Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Problém s technickým šetřením

Problém s technickým šetřením

ChewieDC (14.9.2006 14:15:48)

Tak jsem si od GTS Novera objednal ADSL a přišel mi od nich mail: "CTc resi technicky problem s Vasi linkou na jejich strane. Pokud se podari problem odstranit, bude automaticky realizace Vasi sluzby pokracovat. V pripade, ze nebude mozne technicke problemy odstranit, budete informavani o zapornem technickem setreni." Máte s tím někdo zkušenosti? Co to může být za technický problém? A můžu já nějak zjistit na CT, co je to za problém, jestli na něm dělají a zda-li ho vyřeší?

Anonym (14.9.2006 14:18:02)

On to neni problem u CTc ale typickej alibismus GTS.

jaryn (14.9.2006 15:32:11)

To seš teda dobrej, že jsi to z dotazu poznal. Já teda ne.

Spidken (14.9.2006 17:27:50)

MAs nejakej email ? Mozna poradim .

Anonym (18.9.2006 16:22:42)

Tak zavolej na CTc, snad Ti k tomu neco reknou.

Anonym (18.9.2006 19:01:38)

Těžko. Jakmile zjistí, že patříš jinýmu ISP (což bude asi tak 10s potom, co jim řekneš číslo telefonu), nebudou se s tebou vůbec bavit a odkážou tě na tvýho providera (dlužno dodat, že zcela správně)

Anonym (18.9.2006 21:53:57)

To není pravda /vlastní zkušenosti/ Možná podle toho, na koho člověk kápne a jak se nechá odbýt.

Anonym (19.9.2006 01:47:06)

Má poznámka se týkala operátora s průměrnou inteligencí a výše. Samozřejmě, může se stát, že narazíte na někoho, kdo a) bude mít podprůměrnou inteligenci, stejně nebude rozumět tomu, co v té databazi uvidí a nabulíkuje vám na nos nějaký nesmysly. b) bude mít průměrnou inteligenci a výše, bude vám chtít pomoci, ale stejně vám řekne jenom to, že linka je ve fázi technického šetření a že se zjišťuje, zda-li bude služba na této konkrétní lince provozovatelná a že se musíte obrátit na vašeho ISP. Oboje nestojí za těch 10 min čekání ve frontě:-) btw - GTS má možnost zjistit přesnější informace, než vám poskytnou na zákaznické lince TO2. Akorát by musela chtít.

Anonym (19.9.2006 02:07:28)

S tím můžu jedině souhlasit.

ChewieDC (19.9.2006 11:47:38)

Tak jsem zašel na O2 a tam mi docela zběhlý a znalý chlapík řekl, že oni dostanou žádost od GTS a trvá jim to asi týden, než to schválí. A GTS automaticky rozesílá tenhle email asi dva dny potom, takže O2 to ještě nemůže stihnout schválit. Ale když jsem tam byl, někam kliknul a bylo schváleno. Pokud se někdo setká s podobným problémem, doporučuji tenhle postup. Od podání žádosti uběhlo 9 dní a internet už je funkční.