Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Bluetone - kdy objednat?

Bluetone - kdy objednat?

Honza (25.6.2006 08:54:39)

K 16. září jsem si nechal zrušit moje současné ADSL a chtěl bych přejít k Bluetone. Zajímalo by mě, kdy jim mám poslat žádost o aktivaci, jestli až po tom zrušení toho předchozího nebo někdy v průběhu léta. Díky :-)

Anonym (25.6.2006 18:44:51)

Až po zrušení.

Anonym (26.6.2006 11:39:06)

http://www.bluetone.cz/main.php?pageid=72 najdi si tam někoho ze svého regionu a domluv se.

ind (27.6.2006 22:56:01)

musíš až po zrušení, pokud je na lince aktivní adsl nejde to, telekom vrací všechny žádosti zpět poskytovateli. Sám jsem tím prošel. Deaktivace trvá 3-4 dny, potom můžou poslat objednávku na zřízení nebo pokud budeš objednávat premium, tak zrušní linky anásledné převedení na cra

Honza (28.6.2006 11:13:37)

je vidět, že co člověk, to něco jiného :-D volal jsem na jejich infolinku a tam mi bylo řečeno, že žádost si mám poslat už v půlce srpna. Moc té jejich infolince nevěřím, takže ještě zkusím nějakého toho jejich manažera.

-arne- (28.6.2006 17:25:14)

řeším podobnej problém, končím s Noverou a chci k Bluetone. Psal jsem jim asi před měsícem dopis jestli to jde nějak načasovat a bylo mi řečeno ať podám objednávku asi měsíc před tím než chci aby byla služba aktivní a vzhledem k tomu že mi současná smlouva končí k posledním srpnu podám žádost koncem července. Tady vidím dobrou shodu v našich informacích :o)

Honza (29.6.2006 07:04:32)

Volal jsem nějaké manažerce a říkala mi, že mi pošle v průběhu příštího týdne smlouvu a že oni to začnou vyřizovat na začátku září, takže do konce toho měsíce to dojde.

TomO (29.6.2006 17:52:30)

Zdravim, jsem obchodnikem u CRa a rad vam zodpovim vase dotazy. V pripade, ze byste meli zajem si poridit sluzbu, muzete se na me obratit s tim, ze se nemusite o nic starat a jeste jsem schopen vam poslat financni odmenu, k tomu zodpovedet vase dotazy a maximalne urychlit cely proces. A odpoved na vasi otazku je takova, ze v pripade ze na adsl od telekomu nemate zavazek, neni treba davat vypoved a udela se tzv. synchronizace-nasadi se nase adsl a adsl od telekomu skonci. Rad vam zodpovim vase dotazy. Mimo pracovni dobu(tj. treba ted) jsem k zastizeni na tomas.oborny@centrum.cz nebo na mobilu 777 61 91 61. Preji vsem hezky den a rychly neomezeny internet

techsup (30.6.2006 12:41:32)

Bacha na obchodniky, nakecaj akorat mrdky...pak kdyz je problem, tak uz to neresi :o)) klasika...naslibuji, jak vse pujde hladce....