fk- (5.11.2006 16:47:11)
Mám ADSL Bluetone Premium 1024/256, přičemž stále platím Telecomu za tarif Standard. V posledních dnech mám silné potíže s padáním připojení - za uplynulých 6 dní mi modem hlásí 183x Loss of signal (cca půlminutový výpadek, po kterém modem znovu naváže spojení). Vzhledem k velmi nízkým hodnotám SNR Margin - mezi 3 a 7 dB downstream, upstream stabilně na 7 db - předpokládám, že na vině je právě toto. Koho mám žádat o řešení problému? Telecom nebo ČRa? Další hodnoty, které mi za uvedenou dobu hlásí modem (down/up): Errored seconds - 76981/1226 Loss of frame - 0/0 CRC errors - 1274/8 Data rate - 6048/608 kbps Latency - FAST/FAST Bonusový dotaz: Je "data rate" ta "synchronizační (nebo "sestavovací") rychlost", jejímž snížením by mohlo dojít ke zvýšení stability spojení? Pokud to chápu dobře, je v mém případě několikanásobně předimenzovaná. [Pozn.: Jde mi o to, která ze zmíněných firem může tento problém řešit TECHNICKY, ne o to, kdo ze zde diskutujících lidí má nebo nemá rád Telecom, ČRa, ČSSD, zimu, George Bushe nebo čokoládu na vaření. Nereagujte prosím jako idioti. Děkuji.]