Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Moje konto - vizitka Českého Telecomu

Moje konto - vizitka Českého Telecomu

Bumbes (13.4.2006 10:01:27)

By mne zajímalo , který umělec spravuje "Moje konto". Obden se tam měni (nesmyslně) parametry uživatele : - Tarif FUP se mi dnes změnil z měsíčního 12GB na týdení 12GB - jsem zvědav jestli mi i resetnou FUP ... - V mé adrese se mi před týdnem samovolně změnila čtvrť a číslo popisné - předpokládám , že už mi asi přestanou chodit faktury a pošta od ČTc - už 2x jsem tuto závadu nahlašoval , ale nic se neděje , - Najít starší přehledy je nemožné - všechno vymazané - naštěstí duchaplně si tyto údaje zálohuji ... Jestli vypadá poskytování dalších služeb , jako služba "Moje konto" , tak to pěkně děkuju za kvalitu ....

Anonym (13.4.2006 13:42:15)

Na tebe uz se u toho wifi tesej, ty budes prvni kdo je bude zalovat ze z toho mas rakovinu:)

Bumbes (13.4.2006 19:36:15)

RE: Anonym neboj se anonyme - ta WiFina je ověřená půlročním provozem u známých a zákazníků - jedinný problém byl , když vichřice pootočila anténu vysílače (během 2 hodin opraveno - Telešmejd by si měl vzít příklad , jak se to má dělat - žádné výmluvy , okamžitá náprava)... Takže budu dál vysvětlovat napáleným Telecomákům , co si to vlastně pořídili za službu - myslel jsem , že Advent je pro chudé , ale Telecom ho povýšil ... také potřebuje podporu dobročinnosti - "myslím spíš zaplať daň z nevědomosti Lamo"

blafo (13.4.2006 13:46:31)

Jo Moje konto u Telemoru je fakt prikladna vyzitka jejich sluzeb zakaznikovy. Ja mam "Moje konto" rozhašený uz nekolik mesicu a furt to nefunguje. Nechapu jak muzou "spravovat" takovouhle vec x mesicu, kdyz pro spousta uzivatelu je to nezbytny!

Anonym (13.4.2006 13:47:09)

vizitka mekky "i" :o)

blafo (13.4.2006 13:47:41)

ten anonim jsem ja - sakra se mi to tu nejak plete.:o(

blafo (13.4.2006 13:48:10)

anonym

Anonym (13.4.2006 13:53:30)

blafo po tom co si tu predvedl s opravovanim vlastnich chyb dalsimi chybami a chaos s nickem, bych se nedivil, kdyby problem s kontem byl mezi klavesnici a zidli u tebe doma. btw. zakaznikovi - radsi to opravim za tebe, ty bys potreboval pet prispevku pod trema nickama.

Chuta (15.4.2006 10:41:53)

Tak me Moje konto zas tak nevadi... Zrovna dneska mi z prenesenejch dat ubylo 100MB.. :) Takze jen tak dal!!! To ze Telecom neumi udelat nic poradne je obcas docela dobry.

Anonym (13.4.2006 13:58:34)

kde jsi zjistil ze je FUP tydenni nebo mesicni?

Bumbes (13.4.2006 19:42:31)

RE: Anonym Na veřejných záchodech to určitě nebylo - nejspíš na www "Moje konto" ...

Anonym (14.4.2006 01:13:05)

Ty mit nick nemusis, tebe unikatne vymezuje tvuj ostrovtip, odzbrojujici humor a dechberouci duvtip. Takze musim ted zase polozit otazku, protoze ses: 1) Člověk jen tak, ktery opravdu nechape na co se ptam. Coz nepredpokladam, protoze takovy člověk by nezaplo ani pocitac. 2)Člověk, ktery neustale bojuje se svou touhou exhibovat svou neodolatelnou zabavnost a inteligencni nadrazenost, tim ze neodpovi na podstatu otazky. Coz predpokladam,, protoze je vas hodne a sila te touhy je neprimo umerna urovni vyse uvedenych vlastnosti. Takze, kde konkretne na tech strankach je uvedeno zda FUP je mesicni ci tydenni? Dopruceni: Rozjed to vtipem, vloz nenapadne informaci, zamudruj a ukonci poucenim. To je myslim prijatelnej kompromis. Vlk se nazere a koza zustane cela.

Anonym (14.4.2006 09:28:49)

Ted jsi tomu dal, ted ti hned napise ze jsi "Agent telecomu" a prida par urazek

Bumbes (14.4.2006 16:01:11)

RE: Anonym na hulvátství tu máš přece patent ty , nevím proč bych se měl chovat jako ty ....

Anonym (15.4.2006 03:20:32)

Uz vidim tvuj problem s anonymama, tady bojujes se trema a to zjistim jen kdyz sem jeden z nich a vsichni pisou bez diakritiky, uz mam taky nejakej "stin", vim jak ti je.

Bumbes (15.4.2006 21:11:12)

RE: Anonym slušné a věcné připomínky od anonymů respektuji , ale když jeden konkrétní "nikdo" vulgárně napadá kohokoli , tak by si ten Nick měl už z principu dát sám , aby ho každý poznal a zbytečně neluštil nesmysly a urážky "IV cenové skupiny" ...

Anonym (15.4.2006 03:20:32)

Uz vidim tvuj problem s anonymama, tady bojujes se trema a to zjistim jen kdyz sem jeden z nich a vsichni pisou bez diakritiky, uz mam taky nejakej "stin", vim jak ti je.

Anonym (15.4.2006 03:51:14)

Ulozil jsemjen jednou a to ve 2:58, takze kolem treti je tu vzdy vypadek.

Bumbes (14.4.2006 12:20:48)

NO COMMENT: -------------------------------------------------------------------------------- Hlavní stránka Hlavní stránka Přenesená data Týdenní graf 0% 50% 100% Přeneseno ......... 11,418GB Limit ............. 12 GB Podrobný přehled Vítáme vás v aplikaci „Moje konto“.......

Anonym (14.4.2006 12:24:34)

Asi jsem natvrdly, ale netusim co je na tom co jsi sem napsal spatne

Bumbes (14.4.2006 13:16:38)

například "týdení" graf , který už běží od 2.4. - netušil jsem , že u Telecomu má týden 13 dní .... (zatím - možná bude i delší)

Anonym (14.4.2006 13:37:29)

Je mi lito, ale v tom co jsi sem pastnul neni zadne datum, nejsem jasnovidec.

Bumbes (13.4.2006 19:40:38)

TĚCH BLBCÚ ANONYMÚ si NEVŠÍMEJTE - JSOU TO AGENTI TELECOMU KTEŘÍ SE BUDOU SNAŽIT TENTO PROBLÉM BAGATELIZOVAT - Vždyť lepší www , než Moje konto od Českého Telecomu snad ani nemúžou existovat .... hihihi

Anonym (14.4.2006 00:57:35)

Anonym tu jak jiste vis vypisuje default diskuze, jak si sam zjistil tak je tu anonym kazdy protoze napsat si do jmena Bumbes, Karel IV., Paroubek nebo chlupatej opicak muze kazdej, dokonce ani registrace uzivatelu neodstrani anonymitu, pouze zaruci jedinecnost pouze urciteho nicku, ne jedinecnost nebo identitu jeho majitele. Naopak psani urciteho nicku zde je zneuzitelne a tim padem zavadejici, bud musi mit jedinec problemy se sebeidentifikaci, nebo je zblblej z RPGcek a nebo potrebuje udrzet kontinuitu a identifikaci, coz je pri zneuziti nicku az kontraproduktivni, zvlast vyhraneny monotonni neprehlednutelny jedínec se sklony k sebelitosti si o to koleduje, dokonce bych te tipoval kapinek na schizare, ktery si tu vytvoril svyho pana Hydea, ktery hanebnymi pseudoutoky zvysuje prestiz chudaka Jekylla a vyvolava soucit s napadenym. Jelikoz je tu kazdy anonymni, tak jsem a jiste mnoho dalsich liny vypisovat zbytecnou vec, protoze jde hodne o obsah sdeleni a ne o osobu. Pokud chci zajistit kontinuitu, nedelam to pres nick, ktery ji stejne nezajisti, ale pres context ID, nebo odpovidam stylem one stand solution. Nemusim hledat ve vsech diskuzich svuj zneuzitej nick a reagovat na nej.

Bumbes (14.4.2006 12:48:33)

RE: Anonym Hezky jsi nám to tu nastínil - nejspíš budeš psycholog samouk - jen se ti tam vloudilo pár důležitých chybiček : - většina anonymů tu hulvátsky útočí na ostatní slušné , co "NEJSOU LÍNÍ" napsat Nick a myslím , že záměrně anonymně , aby tu ten zmatek trošku vyvolali ... - nevšiml jsem si opravdu , že by zde byli pouze anonymní přispěvatelé - naopak těch dle tvé "inteligentní" specifikace (urážky nebudu opakovat - na ty si potrpíte vy ANONYMOVÉ) co se nestydí podepsat alespoň Nickem , tu je většna ... - slovník a cholerické reakce anonymů svěčí o pravém opaku tvého elaborátu - o té duševní vyrovnanosti by se dalo explicitně pochybovat právě u anonymů - viz tvúj příspěvek ... - co se týká sebeidentifikace - z tvého stylu mi je jasné , že už se nějaký čas seberealizuješ na chatech , kde není povolená diakritika (např na DC++ jako nejspíš nějaký nedotknutelný OP či ADMIN) a je to pro tebe už nejspíš nemožné , mezi normálními lidmi tu diakritiku "vyjímečně" použít ... Tak tedy nevím , kdo tu je duševně narušen ...

Brmbes, ale stejně anonym. (14.4.2006 13:10:00)

KAŽDÝ je tu anonymní i ty! Urážky prosím zopakuj, já je tam nevidím, často vkládáš lidem slova do úst.. O DC++ jsem se dozvěděl až zde. Diakritiku nepoužívám, protože je to univerzálnější a tady tomu každý rozumí. Jestli ti vyvolávám zmatek že nepíšu nick, který je zbytečný, tak promiň, věřím, že při lovení kopií tvého zneužitého nicku a pasteování předpřipravených hlášek ti přidělávám práci a rozhodně nepomáhám tvé paranoi ze spiknutí anonymů a agentů. Máš to těžký. Krom toho, nick, který je tak jako tak zbytečný, by mě vystavil nebezpečí, že by lidé tvého typu chronicky reagovali i na příspěvky, které jim nejsou určeny, nemluvě o zneužití a problémů s tím. Já si tu nechci budovat kariéru svého nicku a levelovat ho. A dubleři by mi tu stejně vytvořili kariéru, která může být zavádějící, viz tvůj případ. Pozn. Nick co sem použil, měla to být parafráze a není to překlep. A budu psat dal jako anonym, protoze to je jedno a bez diakritiky, nic tim nezamyslim a zadnou spikleneckou grupu nepodporuji, ikdyz tebe asi nepresvedcim.

Bumbes (14.4.2006 15:58:30)

RE: Brmbes, ale stejně anonym hmm , by mne zajímala tvoje definice paranoi ... - pokud se někdo bojí použít Nick (dle tvého stejně anonymní) , aby mu náhodou probůh nezačal někdo konkrétně odepisovat , tak tedy opravdu dle mého názoru , lepší příklad paranoidní schizofrenie by nenapadl ani mne ...

Nick Carter (15.4.2006 02:52:16)

Odepisovat se da na prispevek, Uz sem videl par Nicku na ktery se povesil nastvanej diskuter a dopisoval vsude do vlakna sprosty, trapny a nudny veci a je to celkem votravny, mit pred ocima stale ty samy nesmysly. Jinak proti registrovanym nickum ic nemam maji sve vyhody. Nick bez registrace: Nemusim ti nic vykladat, mas vic zkusenosti nez ja, umorna lapalie. Zas tak hrozne se netesim az mi nekdo odpovi a necpu se do vseho, takze vyhledavat sve prispevky neni tak tezke ani dulezite, v opacnem pripade se nick hodi. Pokud ma nekdo touhu se do nekoho oprit a nandat mu to, pak chapu, ze boj s maskovanym protivnikem o nezname sile pri rytirskem smyslu pro cest a vystupovani hrde pod svym nickem, pokud tu touhu nemam, at si kazdej pise jak chce. Konkretne odepisovat se da na obsah prispevku, pro me kyzeny efekt a je mi jedno jakej je to nick. Krom toho to odstrani pejorativnost a halo efekt, ktere snizuji objektivnost a take je mozna mene emoci v diskuzich, coz u dsl diskuzi je skoro lepsi. Na www.lizejmiucho.cz tam by to bylo asi jiny. Btw. Bumbes . uz te vidim, kracet po ulici ve smetanovych kalhotech a panorama Kasperskych hor dodava pozdne letnimu jitru az magickou atmosferu. Prdlajs nic to o tobe nerika a ikdybys napsal Sasa Drtikol tak vim houby a stejne si muzes vymejslet. Paranoidni schizofrenik ma sakra jiny potize a zaziva je dost na zivo, nez nase trable na dsl.cz.

Anonym (14.4.2006 11:16:18)

Přečtěte si tohle..... Fakt chuťovka. :-))) Ten člověk co si užil kvalitních služeb Telecomu, měl nervy jak z oceli..... http://safe.wz.cz/telecom.htm

Anonym (14.4.2006 12:13:36)

Jenze ten clovek nema ve vsem 100% pravdu, neni vse tak jak pise, pravda je jako vzdy nekde uprostred. Je to jen nahled z jedne strany.

Anonym (14.4.2006 12:56:10)

O.K. tak v 120% :-). Já mám s Telecomem velmi obdobné zkušenosti. A na základě těch skutečností můžu vše jedině potvrdit..... Profesionální firma se chová jinak.... Všechny žádosti aby člověk 100x urgoval a všechno aby si hlídal. Zavádějící reklama (např. navýšení rychlosti připojení přes aplikaci moje konto do 7 dnů - :-)) Kdyby se člověk neozval, tak to nemám dodnes. I tak to trvalo přes tři týdny (problémy s aplikací na straně Telecomu)) - 4x telefonická urgence na zrušení balíčku s volnými minutami na dial up po - po telefonickém objednání jiného tarifu (s voláním zadarmo o víkendu a mimo plný provoz -> společně s objednáním adsl) na bezplatné lince jsme po cca 6 měsících náhodně zjistili, že se na nás vy....i a dali nám nějaký tarif pro podnikatele. - z aplikace "moje konto" pro jistotu odstranili kolonku "poplatky", protože by je zákazníci jinak ukamenovali. To když si chtěl někdo podle rady z www stránek telecomu hned na začátku (v únoru) navýšit rychlost a měl tarif se závazkem. Moje konto nabídlo změnu a tarify byly k dispozici pouze ty bez závazku. Prd a hned měl poplatek 990,- bez DPH za to, že se chce vyvléknout ze závazku. atd. atd. atd......

Anonym (19.4.2006 00:48:02)

to mate z toho, ze cumite na tu uchylnou reklamu s tim plesounem...

MV (15.4.2006 00:00:34)

Předem chci říct, že jsem byl s IE spokojen, provoz bez jediného výpadku(3/4 roku), zřízení bez problémů. Problémy ale nastaly, když jsem chtěl IE zrušit kvůli přechodu na wifi. 1) asi týden před koncem února-dotazy na infolinku, jak má výpověď IE vypadat, co obsahovat apod. Odpovědi: žádné konkrétní, jen že mě bude kontaktovat člověk, co výpověď domluví. Ani po urgencích se nikdy nikdo neozval. Zdržovali, hráli o čas. 2) opět dotazy na infolinku, trochu jsem přitvrdil, pak mi tedy zavolal člověk, ten se mě ale jen snažil překecat, abych jejich super internet nerušil. Nenechal jsem se, tak prý OK a pošle mi obratem formulář výpovědi...neposlal nic(dle očekávání). 3) nezávisle jsem poslal 1.března obdobný dotaz na ČTc pomocí jejich online formuláře "Napište nám". Na tento dotaz jsem dostal odpověď "už" 20.3. - s omluvou: Velmi se Vám omlouváme za zpoždění ve zpracování Vámi zaslaného dotazu. Toto zpoždění bylo způsobeno technickou chybou v našich systémech. Věříme, že se již tato situace v budoucnu nebude opakovat a děkujeme Vám za pochopení. Na základě Vámi uvedeného tel.čísla xxxxxxxxx jsme ověřili, že je již evidována objednávka na zrušení služby Internet Expres k datu 2.4.2006. 4) 2.března jsem z vlastního rozhodnutí nezávisle poslal výpověď volnou formou, doporučeně na ČTc. Asi za tři týdny(počítal jsem s výpovědní lhůtou 30dní) mi dotazem na infolince potvrdili, že výpověď přijali a služba bude zrušena k 2.4., 11:44 hodin(=přesně po 30 dnech od obdržení výpovědi). Stejné datum mi potvrdili v písemné odpovědi z předchozího bodu. 5) 4.března net pořád jde - dotaz na infolinku a že nehodlám platit net déle kvůli jejich neschopnosti - mlžili, vymlouvali se a že nevidí mojí výpověď v systému(kecy), apod. 6) 6.4. opět píšu dotaz na ČTc - druhý den odpověď: Omlouvám se za zpoždění objednávky na zrušení Vaší služby Internet Expres. V současné době jí mají v šetření naši specialisté, aby proběhlo zrušení internetu. Nemusíte mít obavy, že byste za službu platil déle než bylo nutné. Všechny poplatky budou pouze do doby 2.4., kdy měla být služba již zrušena. Chyba se vyskytla v našich systémech. 7) služba byla definitivně ukončena 12.4. Teď jsem zvědav na fakturu, do kdy opravdu byl net účtován. Jsem ochoten fakturu reklamovat i kdyby to bylo jen o den déle, než napsali. Je tohle normální postup výpovědi služby u solidní firmy? Každopádně jsem rád, že už jsem od nich pryč, protože moje špatné zkušenosti s výpovědí překryjí předchozí dobré zkušenosti z používání IE - ale je to jejich vina. A to bych moh připsat podobný příběh o fakturování za pevnou linku.

Pet (16.4.2006 00:05:15)

Jsem v podobný situaci. Přeprodávaný ADSL, zrušení potvrzený k 13.4., dneska je 16.4. - běží to jako zběsilý. Viděl bych to na 2 možnosti: 1) buď mě chtějí kompenzovat ty neustálý výpadky, který jsem během toho roku měl, nebo 2) tam mají hrozný bordel Podle diskusí a zkušeností bych ale ČTc z dobrých úmyslů rozhodně neobviňoval.

ind (19.4.2006 18:17:04)

volej, volej, volej, já jsem podal výpověď u Nextry s ukončením k 31.3.2006, stím, že 1.4.pošlou rušičku na ČTc, poslali ji 3.4 (1 a2 byl víkend), 3.4 mi volala slečny z ČRa jestli již mám zrušenou předchozí adsl linku, aby poslala objednávku na nové ADSL. Zjišťuji na ČTc a slečna mi říká, že to vidí v systému a objednávku můžou poslat. Kontaktuji slečnu z ČRa a ona odpoví, že 4.4. pošle objednávku. Ještě stále jde net, kupodivu ještě rychleji. 7.4. volám na ČTc a zjištuji stav objednávky, nic o ní neví, ale potvrzují ukončení adsl. Na ČRa mi oznamují, že se jim objednávka vrátila 4.4 s odůvodněním, že je adsl ještě aktivfní a posílají ji znovu. 10.4. telefon opět na ČTc - odpověď - 11.4. bude linka aktivní, druhý den volám na ČRa a tam mi oznamují, že bude adsl aktivní včetně předvolby operátora, kterou jsem též požadoval v pátek, nato ohluchnul telefon. ve čtvrtek 13.4. odpoledne volám na poruch. linku ČTc a oznamuji poruchu, druhý den volá technik, že je vše opraveno- prý vadný kabel. odpoledne volá slečna z ČRa a po domluvě mi posíla SMSkou přihlašovací údaje. Nastavuji modem a huráááá

Bumbes (14.4.2006 13:08:33)

RE: Anonym Bohužel , ten člověk řešil jeden problém (potažmo 2 - stav přenesených dat) - pokud si dokáže někdo představit , že se stejnými výsledky jsem reklamoval během roku a půl : - slavné zrychlení (6x urgováno), - neresetovaný FUP 4x (celkem 18x urgováno), - ping 2500s - 10000s (16x urgováno - doba vyřízení opravy 4 měsíce) - nyní mám ping 100s - 500s a jsem štastný jak blecha, - samovolná změna poštovní adresy - jiná čtvrť a číslo popisné (3x urgováno - závada stále trvá) copak na to odpoví náš psycholog anonym ???

Anonym (16.4.2006 05:13:14)

Psycholog anonym vali oci, sedet u pocitace s pingem az deset tisic sekund chce velkou miru trpelivosti, odhodlani a mentalni retardaci vyssiho stupne s reakci spise dovnitr nez ven. Vhodne spise pro katatoniky. Povaha mirna az svetec, spokojite se s malem, ja bych stastny jak blecha nebyl a z boje bych neustupoval a rezolutne bych chtel hodnotu srazit na 50 sec, ponevadz nejvykonejsi technika je schopna techto hodnot dosahnout. Prvni dve polozky se mi jevi jako problematicke a hovori o vas v nepeknem duchu. Pri soucasnych rychlostech a limitu FUP s pingem 100 az 500 sekund neni mozne fup vycerpat a je jednoznacne ze lzete a zlovolne bombardujete komunikacni kanaly a znemoznujete komunikaci ostatnim, kterym se ping pohybuje do jedne sekundy a kde je potom predmetne zabyvat se FUP. Jste mazany, jelikoz jste smysleny problem rozprostrel do 4 kauz a 18 hovoru, takze jste chtel vytvorit dojem chronickeho problemu a oblomit nezkusene operatory. Zcela jasne velikasstvi a megalomanie cisi z vaseho sestinasobneho urgovani zvyseni rychlosti, pri techto hodnotach pingu se jedna o cire hamounstvi a svevolnou buzeraci. Zmenou adresy dosahujeme trojiho efektu, sledujeme vyuzivani aplikace a trenujeme zakazniky k ostrazitosti (uz nechceme slyset ani jednoho 976dialer porno browsera ze nezaplati - uzil sis tak caluj), zmena zde je vam sita na miru. Kazdy zakaznik je vice nez cislo. Vime ze mate strach z nasich agentu takze mame dukaz ze jsme se vas snazili uchranit a treti efekt je vycvik agentu, kdy jim ukazujeme, ze nepritel se muze nachazet i uvnitr CTc, takze je lepsi byt dvojitym agentem a pracovat zaroven pro Cra a wifi providery. Da se tak dosahnout efektu exemplarniho potrestani prebehliku, coz mezi psychology receno je horsi nez dozivotni dial up.

Anonym (14.4.2006 21:40:15)

Na jeho místě udělám to samý už při prvním měsíci(přestup k ČRa),protože jak něco od telecomu není do 7 dnů,tak už nikdy...s mým vyřizováním reklamace(díkybohu zatím jediné) to skončilo taky až při osobní domluvě na prodejně Telecomu(přes telefon a maily to pak už nemá cenu)....a k aplikaci Moje konto,která to celé způsobila se radši ani nevyjadřuji,i cenzoři by se červenali:)...mno jelikož tady ČRa zatím nejsou a asi dlouho nebudou tak mi nezbývá než popřát Telecomu hodně štěstí a málo hloupých pracovníků a vadných aplikací jako je moje konto

White-Man (16.4.2006 13:42:51)

Mno, musím říct, že ten článek je fakt zajímavý a opravdu ho lituji i obdivuji zároveň. Tolik trpělivosti se jen tak nevidí. A pak se lidé diví, že existujou teroristi a vrazi. Ti vznikají tak, že se setkají s podobným problémem, který je uvede do nepříčetnosti a agrese. Osobně přecházím k ČRa, jen doufám, že nebudou takové problémy jako tomhle článku http://www.lupa.cz/clanky/praxe-s-prechodem-od-ceskeho-telecomu-k-bluetone-premium/ je to staršího data, tak snad už tenhle problém nějak vyřešili.

Nemo (17.4.2006 20:27:09)

jj,je to pecka,já měl to samý když jsem měnil tarif na 2048/256 extreme,po čtrnácti dnech mi ruply nervy,začal řvát na pracovníky na zelený lince a když mě po třetí přepojili tak jsem poslednímu operátorovi řekl,že na ně kašlu a jestli to nebude do 48 hodin fungovat tak jim zrušim pevnou linku i veškerý tarify.hmm.....rozuzlení je jednoduché-za 48 hodin byl tarif změněný,rychlost obnovena a FUP věcí minulosti.chovají se špatně a z mého pohledu je fér se chovat stejně,jak oni na mě já na ně,člověka.který měnil tarif 74 dní obdivuji a jsem si jistý,že půjde do nebe :-)

spider (17.4.2006 15:33:45)

Už jsem 4 měsíce bez linky od ČT a je mi fajn. Mam wi-fi 1MB. Pevnou zrušit jedině doporučeným dopisem. Pak mají 30 dnu a konec. Telefon jsem měl na svoje jméno ale teď začínají lanařit moji ženu. NIKDY za těch 20 let od nich nedostala ani řádku, ale co jsem zrušil pevnou tak už dostala dvě nabídky na zřízeni tel.linky. KDO JIM SAKRA DAVA KONTAKTY?? V ČT pracuji asi největší lamy, jaké si lze představit….

Marek (17.4.2006 17:12:06)

Zdarec já mám asi 1 mes linku od telecomu 4096/512 a od doby zřízení mi to padá a mám problémy!Nevím co stím a jsem rozhonut odejít zpátky k wifi! Mám na té lince pověšené klienty asi 30lidiček a stale jak se přihlásí vice jak 15 lidí tak to spadne a net nejede nikomu? čím by to mohlo bejt! Na střeše mám router s mikrotikem pouze nastavem na routování a veškeré blokace jsem zrušil protože jsem nevěděl co stím již,a jsem rozhodnut odejít od telecomu! diky mara

Anonym (17.4.2006 17:37:26)

Co takhle vypotrebovany konexe v routeru

Anonym (17.4.2006 21:12:46)

A co si dat napred dohromady...wifi s routovanim...protoze zavada na adsl nebude pokud jsem to pochopil...tak to spadne az kdyz das vic jak 15 lidi...nehledej zavadu v adsl,ale u sebe...

Anonym (18.4.2006 16:06:15)

máš na routeru malou nat tabulku to je jasný

Anonym (18.4.2006 16:13:00)

Tak porad jak ji třeba u alcatelu 510i zvětsit

Anonym (19.4.2006 21:38:19)

bridge na adsl modemu a na nat mikrotiku a bude to lepsi, snad

Anonym (20.4.2006 07:14:08)

pověsit 30 lidicek na 1 ADSLko, tak to je fakt síla paní Mulerová

Anonym (18.4.2006 02:14:58)

Tak jsem si to tady přečetl celý, hlavně to červené upozornění dole, že provozovatel tohoto serveru může vyřadit příspěvky atd.... polovina těch příspěvků v téhle diskuzi nemá žádnou hodnotu a jsou v nich nevhodné výrazy ... a zůstávají tady dál. Nepatří tahle stránka taky náhodou Českému Telecomu ??

Anonym (19.4.2006 00:45:11)

neni nad to mit sit(nee skolni, pekne rucickama udelanou) pripojenou 100Mb :) do netu. A puknete vzteky :)

Anonym (19.4.2006 08:38:37)

Není nad to mít pod oknem nix :DDD

Anonym (19.4.2006 00:49:43)

Data za období (1.4.2006 - 19.4.2006) Celkem přeneseno ......... 4,139 GB chvili to nejelo, ale uz je to zpet.. stejne to pocita blbe, trafic mam cca 7GB

Anonym (19.4.2006 02:17:32)

Tak si dej rozmezi 6.4.2006 - 19.4.2006 a srovnej s 1.4. - 19.4. A pak si dej 7.4. - 19.4. a srovnej s 6.4. - 19.4. A schvalne co te napadne, treba bys delal konkurs na misto s pozadavkem na mirne analyticke schopnosti a dali by ti otazku co muzete rici o informaci o prenesenych datech za obdobi 1.4. - 19.4. pokud porovnate vyse uvedene dvojice intervalu. Co bys jim rekl a pokud ses vostrej tak sem napis sveho soucasneho zamestnavatele a pozici.

Anonym (19.4.2006 07:21:13)

Mno ja to vidim tak, ze v telecomu maji problem s naprogramovanim kvalitni aplikace, ktera bude zobrazovat datovy tok treba po dnech... misto toho se uchilili k tejdenimu rezimu, ktery je jako jednotka casu, ktera se vyhledava v intervalech..... bohuzel to funguje jen pro aktualni mesic! Vseobecne je aplikace udelana tak, aby podprumerny uzivatel nevedel jaky je jeho skutecny stav a co nejdrive mu byl zapnut fup. Tohle vidim jako velke minus, myslim ze by si to zaslouzilo vylepsit... ale to v telecomu vic veci... treba markteringova strategie btw: jeste studuji, pozice maturant

Mischell (19.4.2006 17:48:54)

Poslední měsíc maj s měřením dat pěknej zmatek. Mám mít limit 8GB na měsíc, ale za víkend jsem stáhl 10GB a tak 2GB odeslal a pořád mi to fičí 250kB/s. Takže jen tak dál,pokud je FUP mimo provoz tak mám ČT celkem rád. Jinak mě net nepravidelně vypadává,vždycky tak na 5 minut a pak se znova připojí. Nejvíc mi to vadí při pařbě on-line gamesek.

Anonym (20.4.2006 04:04:51)

ze by mala nat tabulka?to by odpovidalo tem 5ti minutam pri pareni je hodne spojeni

Anonym (20.4.2006 06:47:03)

Teda tys nas potrapil, nez si nam rek spravnou odpoved. To uz nedelej, nebo se tu poperou. Jo při páření by aspoň jedno spojení bejt mělo, ale za 5 min. hodne spojeni, do kerýho klubu chodíte?

Anonym (21.4.2006 21:10:50)

To my připomíná jeho dceřinnou společnost. EUROTEL =(