Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Bluetone 3Mb - rychlost 800-1000

Bluetone 3Mb - rychlost 800-1000

Karel (4.5.2006 09:22:26)

Nedávno jsem si tu stěžoval, že mi BT 3Mb linka jede jen 2300. A výsledek se dostavil: Teď už mi jede krásných 800 - 1000. :-) Telecom 2Mb stále 1835. Podotýkám, že ze stejné krabičky na zdi, na stejném PC, jen přepnu bránu a DNS.

Sven (4.5.2006 17:59:33)

Tak to už je nemilé... :-(

y2k (4.5.2006 19:22:15)

To je trošku kravina, že ??? Těžko na jednom páru poběží současně ADSL od ČTc a BT zároveň....dvě xDSL = blábol ! Doporučuji před napsáním takové hámotiny prostudovat alespoń tuto diskuzi, když už není čas na základy o xDSL...

Honza (4.5.2006 20:16:16)

Kdo rek ze to jede na stejnym paru? Proc se nezamyslis nez neco napises? Ja sam mam taky ted prechodne DSL a kabelovku oboje soucasne v siti. Jen zmenim default gateway a prislusne pc jede jinudy.....

Heady (4.5.2006 20:19:14)

To ano, to samozrejme lze.. ale 2 xDSL sluzby na jedne tel.lince je opravdu mimo misu..

Karel (4.5.2006 22:55:12)

Ale to jsem přece nepsal. Každá na jiné lince, jen to vše vede do společné (kovové šedivé) krabičky. Píšu to hlavně proto, aby bylo jasné, že to nemůže být tím, že každá linka vede jinudy...

q (7.5.2006 08:47:21)

To, že maš 2.linky v jedne krabici neznamené že to vede stejným kabelem(ale je to velmi pravdepodobne). ale určitě to nevede po stejnem páru, a muže se stat, že ve "čtyřce" kde vede ta druhá linka je zapojeno ještě jiné zařízení, a tato zařízení se mohou rušit, tj. ono je uplně jedno jestli to končí ve stejne krabičce, nebo ne.Co se týče zjištění zda je chyba na lince, to stejně uživatel nepozná.

Karel (7.5.2006 13:01:38)

Ano, ale podle helpdesku Bluetone to není chyba ale VLASTNOST. Už jsem to rozepisoval jinde. Tím to pro ně končí. (a pro mě taky)

Anonym (7.5.2006 13:10:28)

neznamené že to vede stejným kabelem Z 90% je pravděpodobné, že vede. Je to rodinný dům, kabel v zemi položený před cca 3 roky vede 2 metry od domu (předtím vzduchem), pochybuju, že by do té domovní přípojky tahali dva různý kabely. Ale jak jsem psal to je na 90%, nevidím do toho.

y2k (4.5.2006 20:54:52)

Jak podotkl Heady.... jedna krabička, jeden pár = nesmysl ! V Tvém případě nemusíš ani měnit Gateway. Můžeš je mít obě dohromady a pouze rozlišit, jaké aplikace půjdou přes které brány.

Heady (4.5.2006 20:56:57)

tak jest (y)

Karel (4.5.2006 22:53:16)

Asi nevíš, že Telecom teď montuje do domu krabičku, odkud lze napojit více linek. 4 nebo 6? to nevím. Tak tu krabičku mám na mysli. Mám ji pod oknem a zní vedou kabely k telefonním zásuvkám. Obě linky mají stejně dlouhé (spíš krátké) cca 1m vedení do zásuvek.

Anonym (4.5.2006 20:36:39)

Už seš s tím trapnej! Minulý týden jsi tady psal, jak vypovíš do 14 dnů smlouvu uzavřenou na dálku a kde nic, tu nic, jenom blbě kecáš. Seš buď naprostá lama, nebo obyčejný provokatér. A lepší net si rozhodně nezasloužíš, pro tebe je i telecomácký FUP 64/64 příliš dobrý!

Karel (4.5.2006 22:48:53)

Bud jsi zaměstnanec Bluetone, nebo puberťák, který nedokáže než urážet. Výpověď jsem samozřejmě poslal a to jak mailem, tak písemně doporučeným dopisem. Tedy pardon, ne výpověď, ale sdělení o odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě. Zatím se neobtěžoval nikdo odpovědět a ADSL nějak jede, i když se z 3Mb stává pomalu 2Mb a níže (do vyčerpání 1. restrikce zbývá 3,28GB). Pouze na mail mi odpověděli z helplinku, že to mám poslat písemně.

Anonym (5.5.2006 08:56:37)

Nejsem ani jedno, ani druhé, pouze ty jsi naprosto trapný - furt si stěžuješ a píšeš hlouposti, místo toho, abys sám zjistil, kde je problém a nahlásil to na heldesk. Trošku ti napovím: příkaz tracert a příkaz ping, asi bys zjistil, kde dochází k problémům. Také je možné, že vedení od ústředny k tobě je nekvalitní (i když je celkem nové) a 3 Mb prostě nezvládá, nebo nestačí linka od vesnické ústředny do netu a ČTc "tak trošku" nenápadně "upřednostňuje" své zákazníky.

Anonym (5.5.2006 09:15:10)

To vis ze delas pro Bluetone, je jasne ze to nepriznas. CTc totiz nijak nerozlisuje "sve" a "cizi" xichty v drate.

Anonym (5.5.2006 13:00:11)

Rekl zamestnanec CTc... ...a zapnul si opet uprednostneni.

Anonym (5.5.2006 23:07:15)

Ty ses ale kreten natvrdlej

karel (5.5.2006 14:05:46)

Ale božínku. A jeké hlouposit píšu? Tady jsem chtěl zjistit reakce těch kteří mají stejné připojení. Kdyby mi tu napsali je to stejný u BT nám 3Mb Clasic všem jede pouze do 2400, tak to nechám plavat a přejdu jinam. Ale tak to není. Abych pátral kde soudruzi udělali chybu mě ani nenapadne, to je jejich věc. Na helpdesk jsem to samozřejmě nahlásil jak první věc. Výsledkem je, že: "Je to normální, někomu to někde jede rychleji, někomu někde pomaleji. Podle podmínek a smlouvy je vše v pořádku."

Karel (6.5.2006 15:56:45)

Abych to uzavřel. Po dalším rozhovoru s helpdeskem Bluetone: Skutečně nejde o chybu ale o VLASTNOST. Záleží na tom jak je kde nastavená agregace. Někomu někde tedy 3Mb linka od Bluetonu pojede 2,8 a jinému jinde jen 2,3. Já mám tedy smůlu. A zárověň štěstí, že jsem zjistil včas, že to tu jiným providerům jede rychleji.

Anonym (6.5.2006 23:00:19)

pálí tě dobrý bydlo hlavní je že nemáš fup lepší 512 bez fup než 3000 a 128 po týdnu a jestli tě fup nezajímá tak seš lama a umíš h o v n o

Karel (7.5.2006 06:54:27)

Zmíněné vzdělání a dovednost máš patrně ty. Protože Bluetone samozřeimě FUP uplatňuje a to dokonce po týdnu, takže když to nevyčerpáš do čtvrtka, tak ti limit propadne.

Anonym (9.5.2006 10:05:57)

U služby Bluetone Premium ADSL není ŽADNÉ FUP. Po přečtení všech Vašich "příspěvků" mi přijde, že hledáte chyby tam, kde nejsou. Přirovnal bych to k někomu kdo si koupí např. Porsche a hledá chyby na něm, které jsou v konečné pohledu naprosto malicherné.

Silver Surfer (9.5.2006 10:16:35)

Je naprosto jasné, že v této diskusi jde o Classic a ne Premium. Kdybych měl pokračovat ve tradici štěpných přirovnání, přiléhavé ja např. jeden o voze, druhý o koze. Vskutku nechápu smysl přidávání takových příspěvků, které si neodpustí označit další za "příspěvky" … Absurdita^2.

Anonym (9.5.2006 10:39:47)

Pravda.. sorry.. mám ještě zalepené oči a mozek se teprve rozbíhá :-) A nebo to ber takhle.. zkouším pozornost čtenářů :-)

cosma (11.5.2006 15:54:19)

a zkousel jste vice mericu rychlosti?

Karel (11.5.2006 23:27:52)

Ano, třeba právě teď: Rychlost začátek: stahování:2732.24 kbps (341.53 kB/s) DSL.cz: Rychlost připojení k internetu: 2,755 Mbit/s Bluetone.cz 2724 kp/s Jenom UPOZORŇUJU, že to je 3Mb od Telecomu, na kterou jsem si mezitím přešaltoval tu 2Mb. Takže to přeci jenom jde :-) Bluetone setrvalý stav, většinou kolem 2300, teď: stahování:1945.536 kbps (243.192 kB/s)