Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Obecná diskuse > Změna tarifu Internet Expres - chvála

Změna tarifu Internet Expres - chvála

Pavel (4.6.2006 17:22:51)

Tentokrát musím napsat i něco jiného, než je tu asi zvykem, včera odpoledne jsem si požadal o změnu z Impulsu na Ideal a dnes ráno bylo hotovo!!! Takhle kdyby Telecom pracoval stále, byla by to pohoda. Omlouvám se, že tímto asi nezakládám žádnou diskusi, jen jsem chtěl napsat něco pozitivního.

Anonym (4.6.2006 17:50:39)

vsak on nekdo neco prihodi i sem ;)

Luki (4.6.2006 18:00:43)

Jo to nic ještě není, já to měl přemigrovaný za 6 hodin.

Anonym (5.6.2006 06:31:14)

cca 1 hodina (což mě vysloveně šokovalo) - ale to už je dávno

Konar6 (4.6.2006 18:57:57)

Presne tak, ja si nemam na telekom na co stezovat, totalni spokojenost, pingy vyborny, kdyz probihala ta migrace tak sem mel prevedeno behem prvnich 3 dnu, ted jsem si taky zmenil sluzbu ze sprintu na maxi a za 2 hodiny (ted v nedeli!!) je hotovo. Nejak nechapu jaktoze si tady vsichni stezujou ze se telekom "louda" s tim zrychlovanim. A hlavne nechapu proc sou tu takovy nedockavci ze kdyz jim nezvysili rychlost behem prvniho tejdne tak okamzite musej volat na podporu a hulakat co se deje, ani bych se nedivil ze zrovna proto se na vas vyprdnou, proste si ve svym konte zmente sluzbu a cekejte a nikam nevolejte!!! Nebo ze by to bylo tim ze bydlim v Plzni? :o

Anonym (4.6.2006 19:06:00)

Ne, to ze jsi z Plzne nic neznamena. Sprise jde o to ze umis pouzivat mozek

Pavel (5.6.2006 14:47:31)

Ono to asi bude tím, že český národ všeobecně raději kritizuje než chválí, ikdyž - popravdě - týden bych taky nerad čekal, zvlášť, kdyby mi celý ten týden nejel net vůbec, jak se mi to stalo v únoru. Proto jsem teď se změnou váhal a nakonec jsem byl příjemně překvapený. Když někdo něco udělá dobře a kvalitně - proč ho nepochválit, no ne?

Cage (9.6.2006 21:01:02)

Souhlas s Pavlem,i já můžu potvrdit,že Telecom dokáže vyhovět celkem rychle.Z vlastní zkušenosti: 1)Používám ADSL IE Ideal už rok 2)Když probíhala migrace v únoru navýšeno během 8 dnů(což není vůbec špatné na ten počet zákazníků,který mají)-holt kdo si počká ten se dočká 3)Sice jsem tam jednou volal kvůli navýšení té rychlosti,ale byl jsem slušný v telefonu a paní na druhé lince mně vyšla ochotně vstříc a za 2 dny už jsem valil 1650 kb/s 4)Nyní valím stabilně na 1900 kb/s ping pod 30 ms -co víc si mohu zatím přát 5)Jsem obyčejný zákazník bez protekce a bez jakýchkoli kontaktů na nějaké známé co by snad pracovali na ČTc Závěrem mohu jen říci chce to trpělivost a hlavně vzájemná slušnost na obou stranách!!

extreme (10.6.2006 08:31:24)

Ale jo velká migrace šla velmi rychle. U mne dokonce u Expresu druhý den. Zároveň došlo k jednostrané změně smlouvy a hlavně snížení limitů. U mne sca. 22 Gb na 12 Gb měsíčně. Jinak od 8 května zažádáno o extréme a nic. V pátek asi šestá reklamace a nic, mám volat v úterý. Na mém kontě je dvakrát napsáno služba extréme zrušena. Linka je prověřena a nic tomu nebrání. V čem je problém nikdo mi neřekne. Pak co chválit. Že by wir? Konkurence v nedohlednu.

Drtikol (10.6.2006 18:19:34)

jestli s tím máš problémy, tak mi napiš mejla, tvoje číslo, já se ti na to mrknu. v pondělí. zřejmě nějaká chyba v systémech Zaměstnanec Telekomu

Drtikol (10.6.2006 18:20:34)

jo na zlatopramen@centrum.cz

extréme (5.6.2006 14:54:58)

Já zažádal 8 května u Expresu na Extreme tři reklamace a neustále jsem v nějakém řízení.

Pavel (5.6.2006 15:03:41)

Tak to je asi na jiné téma, ne?

Anonym (10.6.2006 08:42:38)

Opravdu ti nedocvaklo, ze ne vsude probiha migrace behem dvou hodin? To je to tak tezke na pochopeni? Tak proc pouzivas internet a nekoupis si radeji slabikar?

Konar6 (10.6.2006 14:16:00)

Nedocvaklo mi, proc nekteri kvuli tomu ze se jim okamzite, ihned, honem nezvysi rychlost, musej denodenne volat a votravovat telekom...

Anonym (13.6.2006 20:04:52)

Jojo, Plzeňáky má telecom rád, akorát moravákům dělá naschvály :) Pamatujete na ten článek z blesku?

Anonym (5.6.2006 15:07:18)

no to jo jak chces zvysit tarif a jim pujde do kapsy vic penez tak by se strhali.....

Lukas (6.6.2006 15:37:12)

Tak aby jste jen nechvalili, dne 3.6. 2006 jsem zazadal o zmenu tarifu s Expess Impuls na Extreme512 (ten bez fupu), dne 4.6. mi prisla rano zprava ze sluzba je jiz zrealizovana, nicmene dnes je 6.června a dodne jsem ve Fupu, volal mi rano technik a tvrdil mi ze tu nema na me uvalenej fup,ze je vse ok, mu rikam at se teda prijede na to podivat, sosam 6Kbs za sekundu to je na nic ze na netu ve vypisu konta uz mam novou cenu za tarif atd....docela vam zavidim tu dobrou zkusenost.........platim litr tenhle mesic za nic ......je uplne jedno jestli mate impul nebo extreme 512 pac mi to jede furt tech 6kilo .....akorat platite vic a pripadate si jako kreteni, protoze s tim operatorem se tam neda mluvit, vsimli jste si jak ma nauceny odpovedi?Telecom dela z lidi blbce, kteri hlavne plati a neptaji se ....

Enjoy (6.6.2006 19:05:07)

FUP budeš mít celý červen...Od 1.července budeš mít svůj extreme.Je to paradox,ale je to tak.A to že budeš argumentovat tím,že extrem je už aktivní,ti nepomůže,FUP prostě musí doběhnout.

Anonym (6.6.2006 20:33:33)

Si dělej srandu 1.4. a ne teď.

Anonym (6.6.2006 20:40:53)

JJ pokud nedonutis telekoumaky k resetu tak budes muset cekat na novej mesic kdy se ti to vyresetuje automaticky

Pavel (7.6.2006 23:20:47)

Takže ikdyž mám v "Moje konto" v tabulce už limit podle novýho FUP a i se tam počítá, tak stejně budu mít ještě ten původní? To se mi zdá divný....

Anonym (7.6.2006 23:28:52)

Jistě, že ne... V podstatě by se měla změna tarifu vždy rovnat resetu FUP.

Pavel (6.6.2006 23:48:19)

To jako i já, když jsem si změnil teď na začátku měsíce tarif, budu mít stále jen FUP 1 místo 8????? Jako že budu čekat, až ten původní dojede a od dalšího měsíce teprve bude větší????

Enjoy (7.6.2006 16:09:04)

Jj,je to tak,ale zkus tam zavolat,jestli by s tím něco neudělali.

Anonym (7.6.2006 22:14:42)

Jasně. A teď tu o popelce... Samozřejmě, že v okamžiku změny služby na bezlimitní dojde k resetu FUP. Pokud ne, tak se jedná o poruchu a je potřeba se tak chovat. Tz. nahlásit to na Telecom, nenechat se vyfuckovat operátorem, potom vysvětlit situaci... A za par hodin je vymalovano. Nebo existuje zkratka 900169090, za 16,90 na minutu.

Lukas (7.6.2006 22:41:58)

Ti co si myslely ze budu celej mesic ve fupu a platit novy tarif, tak se asi zblaznili, dnes mi konecne prekonfigurovali spravne tarif....s tim ze chyba byla na strane telecomu.....takze se urcite ozvete pokud budete v podobne situaci a nenechte se odradit v mem pripade to trvalo skoro4dny....takze tem co cekali 6 hodin a podobne....meli stesti ...

Anonym (7.6.2006 22:56:30)

možná, že ty si měl spíš smůlu:-)

anti (10.6.2006 22:49:37)

píšeš nesmysly......

Anonym (13.6.2006 20:03:28)

Nemusí doběhnout! Pokud FUP teď máš a mpřitom používáš službu Extreme, zavolej si tam. Nebo jim napiš mailem, že máš nízkou rychlost.

Anonym (6.6.2006 21:46:37)

Nahlaš to jako závadu a nenech se odbýt.jakmile přejdeš na službu bez FUP,tak musí být bez fup v okamžiku aktivace.Pokud máš FUP i na službě bez FUP,tak je to chyba a musí být odstraněná.Opakuji znova,znovu to nahlaš a nenech se odbýt a především buď slušný,jakmile budeš vztekle řvát,tak se s tebou nikdo nebude bavit.

Anonym (7.6.2006 16:20:42)

Telecom blbce z nikoho nedela, je to zavada ale nenahlasil si ji - tedy nevi ze ji ma resit. Kdyz zavolas na 900169090 tak to budes mit do hodky vyreseny.

Johnson (11.6.2006 00:47:33)

Mno, jak to tu tak ctu, tak jsem rad, ze jsem od telecomu utekl.. Jinak, proc to pisu, narazil jsem na celkem zajimavy odkaz http://safe.wz.cz/telecom.htm . To znamena, ze i to nespokojeni, co tu psali, muzou byt stale jeste spokojeni :)

extreme (11.6.2006 08:22:46)

No to mě potěž, mám úplně stejné problémy. Telecom není vůbec schopný provozovat službu extreme. nemám možnost přejít k jinnému poskytovateli. Co teď ?

Anonym (11.6.2006 10:28:44)

Hmm, spis ty nejses schopny si extreme objednat ci zaplatit. Telecom samozrejme je schopny ho poskytnout

extreme (11.6.2006 11:28:08)

Divný názor od Hmm, mám ho objednaný od 8 května!!! Jestli jsi od Telecomu tak mefistoo@quick.cz pošlu ti telefon ihned !!!!