Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > VOLNY 10M

VOLNY 10M

david (24.2.2007 09:10:23)

Mate nekdo osobni zkusenost s touhle sluzbou? Jaky je tam upload? Jak to jede v praze? Diky

Anonym (26.2.2007 21:17:06)

to by me take zajimalo , na takovou rychlost musim ale zrejme bydlet primo na telefonni ustredne :-) . zvazoval jsem diky ukonceni zavazku u o2 ie extreme 2048/256 prejit na volny 10M ale nevim nevim . Jsem totiz maximalne spokojen nyni s danym tarifem ( krome ceny :-) ) - technicky to jede velmi spolehlive .

Anonym (27.2.2007 00:38:56)

10Mega by se mělo dát zvládnout tak na 2 - 2,5km, ale čert ví, jak se to bude chovat na průměrném českém rozvodu (zejména domovní rozvody jsou, kromě novostaveb, promiňte mi ten výraz, v prdeli) a hlavně jakou konfiguraci služby Volný zvolí. Může to taky dopadnout dost tragicky.

Anonym (27.2.2007 07:13:18)

Deset mega downloadu zní pěkně, ale ten 512 kbps upload je o ničem. Pro mě by byl přínos přechodu z 4096/512 na 10M/512 kbps v podstatě nulový.

Anonym (27.2.2007 09:54:24)

to souhlasim, naprosto.... 512kbps k 10Mbit je hrozny

Anonym (27.2.2007 15:55:16)

Nojo, většinou se dává rychlost uploadu jako čtvrtina downloadu, pokud to není symetrické. Bohužel ADSL je právě A-DSL, aby bylo asymetrické. A v českém podání tuplovaně :-)

Anonym (28.2.2007 11:25:43)

Max rychlost na ADSL2+ na uploadu je 1100kb/s takze ctvrtinu na teto technologii nedostanes od nikoho...:)

Anonym (2.3.2007 16:47:06)

Presne tak - se mi libi, jak tu o ADSL spekulujou samy odbornici a pak se tu obejvuji nazory, ze by chteli ADSL 10M/2M :-) BTW - tech 1100kbit/s jde na ADSL2+ jen asi do 1700 metru od ustredny, takze pokud to bude nekdo inzerovat, tak keca

Anonym (2.3.2007 23:21:39)

Drat dle CTc - 1,75km. Rychlost na DSL: Line Rate - Upstream (Kbps): 822 Line Rate - Downstream (Kbps): 14556

Anonym (3.3.2007 15:01:04)

pockej co to je?

Anonym (3.3.2007 21:58:39)

Takto je "spisknutej" modem na tom jejich 10Mb.

Anonym (4.3.2007 21:50:16)

To je dost luxusní linka:-) Jak u vás, jenom pro mojí informaci vypadá chybovost? A copak máte za modem?

Anonym (5.3.2007 22:37:15)

Chybovost nepozoruju, na ATM ve statistikach chybovost 0, na AAL5 mensi chybovost na inputu je, ale zas tak do hloubky se v tom nevyznam. Modem Asus AM200g.

Anonym (4.4.2007 03:06:12)

no luxusni linka, to je ADSL2+ standardni :-)) Podivej se na obrazek dole, modem detekoval ze se chytne na 21440 / 1429 Kbps samozrejme ZALEZI na vzdalenosti

Anonym (4.4.2007 03:07:00)

link http://pbx.kvalitne.cz/adsl.htm [url=http://pbx.kvalitne.cz/adsl.htm]http://pbx.kvalitne.cz/adsl.htm[/url]

Anonym (2.3.2007 19:56:56)

Tady někdo asi nepochopil moji myšlenku...

Tomahawk (28.2.2007 16:16:46)

kde jste vyčetl že upload je 512? na webu to nikde nevidim.. a co sem se ptal technika u volnýho tak mi řekl, že k volný komplet je upload 256 MB (ted nevim jestli i k té 10M já se ho ptal na 2M ale odpověděl tušim obecne) tak jak to je?

Anonym (1.3.2007 14:46:32)

jj, ten upload uz tam neni nikdy, schovali to, asi ostuda :) bylo to tam driv

Anonym (5.3.2007 17:41:12)

Tak nevim panove provedl jsem objednavku volny 8M a ve smlove k podpisu je uvedena rychlost : 8192/768 Kbit/s - tak to jsem zvedav jak to dopadne .....

Anonym (1.3.2007 18:05:10)

To ti zodpoví na dotaz technická podpora - 512 kbps upload.

Anonym (27.2.2007 22:20:58)

poslete sem nejakej vysledek testu jak ten 10M jede. dik

Anonym (2.3.2007 23:16:46)

DSL.cz speedmeter: Rychlost připojení k internetu: 8,63 Mbit/s Rychlost stahování dat: 1,1 MByte/s Rychlost z FTP na downloadu = 1137kbytes (Total Commander)

Bilbo (3.3.2007 13:06:23)

Good, to zni dobre. Budu to objednavat. Bohuzel uz jen tech 8 Mbit, ale to je celkem jedno. Jede ti to konstantne touhle rychlosti? Nebo to kolisa? Ja mam GTS Office lajnu 4 Mbity a rychlost je 24 hodin denne 440 KB/s.

Anonym (3.3.2007 21:57:31)

Ano, jede mi to konstantne touto rychlosti. Lokalita Kladno.

Anonym (1.3.2007 15:10:26)

10Mb od 1.3. 2007 není, teď je 8Mb.

Anonym (2.3.2007 14:21:06)

kecy

Anonym (2.3.2007 14:53:50)

koukni se www.volny.cz a najdi si ceník.

Anonym (2.3.2007 14:55:12)

http://adsl.volny.cz/internet-cenik/ tady más úplnou cestu, aby jsi nemusel hledat.

Anonym (4.3.2007 11:03:53)

Nevíte jestli stačí platit za pronájem pevné linky u služby Volný komplet 199 Kč (236,81) když budu převádět linku od O2 s tarifem O2 Mini ? citace popisu služby volný komplet: převeďte svou telefonní linku k VOLNÝ. Poplatky za pevnou linku budou stejné, volání výrazně levnější a navíc dostanete neomezené připojení k rychlému internetu za 249 Kč měsíčně. Ptám se na to proto že když sem volal na informace pro nové zákazníky tak mi řekli že to možné je "platit jim sumu jako doposud O2, ale když sem se jich později ptal na emailu na to samí, aby mi to potvrdili, tak to pro změnu vyvrátili a tvrdí mi že poplatek za pevnou linku nemá s O2 nic společného a je dle ceníku Pronájem pevné linky - Standardní volání což činí 403 Kč s DPH Zřejmě shodou náhod (dle nich to s O2 nemá vůbec nic společného) je tato částka shodná s tarifem O2 Standard. Jinak v té emailové komunikaci je více věcí "vtipných" věcí.. Pokud neuznají svojí chybu v popisu služby a nebo neuznají platbu za pevnou linku stejnou jako u dosavadního operátora (O2 Mini 236,81 místo O2 Standard 403,41) tak zvolím jiného operátora a rozhovor zveřejním pro pobavení všech :))

VOLNY Staff (29.3.2007 15:02:10)

Ve vsech dokumentech ohledne sluzby VOLNY Komplet se pocita s prevedenim telefonni linky O2 Standard = 339 Kc bez DPH. (tento tarif je v CR nejbeznejsi). Tato informace je v kazdem dokumentu popsana. Cili - prevedete linku k VOLNY, budete platit za telefon stale 339 Kc a za internet 2048/256 249 Kc.

Jaryn (17.3.2007 07:11:46)

Pokud někdo v Hradci máte VOLNY 10 nebo 8M, nabizim 100,- za moznost otestovani, pripadne moznost reciprocniho otestovani CRA (dosahuje po vetsinu dne skutecne 4,8-5,0Mbps...) Zde uvadim sve statistiky pro CRA 5M LLU (podivejte se na pekne graficke prehledne vystupy z ADSL): http://pbx.kvalitne.cz/adsl.htm Mrknete se na http://pbx.kvalitne.cz/ je to nejlepsi zarizeni pro ADSL a telefonovani a home router (podpora i IPTV pres WLAN, ENUM, SIP VOIP SRTP, ISDN Bus, Media server a deset dalsich veci, to vse se spotrebou cca 7W) - the best off.

Fang (19.3.2007 20:42:08)

Je to penkne zarizeni, ovsem jake to ma streva ? je v tom nejaky shitozni realtek nebo nejaky kvalitni cip ? jak rychle to ma CPU ? jak velkou NAT tabulku to zvladne obsluhovat ? netuhne to pri vetsich prenosech ? Kolik to ma RAM a ROM ? jaky cip to ma wifi casti ? jake vykon se z toho da vymacknout pri obousmernem provozu mezi jedn. interfacy ? ne tohle zarizeni je prilis zahaleno tajemstvim a je podle me moc drahe na to aby si ho koupil normalni clovek.

Anonym (4.4.2007 02:58:20)

je to platforma AR7 (to ma prakticky kazdy dnesni modem s adsl2+ k tomu wlan i lan cast, viz datasheety) + ustrednove rozsireni na bazi xilinxu RAM 32 a FlashROM 8MB vykon? No ve Switch rezimu 100Mbps :-.) V routingu to nema smysl zkouset. Tech 25Mbps ADSL2+ to udela pres DSL. protoze to ma linux tak neni problem s NAT tabulkoü :-) pokud clovek nema isdn a nechce volat ci resit volaci sluzby a dalsi, tak mu staci jakykoliv router od telekomiku za 1500, ono spousta, mozna vetsina, lidi jede na USB modemech! Neveril jsem dokud jsem to nevidel, 90% lidi co jsem resil na tom jede a prehazujou to z kompu do NTB a zpatky :-) Je to pro modetrni domacnosti co chteji resit i volani na nekolika linkach ci mensi firmy, co nemaji 15-20.000 na ustrednu. Neznam nic jineho, co vam bude konvergovat ISDN na SIP. Vzhledem ke normalni spotrebe 6W je to bezkonkurencni, vite kolik vezme za rok PC router okolo 150W? Cca 5500 Kc, tohle je spotreba proudu do 200Kc / rok. !!! A to se taky pocita. Nez mit vice krabicek tak tahle umi vsechno. Pro vazne zajemce napiste na tam uvedeny mail.

Anonym (4.4.2007 04:13:33)

150W ??? trochu moc na router ne ? Tolik bude žrát usporné pc...

Fang (12.4.2007 23:03:54)

Ehm s temi 150W jste to hodne nadhodnotil, bezne starsi PC s P III na 700 mhz ma ve spickach do 22 W a s starsim pc se da stabilne dostat na 30 W +- 10 W. Pochybuju ze pri plne zatezi ma tahle krabicka spotrebu 6 W (mozna v IDLE ano), ale uz jen plny 4 portovy switch pri zatezi da kolem 5 W . S tou NAT tabulkou pozor asi moc nevite ze jeji velikost je umerna velikosti cache na CPU a pripadne velikosti volne RAM a ne na systemu. Jinak s vami souhlasim, i kdyz podle me by se na starsi PC platforme byt s vetsi spotrebou dalo udelat to same s lepsimi parametry a mensi cenou.

Forrest (19.3.2007 18:26:34)

Píšou to už lidi podemnou, ale musím taky upozornit na velice nízký upload. V ČR hrozně podceňovaná věc. Všechno s horší asymetrií než 4:1 je opravdu výsměch. Podívejte se někdy do firewallu, kolik dat prochází uploadem, když stahujete 10mbit/s (P2P sítě) - jen ty "řídící data" zaberou většinu 512 kbit uploadu...

Anonym (20.3.2007 14:45:12)

Porad lepsi nez 512 :-) jak jsem jiz nize psal mam objednano a na smlouve je 8192/768 Kbit/s ...

Anonym (20.3.2007 15:06:51)

Kolik máš agregaci? Tak se o tuhle zajímám. Hlavně jdu pryč od Radiokomunikací

Anonym (21.3.2007 20:14:15)

V contractu je uveden maximalni agregacni pomer 1:40 ovsem u teto polozky neni nic uvedeno . Tak nefim ...

VOLNY Staff (29.3.2007 14:58:04)

Agregace u sluzeb VOLNY ? Teoreticky 1:40 . Prakticky podle mereni za poslednich pul roku 1 : 1.2

Anonym (21.3.2007 20:34:17)

Ale néé. Ono záleží taky na tom, co použiješ za protokol. Pokud se jedná o nějaký UDP datagramy s tim, že musíš ověřovat na aplikační vrstvě, jestli data dorazila, jestli souhlasí CRC atp, tak možná. Ale TCP vygeneruje tak 1% upload... Tz. na 10Mbit 100kbit upload.

Anonym (22.3.2007 22:28:43)

jasně, všechny programy to nedělají...ale i tak je to malá upload. Kvalita uploadu vytváří z 1/2 kvalitu celého připojení! a když je upload pomalý, tak to omezuje kvalitu celé linky (teda pokud nejste vrcholné stádium "leechera" co vypne p2p program hned po stažení souboru, nebo nikdy nikomu nepošle nějaké to zajímavé video nebo fotky mailem). Za svůj život mám vyzkoušených hodně možností připojení k internetu (od gprs po optiku) a rozhodně komfort je u symetrických linek úplně někde jinde. BTW: člověku s netem 8 / 0,5 mbit se v p2p hantýrce říká leecher :). A neříkejte mi, že si pořizujete 8 mbit lajnu na surfování nebo paření.

Anonym (23.3.2007 18:00:51)

Přesně ! Při surfování nejde už poznat rozdíl mezi 1 nebo 2 mbps a i 2 mbps je poměrně dost... Takže 8 mb je využitelné v podstatě jen pro stahovače.

Anonym (4.4.2007 02:49:59)

Při stahovaní 5Mbps i ve více vláknech via http se vejdete do 100Kbps uploadu (ACK packety, potvrzování TCP) 512K prostě stačí, musí zatím :-)) Stejně víc jak 1Mbps v dohledné době nebude, ne u ADSL (asynchronní), technologie to moc nedovoluje a narušuje to správu spektra (možné rušení v kabelech při vyšších výkonech modemů, jukněte na nějaké propočty a grafy)

Anonym (21.3.2007 08:49:30)

Zase jen Praha, Brno, Ostrava atd. To at si strčí někam ... Vždyt v těchto městech už nevědí co by ...

Anonym (21.3.2007 10:50:35)

Pardubice, Hradec Králové, Kladno, Mladá Boleslav. Na Vesnice a do menších měst se jim to prostě nevyplatí.

Anonym (21.3.2007 15:39:40)

Menší města jako třeba Liberec, Jablonec nad Nisou a tak, že ?

Anonym (22.3.2007 08:29:32)

Jde to postupně, tady to nejspíš bude, ale je to finančně nákladné a já nevím podle jakých kritérii vybírají města, kde to bude.

VOLNY Staff (29.3.2007 14:56:19)

Za tym VOLNY muzu rict, ze behem roku 2007 budeme i nadale rozsirovat sit do dalsich mest, ale zaroven i "dopokryvat" lokality v jiz pokrytych mestech. Dalsi vlna rozsireni by se mela stihnout do prazdnin. A jak vybirame mesta ? Jednoduse, jak by vybiral asi kazdy - podle kupni sily a velikosti.

Anonym (22.3.2007 10:57:44)

Rekli jsme mesta. Tak sem neser ty vidlakovy.

Anonym (22.3.2007 23:02:12)

Ano, takže jediné "moderní" bydlení je na velkých sídlištích se statisíci lidí. Každý by měl mít tu svoji panelákovou celu aby to měl co nejblíž k těm superhypermegamarketům aby mohl utrácet co nejvíc peněz. K tomu samozřejmě pěkné auto (ať je vidět že na to má), značkové oblečení a co nejrychlejší internet, nejnovější pc... a taky hypotéku na 40 let aby na to měl hned teď. Nechápu jak někdo může být okraden při epileptickém záchvatu na ulici se stovkami "moderních městských lidí" kteří ho radši překročí, než aby aspoň zvedli svůj nejnovější typ mobilního telefonu a zavolali 155. Z takovýchto měst mě je špatně a ještě hůř mi je z těch arogantních sobeckých lidích v nich. Užijte si svůj český sen, já vám na něj se*u.

Anonym (23.3.2007 16:19:00)

Na venkově sobecký arogantní lidi nežijou jo? To bys nevěřil kolik zášti je mezi sousedama na vesnici a kolik nenávisti je všude k lidem z města. Nevím kde berou vidle ty myšlenky že v Praze má každej mercedes, plat 100 tácu levnej proud a nájem za hubičku. To stejný je s internetem. Kabel nebo optiku má jen pár vyvolených na sídlištích nebo někde v centru. Polovina Prahy jede na vyhnilý dráty od Telefoniky. Když máte pořád Prahu jako osinu někde proč se furt cpete? Za prací za studiem, vždyt v lese je taky krásně

Anonym (23.3.2007 17:39:03)

Nikde sem nepsal že má každej mercedes a plat sto táců nebo optiku!!! Já nepíšu že by se lidem ve městě žilo levně a dokonale. To sis jenom domyslel. Psal jsem o krátkozrakosti a arogantnosti velkých měst. A ten příspěvek "Rekli jsme mesta. Tak sem neser ty vidlakovy." napsal někdo přesně takový. Vy se taky serete sem, každý rok tady přibyde pár desítek chat lidí z měst. Proč asi? Že by ty svoje města nepovažovali za ráj na zemi? Asi už to tak bude! Úroveň bohatství lidí je v čr víceméně stejná, ale úroveň nafoukanosti a ignorance se na určitých místech zvyšuje.

Anonym (25.3.2007 12:40:37)

To máš pravdu. Protože, dejme tomu Pražák, napíše neserte sem ty vidlákovy, ale ve skutečnosti mu je jedno, jestli ten člověk, se kterým mluví je z Prahy nebo z vidlákova. Ale vidlákům to jedno není. Ty jsou opravdu schopný hodnotit člověka podle toho, odkud je. Já jsem například nikdy nezažil, že by mi auto s maloměstskou SPZkou někdo v Praze obešel s pětikorunou. Zatímco auto s pražskou SPZ na vesnici už několikrát. A tak podobně...

Anonym (25.3.2007 14:10:26)

Tak to bych netvrdil. Když je někdo schopný nadávat menším městům než je právě to jeho do vidlákovů, tak to neznamená že by mu bylo jedno s kým se baví. A mimochodem pražské auto ti objedou desetikorunou klidně i v Brně nebo Ostravě...

Anonym (25.3.2007 14:11:58)

jestli to není náhodou tím že je to SPZ Praha

Nargon (25.3.2007 14:43:06)

Je. Prazky auto ti objedou vsude. Protoze prazaci jezdej jak prasata.

Anonym (25.3.2007 15:20:56)

Tak ty jsi ale super primitiv...vidle jak višitá. Shnij si v tom vesnickým hnoji.

Anonym (25.3.2007 16:56:11)

kdyby nebylo vesnickeho hnoje tak leknes hlady

Anonym (29.3.2007 11:01:41)

Nebo bysme na vase predrazeny obili nedoplaceli dotace a mohli bysme to mit levnejsi ze zahranici. Uvedom si, ze Praha je tahounem ekonomiky a lidi tam drou vic nez jinde. Btw: Nez mi zacnes nadavat do prazaku, chtel bych je poznamenat, ze pochazim z maleho mestecka, prakticky vesnice.

Anonym (29.3.2007 18:28:27)

To levnější, kde jsou na ně dotace dokonce z evropský unie. Chlape, je vidět, že máš velmi omezený rozhled. A jestli si představuješ "dření" v kanclu s telefonem u ucha, tak prosím, ale nepiš ty nesmysly sem.

EL (10.5.2007 23:06:31)

CHytrým patří svět , hloupým lopata. Jenže jsem už v životě poznal dost totálních hlupáků , kteří nevědí co z prachama.Asi je posraly mouchy a bylo to.

Anonym (31.3.2007 15:29:48)

No... Takže chceš tvrdit, že kdo se "nedře" u lopaty nebo u vidlí, tak nepracuje? Budiž, ale nepiš ty nesmysly sem.

Anonym (25.3.2007 21:53:00)

A jak teď bude argumentovat ten co tady tvrdil že pražákovi je jedno s kým mluví? A mimochodem: vy se tady navážíte do vesnic, ale do "vidláků" nadáváte i lidem z měst (ale ne z měst kde žijí statisíce lidí). A navíc pořád tvrdíte(teď cituji): "....vesnickým hnoji.", "...vždyt v lese je taky krásně")...to jenom dává najevo vaši nafoukanost...celý život žiju v malých městech a rozhodně nemám hnůj na zahradě ani nežiju na samotě v lese. V prvním příspěvku tohoto flamu píšu o tom, že lidi z velkých měst jsou nafoukaní ignoranti a teď jste mě v tom utvrdili ještě víc. Samozřejmě že se najdou vyjímky, ale úplně stejné vyjímky se najdou jinde (například ten, co ti poškrábal lak: nemyslím si, že by většina lidí co žijí na "venkově" byli takoví neuctiví k cizímu majetku)

Anonym (29.3.2007 00:28:22)

Tak minimálně nemá cenu soudit to podle příspěvků na internetu, protože to je skutečně naprosto bez výpovědní hodnoty. btw . pro kolegu, co si přeje Prahu ve vesmíru... V Praze je zaměstnanost nejnižší v celý republice, takže by nezaměstnanost rapidně vzrostla. Protože kromě "pražáků" je v Praze zaměstnáno tisíce lidí ze středočeského kraje. V Praze jsou taky průměrně nejvyšší platy (a taky nejvyšší ceny) a proto se tu také točí víc peněz, což podporuje růst ekonomiky. Takže tušení mít můžeš, ale ve skutečnosti by to bylo přesně naopak.

Anonym (29.3.2007 18:26:16)

Je vidět, že nemáš ekonomické vzdělání. Když veškeré profity sežere praha. Konkurenci v jiných krajích zlikviduje praha, tak jak tam pak může být zaměstnanost a růst ekonomiky? Nemůže, protože když se něco takovýho ukáže, tak hnedka je na místě intervence z prahy, aby se náhodou nějakýmu moravákovi nezačlo dařit.

Anonym (31.3.2007 15:34:12)

To víte, že jo. Za všechno může Praha. Za povodně, za to, že vám kysne víno i za to, že celá Morava (kromě Slezka, to je ještě v pohodě) je jeden velkej vidlákov. Hlavně, že si můžete omluvit, to je důležitý. Mimochodem, tady je přesně vidět ten rozdíl. Pražák napsal logický důvody, proč a kolega z Moravy tady operuje s nějakýma iluzorníma obviněníma o pražských intervencích. Je přesně vidět ta zakomplexovanost.

Anonym (31.3.2007 22:47:12)

Realita je krutá, pane Praho...

Anonym (1.4.2007 00:15:35)

Ale my si, Honzo, republiku rozvracet nenecháme...

Anonym (25.3.2007 22:02:26)

Proč mám takové tušení, že kdyby se praha přesunula do ameriky nebo někde na mars, tak se zbytku čr uleví, poroste ekonomika, bude rozvoj, klesne nezaměstnanost???

Chuta (1.4.2007 15:05:20)

tak takhle by to bohuzel nebylo. praha se presune na mars a stane se asi tak toto: ve stredoceskym kraji prudce vzroste nezamestnanost(nebot spousta lidi dojizdi za praci do prahy) a zvysi se dane(nebot vysoke platy + turisti generuji obrovske penize) a to myslim pro zacatek staci.

Anonym (1.4.2007 18:20:27)

Ano, nezaměstnanost ve středočeském kraji stoupne z 2 na 4% (přechodně možná krapet víc), příčemž v celém zbytku republiky klesne z 8-10 na 4 - s tím souhlasím. Pražští turisti generují peníze pouze praze, z toho zbytek čr nemá nic, resp. má něco málo na daních. A daně? ty se zvyšují už teď. Takže argumetny "prozačátek" všechny liché. Prostě to žádnýma obkecávkama co tam u vás fungují tady neobkecáte, já beru pouze fakta, jak jsou dána na základě historie ekonomiky, ne žádné domněnky. Apropo, není tohle server o xDSL ?!

Anonym (4.4.2007 02:42:25)

ty troubo vydlackej, uz to nemuzu cist, apeluj na starostu co si v obci volil, teda pokud mas volebni pravo... at pronajme od operatora drat do vesnice, a koupi nejakejch 10Mbps a rozvede to po wifi, s cimz mu pomuzes... pak budete mit po visce net, kdyz se cena rozpocita tak to vyjde na 40,- na domek, anebo jen zajemci, 500 na domek. Teda v pripade, ze se najde aspon 50 zajemcu, pokud ne, tak co chces aby tam sakra KOMERCNI PROVIDER investoval deset milionu do ustredny, vis ty vubec kolik jsou kolokacni poplatky pro LLU (pokud vis, co to je a kde to je)? Z toho uz tam dotahnout konektivitu (vzduchem) je jen zlomek... Proste takhle - vesnice, kde sou lidi normalni, se dohodnou a lidi si pomuzou, klidne si, pokud nejsou daleko, objednaji dneska 4Mbps ADSL bez FUP od O2 a rozvedou si to po wifine a v pohode se slozi... Jakej pak problem?

Anonym (4.4.2007 08:10:43)

Nechceš si píchnout něco na uklidnění, člověče?

Anonym (4.4.2007 08:12:11)

Nebo nějaké tlumící léky na uklidnění? :-D Platí pro Anonyma z 02:42.

Anonym (4.4.2007 15:35:40)

Co je to kolokacni a vydlackej? Nechceš se náhodou vrátit do první třídy? Lidi at se složí lidi at se snaží, lidi at si postaví. Co budou dělat telekomunikace? K čemu tady potom máme operátory, když pro lidi neudělaj ani nic? Z těch miliard zisku by snad mohli zaplatit nějakou tu ustrednu a =kolokacni= poplatky ne?

Anonym (4.4.2007 15:38:49)

soráč ten příspěvek pode mnou platí pro tu Řepu z 2:42

Anonym (4.4.2007 20:51:40)

a proc by nekdo mel z tech miliard zisku, ktere ale rozhodne nema z pripojovani vidlaku, tyto dotovat? :-) vTelco byznysu stale jeste sype neco zcela jineho, nez interfernet :-)) Kdybys nebyl trouba a umel aspon kliknout kam mas, tak by ti asi doslo, ze kdyby se to nekomu vyplatilo, tak by vam tam tu ustzrednu koupil! Jenze ono se to nevyplati, rozumej nevydela to na sebe a primereny zisk a to je cele kouzlo. Vol socany anebo starostu, kterej se postara, vzdyt to tam mas napsany. A ze se toi to nelibi? Tak co chces? Nejakej KONSTRUKTIVNI NAVRH, teda jinej, abych ja, ve meste, dotoval tebe na vesnici? :-D Aha., a sme u toho zejo :-)

Anonym (5.4.2007 07:37:34)

20:51 - Hele, ta solidarita funguje všude i při zachování velmi pěkného zisku. Pokud to tam řídí lidi jako ty, pak není proč se divit, že máme nejhorší internet v evropě (poměr kvalita/cena).

Anonym (26.3.2007 13:41:32)

To je neco jinyho, moravaci sou totiz hovada a debilove vsichni, jedno odkud.

Anonym (26.3.2007 18:26:07)

Promluvila praha, chlouba celé čr... Protože prosperuje z toho, jak likviduje podniky po zbytku čr. Seberte se všichni pražáci a odstěhujte se do ameriky mezi ty vaše idoly... nám tady bude bez vás dobře.

Anonym (26.3.2007 18:37:01)

Promiň, já sem zapomněl, že pražák je několikrát víc člověk...spočítali to naši skvělí pražští politici (narážím na zákon dávající poplatky na občana podle velikosti města - na vesničana dostane vesnice pár stovek, kdežto na pražáka několik tisíc. A potom se divíte, že v některých vesnicích chybí moderní infrastruktura... protože co nezůstalo po komunistech tak ty vesnice nemají!.)

EL (22.5.2007 21:37:30)

TY panelákové internety už znám,dokud to jde je to super,ale jak se to posere ,tak všechno naráz.

VOLNY (21.5.2007 23:22:43)

Liberec je od vcerejska pokryty ;o)

Anonym (23.3.2007 07:38:03)

S tou ostravou opatrně, raději bych pojem "ostrava" opravil na "jen některé části ostravy" !

Anonym (24.3.2007 14:09:33)

zajimalo by me proc volny zrusil jejich 10mbit.. bylo by to bezvadny marketingovy lakadlo.. "nejrychlejsi adsl ktere si muzete v cr poridit"

Anonym (1.4.2007 14:22:55)

tak cra treba ted ma taky 10mega :)

http://pbx.kvalitne.cz (4.4.2007 09:23:15)

Protoze zjistil (alespon to bylo presne v te dobe kdy to stahl na 8), ze TO2 oznamil maximum 8Mbps. V kazdem pripade TO2 byl opet posledni (2.4.), vsichni ostatni to myslim stihli do 1.4 vcetne oznamit svym zakaznikum (na svych strankach) :-D Dodnes ma TO2 chyby: v CENIKACH IE Extreme ma v nadpisech stare rychlosti a nazvy sluzby (v popisu sluzby to ma O.K.), dukaz: http://img295.imageshack.us/img295/8384/to2ieeerrorao8.jpg

VOLNY (21.5.2007 23:24:41)

Treba pro to, ze jsme meli 10M internet o rok driv jak kdokoliv jiny a za ten jeden rok jsme celkem dobre overili, jaka je realna rychlost. Nebo by se ti libil vic VOLNY Internet 24M, ktery by realne bezel 8M ? Myslim, ze ne ;o)

Anonym (29.5.2007 14:37:55)

jaký o rok dříve? Si myslím, že se to nabízelo někdy od února do začátku března? Od dubna 07 už určitě ne.

Anonym (5.4.2007 21:16:07)

3.1. Agregace Agregace neboli overbooking je poměr vyjadřující omezení při využívání přenosové kapacity pro každého Účastníka Služby, tzn. že celková dostupná přenosová kapacita odpovídá podílu součtu nominálních přístupových rychlostí linek Účastníků v daném agregačním bodě a agregačního poměru defi novaného pro Službu. Služba je poskytována v závislosti na technické specifi kaci s agregačním poměrem od 1:50 do 1:1. Tento poměr vyjadřuje, o kolik se celková kapacita může snížit, resp. kterou Účastníci spotřebují, pokud budou všichni najednou přihlášení a budou stahovat maximální rychlostí své linky. Toto číslo se vydělí 50 nebo 40, podle typu agregace (např. službu 512/128, při agregaci 1:50 vydělíte 512 : 50 = 10,24 Kbit/s – to je maximální snížení rychlosti v rámci dané agregace pro příchozí data a 128 : 50 = 2,56 Kbit/s pro data odchozí). Uplatnění agregace může způsobit snížení přenosové rychlosti na přípojkách ADSL, což se projeví poklesem rychlosti přístupu k internetu na straně Účastníků. Případné zpomalení přenosu dat související s agregací není možné vnímat jako poruchu nebo nedodržení smluvního vztahu uzavřeného mezi Účastníkem a Poskytovatelem, protože je plně v souladu s defi nicí produktů fungujících na bázi ADSL. Případné snížení rychlosti tedy není vadným poskytováním Služby. Ve skutečnosti se však uplatnění agregace neprojeví výrazným zpomalením přenosové rychlosti, protože díky velkému počtu uživatelů ADSL je zatížení linky rozloženo v čase a tím pravděpodobnost přetížení linky klesá.

Anonym (5.4.2007 23:55:52)

Takže čím více lidí/větší agregační skupiny tím méně hrozí agregace

Anonym (12.4.2007 17:28:25)

agregace upload vetsinou nesnizuje protoze ten je dostatecne predimenzovany

Anonym (11.4.2007 11:24:52)

Zkusenost bohuzel zatim nemam , ale mam pro zmenu zkusenost jak je "rychle" prejit z O2 na Volneho :-( . Zazadano 5.3. , mesic jsem cekal az me O2 zrusi jejich ADSL , od 5.4. jsem doma bez internetu , na strankach Volneho mam ze probiha technicke setreni , po zavolani me bylo sdeleno ze budu mit net od 27.4. ! . Tak tomu rikam fofr . Ze stranek Volneho "....obvyklá doba zřízení - 5 pracovních dnů od obdržení podepsané smlouvy...... to snad ani nepotrebuje komentar ...

Anonym (3.5.2007 04:53:49)

pry je doba 14 dni, pokud je linka cista, pokud je tam ADSL O2, pak 30 dnu a mela by byt mozna synchronizace, nevim, uvidime...

Anonym (3.5.2007 08:07:13)

Tak jsem skutecne musel cekat do 27.4. kdy pevna linka ohluchla :-) a nasledne behem par hodin zacalo fungovat adsl od volneho . Ale zrejme jsem na "hrane" se vzdalenosti od ustredny :-(( . Vysledny mereni na lupa.cz : Rychlost downloadu6825 kbps 853.24 kB/s Rychlost uploadu171 kbps 21.42 kB/s Hlavne ten upload je UPLNE mimo protoze k 8M ma byt 768Kbit/s ... ale realita je zoufala .. pri opetovnych merenich jsou dost velke odchylky , mereno o par minut pozdeji : Rychlost downloadu5818 kbps 727.27 kB/s Rychlost uploadu184 kbps 23.02 kB/s Tak nevim :-( snizeni na 4M se me moc nechce delat ..

Anonym (7.5.2007 03:00:28)

v jake lokalite prosimte jsi a kolik metru od ustredny to mas? co modem, jaky mas ATM synchro rychlost a odstup S/N?

kockonos (7.5.2007 10:52:30)

Nooo takze od patku jsem byl bez netu nebot jsem reklamoval pomaly upstream :-) a na ustredne jsem dostal profil 10M :-) no ovsem to uz moje linka nezvladla :-( . Dnes rano tady byl technik o2 , prijemny kluk , promeril a nasledne dosel k zaveru ktery jsem cekal , parametry linky jsou fine ale vzdalenost 3700m od utredny uz nikoliv . Po domluve jsem dostal zpet puvodni profil a mam opet to co jsem mel , parametry jsou nize . Modem linksys wag200g . Technik rikal ze 4M od volenho by byl jistejsi , bohuzel 6M volny nenabizi :-((( . Takze zatim zustavam s pomalym uploadem a pokud bude nestabilni bohuze pujdu s rychlosti dolu . Pokud to cte nejaky produktovy manager volneho at zareaguje zda-li by nenabidl za rozumnou cenu 6Mb/s.Ale i tak je to zazrak ze dostanu z downloadu pres 7 mega :-))) ... Dnesni mereni na rychlost.cz : Download: 7,277.37 kbit/s (909.67 kB/s) Upload: 342.64 kbit/s (42.83 kB/s) ============================== DSL Status: Connected DSL Modulation Mode: ADSL2+ DSL Path Mode: Interleaved Downstream Rate: 8666 kbps Upstream Rate: 903 kbps Downstream Margin: 7 db Upstream Margin: 10 db Downstream Line Attenuation: 46 db Upstream Line Attenuation: 11.5 db Downstream Transmit Power: 12 db Upstream Transmit Power: 21 db

http://pbx.kvalitne.cz (7.5.2007 19:14:27)

Downstream Rate: 8666 kbps Upstream Rate: 903 kbps pokud je to na ustredne nastavena synchronizacni rychlost, tak to odpovida 6Mbps. Podle me to mohou individualne nastavit podle podminek na lince a vykaslat se na nejake profily. Na 3700m od ustredny nemas sanci jet 10Mbps, prostuduj si grafy 3. a 4. na http://access.feld.cvut.cz/view.php?nazevclanku=&cisloclanku=2004120301 Tedy pokud je svazek zaplnen z 20% (jako ze u tebe evidentne jeste neni), vychazi tam 3,5Mbps, prakticky bez rozdilu oproti staremu ADSL. Klidne se to chytne na vyssi, ale bude to silne nestabilni (kdyz zacne hodne lidi volat nebo odesilat data na stejnem svazku, tobe to pujde do kopru).

kockonos (7.5.2007 11:49:05)

se asi picnu , budto me nekdo hybe s modem k ustredne nebo nefim :-) ted jsem nekolikrat nameril : Download: 7,277.37 kbit/s (909.67 kB/s) Upload: 768.21 kbit/s (96.03 kB/s) hlavne se silene zvedla upload :-) nechapu :-)

kockonos (7.5.2007 15:24:58)

NO tak ne :-((( po asi 10 rozpadu spojeni adsl , jsem byl nucen snizit rychlost na 4 096 kb/s . Proste to padalo a to tak ze casto :-((( . Skoda ze Volny nenabizi tech 6144kb/s mozna by to jelo :-((( .

Anonym (22.4.2007 21:38:06)

Lidi, mate nekdo 10 nebo 8Mb v Hradci od Volnyho?

Anonym (22.4.2007 23:01:31)

Nemám. Mám 10 GB od Japoncu - Docomo no fup no limit. Českej věčnej sen

Anonym (22.4.2007 23:05:34)

Za 199 kč i s daní...

Anonym (22.4.2007 23:35:08)

he

Anonym (23.4.2007 07:03:20)

Ale je to jenom symetrický 1 Gbps.

Anonym (13.5.2007 18:00:27)

jj ale spojeni do evropy tak 0,5mbit :) jj neni nad to bydlet v asii

Anonym (13.5.2007 18:36:07)

Nepleteš si japonsko s čínou? To jsou jiné země, mají jinou politiku, leží na jiném území...

Anonym (30.5.2007 13:39:34)

teoreticky sou blizko u sebe, ale je to jako kdyby sis pletl Anglii s Nemeckem

EL (24.5.2007 23:59:41)

Anonym si dělá prdel z vás a né z plastelíny.

Andree (11.5.2007 00:33:37)

Lidičky poradte prosím. Ted si platím extreme 4Mb(snad brzo 8Mb) a docela mě zaujala nabídka od společnosti volný,protože za stejnou rychlost(neomezený 8Mb) a větším uploadem(768 místo 512 u o2) chtějí skoro o 1tis méně s tím,že bych ani nemusel mít pevnou linku,kterou stejně nepouzivam a ani doma nemám jediný telefon. Je v tom nějakej háček? Nevím,už jsem asi příliš opatrnej,ale pořád se mi ta cena nezdá:) A je možný si u volnýho připlatit pevnou IP,nebo ji dostava každej? Nějak jsem o tom nenašel na jejich stránkách žádné info,nebo jsem to přehlédl. Díky za radu a případné zkušenosti od lidí kteří net od volného mají.

kockonos (11.5.2007 07:46:05)

Takze pevna IP je automaticky neni treba priplacet , mam ted tarif 8M nefunkcni diky vzdalenosti od ustredny nekde nize o tom pisu takze mam pouze 4M a bohuzel mohl bych mit mozna 6144kbit download ale volny ho oproti jinym nenabizi . Pokud mas nyni pevnou linku s adsl od O2 pocitej s tim ze ti nejdrive zrusi ADSL pak chvilku pojede pevna linka cca 3 tydny a pak teprve budes mit volneho. O2 ma na to 15 pracovnich dnu nez ti odpoji telefon.

Andree (11.5.2007 18:39:04)

Díky za odpověd! Já jsem od ústředny něco kolem 1Km,tak by to mělo šlapat na pohodu,ale jak jsem se tu ve starších příspěvcích dočetl,je u volného potřeba se upsat na 2 roky. Pokud to ještě platí,tak je to pro mě o ničem,protože zrovna pracuju na svem bydlení o město dál než jsem ted a tam bych byl od ustředny kolem 3km,jestli je to vubec možné a to bych si raději vzal jejich městskou wifi(2/2Mbit),která tam běží,protože rychlost 512 je pro mé potřeby naprosto nedostačující. A ani nevím,jestli by tam adsl od volného fungovalo. No pro mne bude asi nejlepší,když už to vydržím u O2 než se přestěhuju a pak zažádám přímo o zapojení od volného.

http://pbx.kvalitne.cz (29.5.2007 14:36:19)

Podle mych informaci O2 ma na to 10 pracovnich dnu resp. obvykle to je 14-15 kalendarnich dnu.

Anonym (21.5.2007 19:41:08)

adsl jsou na picu taky sem donedavna na to jel,ted mam optiku matese 4mbit/1mbit teda uz vlastne 8mbit/2mbit jen za 475kc mesice ,nez adsl to ratsi wifi ,pokud neni jinaci moznost tak mate smulu

Anonym (24.5.2007 15:02:22)

nemuzes odsuzovat adsl kvuli jednomu ISP, stejne nemuzes propagovat WiFi - protoze je to jen technologie, u kazdyho ISP to jede jinak.. znam ISP kde si zaplatite super rychlost a ve skutecnosti jede jak dialup, naopak jsou i taci u kterych to opravdu jede jak ma.. optika taky blbost kvuli svy rozsirenosti v cr..

EL (25.5.2007 00:06:43)

nenechte se nalákat na silné čísla,je to jako u vietnamců na tržišti.Když se napíše:10M ,myslí se tím : DO 10M. :-)

Anonym (30.5.2007 13:35:12)

podle CRa to DO 10mbit znamena ze na nekterych vic vzdalenych linkach to nemusi jet kvuli ruseni a janevimcemueste zrovna tech 10mbit, synchro rychlost se ustali treba nekde vic dole (jak rikam zavisi na kvalite linky) :) ten 10mbit je jediny tarif CRa ktery pojede na ADSL2+, ale ADSL2+ primo nevyzaduje - klienti se starym modemem bez podpory adsl2+ pojedou s normalnim adsl u 10m tarifu jen 8mbit rychlosti..

Anonym (30.5.2007 13:40:16)

toto je Volny thread, di si do CRa threadu :)

Anonym (31.5.2007 21:55:37)

ADSL2+ na beznem modemu s ADSL NEBEZI .. mam CRa a uz sem se otom presvedcil. Musis mit modem ktery zmeni urcite parametry kdyz prepnes na ADSL2+.

Anonym (30.5.2007 13:40:28)

volny uz 10mbit nenabizi

Anonym (31.5.2007 22:05:24)

kdo chce vedet realny zkusenosti s 10M tak --- ICQ 42949010

Anonym (31.5.2007 22:07:18)

kdo chce poradit s 10M tak - ICQ 42949010

Anonym (31.5.2007 22:33:42)

tendle 42949010 clovek vam dobre poradi ;)