Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Premium ADSL - poslední šance, jak ušetřit minimálně 1000,- Kč

Premium ADSL - poslední šance, jak ušetřit minimálně 1000,- Kč

Tomáš Oborný (25.12.2006 13:57:13)

Zdravím, dle interních informací nebude v novém roce prodloužena AKCE 2 měsíce zdarma(platí pro Premium ADSL 2MBit a rychlejší), ale bude nahrazena pouze 1 měsícem zdarma. Rozhodující je datum na smlouvě. Nabízím tedy možnost stihnout připravit smlouvy ještě v letošním termínu. Kdo má zájem, tak ať se obrací na email t.oborny@radiokomunikace.cz nebo přes ICQ: 310228205 Oborný Tomáš České Radiokomunikace

Anonym (26.12.2006 12:45:47)

Jen bych chtel upozornit zajemce ze akce se jmenuje "AZ 2 mesice zdarma"..... V pripade ze vam zprovozni ADSL treba 31. v mesici tak mate pouze jeden mesic zdarma.

Anonym (26.12.2006 12:58:11)

Presneji jeden mesic a jeden den. Ale na to vas ten smejd p. Odporny neupozorni. Stejne jako vas neupozorni na dost agresivni agregaci, ktera je znat zhruba trikrat vice nez agregace u O2 a na caste vypadky, mam je temer obden. Hned po svatcich dam CRa vale.

Tomáš Oborný (26.12.2006 16:11:41)

Prosím bez urážek. Omlouvám se, nebyl jsem upozorněn, že to chodí s akcí 2 měsíce zdarma takto a nikdy mě na to žádný ze zákazníku neupozornil.Děkuji za tuto informaci. Jinak pokud máte technické problémy(výpadky), řeště je s technickou podporou.

Arne (26.12.2006 18:03:55)

Ne, že bych chtěl vynášet ČRa do nebe, ale to, co uvádí anonym, na kterého reagujete, není pravda. Mám ADSL Premium 2006 Voice připojené od 24.8.2006, neplatil jsem žádný poplatek za službu v měsíci zřízení a celé následující dva měsíce, mimo plateb za uskutečněné hovory. Za celou dobu připojení, cca 4. měsíce, byl jeden výpadek asi hodinu a poměrně stabilní rychlost připojení - potud objednanané služby bez přípomínek. Daleko horší to je při řešení jakéhokoliv sebedrobnějšího problémů přes Call Centrum - samé sliby a pokud se nepřipomínáte neustále, tak se absolutně nic neděje. Totéž platí o zasílání požadavku pomocí e-mailu. Nefungovala mně na počátku prosince služba Bluetone On Line, proto jsem e-mailem žádal o jeji zprovoznění. I když si moji žádost přečetlo sedm pracovnic (o přečtení mám písemné potvrzení), do dnešního dne jsem nedostal vůbec žádnou odpověď - tomu se určitě neříká "vstřícné jednání se zákazníkem". Takové jednání značně poškozuje ČRa.

Anonym (27.12.2006 11:19:43)

Ano to je pravda, ty si asi jen mel stesti. Moje faktura vypada jinak, podle ni jsem mel celkem 1 mesic a 13-14 dnu zdarma. Takze pravda to je. Predpokladam ze kvuli tomu zmenili nazev akce z "prvni dva mesice zdarma" na "AZ dva mesice zdarma". V tech nazvech je podstatny rozdil. Dle prvniho ti ty dva mesice dat musi dle druhyho nemusi. Takze to je zaroven i informace pro pana Oborneho ktery nabizi svoje sluzby tady.

Jirka (28.12.2006 09:27:33)

Souhlasím, s reklamacemi u CRa je to hrozné. Objednal jsem 2 Mbit a když to po 2 měsících zapli, tak to ukazovalo 1 Mbit. Po odeslání reklamace se ozvali za měsíc, že je to OK a že linka víc nezvládne. Prý to bylo vyznačeno ve smlouvě. Nebylo a následovala další reklamace. Za další měsíc přišlo OK, naše chyba že jseme neoznačili ve smlouvě, ale stále máte jen 1 Mbit ze stejného důvodu. A nyní další reklamace, linka padá na sync. Stále bez odpovědi. S CRa to chce pevné nervy.

Anonym (28.12.2006 20:33:35)

Chce to pevne nervy a mene zmrdu jako je ta odborna svine.

LocAt (28.12.2006 00:09:10)

Buď jste ignorant, nebo čtete pouze příspěvky co se Vám hodí do krámu, zkuste se podívat na https://www.dsl.cz/debata.php?vlakno=134517, 10. prosince jsem tam popsal přesnou fakturaci, jak to u CRA chodí. V květnu, v době podepsání smlouvy na webu přitom ještě žádné AŽ nebylo.