 ms Jen pro informaci...byl jsem tu jen změřit okamžitou rychlost připojení, to nahoře uvedené je stav ve chvíli, kdy v úseku cca 2 hodin mi výzazně klesne rychlost připojení, patrně větším zatížením ve večerních hodinách. Jinak je běžná 5-8x vyšší rychlost - to vše na místní wifi síti za 300,-Kč/měs !!!! navíc včetně DPH !!! Lituju lidi, co jsou dosud ve spárech ČTc............

massakr (21.4.2006 19:06:52)

Sklidni hormon.Když na to nemáš,tak si to nemusíš od Telecomu pořizovat.

Anonym (22.4.2006 12:30:11)

Máme 3 připojení, Bluetone mě dost zklamal, Telecom překvapil: Telecom 2MB: atum a čas:22.04.2006 12:23 stahování:1820.536 kbps (227.567 kB/s) upload:219.832 kbps (27.479 kB/s) web odezva:min:43ms průměr:47.8ms max:56.6ms poskytovatel připojení:ČESKÝ TELECOM, a. s. (adsl) Bluetone 3MB: stahování:2375.592 kbps (296.949 kB/s) upload:232.032 kbps (29.004 kB/s) web odezva:min:40.1ms průměr:44.9ms max:55.8ms poskytovatel připojení:Bluetone.cz (adsl) Bluetone 2MB: Rychlost stahování dat: 204.9 KB/sec Rychlost připojení k internetu: 1.6 Mbps Rychlost odezvy (ping): min 20,029 ms max 28,096 ms Ø 22,442 ms další měření: stahování:1527.68 kbps (190.96 kB/s) upload:189.296 kbps (23.662 kB/s) Jediná výhoda u BT je zdarma veřejná IP

Anonym (22.4.2006 13:12:19)

U ČTc je také zdarma veřejná IP adresa,takže to není výhoda.

KAREL (22.4.2006 13:41:30)

Aha tak to mi BT obchodník kecal, když to zdůrazňoval jako výhodu. Stejně tak, když vyzdvihoval lepší agregaci než u ČT. Když jsem potom ty rychlosti v porovnání s ČT reklamoval, řekli mi, že je to agregací !!! :-)

Karel (22.4.2006 13:42:26)

Tedy abych byl přesnější že je to ASI agregací...

Anonym (20.4.2006 02:28:16)

Ja mam sagema a ten teda jede jak vino 2,7 az 2,8 na Sprintu, ale je tu mimoradne kvalitni vedeni a asi slaby agreganti, kdyz si prohlidnu lidi v celym panelaku, tak moc na inet netipuju, krom toho sou tu dve kabelovky a vostry nahaneci. Tipuju to tak na jeden 250 Dslam na 10000 lidi na sidlisti. Jinak jsem slysel ze Sagem není moc dobrý a verim vsemu co je zde receno. Ja ho kupoval za 951, takze aspon ze jede. Lan nemam, je to rychly a spolehlivy, takze me by zmena nepomohla, nez se rozsype.

Anonym (12.4.2006 01:39:33)

Ten D link je dobrej, mas usb a kdyz te nakrkne tak si koupis Ether. kartu a hotovo.Zajimalo by me, pres co to jede, kdyz zapojis oboji a jestli se to nekde nastavuje, pokud mam obe prip povoleny.

Sergey (12.4.2006 14:26:38)

Ten D-link není dobrej, jen je lepší než Sagem nebo Aethra a to asi hlavně proto, že má vlastní napájení. Když připojíš USB i ETH, nepojede ti obojí, už se to tu probíralo.

Dawid (19.4.2006 22:36:05)

Mel jsem Sagem a USB modem je nejvetsi zlo. Aspon teda ten posranej Sagem. Ted mam D-link 362T a nemuzu si stezovat. Zapojit Ethernet a USB jsem nezkousel, ale jit by to melo.

Sergey (19.4.2006 23:06:35)

Jít to nemůže, protože to není router.

Honza (20.4.2006 13:05:37)

Co je to za uvazovani, tak rovnou koupim Ethernetovy modem a sitovka za 150Kc snad neni takovej vydaj, ne?

M121H (11.4.2006 21:14:07)

Microcom ADSL DeskPorte USB, naprosto v pohodě. Většina problémů u USB modemů je způsobena kolizí hardwaru a když to nemůžeš předem odzkoušet je to sázka do loterie. Je rozumné trochu investovat a koupit ethernet. Příkaz PING na www.seznam.cz [194.228.32.18] s délkou 32 bajtů: (Microcom ADSL DeskPorte USB) Odpověď od 194.228.32.18: bajty=32 čas=16ms TTL=58 Odpověď od 194.228.32.18: bajty=32 čas=17ms TTL=58 Odpověď od 194.228.32.18: bajty=32 čas=17ms TTL=58 Odpověď od 194.228.32.18: bajty=32 čas=17ms TTL=58 Statistika ping pro 194.228.32.18: Pakety: Odeslané = 4, Přijaté = 4, Ztracené = 0 (ztráta 0%), Přibližná doba do přijetí odezvy v milisekundách: Minimum = 16ms, Maximum = 17ms, Průměr = 16ms

Bumbes (12.4.2006 12:39:21)

Já mám modem WELL ASU-8000 ADSL USB , a nikdy jsem s ním problém neměl ... jedinné problémy jsou s poskytovatelem ČTc , který vždy hledá jiné alternativy závady (modem , viry v PC , špatně nainstalovaný OS) ... Takže doporučuju , pokud nahlašujete závadu u Telecomu , tak si preventivně tyto možnosti prověřte a poté se nenechte odbýt ... je to jen jejich zdržovací metoda .

Anonym (20.4.2006 02:20:59)

Je to filtracni metoda, kdy 80% lidi se odfiltruje vyresenim nebo vadou na jejich zarizeni. Krom toho tebou nakaucovani lidi, se nenechaji odbyt a proste to chtej proverit a zbytecne reseni chyb uzivatele zdrzuje reseni vad na strane operatora, krom toho zdrzuji i zadavatele, protoze se dostane tam kde byl, ale po vystani ve fronte pozadavku a pak stejne udela to co mohl uz davno, kdyby nedoufal ve spasne reseni chyby na jeho HW, SW nebo nastaveni. Takze to nepomuze ani tem co maji vadu na strane ISP, aby ostatni kaucovali, ani tem nakaucovanym, proste splitter obracene ti nikdo na ustredne neobrati.

Anonym (20.4.2006 02:30:05)

Telecom není z nejsvětějších , ale když už tyhle modemy dostal mezi "elitu" (za tu cenu ;) - jiný modem nechceme , přece nebudeme kupovat sít´ovou kartu , my tam toho USB máme .... ) nesmíte se divit , že se chyba hledá především na místech, která jsou u většiny z 90% původcem problémů. Pokud by si zákazníci skutečně prověřili stav svého systému určitě by se ulevilo jim i supportu (schválně, kolikrát za den asi řeší problémy definované jako - "Mně to nejede .....") PS :Není to zdržovací metoda ale tzv. fuc..ovací metoda - " Proboha jak ti mám pomoci, když ani nejsi schopen popsat co vidíš.; Skutečně vám váš počítač úmyslně resetujeme, když se připojíte ; Ne opravdu nemáme čas hrát si i s nastavením vaší betaverze bez potřebné dokumentace ,navíc když jste svůj vymezený čas už přetáhl o pět minut ...."

Anonym (20.4.2006 02:52:19)

Jeste dodatek, je normalni a lepsi povazovat kazdyho za blba a nic nepredpokladat. Je lepsi kdyz si profik projde splittrik s opikem a bude jeden zpruzenej a hafo odhalenych chyb, nez kdyz, abys neurazil, si zapises nejde to a radsi se nezeptas, protoze pan tomu rozumi a vi co tomu je, takze to je vporadku, posleme to technikum. Mezi 20 "profikama" je jeden profik a ten se vetsinou pozna podle obsahu hovoru, protoze predpoklada postup od blba ke znalemu, ma pripravene odpovedi a vetsinou ti sam popisuje co udelal a jede systematicky analyzou od sebe k ISP. A hlavne takovy clovek se vzdy pta, protoze vi ze se dovi. Ne ze by se dozvedel neco obecneho o adsl, to uz zna, ale spise specifika ISP a strukturu a procesy. Ostatni "profici" se poznaji podle vety: Mam to dobre a nejede/nefachci to. Mel sem tu na to odbornika (kamos z hospody, pubertak od znamyho co vi co mackat aby tam sli hry) a ten mi to potvrdil, ze to je dobre, takze kdy na to nekdo prijede? Cim vehementneji se brani spolecne kontrole po telefonu, tim jasnejsi, ze se boji odhaleni vlastni blbosti a jeste doufa, ze nekdo prijede a predela mu to, samozrejme zadarmo. Ja bych dodal, ze technik prijede s licencnim agentem Microsoftu a pri nastaveni vlastnich zarizeni(temer vse a skoro u kazdeho) bude zuctovano jako velka instalace. To by byla spoluprace. Tupost nekoho, kdo si mysli ze nekdo zadara prijede hrabat se mu v jeho rozhasenejch nelegalech a obratit splitter a jeste se necha servat ze to trvalo a ze tenhle mesic nezaplati, je vzdy zarazejici a skoro odzbrojujici.

Anonym (20.4.2006 10:26:35)

:) Amen..... (Podle současné vytíženosti supportu bych řekl, že internet může mít už opravdu každý . Takže společně s nedokonalým procesem (ano většina aktuálních změn vedoucích ke zkvalitnění a urychlení řešení potíží zákazníků je spíš kontraproduktivní) se dostáváme za hranici kolapsu.... Sliby je to jediné co může zákazník získat okamžitě. Napadá mne to rčení o velkém soustu ...:/

hermes3 (20.4.2006 15:38:05)

JOJO, jenze lidi nepredelas :-) Porad budou svalovat vinu na nekoho jineho. Na druhou stranu funkcni internet by rada treba i moje "babicka" co nerozumi moc cesky ... ale ma tech par stokorun a rada by aby to fungovalo, jako kdyz si jde koupit radio - koupi, zapne, naladi, posloucha. Coz je dnes(pri stavu technologie "plug & pray" a moralky spolecnosti, neresitelne dilema. Take se domnivam, ze spolecnosti typu M$ CTc apod. najimaji lidi s vyssim prahem "nasiravosti" a ty, kteri alespon neco vedi/byli pouceni o technologiich, ktere ta-ktera spolecnost distribuuje mezi lid "prosty" .-) Alespon v to doufam. BTW zlate pravidlo zni: neumim-li si upect rohlik, jdu si ho koupit k pekari - predpokladam, ze pekar to umi --> pekaru moc neni, ale vsichni ty rohliky mame=jime a dale pak pekar neznaly DSL spol nekuchti si pripojeni sam, ale obrati se treba na CTc .-) ... jo aby mohl ty rohliky prodavat i prez e-mail :-)))) a male p.s. "profici" se vetsinou poznaji podle toho, ze moc mluvi, kdo je Profesional, zepta se jen parkrat a pak rekne "Udelame to takto = bude fungovat", nebo "nelmohu pomoci na dalku=zaplatte si prosim osobni reseni na miste" ... tomu se rika trh(jenze by mel fungovat na obou stranach - v postojich zakazniku i dodavatele - cehokoli) .-) s pozdravem .-)

Anonym (21.4.2006 02:03:36)

Tak mi to pripomina: jeden o voze a jeden o koze. Porad sem tvoji reakci nejak nemoh skloubit s mym prispevkem. CVAK! Ty myslis ze mluvim o operatorech, ale ja mluvim o volajicich a popisuju jejich neochotu spolupracovat podle pokynu, ktere vedou k analyze stavu na jejich pripojce. Zjistim, zda dojde k nim synchro, zjistim komunikaci modem PC, projdu zakladni nastaveni PC, zkontroluju zapojeni, hesla. donutim odpojit telefony( zcela jiste paralelni ) a modem na zasuvku pres provereny kabel. Co muzu restartovat, restartuju. Pokud pochybuju, odistaluju USB a zase nainstaluju, Device manager, ipconfig, ping na modem, ven. A vim vse. Bud vada na majetku zakaznika, dopor. odstranit ci reklamovat, chyba nastaveni nad ramec zakladu nutneho pro adsl, odkaz na 900, cokoliv spatne zapojene, nastavene z nutneho minima fungovani prenastavim po tel. do sprav. stavu, pokud nejede chyba ISP poslat na technika. Pokud se jedna o rychlost a rozpadani, donutim testovat pres server treba dsl, presne si necham precist doslovne vysledky, vlastni interpretaci nepripoustim (kb x kB - zabijel bych je!) kontrola FUP, vypisy pripojeni, porovnam agregaci s prumerem okoli. Pokud tim projde nekdo znaly, tak je to unavny, ale specielne jeho to chrani. Protoze na druhou uroven, kam vetsinou patri, protoze nedela amaterske chyby, potom pustim jen jeho a opravnene pozadavky s odfiltrovanim chyb odstranitelnych po tel. nebo na majetku zakaznika svepomoci. A tato nezahlcena 2. uroven, pak vyresi pozadavek uz v rozumnem case a tim odpada opakovane volani, dotazy a urgence, coz odstrani frontu na lince tech. podpory. Jinak je spiralovy efekt, kdy fronta na dvojce kvuli osekane analyze jednicky, vytvari zpetne na jednicce frontu urgenci a tlaci k snizovani delky hovoru a casu na analyzu a zacina druha a uzsi smycka a prask kolaps. analogie: pokud jdu pro rohlik, vyberu si podle potreby a zalib, koupim si ho a spotrebuji. Dalsi navsteva u pekare by nemela obsahovat poucovani pekare o pomerech surovin, me presne analyzy obsahu a druhu protispekavych latek, rozhorceni ze zitne pecivo nebylo z psenice, ze jsem 50 g rohlikem nenakrmil celou vesnici, ze po 14 dnech na slunci ztvrdnul a ze pokud jsem ho snedl tak jsem uz zadny nemel.

Zajda (21.4.2006 09:30:22)

Postupy pro reseni problemu a urovne tech supportu jsou myslim jasne. Ale problemy se Sagemem nejsou o supportu. Co tahle resit KOREN problemu? Tj. zavadu modemu samotneho. 1.Provedeme analyzu kolik je procent opravnenych stiznosti na Sagem 8xx a zda-li maji shodne znaky. U techto modemu se predpoklada ze HW a SW tj. chip a ovladace tot uzce souvisejici vec. Cim to je si netroufam tvrdit neb mam lepsi veci na praci nez studovat datasheety chipu, promerovat,zkouset a studovat zdrojovy kod ovladacu modemu v navaznosti na OS na kterem se problem vyskytuje(od ktereho bych mel mit pro urychleni analyzy zdrojovy kod:). Jedine timto cilenym zkoumanim mohu jednoznacne rici kde je problem. 2. Preda se k reseni vyrobci. Da se nejaky rozumny termin napr.1 mesic. 3. +vyrobce problem vyresi-s resenim seznamime zakazniky-web,letak apod. +vyrobce problem nevyresi-a) Stahneme modemy z prodeje a ze skladu. Modemy nalozime, b) Prijedeme pred nejblizsi pobocku Sagemu, c) vyklopime vadne modemy do skladovych prostor Sagemu v poctu xxxx kusu a zadame penize zpet. A pokud jsme si dodavatelskou smlouvu postavili spatne tak je to nase blbost. Z elektrosrotu se da neco vytahnout a v takove firme jako CTc se to ve vyrocni zprave da do nake milionove polozky:-D Telecom si vytizenost tech supportu zavinil sam prodejem vadneho vyrobku. Jednou se spalil a priste si da pozor.

Anonym (22.4.2006 09:19:17)

Sagem je zumpa, ale frci ted dobre, nespolupracoval s urcitym typem karty na Dslamu, vsechny se vymenili a Sagem neni uz jako main socka modem, prevzal to d-link, coz uz je lepsi. Sagem, proste musi cekat az se synchronizuje, kdyz naskoci Dslmon tak je zelenej a modem je jakoby synchro, ale pak se teprve zacne skutecne synchronizovat, jak modem tak dslmon ukazují a pak se da pripojit. Pokud to udelam driv vypise mi ciselnou chybu a pise ji az do synchro, po synchro pise neni ozn. tón. Vetsinou pomuze odpojit usb a zapojit, sestrelit dslmon a nahodit, nebo spouste pres ikonu na plose. Ten d-link uz je lepsi protoze snaze detekuje kde je chyba, potiz je ze uplny gumy packaj nastaveni pres prohlizec.

karel (22.4.2006 10:16:23)

Jo a kvůli Sagemu se z půlky národa podle tebe stanou programátoři!

Anonym (22.4.2006 10:37:49)

Ja myslim, ze pockat po nacteni start up Windows (deje se automaticky) cca minutu (bez sahani na cokoliv) dokazou i ti co si prinesli z reparatu z programovani ctyrku s odrenyma usima. Je to asi milionkrat jednodussi nez instalace Sagemu, na tu uz musela byt ctyrka bez minusu! Ale kdo ovlada assembler a strojak, ten bude vzdy o krok napred.

Anonym (22.4.2006 18:44:55)

Nějak jsem nepochopil souvislosti , že by Bill nabídl něco užitečného co se skrývá ve startupu a všem nám to skryl ? Ale co .... :) Kdo z dnešních "programátorů" ovládá asembler či stroják ? Dneska je bohužel programátor i ten , kdo ti splácá pár komponent dohromady a slepí pár skriptů . Dnes bych dobrou polovinu programátorů nazval "Designéry počítačových programů "....

Anonym (22.4.2006 18:34:26)

"vyrobce problem nevyresi-a) Stahneme modemy z prodeje a ze skladu.." :)Ano logické ale v případě Čtc holá utopie ; každý podobný krok by si žádal další investice a stál prestiž firmy/em .Když už prodáváme šunt , nesmí se to zákazník dozvědět - "Není to chyba to je features ", když už to zákazník zjistí - vychvalte přednosti , když máme nové ovladače bez upozornění je nahradíme na webu (pokud k tomu vůbec dojde...) . Že máme čím doplnit instalační manuály ? , Ale co s těmi co již jsou připraveny k expedici ... další revize , náklady = nerealizovatelné . Takhle by se dalo pokračovat do nekonečna .Jakmile zisky firmy přerostou určitou mez , přestane automaticky dělat chyby ;) .

glaver (12.4.2006 12:42:07)

Měl jsem usb modem, nikdy žádný problém.... až na to, že druhej pc v síti byl závislej na tom s modemem, co se tyce netu, takze jsem to vyresil dotovanym routerem a nemuzu si stezovat IE RULEEZZZZZ....

Anonym (12.4.2006 14:31:06)

Jo Sagem to byla hruza taky sem mel - chvili fungoval a pak vubec, musel sem zas prejet ovladace a potom chvili fungoval a porad dokola. Ted mam modem Vigor sluzbu Sprint a spokojenost.

Anonym (12.4.2006 16:00:56)

Mám modem Microcom ADSL DeskPorte USB 26/21 a nemám s ním vůbec žádné problémy šlape v pohodě !!!!

tatik (20.4.2006 11:31:07)

STEJNEJ modem Microcom 100% OK

ROBERT (21.4.2006 14:05:40)

Tentýž modem, doma pod XP, v práci pod W98, žádný problém, jede už rok!

tommy (23.4.2006 10:34:26)

Ja mam stejny microcom jako vy a taky to jede uplne normalne...mam 512 impuls a stabilne na 480....osobně nic proti usb modemum nemam...

Anonym (20.4.2006 02:05:41)

:) Díky za pomoc . Konečně "to" někomu došlo .... Modem přes USB = 80% pravděpodobnost potíží ( obzvlášt´ s 98 :D )

divokejbill (21.4.2006 11:15:21)

co vím z vlastní zkušenosti, tak zhruba 70% reklamaci modemu je zbytecne podanych, protoze to uzivatele nespravne nainstalujou a nectou navod. sagem byl poruchovej jen v nektere serii, ted jede v poho.

Xspy (22.4.2006 18:14:51)

:)jistě 70% reklamací je uzavřeno jako neopodstatněných. Průser je, že u USB modemů vstupuje do hry i HW zákazníka a na některé systémy jej nedostaneš ani kdyby jsi se krájel. (Prostě i úspěšná instalace neznamená výtězství) Není to o neschopnosti zákazníka ale o tom, že USB jako standart je cosi co si každý výrobce vykládá po svém. Sagem je slušný modem na USB , ale nikomu jej dobrovolně nedoporučím , protože vysvětlovat , že by to chtělo zkusit aktuální ovladače,jiný řadič, zdroj, preventivní reinstal systému či černou magii za úplňku, to už opravdu zažívat nechci.... Pokud laik sáhne po jakémkoli (!!!)ethernetovém modemu je rozhodně spokojenější než s patvary typu Microcom,Siemens, Sagem či Aethra.... PS : Sám se ADSL úspěšně vyhýbám , ale své zkušenosti mám s oběma modely CDMA USB modemů od Eurotelu . Se starším modelem byly jen potíže (ano jak na kterém PC), s novějším naprostá spokojenost ....

Anonym (22.4.2006 19:23:52)

Takže Tvé vítězství nad ADSL bylo standardní?

Xspy (22.4.2006 20:20:07)

:D dá-li se považovat úmyslná ignorace ADSL za výtězství , pak ano ....

ann (22.4.2006 19:52:40)

Já mám Sagem 840 a jede úplně normálně. Mám 512/128 od Telecomu a jede to normálně kolem 470 takže agregace 1:50 myslím že moc není znát. Rada pro ty co jim to agregace zbržďuje: Přestěhujte se na vesnici.

Anonym (22.4.2006 20:30:52)

:) to bych raděj nikomu nedoporučoval ..... (Viz Google heslo ADSL BRAS )

Anonym (20.4.2006 16:48:06)

Žádné problémy, rád prodám ;o)

Anonym (20.4.2006 16:48:12)

http://alcatel.simnet.is/alcatel/myndir/usb.jpg

Lukas (20.4.2006 16:49:10)

zadnej problem.. prodam.. vc.spliteru

Anonym (20.4.2006 16:50:11)

rad prodam, kvalitni modem... vc. sptlitteru.. zadna potiz ;-) V Praze i nainstaluji gratis

Anonym (20.4.2006 16:50:28)

kvalitni modem... vc. sptlitteru.. zadna potiz ;-) V Praze i nainstaluji gratis

Anonym (20.4.2006 16:51:59)

rad prodam, kvalitni, zadne potize, vc.splitteru ... Praha, instalace gratic

Anonym (20.4.2006 16:52:08)

kvalitni, zadne potize, vc.splitteru ... Praha, instalace gratis

Anonym (23.4.2006 00:35:58)

Kdyz se nekdo pri koupi pocitace ridi heslem ze je tak bohaty aby si mohl koupit levny pocitac tak se nemuze divit ze USB port nestaci na pozadavky pripojeneho zarizeni.