Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Přenesení čísla k ČRa s aktivním ADSL

Přenesení čísla k ČRa s aktivním ADSL

Ogi (26.9.2006 17:34:34)

mám dotaz - mám adsl od jiného poskytovatele a chtěl bych přejít k radiokomunikacím včetně přenesení čísla - stávající adsl končí na konci listopadu a já chci aby tedy na konci listopadu ČRa provedli přenesení čísla a zřízení ADSL - podle jejich call centra dojde při přenesení rovnou k odpojení starého poskytovatele a tak mě zajímá, zda je možné si stanovit přesný termín přenesení čísla a zda můžu to objednat už nyní s tím že by to zřídili až za 2 měsíc. Zkoušel jsem to přes jejich call centrum ale zda se, že v tomhle nejsou nějak jednotní (každa operátorka říkala něco jiného :-) ) Máte s tím někdo zkušenosti? Pak by mě ještě zajímalo jestli spolu s přenesením čísla mi můžou rovnou převést i HTS i ISDN linku (mám obojí) a jestli to spadá pod jednu objednávku ADSL premium (opět se operátorky neshodli) :-) Moc díky

fobius (26.9.2006 22:06:54)

Vypovězení internetu trva telekomu 30 dní, po 30 dnech vám vypne internet, při zřízení nového internetu má telecom 15 dní na to aby to povolil a ČRa 15 dní na to aby to zapojili zas oni, ale když je to objednané dopředu v denzrušení telekomu tak to ČRa zapojí následují nebo ten samý den po zrušení telekomem, se zrušením a přenesením čísla to bude asi podobné, stávající číslo si zaplatíte u telekomu cenou 3500,- to je fér ne, maj to pojištěný vyčůránci, jinak ted je dobrá nabídka od volného, když knim převedete pevnou tak mate internet zdarma 256/64 s limitem 1Gb otázka je jak to pak snizi, ale je to fakt zadaco, vlastne se plati jen linka

Ropák (26.9.2006 22:25:59)

Připrav se každopádně nejmíň na tři neděle bez ADSL, když to půjde jako po másle. Když bude zádrhel, nebo se to někde zastaví, tak i o dost víc. Co vím, objednat si to dopředu 2 měsíce nejde (třeba ty akční nabídky ;) ) - prostě jakmile objednáš, začne ta mašinérie jet, takže když to uděláš dva měsíce předem, vrátěj ti to za pár dní že linka není uvolněná, takže nelze objednat. Je to nakonec myslím i někde ve smlouvě, že prohlašuješ že linku nemáš blokovanou jinou službou DSL. Těch pár neděl jsi na suchu. K odpojení hlasu od starýho poskytovatele dojde naopak asi skoro hned, během jednoho dne, ale jen pokud jim milostivě Telecom náhodou nesdělí zpátky, že nic nebude protože momentálně nemá volnou kapacitu v ústředně aby tě fyzicky přepojil (prostě zdržuje jak může), to si pak počkáš dalších pár týdnů až měsíců - a to možná na celou objednávku, protože ji nejde zprovoznit jen napůl. Ještě k HTS a ISDN - pokud se nepletu, tak když máš obě z nich, nemůže jít o jeden dvoudrát, ale o dvě přípojky, a na to prefabrikovaný balíčky ADSL+hlas nepasujou (týkají se IMHO jediný linky, protože i od Telecomu si poskytovatel pronajímá jen jednu linku za jeden nájemní poplatek). Proto nevím jistě ale soudím, že si budeš muset objednat na jedný z těch linek ADSL+hlas a navíc na tý druhý jen samostatnej hlas, což samozřejmě jsou dvě linky=dva tarify dohromady. Pokud to teda jde přenést jinam jen pro hlas, myslím že lze jen ADSL nebo jen obojí, ale jen hlas ne, to jde jedině přenastavit přes předvolbu operátora, ale kdoví. Tak to vidím.

ogi (27.9.2006 18:29:26)

diky ... pravě, že si nemůžu dovolit přijít o adsl a to ani na den a telefonistky říkaly, že když je tam v tu dobu kdy dochází k přenesení linky už jinej poskytovatel adsl, tak ho jednoduše odstřihnou a rovnou zapojej ČR a že si asi můžu zvolit termín přepojení (dokonce je na formuláři od ČT kolonka - preferované datum a čas přepojení) ohledně té HTS a ISDN mi řekli (sice docela váhavě) že se to dá přenést najednou pod jedním netem (i když jim to moc nevěřím) zatím to vídím asi tak, že zašlu zrušení adsl který tam je teď na HTS a rovnou si objednám ADSL od ČR na ISDN linku (asi o něco dřív než měsíc před odpojením starého adsl) takže pokud by všechno šlo jak má, tak bych řekněme pak měl pár dní ADSL 2x na 2 linkách a tak mohl bez problémů fungovat

Anonym (27.9.2006 19:34:56)

No- když říkaly, tak říkaly. Mně taky mnoho řekli, když jsem se ptal na několikero pokusů u různých osob různých subjektů, ale mám trochu bolestnější zkušenost. Jestli máš jednu HTS a jednu ISDN, zrušit ADSL na jedné (a nechat doběhnout) a mezitím zřídit na druhé jinde (a nechat rozběhnout), s tím že se to může pár dní překrývat, je asi jediný způsob, jak se vyhnout mezidobí bez připojení. Je otázka, co myslely telefonistky "jedním netem", snad jednu smlouvu. Ovšem jeden ISP nemůže sám "odstřihnout" jiného ISP, aniž by obešel Telefonicu, protože má jen smlouvu o pronájmu drátů s Telefonicou jakožto majitelem, a ta si sama určuje (podle svých metodik) kdy a jak koho "odstřihne" nebo připojí a fyzicky to provádí taky její lidi (tj. s někým od ISP) a v její ústředně, do který jen tak kohokoli nepustí (a nechá si i za samotný vstup techniků ISP draze zaplatit). Druhý ISP dostane dráty už volné, a to až tehdy, když mu je Telefonica oficiálně předá, což neudělá dřív než ukončí pronájem s předchozím ISP a převezme oficiálně dráty od něj. Ti dva ISP se vlastně nikde nesetkají. Je tam nějaká volba termínu na přepojení, pravda, ale asi sotva to půjde udělat dřív, než je to fyzicky možné. Spíš to pro ně bude jen jakési vodítko.

Wosic (27.9.2006 22:43:55)

To je presne ta situace, kdy operatorka na call centru blaboli a nevi :)) Kazdopadne - neni mozne mit ADSL od dvou poskytovatelu soucasne. Technicky a hlavne obchodne je to nerealizovatelne. Dale - O2 uvolni nadhovorove pasmo (to kde chodi data u ADSL) teprve potom, kdy se ukonci smlouva na ADSL s O2. To prestane fungovat a k fyzickemu vypojeni (prepojeni) dojde za dalsi tusim max. jeden tyden, je to v obchodnich podminkach wholesale. Teprve az potom muze jiny operator nastartovat svuj proces zrizovani ADSL, nikoho strihat nemuze a navic neni co strihat - dokud je smlouva na ADSL nebo hlas s O2, tak nema jiny operator pristup k vedeni. Co se tyka terminu prepojeni - treba u GTS je dodrzeni terminu prepojeni utopie :)

Anonym (7.10.2006 11:14:32)

Nejde HTS a ISDN zřídit na jednu smlouvu, ale pouze na jedno zákaznické číslo... jeden drát= jedna smlouva

Anonym (7.10.2006 11:07:58)

Není pravda...pokud zákazník na smlouvu viditelně NAPÍŠE, K JAKÉMU DNI JE UKONČENO ADSL OD JINÉHO OPERÁTORA, SMLOUVA SE POŠLE TAK, ABY TERMÍNY SOUHLASILY...

TomZ (1.10.2006 10:34:11)

K poslednimu dni zari jsem mel vypovedni smlouvu.u GTS.(byla 6mesicu), ale dnes mi jeste internet od nich jde. Mam take jiz uzavrenou smlouvu od Bluetone, ze me prepoji na jejich Premium-ze to mohou zacit zrizovat ted od 1.10. Mam zavolat na GTS, co je za problem, ze je to jeste zapojeny,, nebo je to tim, ze je dnes nedele a zitra to zrejme odpoji a uvolni CRa? Dekuji

TomZ (1.10.2006 14:11:05)

No super, tak ty blbci v GTS rekli, ze tam v systemu nic o zruseni sluzby nemaji. grrr a pry na oddeleni o zruseni zavazku a zaniknuti zadny kontakt nemaji.. ze to zle jen na podnet dopisu, ktery jim poslu znova o vypovadi smlouvy aby me kontaktovali.. OMFG!!!

Anonym (2.10.2006 22:04:53)

Njn, odchozí klient žádnej klient, takže se nepřetrhnou aby tě odpojili hned ten den nebo následující. Naopak se aspoň pravidelnýmu přispěvateli za odchod pomstí, když to nechají ještě pár týdnů ležet. Snad aby slabší povahy odradili od odchodu, jako to dělá po léta Telecom, ať se už jmenuje jak chce. Mě tohle udělala předražená P*ČA jménem Contactel, naštěstí už jako firma zanikla. Nekoupil on je právě GTS? ;)