Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Nové limity u Volný 3M

Nové limity u Volný 3M

Honza (4.7.2007 19:59:32)

Dobrý den, hledám někoho, kdo má, stejně jako já, u společnosti Volný rychlost 3072/128. Tato specifická rychlost byla dosažena zrychlením z 256 na 768 a ve druhé vlně pak z 768 na 3072. A nevím, jak je to s novými datovými limity. Teoreticky by to mělo být 17GB, ale na technické podpoře mě stále posílají někam s tím, že službu 3Mbit nenabízejí, abych přešel na 2M nebo 4M. Má někdo podobný problém?

roztock (5.7.2007 16:08:12)

Jo,přesne tento problém mám také.Psal jsem na zákaznickou podporu,tam mě odpálili,že si mám pořídit buď 2M,nebo 4M připojení,popř.využívat stávající službu s limitem 6GB nadále.Takže jsem jim odepsal,že se asi snaží zbavit dlouholetých zákazníků,písemnou výpověď smlouvy jim pošlu po výběru nového poskytovatele připojení a jejich nabídku ke zvýšení datového limitu BEZ změny měsíčního poplatku považuju za klamavou reklamu.Od té doby je ticho po pěšině,bez odpovědi.Jsou to prostě šupáci a po několika letech bezproblémového připojení od Volný prostě přejdu jinam,kde si svých zákazníků budou vážit a podle toho se k nim také chovat.

Anonym (5.7.2007 17:54:28)

>>přejdu jinam,kde si svých zákazníků budou vážit a podle toho se k nim také chovat. A to chceš jít prosimtě kam??? Zase na druhou stranu se jim nediv, když jejich politika je nabízet pouze 3 služby. A to sice 2, 4 a potom upto 8Mbit. Na tom není nic zvláštního.

Anonym (5.7.2007 18:40:51)

Já taky ještě nevim, jak to vyřešim. U nás je max. na linku 3Mbit. Takže mám na výběr buď jít s rychlostí dolu na 2M a 12GB dat nebo zůstat na 3M s 6GB. Anebo ta poslední verze je přejít třeba ke SkyNet, kteří 3M nabízejí i s těmi 17GB. Ano, chápal bych to, kdyby to byly nové služby. Ale rychlost 3Mbit byla dosažena, jak jsem psal, zrychlením z 256kbit na 768 pro věrné zákazníky Volný. Normálně zrychlovali z 256 na 512. A ve druhé vlně potom právě ze 768 na 3Mbit. A to bylo cca. před dvěma měsíci. Ještě přišel mail s tabulkou, jak budou zrychlost. A to vč. 768->3Mbit. A dva měsíce na to přijdou s tímhle. Tak co jiného si o tom myslet, než že je to nevážení si věrných zákazníků..

Honza (8.7.2007 08:43:09)

Tak nakonec jsem zvolil možnost Volný 2M s 12GB dat. A překvapení. Žádné navýšení datového limitu zdarma, ale nová smlouva s minimální dobou užívání dalších 12 měsíců! Tak jsem to tedy podepsal a hle, další překvapení. Zatímto rychlost na 2M mi byla snížena pakticky do 5 minut po podpisu smlouvy online, fakturována mi zůstává nadále služba 3M, zatímco u 2M je stále "Je zjišťována kvalita linky a dostupnost služby pro danou telefonní linku." Tak takovéhle chování bych nečekal :-/

JirkaK (8.7.2007 18:23:21)

Já už od května čekám až mi Volny zvýší slibovanou rychlost z 2M na 4M při paušálu 700Kč měsíčně a oni mi tvrdí že mám asi nějaký problém s O2. Přitom nový zákazník platí za 2M nějakých 350Kč Takhle si váží svých zákazníků? Takže dám asi výpověď.

Honza (8.7.2007 21:28:41)

No to je taky pěkný. Chvíli poté, co jsem psal ráno ten příspěvěk, jsem se odpojil a pak přišlo další překvapení. Celý den jsem se nemohl připojit. Pořád jen "Probíhá ověřování jména a hesla". Navečer jsem pak volal na zákaznickou podporu, kde se mě snažili přesvědčit, že mám špatně nastavený modem, a že služba 2M mi nemůže fungovat, protože ještě nebyla aktivována, že mám stále aktivní a funkční 3M. Nakonec jsem přesvědčil já jeho, ať zkusí na O2 provést proměření linky. Pán si na mě vzal číslo s tím, že mi zavolá. Tak za půl hoďky internet naběhl, ale pán ze zákaznické "podpory" se doteď neozval...

spagr (9.7.2007 15:02:56)

nejak jsem nepochopil, co je spatne ... nebo to bylo jen oznameni ?

Anonym (8.7.2007 22:53:26)

To jsem zjistil u technicke podpory (novy zavazek na 12 mesicu) a nekompromisne me odpalkovali, ze nove podminky me podepisovat nenuti. Ale oni prece preprodavaji pouze sluzbu od O2 a ta navysila limity.

Honza (9.7.2007 07:52:01)

Je to tak, je to podraz na lidi. A ještě větší na stálé zákazníky.

Anonym (11.7.2007 10:44:54)

co to placas prosimte ?? Mas smlouvu ? Mas na ni podminky ? Kdyz jsi chtel pripojeni, chtel jsi presne takove podminky ? Predpokladam, ze ano. A stejne tak predpokladam, ze jestli mas po konci minimalniho uzivani smlouvy, tak ti dovolej smlouvy zmenit na stejnou, jako dostavaj novi zakaznici. A osobne si myslim, ze pro tebe budou mit reseni, i kdyz budes chtit lepsi podminky a jeste jsi nedokoncil dobu z puvodni smlouvy ...

Honza (11.7.2007 12:10:31)

Ano, pávě proto, že mi ji změnili na tu, jakou dostávají noví zákazníci (tedy nový závazek na 12 měsíců), což mi nepřijde fér vzhledem k tomu, že už jsem u nich pár let a původní smlouva už je tedy dávno po minimální době užívání. A navíc je to trochu v rozporu s jejich "navýšení datových limitů zdarma". Tedy žádné zdarma, uvážeme si tě na další rok..

WIFI (11.7.2007 12:23:12)

No tak tady nebrec a dej vypoved a jdi nekam kde si te budou vazit

Anonym (11.7.2007 14:26:12)

Říkal jsem Vám, abyste byl tak laskav a své komplexy si řešil mimo tuto diskusi. Nikdo na to není zvědavý.

Anonym (11.7.2007 17:57:23)

Hm. A kdyz prejdes jinam, tak te na 12 mesicu nebudou chtit uvazat ? Predpokladam, ze to bude to samy..

Anonym (10.7.2007 01:45:09)

No ne tak docela. Oni od O2 koupí službu a pak jí tobě přeprodávají. Takže, jestli TO2 navýší limit na 100GB, jim to může bejt jedno. Oni můžou nabídnout službu, kde budeš mít limit 3GB. A vzhledem k tomu, že mají závazek na dva roky, tak bych čekal, že to udělají.-)))

Anonym (11.7.2007 10:10:55)

No jo, kdybys nebyl u socialu tak to mas navyseny. Holt je O2 solidni firma, narozdil od toho zmrdstva u Volneho

WIFI (8.7.2007 09:21:41)

A co bys ty pitomce cekal od takove obskurdni firmicky?

Honza (8.7.2007 21:29:56)

Příště bez toho pitomce, prosím!

WIFI (8.7.2007 22:17:12)

Pravda boli? Ses Moravak?

Honza (9.7.2007 07:56:43)

Tak za prvé: ne, jsem pražák. Za druhé: nevšiml jsem si, že bychom si tykali. A za třetí: Jak se vůbec odvažujete nazývat mě pitomcem, když jste mě v životě neviděl a nemluvil se mnou? Jestli máte nějaké komplexy, vyřešte si je, prosím, někde jinde. Já i ostatní členové diskuse Vám budou vděčni. Děkuji.

Anonym (9.7.2007 18:06:12)

WIFI je idiot, ktery prisel na dsl.cz jen prudit, da se to poznat uz podle prezdivky .)

WIFI (11.7.2007 21:11:44)

Za to tykani se omlovam

Honza (12.7.2007 11:53:31)

No comment. Ostatní si uvědají obrázek o Vašem chování sami.

Anonym (9.7.2007 13:19:41)

a ty si čecháček?

DEUSEx (11.7.2007 13:22:49)

JSEM BÝVALÍ ZÁKAZNÍK VOLNÝ,PŘETÁHL JSEM LIMIT O 64 MB A UŽ MI NAÚČTOVALI 300KČ NAVÍC.PŘEŠEL JSEM NA WIFI MÁM RYCHLOST 4MB/S BEZ OMEZENÍ ZA 465KČ S DPH.PROSTĚ PARÁDA

Honza (11.7.2007 14:30:12)

Ano, ale tak je to bohužel ve smlouvě. Stačí 1MB navíc a už se platilo za 3GB navíc. Je lepší si to pravidelně během měsíce hlídat. Wi-fi schvaluju, ale berte v úvahu, že jsou místa, kde jiná analogická možnost než předprodávané ADSL od O2 neexistuje. A dokonce jsou místa, kde není ani to ADSL.

Anonym (11.7.2007 16:16:06)

Myslím, že člověk, co píše se zapnutým CAPSLOCKem bere v úvahu tak maximálně svoje ego:-(

Honza (11.7.2007 20:59:45)

Ono stačí, když člověk napíše svoji přezdívku Caps Lockem. Že by náhodná shoda takového chování? :o))

Jirka (12.7.2007 09:59:01)

Párkrát jsem podle počítadla na účtu překročil o 50-100MB a nikdy mě za to nesankcionovali.

Honza (12.7.2007 11:54:57)

To je zajímavé, asi jste s nimi nějak za dobře :o)

Jirka (14.7.2007 21:05:28)

možná jsem měl jen štěstí nebo to jejich počítadlo na webu plně nekoresponduje s jejich účetním počítadlem.

Nargon (11.7.2007 14:52:18)

To se to nadava na neco s cim jsi souhlasil. Urcite ve smlouve mas, za kazdych "ZAPOCATYCH" 5 GB(nebo tak nejak nechce se mi to hledat) budes platit 300. Je jedno jestli pretahnes o 1 byte nebo o 4GB, vse je za 300. A imho je to tvoje blbost ze ty dalsi 4GB jsi neprojel, kdyz uz jsi pretahl limit. Takhle mas tech 64MB fakt drahejch.

Jirka okr.Bruntál (12.7.2007 09:57:28)

Já jsem na tom stejně, před odjezdem na dovolenou (koncem června) jsem se na infolajně zeptal zda to pro mne znamená a) zvýšení na 4Mb a tím i vyšší měsíční platby, b) snížení na 2Mb a poplatek cca 1200 za snížení rychlosti, c) stávající 3Mb a 6GB limit? Odpovědí mi bylo, že si můžu na podpoře (podpora.volny.z) zažádat o zvednutí limitu aniž bych měnil rychlost. Marně jsem však na podpoře hledal totuto možnost zvýšení limitu. Můj další (pondělní)dotaz na infolajnu zatím nebyl operátorem zodpovězen.

Honza (12.7.2007 11:58:33)

a) a c) souhlasí, ale b) je tentokrát snížení rychlosti bez poplatku. Sám jsem to tak udělal. Mně bylo řečeno, že rychlost 3M produktové oddělení zrušilo, tudíž není možné u něj provádět změny. Na moji reakci, jak je tedy možné, že využívám službu, kterou zrušili, mi nic neodpověděli.

slidic (26.7.2007 13:01:09)

Hele a to snížení rychlosti bez poplatku jsi vzal kde ??? Mám 3M podle smlouvy,když si na stránkách podpory najedu na změnu rychlosti,snížení z 3M na 2M stojí 990,-.Zvýšení na 4M je zdarma. Jen tak mimochodem,tato věta ze strának Volný :"Výrazně zvyšujeme datové limity, cena připojení zůstává stejná.", není to čistě náhodou ukázkový případ klamavé reklamy a tím pádem klamání zákazníků ? Co by na to asi říkala ČOI ?

Jirka (24.7.2007 15:14:46)

Já mám stejnej problém. Chtěli abych si to změnil a podepsal s nima smlouvu na 2 roky. 17 Gb by měl stačilo. Mám vlastně jen několik možností: 1) nechat stávající limit - ne 2) zůstat u nich a přejít na za 349 bez DPH 2Mbit bez limitu - jejich technologie - podepsat na 2 roky. Nechtěj mi dát ani modem zdarma a stávající USB je prej špatnej - takže dalších 1200 Kč úplně zbytečně, každý 2 roky si novej modem kupovat nechci. Výpadek netu prej 1 den. 3) konkurence - asi přejdu k O2. Výpadek netu kdoví jak dlouho. Co by jste dělali na mým místě?

Anonym (24.7.2007 16:44:22)

na tvem miste bych se mi ozval na telefon 777 820 484 , poznas proc ;-)