Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Tiscali ADSL - zkušenosti?

Tiscali ADSL - zkušenosti?

RiMr (11.10.2007 16:47:14)

Jaké máte zkušenosti z Tiscali, jako firmou? Mě už tři dny nejede net, číslo na tech podporu se včera hlásilo, že neexistuje, dnes to tam nikdo nebere, na maily, ani slušné, ani nas*ané nikdo nereaguje, v on-line správě účtu mi to stále ukazuje nezaplacenou splátku, která přitom byla dávno zaplacena spolu s jinou, která tam připsána je, jejich zástupce, který mi připojení (6Mb) prodal, je nedostupný, bo tam už nepracuje... Mám z toho divný a rozhodně neseriozní pocit... Jsem smolař, nebo nejsem sám s takovými zkušenostmi?

Karel Novosad (12.10.2007 12:27:17)

No ja mam zkusenosti podobny... Telefon vyzvani, ale nikdo ho nebere... na maily neodpovidaji. Kdyz uz se dovolam, jsou arogantni, drzy, nerozumej tomu a nedokazou podstoupit problem k reseni (teda jako kdo). Proste do nebe volajici neschopnost... Priste se vemte O2. Tak se dovolate vzdycky a tak nejak se problemy s nimy vzdycky vyresi. Ja taky udelal blbost, ze jsem vzal pripojeni 3M premium, ktere ma tiscali nejlevnejsi... Fakt toho lituju

Rad (19.10.2007 20:55:50)

Uplne to samy. Mel jsem to od nich a nastesti uz mi konci smlouva. Resil jsem stejny problem, sluzba vecne nefungovala, a kdyz, tak silene pomalu, zakaznicka podpora absolutne k nicemu, nikdy mi nic nerekli, krom teda, jestli mam zapojenej modem do zasuvky nebo do compa. Navic mi uctovali jinou sluzbu nez mi poskytovali, nez jsem to z nich dostal, tak mi zsedivel vlas. A kdyz jsem to konecne chtel ukoncit, tak mi napsali, ze musim zaplatit pokudu za nedodrzeni smluvnich podminek, coz nebyla pravda. Jediny, na co reagujou jsou dopisy. Ale doporucenej stoji 19,- a nez se s nima nejak domluvite, tak to trva, ja jich psal kolem 7. Maj sice nizky ceny, ale tomu odpovidajici sluzby, silne nedoporucuji. Zatim

karel durst (28.10.2007 10:00:18)

mohu jenom potvrdit, když se mi jich podařilo zbavit, byla to velká úleva, přesně to zde vyjadřujete - nepořádek, arogance, nekvalitní služby, podpora žádná, neodpovídání na dopisy, sliby které neplní atd. Když jsem přešel k nové firmě, teprve jsem poznal co je tiscali za šmejd... varuji před tiscali a určitě nebudu sám.

JZB (29.10.2007 22:04:12)

PROBOHA, UTEČ OD NICH, JESTLI Můžeš! Je to nejprolhanější firma, jakou jsem kdy viděl! Nejen mé zážitky: http://litina.luzanky.cz/?idclanku=103

Anonym (30.10.2007 08:49:14)

na piču

karel (30.10.2007 22:20:55)

takové a podobné stížnosti už čtu skoro dva roky a tiscali stále žije, nechápu, asi u nás nefunguje normální trh nebo jsme nepoučitelní...

pavel (22.11.2007 12:11:56)

potvrzuji aroganci, nezájem a ten šílenej poplatek za zrušení!!! Zrušit ADSL Tiscali a nebo ještě líp ani o této variantě neuvažovat! Chci varovat všechny potencionální zájemce o ADSL Tiscali!!!

Anonym (2.6.2008 12:22:03)

Moje zkušenost_květen 2008.Za zrušení služby si TISCALI účtuje 1773,00Kč,i když jste uzavřeli smlouvu,kde tento požadavek nebyl.Vše je právnicky ošetřeno,v jejich prospěch.Je to pravděpodobně příspěvek v konkurernčním boji z firmami které ruší limity stahovaných dat a FUP,což TISCALI nehodlá (odejdeš od TISCLI-zaplať).Nechci diskutovat,pouze varovat před touto firmou,a všechny zveřejněné příspěvky pojednávající o aroganci a blahé nevědomosti zaměstnanců informací této firmy mohu podepsat.Já jsem to štěstí,aby mne někdo varoval,neměl.Vše ostatní předs problémy které jinde také jsou,je lepší než adslTISCALI.

Pavel (7.7.2008 23:22:20)

S Tiscali jsem měl jen samé problémy, naprosto neschopná firma. Po 4 letech mi došla trpělivost a i přes problémy co mi přinese přechod jinam jsem se rozhodl řádně (po uplynutí výpovědní lhůty a doplacení všeho) ukončit smlouvu. Reagují jen na doporučený dopis a hned mi odpověděli, že mi účtují ten nehorázný poplatek za zrušení 1773kč! Silně varuji, neudělejte blbost jak já tenkrát, jděte k někomu jinému.

carbik (8.10.2008 11:08:28)

Taky se musím, přidat k nespokojeným. Nejen ten nehorázný poplatek 1773,- který požadují za zrušení služby by měl varovat každého nového zájmece, že TISCALI NE.

lofy (4.11.2008 15:49:19)

jak ma vypadat dopis na vypovezeni smlouvy? a staci poslat email nebo doporuceny dopis? sry ze se ptam ale sem v tomhle novej a Tiscali uz nikdy vice