Do diskuse momentálně není možné vkládat příspěvky. Plná funkčnost bude obnovena v nejbližších dnech. Děkujeme za pochopení.
Úvod > Diskuse > Poskytovatelé > Volny nechce uverejnit aktualni smlouvy pro jejich akcni Volny Internet 4M - proc?

Volny nechce uverejnit aktualni smlouvy pro jejich akcni Volny Internet 4M - proc?

Honza (31.3.2008 20:07:14)

Jiz tyden si dopisuju se supportem Volnyho a nikdo tam nebyl schopen pochopit, ze bych chtel poslat aktualni dokumenty s kterymi musim souhlasit pri podpisu smlouvy na sluzbu Volny Internet 4M (akcni nabidka - je to v cene 2M). Na webu maji akorat http://adsl.volny.cz/img/pdf/adsl-popis-sluzby.pdf coz je dokument stary jak Metuzalem, dokonce se tam mluvi o aplikaci FUP, coz vubec nechapu. Pokud objednavate pres internet, tak tam je odkaz na stary cenik diky kteremu Vam mohou nauctovat normalne tarif 4M misto akcniho 2M a samozrejme tam maji odkaz na ten 100let stary popis sluzby. Kdysi se tu vyskytoval na foru clovek podepisujici jako Volny staff, tak jestli se vyskytuje i nadale, tak bych jej pozadal v ramci zachovani jmena firmy, aby to vyjasnil ;) Diky.

Standa (3.4.2008 17:46:49)

Zrovna na to koukam, nabízeji na svý síti (LLU) 4M za 429 kč , ale vtěch ceníkách a dokumentech maji docela bordel.

VOLNY Staff (3.4.2008 23:07:01)

Myslim, ze jiz mate odpoved v mailu. (pokud si dobre vzpominam, kolegyne resila podobny dotaz v ?pondeli?). Ano, odkazy na ceniky byly na strankach neaktualni, to je jiz minulosti. Ceniky jsou na webu spravne. Co se tyce textu smlouvy - pri kazde objednavce uvidite text smlouvy a je vam nabidnuta moznost tuto smlouvu odsouhlasit. Pote je vam jeste zaslana rekapitulace do mailu. Cili - pro zjisteni aktualniho textu smlouvy postaci otevrit aktualni objednavkovy formular.

Standa (4.4.2008 07:09:56)

pro :VOLNY Staff , mě by zajímalo jak to tam máte s těma poplatkama za vypovězení (Volný Internet ,na bázi O2)před minimální dobou užívání ?,V ceníku je uvedeno až 3558 kč s dph ,ale u služby která funguje na technologii O2 je prý poplatek jiný ?

VOLNY Staff (6.4.2008 18:07:21)

Zakony CR bohuzel rikaji, ze vsechny poplatky musi byt uvedeny v nominalni hodnote nebo v presnem vypoctu = vzorci. Poplatky pri predcasnem ukonceni smlouvy se snazime vypocitat na miru kazdemu zakaznikovi. Pokud u nas zakaznik konci pred koncem Minimalni doby uzivani (MDU), tak se bud stehuje nebo neni z nejakeho duvodu se sluzbou spokojen. Ani v jednom pripade nechceme zakaznika nutit vyuzivat sluzbu, kterou nechce. (jiny pripad je u "fluktuantu mezi ISP"). A ze vseho vyse uvedeneho vyplyva, ze by jsme museli v ceniku mit uvedeny vsechny zpusoby vypoztu poplatku pred skoncenim MDU. Coz by znamenalo odhadem stranku ceniku navic. Nemozna vec, navic by se v techto vzorcich nikdo nevyznal. Proto mame v ceniku uvedenu pouze maximalni castku za predcasne ukonceni smlouvy. Pokud zakaznik najde na posledni fakture poplatek nizsi - urcite si stezovat nebude. Ve zkratce - - pokud se zakaznik stehuje = ma na sve jmeno, ale jine adrese a jinem tel. cisle bezici smlouvu, starou smlouvu mu ukoncime s poplatkem, ktery pro nas bude znamenat nulovou ztratu. - pokud zakaznik konci smlouvu pred MDU jen tak, zaplati nam pomernou castku vzhledem k MDU, kterou jsme zaplatili za pro jeho prvni pripojeni.

Standa (6.4.2008 20:31:12)

Aha , Děkuju.

Honza (5.4.2008 14:01:32)

Dekuji za odpoved. Vase kolegyne skutecne zaslala aktualni smlouvy.

MAJKL (7.4.2008 00:54:48)

protože si knedlik :-))))))))))