Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > support u Nextry

support u Nextry

Fanad (16.4.2006 18:48:20)

zdravim vas, i kdyz vypnu zakaznicky fup(mam nextru) tak se mi nezvysi rychlost, psal jsem tedy maila na nextru, ale uz je to sest hodin a neodpovedeli. Jaky je mail na technickou podporu?

Agent (16.4.2006 19:33:24)

Zavolej radši na infolinku 800NEXTRA, je to rychlejší a stejně účinné.

Tlama (16.4.2006 20:53:01)

dnes ta samá zkušenost, ráno jsem to vypnul, data se začaly odečítat, ale rychlost se nezvedla. Volal jsem tam několikrát a stále jedu fupovou rychlostí tj. 12 hodin.

Petr Borecek (17.4.2006 00:28:00)

Stejna skusenost. Z patku na sobotu dokoupeny kredit vypnute zakaznicke fup, ale rychlost uz 2 dny stejna jak ve fup.

K.Z. (17.4.2006 00:19:28)

Měl jsem dnes stejný problém. Ráno jsem vypl FUP, který jsem měl zapnutý přes noc, a celou neděli až do teď to jelo jako ve FUPu. Data se odečítala, ale rychlost max. 256 kbit/s místo 4096 kbit/s. Volal jsem hned dopoledne na Nextru, bez okolků řekli, že to prověří (tudíž mi došlo, že už asi jim tam někdo volal, a že nejsem sám. Mimochodem, tento problém nemám poprvé, tak před třemi měsíci to bylo to samé... a několik dní po sobě.

Fanad (17.4.2006 01:04:14)

ano, neni to poprve, stalo se mi to zhruba pred 14ti dny a dva dny jsem zustal viset na fupce at jsem chtel nebo ne jsem rad, ze nejsem sam s temito problemy, ale na druhou stranu, kvuli teto sluzbe jsem si Nextru objednal, kdyz chci neco stahnout, radsi to necham pres noc nebo kdyz nejsem doma a rychlost me netizi(to samy seedovani u torrentu) a navic se mi neodecita datovy limit, ktery potrebuju k video streamu a ostatnim sluzbam

K.Z. (17.4.2006 10:13:39)

Neboj, ono jede v pohodě, jen prostě občas tam mají nějaký problém, že to omezení se nevypne. Mě konkrétně se to stalo naposledy o Vánocích. Takže co 4 měsíce problém s FUPem, to není zas tak strašný a ten den dva se to dá vydržet.

David (17.4.2006 12:12:40)

Podle všech dokumentů by měl být next@gtsnovera.cz, ovšem s odpovědí v nějakou rozumnou dobu bych moc nepočítal... Posílal jsem jim v pátek mail (poslali mi totiž ve čtvrtek, že byla navýšena rychlost na 3072/256 a doteď to jede 1024/256) a dosud jsem se odpovědi nedočkal... Jediný jak máš šanci s nima jakž takž komunikovat je telefon na hotline, jenže tam to zase zvedne "tu Martin pri telefone", kterýmu není rozumět zčásti kvůli slovenštině komolené dohromady s češtinou a zčásti kvůli tomu, že to mají PŘÍŠERNĚ potichu... Takže support u Nextry je vlastně jen taková "virtuální" záležitost... Jo BTW bych zapomněl, dočkat se spojení na zákaznické lince Nextry je otázka dost často tak 10+ minut, takže je to slušná rejže i pro Telecom...

Imagino (17.4.2006 16:20:21)

Nemyslím, že by slovenština s češtinou vadila. Včera jsem volal a taky to měl potichu, ale když jsem ho požádal o hlasitější hovor, hned to napravil (asi spíš jen posunul mikrofon blíž k mluvidlům ;o) Volal jsem tam už několikrát a vždy jsem se k operátorovi dostal behěm krátké chvíle, když ne okamžitě. Možná proto, že jsem volal večer nebo v noci.

David (17.4.2006 17:37:00)

Já za poslední dny volal asi 3x z různých důvodů, v odpoledních i večerních hodinách a těch 10+ minut bohužel platí... Jinak to je mi novinka, mě vždycky říkali, ohledně "tichého hovoru", že u nich je vše v pořádku, že asi něco mám s telefonem já :D